TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »
ok, ik noem zo'n schuin ding met stoeltjes tribune, andere leek meer op balkon.
maar ligt er inderdaad aan wat je onder tribune verstaat.
enne prox was ik je dus "bijna" 2x tegengekomen dit weekeind, oei

| quote: |
| Originally posted by T.H.C. enne prox was ik je dus "bijna" 2x tegengekomen dit weekeind, oei |
je zou bijna denken dat ik alles zeg om erbij te horen
| Originally posted by Miss Proximus ja verdorie je zou bijna denken dat ik alles zeg om erbij te horen |
Re: Re: QONTACT PARTREPORT!!!
| Originally posted by eieregooie Heb hier en daar nog wel een paar gasten in TA shirtjes zien lopen, maar heb geen idee wie dat waren. |
Re: Re: Re: QONTACT PARTREPORT!!!
| Originally posted by Dr. Kuipers En dan spreek je die mensen ook nie ff aan....... Er waren maar 3 lui met TA shirts Me, Kolkiewolkie en Ruben_Dubbink |
| Originally posted by T.H.C. ok, ik noem zo'n schuin ding met stoeltjes tribune, andere leek meer op balkon. |
| Originally posted by Dr. Kuypers En dan spreek je die mensen ook nie ff aan....... |
Maar ik blijf een optimist, volgende keer beter!
| Originally posted by Dr. Kuipers Er waren maar 3 lui met TA shirts Me, Kolkiewolkie en Ruben_Dubbink |
| Originally posted by Dr. Kuipers En dan spreek je die mensen ook nie ff aan....... Er waren maar 3 lui met TA shirts Me, Kolkiewolkie en Ruben_Dubbink |
Er waren er deze keer ook maar 3 he, en die liepen ook nog eens bij elkaar...
Maareh kijk eens wat ik vond op Partyflock...
*knipper de knip voor personal reasons*
Bellie en een strak van de pillen staande Glaniskanis 
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Daar sta ik toch wel ONTZETTEND en dan bedoel ik
ONTTTTTTTZETTEND vertieft op
Niet te geloven gewoon
geen illies btw
Shit niet om aan te zien
Volgende keer post ik zelf wel "leuke" foto's van me 
abnormaal
Greetz,
Glaniskanis
ff een kort reportje van mij=> het was echt onwijs waanzinnig vet! echt een van de vetste feestjes waar ik geweest ben!
Zeer geslaagde meeting, echt alle ta's zijn echt onwijs chill!
maar ik typ morgen ofzo wel ff meer want ik heb sindsdien nog maar 5 uur geslapen want ben ook nog naar Ti�sto geweest dinsdag en moest vanochtend alweer op 6 uur op om te gaan werken!
en ben nu dus nog behoorlijk brak! maar ik leef dus nog
ps=> Coole picture van Glanis & Bellie! 
| Originally posted by Dr. Kuipers *knipperdeknip voor personal reasons* Bellie en een strak van de pillen staande Glaniskanis |
Hiero nog een paar footootjuhs:
Foto's!!!
Ik bedank hier Onze Lieve Heer voor dit magische feest.

| Originally posted by !_PeTrUs_! Whehehe, ik lijk wel een sloeber! |
| Originally posted by Optimus peinzend denkt de priester aan het hemelse feest wat aan de gang is... |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Whehe zoiets, ik bedankt Onze Heilige Geest voor het sublieme feest! |
Lol.. ik zat er echt op te w88 tot Profeetrus weer met zo'n opmerking zou komen vannee... altijd als ik in de buurt ben gebeuren er van dit soort dingen:
hehe lol.. Maar ja,, waar blijft die opmerking nou........ 
hehe lol.. maar profeetrus.. je weet toch dat als �k er ben er nog gekkere dingen gebeuren:
hehe.. 

| Originally posted by Jappio hehe lol.. maar profeetrus.. je weet toch dat als �k er ben er nog gekkere dingen gebeuren: hehe.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zo mensen, ik ben eindelijk toegelaten tot deze site, t duurde ff, maar dan alsnog mijn mening over Qontact:
WOOOOOOOOHOOOOOOOOOWWWWW!!!!
Hemels!
Wat draaide men goed, en dan vooral Armin v B, Judge J en Marco, ik heb weer veelvuldig met kippevel gestaan
en toen ik dacht dat ik niet meer kon: Godd en dan Cafe del mar!!
dit was weer zeer geslaagd...nu op naar Impulz en Sensation Black edition... ennee jappio, je ken nou wel zeggen dat dat steeds gebeurd als jij er bent,maar we weten allebei natuurlijk wel dat dat door iemand anders komt...
story continues

| Originally posted by T.H.C. special thnx 2 Mido, die heeft me weer uit de brand gehaald, vanwege mijn vage pillestrooiactie,(was ik bijna alles al na 5 minuten kwijt) maar da's ook wel weer helemaal goed gekomen oa door mido, Donna,RV,(tering wa was da? dat ik moest inademen vooraan vlak bij the judge?) |

raaaarrrrrrrrr
maare ik kwam een beetje moeilijk uit m'n woorden op dat moment
, was al redelijk ver heen...
edit, ghehe hey petrus, tering vent waar was jij mee bezig? lol
| Originally posted by T.H.C. raaaarrrrrrrrr maare ik kwam een beetje moeilijk uit m'n woorden op dat moment , was al redelijk ver heen...edit, ghehe hey petrus, tering vent waar was jij mee bezig? lol |