TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סרטים!!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 »


Posted by luckystrike on Sep-15-2002 13:09:

quote:
Originally posted by t0xIc



אני ראיתי אחי סרט בן זונההה
יש הרבה שאומרים שהוא אכזבה לדעתי אחלה סרט
מהחלק השני מתחיל להיות יפההה
החלק הראשון נחמד כזהה


סרט מפחיד אחושרמוטה זה דבר ראשון
דבר שני , לא נראה לי הבנתי אותו כל כך

הכל נהרס עם הקטע עם החייזר ...
שהוא הולך איתו מכות ...

ועם אישתו שהגוף שלה חצוי ?
פשוט בולשיט זה זילזול באינטיליגנציה של הצופים !


Posted by m0sh on Sep-15-2002 13:38:

quote:
Originally posted by luckystrike


סרט מפחיד אחושרמוטה זה דבר ראשון
דבר שני , לא נראה לי הבנתי אותו כל כך

הכל נהרס עם הקטע עם החייזר ...
שהוא הולך איתו מכות ...

ועם אישתו שהגוף שלה חצוי ?
פשוט בולשיט זה זילזול באינטיליגנציה של הצופים !



לא נהרס כלום שהוא הלך איתו
לא הבנת את הסרט אין לי כוח להסביר עכשיו
והאישה שלו הייתה נחתכת לשניים אם הם היו משחררים אותה.....


Posted by luckystrike on Sep-15-2002 13:44:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN



לא נהרס כלום שהוא הלך איתו
לא הבנת את הסרט אין לי כוח להסביר עכשיו
והאישה שלו הייתה נחתכת לשניים אם הם היו משחררים אותה.....


אחי התכוונתי "נהרס" יענו מה הקטע ?
יענו מילא חייזר פה ושם אבל נו באמת הוא התחיל ללכת
קונג פו עם החייזר ...

והקטע עם האישה בכלל !!! נראה לך זה הגיוני ?????

בכל אופן הבנתי את הקטע ש"סיינס" יענו זה לא רק הסימנים
בשדה אלא גם הסימנים בחיים - כאילו כל דבר זה סימן ואות
ודברים לא קוראים סתם - כמו הכוסות מיים שהיו על השלחן
וכמו המשפט האחרון שאישתו אמרה ...

ומשהוא שבאמת לא הבנתי ואתה חייב להסביר !
מה הקטע - ראו את החייזר חותך לו את האצבעות ואז הם היו עוד פעם שלמות ...

יענו הוא דימיין את זה ?


Posted by m0sh on Sep-16-2002 18:32:

quote:
Originally posted by luckystrike


אחי התכוונתי "נהרס" יענו מה הקטע ?
יענו מילא חייזר פה ושם אבל נו באמת הוא התחיל ללכת
קונג פו עם החייזר ...

והקטע עם האישה בכלל !!! נראה לך זה הגיוני ?????

בכל אופן הבנתי את הקטע ש"סיינס" יענו זה לא רק הסימנים
בשדה אלא גם הסימנים בחיים - כאילו כל דבר זה סימן ואות
ודברים לא קוראים סתם - כמו הכוסות מיים שהיו על השלחן
וכמו המשפט האחרון שאישתו אמרה ...

ומשהוא שבאמת לא הבנתי ואתה חייב להסביר !
מה הקטע - ראו את החייזר חותך לו את האצבעות ואז הם היו עוד פעם שלמות ...

יענו הוא דימיין את זה ?


מההההההה הקטע זה שאמין צירוף מקרים
ובמילים האחרונות שאשה שלו אמרה הוא הפסיק להאמין
הוא חשב שזה סתם איזה זיכרון שיצא לה בשנייה האחרונה של החיים...
וברגע שהוא שם לב שכל מה שהיא אמרה בעצם מקושר הוא חזר להאמין
ומה שבעצם מנסים להגיד שאין צירוף מקרים.....ויש אלוהים ששומר עלינו...

ולחייזר לא היה אצבעות עוד פעם!!!יא עיוור!!!


Posted by Sniper on Sep-16-2002 19:21:

quote:
Originally posted by luckystrike


אחי התכוונתי "נהרס" יענו מה הקטע ?
יענו מילא חייזר פה ושם אבל נו באמת הוא התחיל ללכת
קונג פו עם החייזר ...

והקטע עם האישה בכלל !!! נראה לך זה הגיוני ?????

בכל אופן הבנתי את הקטע ש"סיינס" יענו זה לא רק הסימנים
בשדה אלא גם הסימנים בחיים - כאילו כל דבר זה סימן ואות
ודברים לא קוראים סתם - כמו הכוסות מיים שהיו על השלחן
וכמו המשפט האחרון שאישתו אמרה ...

ומשהוא שבאמת לא הבנתי ואתה חייב להסביר !
מה הקטע - ראו את החייזר חותך לו את האצבעות ואז הם היו עוד פעם שלמות ...

יענו הוא דימיין את זה ?


בעיקרון הוא מאבד תאימונה אחרי שאישתו מתה ושכל הארועים עם החייזירים קורים הוא לאט לאט מתחיל לחזור לאמונה כאילו הוא ניזכר ברגעים וחוזר לאמונהה ושרואים שנחתכות האצבעות זה לחייזר ולא למל גיבסון

ובסוף הסרט החייזר שהם נותנים בו מכות זזה כאילו בלי האבצעות שחיפש נקמה אם אני לא טועה יש איזה קטע בסרט שאומרים משו על נקמה.... לא זוכר כבר


Posted by Tarantula on Sep-16-2002 19:31:

quote:
Originally posted by t0xIc


בעיקרון הוא מאבד תאימונה אחרי שאישתו מתה ושכל הארועים עם החייזירים קורים הוא לאט לאט מתחיל לחזור לאמונה כאילו הוא ניזכר ברגעים וחוזר לאמונהה ושרואים שנחתכות האצבעות זה לחייזר ולא למל גיבסון

ובסוף הסרט החייזר שהם נותנים בו מכות זזה כאילו בלי האבצעות שחיפש נקמה אם אני לא טועה יש איזה קטע בסרט שאומרים משו על נקמה.... לא זוכר כבר


אוף איתכם..... מה אתם מגלים את כל הסרט...


Posted by Sniper on Sep-16-2002 20:41:

quote:
Originally posted by Tarantula


אוף איתכם..... מה אתם מגלים את כל הסרט...


love u 2


Posted by s0undw4v3 on Sep-16-2002 21:31:

כן... סיינס באמת סרט מעולה!

אבל זה היה ברור שהוא יחזור להאמין כי לא יכלו לעשות סרט שמדבר על כומר שמפסיק להאמין ולגמור אותו ככה. הוותיקן לא היו נותנים להם להוציא את הסרט

בסופו של דבר, יותר מדי צירופי המקרים האלה של מה שאשתו אמרה ושל הכוסות מים שהבת שלו משאירה בכל מקום ושל האסטמה... זה גרם לו לחזור להאמין.

והכי טוב בסרט- שיש נקודות ששוברות את המתח עם קצת צחוק - כמו הקטע שהוא נכנס הביתה ורואה את הילדים שלו עם כובעי אלומיניום


Posted by m0sh on Sep-16-2002 21:41:

תזכיר לי את צירוף שלך אסטמה?


Posted by Sniper on Sep-17-2002 09:30:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
והכי טוב בסרט- שיש נקודות ששוברות את המתח עם קצת צחוק - כמו הקטע שהוא נכנס הביתה ורואה את הילדים שלו עם כובעי אלומיניום



חחחח כןן ואללה זה קטע מצחיק אש


Posted by Ariels on Sep-17-2002 09:34:

quote:
Originally posted by nesher
סרט ויאטנם טיפוסי
נמאס מהם
דייייי
כמה אפשר לעשות


זה הסרט הכי לא ויאטנמי טיפוסי שיש
את כל הסרט עשו בגלל ספר של גנרל האל מור שנקרא
we where soldiers once and young
שמספר על המלחמה ועל איך שהוליווד עוותה את המלחמה והציגה אותה באור הלא נכון וכל הסרטים מראים חיילים מויאטנם כמו חולי נפש
אז הבמאי נגש להאל מור ובקש זכויות ולא קבל והוא כתה תסריט
קיצור אחרי 8 שנים של עבודה וכתיבה הם ניגשו לצלם את הסרט
הסרט הוא חיקוי מדוייק של הארועים שחזור כמעט מושלם
(חוץ מהעובדה שכשהאל מור הצטלם בקרב היה לו פנס באפוד ולמל גיבסון אין)
הרמה של הדיוק בסרט ירדה לכאלה פרטים שאפילו הויאטנמים בסרט היו רק ויאטנמים ולא יפנים או סינים
הזירת קרב, שחזור מושלם
הכל לפי המציאות כל הדמויות והמקרים אמיתיים
כשג'ו גאלווי מרים את ג'ימי נקאיאמה בסרט ויורד לו הבשר מהרגליים
זה ארוע שבאמת התרחש
השחקן שמשחק את ג'ו גאלאווי אפילו מעשן את אותן סיגריות שהכתב עשן בקרב
הם אפילו הזמינו חבילות ווינסטון אדום מהחברה בסוג שהיו בשנות ה 60
כל המטרה של הסרט היתה לא עוד סרט ויאטנמי טיפוסי
אבל אתה כנראה פשוט טיפש מדי בשביל לרדת לפרטים הסטוריים
(הסטוריה היתה המקצוע האהוב עלי בבית ספר תאמינו או לא)


Posted by Hell_Copter on Sep-17-2002 12:38:

סיינס סרט טוב אבל ציפיתי לטיפה יותר אקשן מזה... בעיקר בסוף
הסוף לא הכי סיפק אותי...
אבל היה מצחיק יותר ממפחיד...
ברור שבמציאות זה יפחיד את התחת ממני אבל כסרט זה ממש לא היה מפחיד
אבל סך הכל סרט טוב... אהבתי


Posted by m0sh on Sep-17-2002 14:00:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
סיינס סרט טוב אבל ציפיתי לטיפה יותר אקשן מזה... בעיקר בסוף
הסוף לא הכי סיפק אותי...
אבל היה מצחיק יותר ממפחיד...
ברור שבמציאות זה יפחיד את התחת ממני אבל כסרט זה ממש לא היה מפחיד
אבל סך הכל סרט טוב... אהבתי


אתה חי בסרט.

איזה אקשן...
סרט מתח

עשוי מצויין


Posted by nesher on Sep-17-2002 14:09:

quote:
Originally posted by Ariels


זה הסרט הכי לא ויאטנמי טיפוסי שיש
את כל הסרט עשו בגלל ספר של גנרל האל מור שנקרא
we where soldiers once and young
שמספר על המלחמה ועל איך שהוליווד עוותה את המלחמה והציגה אותה באור הלא נכון וכל הסרטים מראים חיילים מויאטנם כמו חולי נפש
אז הבמאי נגש להאל מור ובקש זכויות ולא קבל והוא כתה תסריט
קיצור אחרי 8 שנים של עבודה וכתיבה הם ניגשו לצלם את הסרט
הסרט הוא חיקוי מדוייק של הארועים שחזור כמעט מושלם
(חוץ מהעובדה שכשהאל מור הצטלם בקרב היה לו פנס באפוד ולמל גיבסון אין)
הרמה של הדיוק בסרט ירדה לכאלה פרטים שאפילו הויאטנמים בסרט היו רק ויאטנמים ולא יפנים או סינים
הזירת קרב, שחזור מושלם
הכל לפי המציאות כל הדמויות והמקרים אמיתיים
כשג'ו גאלווי מרים את ג'ימי נקאיאמה בסרט ויורד לו הבשר מהרגליים
זה ארוע שבאמת התרחש
השחקן שמשחק את ג'ו גאלאווי אפילו מעשן את אותן סיגריות שהכתב עשן בקרב
הם אפילו הזמינו חבילות ווינסטון אדום מהחברה בסוג שהיו בשנות ה 60
כל המטרה של הסרט היתה לא עוד סרט ויאטנמי טיפוסי
אבל אתה כנראה פשוט טיפש מדי בשביל לרדת לפרטים הסטוריים
(הסטוריה היתה המקצוע האהוב עלי בבית ספר תאמינו או לא)


עוד פעם לא הבנתי?
=]
גבר, זה שזה פרטים מדוייקים ואמור להיות שונה מכל הסרטים
זה ממממממממששששש
לא אומר שזה לא סרט רגיל
פרטים היסטוריים זה גם לא מעניין
מעניין הסרט, וכבר נמאס מוייאטנם
וגם מסרטי מלחמות בכלל
לפחות לי
מה ששולט עכשיו זה סרטים של פסיכולוגיה, עם פואנטה אכזרית בסוף
סרטי מתח ודרמה
דברים כמו
Fight Club
12 Monkeys
הישנים
ובחדשים אמור להיות סיינס אבל לא ראיתי
קיצר סרטים שדורשים הבנה והתעמקות
כמה כבר אפשר יריות , מכות , דם
דיי
במיוחד הסרטים של שוורצניגר\סטאלון\ואן-דאם\בנץ' ואריק
כמה אפשר
=]


Posted by NaOren on Sep-17-2002 14:47:

quote:
Originally posted by nesher

בנץ' ואריק



חחחחחחחחח


Posted by Hell_Copter on Sep-17-2002 15:08:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אתה חי בסרט.

איזה אקשן...
סרט מתח

עשוי מצויין


אף אחד לא אמר שלא
וזאת פעם שניה בדקה שאני קורא שאתה אומר לי שאני חי בסרט

נשבע לך הצום הזה לא עשה לך טוב
לך תבדק אצל רופא


Posted by Ariels on Sep-17-2002 17:29:

quote:
Originally posted by nesher
עוד פעם לא הבנתי?
כמה כבר אפשר יריות , מכות , דם
דיי
במיוחד הסרטים של שוורצניגר\סטאלון\ואן-דאם\בנץ' ואריק
כמה אפשר
=]


א. הנגוד לסרטים הלא קשורים למציאות של שפיכינגר וכל אלה יש לך חיקוי של המציאות וזה מה שיפה ואדיר בסרט, המציאותיות
זה כמו לשחקדלתא פורס אל מול לשחק דיגר
גם אין פה את כל הפואנטה של הגיבור האוטימטיבי כמ בכל הסרטים האלה
הנה אני ואן דם (רכב דם) בא לזיין ל2000 איש את הצורה
!!!!!!!!!!!!!!!! אההההההההההההההההההההההההההההה


Posted by Sniper on Sep-17-2002 18:02:

רוב הסרטי מכות הם אותו דבר בדיוק
יש יותר נחמדים ויש ממש מגעילים לדוגמא
אחלה: ספורט הדמים
מגעיל: האחד
יש תסרטים שיש להם עלילה כמו נשיקת הדרכון כאילו זה מעניין ליראות תסרט
בכל אופן מה שהכי מעצבן אותי בסרטים של ואן דאם סטיבן סיגל וכדומה

שהם באים כזה מול 2000000000000000000 איש ולא מקבלים מכה
ואם כן אז יוצא להם שריטה קטנה כזאת מעל עיין ימין וזהו
ואז הם מנצחים וניגמר הסרטט

שישנו כבר!! נימאס


Posted by Ariels on Sep-17-2002 18:50:

רק שפה הסיפור על גדוד 7 של חטיבה 1 שמנה 395 חיילים וניצח בקרב את הדיוויזיה הקמבודית של צבא צפון ויאטנם שמנה 4000 חיילים סדירים
לא איזה מיליציה מעאפנה או ויטקונג אלא כוחות סדירים
זה מה שיפה בסרט שאתה רואה את כל האסטרטגיה של הקרב כולל ארטילריה ושת"פ אוויר יש שם דברים שלא משנה כמה תרגילים תעשה בצבא רק בסרט אתה רואה איך זה באמת עובד

דרך אגב ידעתם שכל השחקנים בסרט עברו טירונות אמיתית כהקדמה לצילומים כדי שהקרב יראה אותנטי ולא כמו בג'י איי ג'ין לדוגמא שאתה את החיילים מקרטעים ובקושי זזים


Posted by NaOren on Sep-17-2002 20:22:

תזכיר לי איך קוראים לסרט הזה?


Posted by Ariels on Sep-17-2002 20:39:

חללים היינו


Posted by NaOren on Sep-17-2002 20:41:

quote:
Originally posted by Ariels
חללים היינו


אה סבבה
תודה גבר...


Posted by luckystrike on Sep-18-2002 17:23:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תזכיר לי את צירוף שלך אסטמה?


שיענו הילד משתנק שמה והגז לא נכנס לו לריאות
וככה הוא ניצל - כאילו האסטמה שבגללה הוא כמעט מת כמה
שניות קודם היא זאת שהצילה אותו בסופו של דבר ...

שוב קצת בולשיט והקטע עם אישתו באמת דפוק - מה זה
היא חתוכה לשנים ?????????
אין כזה דבר בעוד אלפיים שנה


Posted by Hell_Copter on Sep-18-2002 17:45:

quote:
Originally posted by luckystrike
שוב קצת בולשיט והקטע עם אישתו באמת דפוק - מה זה
היא חתוכה לשנים ?????????
אין כזה דבר בעוד אלפיים שנה


לא בהכרח אחי...
זה כמו שנתקע במישהו איזה מקל במקום קריטי ואם מוציאים את המקל הוא מת...
זה על אותו עקרון שבגלל שעדיין המשאית צמודה אליה אז היא עדיין חיה...
נכון שזה לא הכי הגיוני אבל עדיין


Posted by m0sh on Sep-18-2002 18:15:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


לא בהכרח אחי...
זה כמו שנתקע במישהו איזה מקל במקום קריטי ואם מוציאים את המקל הוא מת...
זה על אותו עקרון שבגלל שעדיין המשאית צמודה אליה אז היא עדיין חיה...
נכון שזה לא הכי הגיוני אבל עדיין


אמת
זה כמו שנכנס לך נעץ לץוך הגלגל באופניים אם אתה מוציא אותו מתפנצר לךף הגלגל אם אתה משאיר אותו הוא יהיה עם אוויר לכמה זמן...


Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.