TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סרטים!!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by t0xIc אני ראיתי אחי סרט בן זונההה יש הרבה שאומרים שהוא אכזבה לדעתי אחלה סרט מהחלק השני מתחיל להיות יפההה החלק הראשון נחמד כזהה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike סרט מפחיד אחושרמוטה זה דבר ראשון דבר שני , לא נראה לי הבנתי אותו כל כך הכל נהרס עם הקטע עם החייזר ... שהוא הולך איתו מכות ... ועם אישתו שהגוף שלה חצוי ? פשוט בולשיט זה זילזול באינטיליגנציה של הצופים ! |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN לא נהרס כלום שהוא הלך איתו לא הבנת את הסרט אין לי כוח להסביר עכשיו והאישה שלו הייתה נחתכת לשניים אם הם היו משחררים אותה..... |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אחי התכוונתי "נהרס" יענו מה הקטע ? יענו מילא חייזר פה ושם אבל נו באמת הוא התחיל ללכת קונג פו עם החייזר ... והקטע עם האישה בכלל !!! נראה לך זה הגיוני ????? בכל אופן הבנתי את הקטע ש"סיינס" יענו זה לא רק הסימנים בשדה אלא גם הסימנים בחיים - כאילו כל דבר זה סימן ואות ודברים לא קוראים סתם - כמו הכוסות מיים שהיו על השלחן וכמו המשפט האחרון שאישתו אמרה ... ומשהוא שבאמת לא הבנתי ואתה חייב להסביר ! מה הקטע - ראו את החייזר חותך לו את האצבעות ואז הם היו עוד פעם שלמות ... יענו הוא דימיין את זה ? |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אחי התכוונתי "נהרס" יענו מה הקטע ? יענו מילא חייזר פה ושם אבל נו באמת הוא התחיל ללכת קונג פו עם החייזר ... והקטע עם האישה בכלל !!! נראה לך זה הגיוני ????? בכל אופן הבנתי את הקטע ש"סיינס" יענו זה לא רק הסימנים בשדה אלא גם הסימנים בחיים - כאילו כל דבר זה סימן ואות ודברים לא קוראים סתם - כמו הכוסות מיים שהיו על השלחן וכמו המשפט האחרון שאישתו אמרה ... ומשהוא שבאמת לא הבנתי ואתה חייב להסביר ! מה הקטע - ראו את החייזר חותך לו את האצבעות ואז הם היו עוד פעם שלמות ... יענו הוא דימיין את זה ? |
| quote: |
| Originally posted by t0xIc בעיקרון הוא מאבד תאימונה אחרי שאישתו מתה ושכל הארועים עם החייזירים קורים הוא לאט לאט מתחיל לחזור לאמונה כאילו הוא ניזכר ברגעים וחוזר לאמונהה ושרואים שנחתכות האצבעות זה לחייזר ולא למל גיבסון ובסוף הסרט החייזר שהם נותנים בו מכות זזה כאילו בלי האבצעות שחיפש נקמה אם אני לא טועה יש איזה קטע בסרט שאומרים משו על נקמה.... לא זוכר כבר |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula אוף איתכם..... מה אתם מגלים את כל הסרט... |
כן... סיינס באמת סרט מעולה!
אבל זה היה ברור שהוא יחזור להאמין כי לא יכלו לעשות סרט שמדבר על כומר שמפסיק להאמין ולגמור אותו ככה. הוותיקן לא היו נותנים להם להוציא את הסרט
בסופו של דבר, יותר מדי צירופי המקרים האלה של מה שאשתו אמרה ושל הכוסות מים שהבת שלו משאירה בכל מקום ושל האסטמה... זה גרם לו לחזור להאמין.
והכי טוב בסרט- שיש נקודות ששוברות את המתח עם קצת צחוק - כמו הקטע שהוא נכנס הביתה ורואה את הילדים שלו עם כובעי אלומיניום

תזכיר לי את צירוף שלך אסטמה?
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 והכי טוב בסרט- שיש נקודות ששוברות את המתח עם קצת צחוק - כמו הקטע שהוא נכנס הביתה ורואה את הילדים שלו עם כובעי אלומיניום |
| quote: |
| Originally posted by nesher סרט ויאטנם טיפוסי נמאס מהם דייייי כמה אפשר לעשות |
סיינס סרט טוב אבל ציפיתי לטיפה יותר אקשן מזה... בעיקר בסוף
הסוף לא הכי סיפק אותי...
אבל היה מצחיק יותר ממפחיד...
ברור שבמציאות זה יפחיד את התחת ממני אבל כסרט זה ממש לא היה מפחיד
אבל סך הכל סרט טוב... אהבתי
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter סיינס סרט טוב אבל ציפיתי לטיפה יותר אקשן מזה... בעיקר בסוף הסוף לא הכי סיפק אותי... אבל היה מצחיק יותר ממפחיד... ברור שבמציאות זה יפחיד את התחת ממני אבל כסרט זה ממש לא היה מפחיד אבל סך הכל סרט טוב... אהבתי |
| quote: |
| Originally posted by Ariels זה הסרט הכי לא ויאטנמי טיפוסי שיש את כל הסרט עשו בגלל ספר של גנרל האל מור שנקרא we where soldiers once and young שמספר על המלחמה ועל איך שהוליווד עוותה את המלחמה והציגה אותה באור הלא נכון וכל הסרטים מראים חיילים מויאטנם כמו חולי נפש אז הבמאי נגש להאל מור ובקש זכויות ולא קבל והוא כתה תסריט קיצור אחרי 8 שנים של עבודה וכתיבה הם ניגשו לצלם את הסרט הסרט הוא חיקוי מדוייק של הארועים שחזור כמעט מושלם (חוץ מהעובדה שכשהאל מור הצטלם בקרב היה לו פנס באפוד ולמל גיבסון אין) הרמה של הדיוק בסרט ירדה לכאלה פרטים שאפילו הויאטנמים בסרט היו רק ויאטנמים ולא יפנים או סינים הזירת קרב, שחזור מושלם הכל לפי המציאות כל הדמויות והמקרים אמיתיים כשג'ו גאלווי מרים את ג'ימי נקאיאמה בסרט ויורד לו הבשר מהרגליים זה ארוע שבאמת התרחש השחקן שמשחק את ג'ו גאלאווי אפילו מעשן את אותן סיגריות שהכתב עשן בקרב הם אפילו הזמינו חבילות ווינסטון אדום מהחברה בסוג שהיו בשנות ה 60 כל המטרה של הסרט היתה לא עוד סרט ויאטנמי טיפוסי אבל אתה כנראה פשוט טיפש מדי בשביל לרדת לפרטים הסטוריים (הסטוריה היתה המקצוע האהוב עלי בבית ספר תאמינו או לא) |
| quote: |
| Originally posted by nesher בנץ' ואריק |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אתה חי בסרט. איזה אקשן... סרט מתח עשוי מצויין |
| quote: |
| Originally posted by nesher עוד פעם לא הבנתי? כמה כבר אפשר יריות , מכות , דם דיי במיוחד הסרטים של שוורצניגר\סטאלון\ואן-דאם\בנץ' ואריק כמה אפשר =] |
רוב הסרטי מכות הם אותו דבר בדיוק
יש יותר נחמדים ויש ממש מגעילים לדוגמא
אחלה: ספורט הדמים
מגעיל: האחד
יש תסרטים שיש להם עלילה כמו נשיקת הדרכון כאילו זה מעניין ליראות תסרט
בכל אופן מה שהכי מעצבן אותי בסרטים של ואן דאם סטיבן סיגל וכדומה
שהם באים כזה מול 2000000000000000000 איש ולא מקבלים מכה
ואם כן אז יוצא להם שריטה קטנה כזאת מעל עיין ימין וזהו
ואז הם מנצחים וניגמר הסרטט
שישנו כבר!! נימאס
רק שפה הסיפור על גדוד 7 של חטיבה 1 שמנה 395 חיילים וניצח בקרב את הדיוויזיה הקמבודית של צבא צפון ויאטנם שמנה 4000 חיילים סדירים
לא איזה מיליציה מעאפנה או ויטקונג אלא כוחות סדירים
זה מה שיפה בסרט שאתה רואה את כל האסטרטגיה של הקרב כולל ארטילריה ושת"פ אוויר יש שם דברים שלא משנה כמה תרגילים תעשה בצבא רק בסרט אתה רואה איך זה באמת עובד
דרך אגב ידעתם שכל השחקנים בסרט עברו טירונות אמיתית כהקדמה לצילומים כדי שהקרב יראה אותנטי ולא כמו בג'י איי ג'ין לדוגמא שאתה את החיילים מקרטעים ובקושי זזים
תזכיר לי איך קוראים לסרט הזה?
חללים היינו
| quote: |
| Originally posted by Ariels חללים היינו |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN תזכיר לי את צירוף שלך אסטמה? |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike שוב קצת בולשיט והקטע עם אישתו באמת דפוק - מה זה היא חתוכה לשנים ????????? אין כזה דבר בעוד אלפיים שנה |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לא בהכרח אחי... זה כמו שנתקע במישהו איזה מקל במקום קריטי ואם מוציאים את המקל הוא מת... זה על אותו עקרון שבגלל שעדיין המשאית צמודה אליה אז היא עדיין חיה... נכון שזה לא הכי הגיוני אבל עדיין |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.