TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dj Mag Top 100 2006 Poll
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »


Posted by Tomorrow Traxx on Oct-26-2006 13:38:

Ik blijf da toch altijd vreemd vinden da de Belgen enkel vertegenwoordigd zijn door M.I.K.E.
En dan nog slechts op een 76ste plaats Die lijst trekt echt op niets meer


Posted by Phortastic on Oct-26-2006 14:58:

quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Die lijst trekt echt op niets meer


En sinds wanneer trekt een populariteitscontest op "iets"?


Posted by Bertn on Oct-26-2006 14:58:

let's face it: het internet heeft die lijst gewoon verneukt. een jar of 5 geleden moest men de moeite doen om het resultaat met de post te versturen, dan vielen al die losers die raprap online stemmen al af.


Posted by Phortastic on Oct-26-2006 15:02:

Nee TA heeft die lijst verneukt, niet "internet"

BAN TA !


Posted by domineesje on Oct-26-2006 15:28:

quote:
Originally posted by Phortastic
Nee TA heeft die lijst verneukt, niet "internet"

BAN TA !


dat denk ik nu net niet, want verschil is toch enorm met het TA dj poll, over heel de lijn dan wel


Posted by FredNova on Oct-26-2006 15:35:

quote:
Originally posted by JakeC
Found this whilst tryng to found out who Scott K was.....

http://www.its.caltech.edu/~elijah/voteforscottk.htm



eigenlijk is dit zielig
en die kerel staat dus op plaats 74 !!!


Posted by Phortastic on Oct-26-2006 15:43:

quote:
Originally posted by domineesje
dat denk ik nu net niet, want verschil is toch enorm met het TA dj poll, over heel de lijn dan wel


was daar zo verschillend aan, top 5 is bekans hetzelfde op paar dingen na. Om de top 5 gaat het toch, wat boeit het wie op plaats 75 staat.


Posted by domineesje on Oct-26-2006 15:56:

quote:
Originally posted by Phortastic
was daar zo verschillend aan, top 5 is bekans hetzelfde op paar dingen na. Om de top 5 gaat het toch, wat boeit het wie op plaats 75 staat.



Ik zei het toch, over heel de lijn , en bijna is niet hetzelfde


Posted by Phortastic on Oct-26-2006 15:59:

quote:
Originally posted by domineesje
Ik zei het toch, over heel de lijn , en bijna is niet hetzelfde


u are missing my point. Maar ge kunt er donder op zeggen dat 70% van TA op dieje Dj mag stemt dus TA heeft wel degelijk een serieuse invloed hoor.


Posted by christina on Oct-26-2006 16:21:

quote:
Originally posted by Phortastic
En sinds wanneer trekt een populariteitscontest op "iets"?


hehe good point


Posted by Progrez on Oct-26-2006 17:09:

Waar staan de Extreme dj's?


Posted by christina on Oct-26-2006 17:17:

78 Tarkan NE

http://www.tarkan-music.de/_en/_index_ie.php

what

the

hell?


Posted by Push2005 on Oct-26-2006 17:17:

quote:
Originally posted by Phortastic
u are missing my point. Maar ge kunt er donder op zeggen dat 70% van TA op dieje Dj mag stemt dus TA heeft wel degelijk een serieuse invloed hoor.


Aantal votes van Dj Mag telde 217.000; aantal votes van de TA poll telde 18.500. En daarbij werden vele forummers nog verplicht om te stemmen ook, wat voor Dj Mag niet het geval was. Ik denk dat TA's invloed toch niet zo groot is in dat opzicht; maar het weegt toch een stuk.

Volgend jaar stem ik ook op Mikey Mike


Posted by Push2005 on Oct-26-2006 17:21:

quote:
Originally posted by Progrez
Waar staan de Extreme dj's?


In welke wereld leef jij nog ?


Posted by Progrez on Oct-26-2006 17:25:

quote:
Originally posted by Push2005
In welke wereld leef jij nog ?

Hehe. Het was ook meer een verwijt dan een vraag.
Franky Jones, de dikste dj met de vetste platen, wordt hier onbegrijpelijk over het hoofd gezien.


Posted by Blue Sky 99 on Oct-26-2006 17:32:

quote:
Originally posted by christina
78 Tarkan NE

http://www.tarkan-music.de/_en/_index_ie.php

what

the

hell?




http://www.djtarkan.com/eng/


Posted by Push2005 on Oct-26-2006 17:38:



Tarkan is niet zon absurde entry als een paar andere weirdo's die daar instaan alleszinds


Posted by christina on Oct-26-2006 17:39:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99


http://www.djtarkan.com/eng/


verkloot mijn mop is ni
ik wou het config wijsmaken


Posted by Devilex on Oct-26-2006 18:05:

Valt wel op dat vooral de technodj's in vrije val zitten.


Posted by Transfusion on Oct-26-2006 18:12:

Serieus, waar staat Marcel Woods? Die man draaide enkele heerlijke setjes dit jaar, zonde


Posted by Bertn on Oct-26-2006 18:29:

lawrence op 4, a&b op 8, ATB op 12 en DAVE CLARKE op... 100?


wat een joke, die lijst.


Posted by BZRK on Oct-26-2006 18:30:

We love DJ Dan


Posted by Devilex on Oct-26-2006 18:45:

Ik ken Dj DAN niet, ben ik nu onwetende?


Posted by BZRK on Oct-26-2006 18:46:

quote:
Originally posted by Devilex
Ik ken Dj DAN niet, ben ik nu onwetende?


Ik vraag me af of er iemand is die hem wel kent hier..


Posted by Real on Oct-26-2006 19:00:

quote:
Originally posted by BZRK
Ik vraag me af of er iemand is die hem wel kent hier..

't Is een waar monument in de States, 't schijnt ...


Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.