TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »

Posted by ColinZeal on Dec-15-2006 19:33:

Oj.. Steve m�dde INTE bra n�r han satt och vinglade med huvudet halvt loss bredvid Paraglider.. Snacka om att vara trasig.
Detta vid tv� timmar innan slutm�let stockholm

F�r mycket Minttu?

Men bra set iaf p� torsdagen. L�ngtar redan till n�sta X

Posted by Vizay on Dec-15-2006 20:36:

hmm, misst�nker vems mintu som kan ha satt spiken i kistan f�r steve

hade f�r �vrigt skitkul fram till mitten av eddie, sen sket sig resten av kryssningen f�r mig personligen tyv�rr...

Stort tack till idioten som snodde min mobil och pajade resten av kryssen f�r mig...
SIM-kort skickas v�nligen till Peter Lamperud, telefonen skiter jag fullst�ndigt i...

Posted by Braxen on Dec-15-2006 20:38:

^^Fan va illa .. :S .. va ju en som blev av med en b�rbar dator sist, n�n hade bara knatat in i hytten (som klumpigt nog var obemannad) � tagit den

edit: h�rde att blank & jones, marcell woods & barthezz bland andra ska spela p� n�sta kryss ? ..

Posted by Pisch on Dec-15-2006 22:11:

Alltid lika skoj! Anuga, Viz & tears FTW!

B�st p� kryssen: N�r Simon Patterson spelade Dogzilla - Wihtout you near! Lugna mig nu! Helt sick! Det 2:a b�stya va Ciabattan och kaffet p� morgonkvisten!

�erkommer med rapport n�r jag kan skriva ordentligt!

Posted by ColinZeal on Dec-15-2006 23:11:

Sorry Steve men jag hittade dom h�r bilderna:

och

Vizay:
J�vligt tr�kigt att h�ra det d�r med mobilen..

Posted by Pisch on Dec-16-2006 12:07:

LOL! Vilka �gon du har p� den andra bilden Steve! HAHAHAHA!

Posted by ColinZeal on Dec-16-2006 12:48:

N�n f�rutom steve som k�nner till vad det h�r �r f�r l�t? http://www.youtube.com/watch?v=DsZDzicvySs
9 minuter in i steves set. Hur sk�n som helst, dock �r ljudet inte det allra b�sta som vanligt.

Posted by SteveTranz4ever on Dec-16-2006 14:14:

Hej alla!

F�rst vill jag b�rja med att tacka alla som st�ttade mig... gick riktigt bra och det var ett j�kla drag p� golvet!

Blev inte s� bra meetup men wtf jag tr�ffade de flesta iaf.

Lyckades bli superfull mot slutet dag2 tyv�rr... kan inte fatta hur det gick till!

Aja... i det stora hela! Grymt kul kryss igen!

Posted by SteveTranz4ever on Dec-16-2006 14:16:

quote:
Originally posted by ColinZeal
N�n f�rutom steve som k�nner till vad det h�r �r f�r l�t? http://www.youtube.com/watch?v=DsZDzicvySs
9 minuter in i steves set. Hur sk�n som helst, dock �r ljudet inte det allra b�sta som vanligt.

L�ten �r Michael Splint - You set me free (Dj Choose & F Remix)

Kul att ses igen! Tack f�r supporten!

Posted by anuga on Dec-16-2006 14:58:

S�ja, tbx i Sk�neland o h�r kommer rapporten

Dag Ett var ju bra, det lilla man kommer ih�g, Minttu'n tog sin verkan ganska snabbt och efter typ Alter b�rjat spela kommer jag ih�g, v�ldigt lite...

Inte f�rrens jag vaknade dag tv� och tittat i videokameran ins�g jag att jag hade b�de varit p� main under Fredrik och p� Panorama under Steve, n�got jag trodde jag hade missat, trodde n�r jag vaknade att jag inte kommit ifr�n hyttarna ens

Dag Tv�, tog det lugnt, blev mest njuta av musiken =) Och memorera eXtremt roliga kommentarer =)

�r det sant att Simon spelade "Without you" efter en annan l�t Pisch?

�verlag spelade alla grymt bra!!! Men som alltid, m�ste jag s�ga att det �r folket som g�r festen, allt annat �r bara "props".

10/10!

Posted by ColinZeal on Dec-16-2006 15:07:

Alla roliga kommentarer ja.
H�ngde med n�gra gotl�nningar som var s� otroligt sk�na. Polaren bad en av killarna s�ga:
"S�g kuka ur"
"Kiucka ijurr" fick han som svar.

Sen sp�nade vi fram att det skulle vara grymt att f� dom att s�ga "Kuka ur p� ringmuren nu"
Det l�t himmelskt kul!

Mer om det p� n�sta blogginl�gg som avhandlas p� l�nken i signaturen.

Steve:
Tack f�r l�ten. Helgrym. Du har ingen m�jlighet att g�ra som Scul och spela in setet hemma och l�gga upp den n�tet?
Vore kul att h�ra den igen. Och dom delarna man missade.

Posted by jofawe on Dec-16-2006 15:28:

fy fan vilken resa

ALLT var grymt!

Posted by Flanker on Dec-16-2006 21:24:

Ja, jag �r ju som vanligt inte alls n�ge aktiv h�r, finns tyv�rr inte s� mycket tid till det. Men jag m�ste bara s�ga att kryssen var riktigt, riktigt bra enligt mig. F�rsta dan (natten) var v�l i �rlighetens namn n�got "tam" tycker jag, l�t liksom lite likadant mest �verallt (d�rmed inte sagt att det l�t d�ligt alls, men inte n�gon s�n d�r 100%-are). Men sen d�, dag 2! F�rst ett suver�nt set av Dogzilla, och sen... ja, DJ Tsuyoshi zommade iv�g upp p� en av de �versta platserna p� min privata topplista direkt! Dansade tv� timmar i str�ck, trots att min hals h�ll p� att skrumpna av t�rst, men jag ville inte missa en endaste minut av "Yoshi:s adventures" (och inte mista min centrala placering p� dansgolvet f�rst�s)!

Posted by reveal on Dec-17-2006 14:25:

N�gra bildarkiv man kan kolla igenom?

Posted by Akia on Dec-17-2006 14:45:

23 timmar sk�n musik i trevligt s�llskap , precis som det ska va! Tack mjz och Speactra! Saknade meetup`et men hann i alla fall tr�ffa n�ra av er innnan somliga f�rsvann i mintu�ngor...

Trist med telefonen, Vizay kunde lika g�rna varit min som jag of�rsiktigt l�mnade kvar i hytten tillsammans med pl�nboken .

L�ngtar redan till n�sta kryss!

Posted by jofawe on Dec-17-2006 14:55:

reveal:

kolla mina, de ligger oredigerade p� min sida www.riddarna.se .. logga in med trance och trance som vanligt

Posted by reveal on Dec-17-2006 15:13:

quote:
Originally posted by jofawe
reveal:

kolla mina, de ligger oredigerade p� min sida www.riddarna.se .. logga in med trance och trance som vanligt

M�nga sk�na bilder, gillade DSC_0435.JPG

Posted by Speactra on Dec-17-2006 16:25:

Oj oj oj! Vilken resa
Hade hur kul som helst! Fet musik och j�ttetrevligt folk! Tackar mjz och Akia f�r s�llskapet

Blir garanterat fler kryssningar

Posted by sipowitz on Dec-17-2006 17:12:

Tillbaks i Malm� igen. Riktigt h�rligt med en kryssning igen =)

Faen Steve, din spelning gick riktigt j�kla bra, vi dansade som galningar, som du m�rkte

Gick bara s� sjukt fort denna g�ngen, vart tog timmarna v�gen?!

Posted by anuga on Dec-17-2006 23:35:

Ja jag s�ger d� det

Liquidsunset har f�tt lite bilder nu, jag har lite film p� Google.

[[ LINK REMOVED ]]

http://www.liquidsunset.org/

Posted by fe_maLe on Dec-18-2006 00:36:

nice bilder o vids s�g som vanligt alldeles f�r kul ut f�r att stanna hemma

Posted by Pisch on Dec-18-2006 08:25:

Jaa, j�vlar, fina bilder du tagit Anuga! Sk�n video ocks� p� Tears! haha! Shit va skoj vi hade det!

Posted by jofawe on Dec-18-2006 08:48:

Fe_male: ja inte tusan hade vi tr�kigt iallafall! hihi

Posted by mjz on Dec-18-2006 10:32:

Fan va h�rligt det var! Hade alldeles f�r kul f�r att plocka fram kameran speciellt mycket, tack Akia och Speactra f�r det

Tror inte jag spenderat s� mycket tid och haft s� kul uppe p� panorama n�n g�ng f�rut, men sk�nast var nog �nd� att sitta och dricka red bull och lyssna p� sun goes down strax innan dag 1 var �ver f�r oss

Man l�r ju ha kryssningsabstinens s� det r�cker fram till mars nu

Posted by jofawe on Dec-18-2006 17:35:

nu ligger �ven mina bilder p� liquidsunset =)

http://www.liquidsunset.org/photo/photoserie.php?id=583

Btw Anuga.. man ser klart och tydligt att det INTE �r suzuki som k�r sista l�ten :P

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »