TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Jeugdsentiment...
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
kan me eigenlijk niet veel van mijn kindertijd herinneren qua tekenfilms. boeken herinner ik me nog heel goed zoals bvb pinkeltje 

heb ik toch zeer lang gevolgd eigenlijk 
choh ik ook, zelfs hunne show gezien int sportpaleis. 
Idem! Ze spraken wel erg goed Nederlands. 
De power rangers kerstshow?
Ey serieus, de fokking Power Rangers?
Ik volgde tenminste Bioman op TF1 inplaats van die belachelijke zever 
De VR troopers > Power Rangers
| quote: |
| Originally posted by djcresto De VR troopers > Power Rangers |
Bioman is de godfather van al die series. En ik keek er vroeger ook altijd naar op CLub Doroth�e. Vraag maar aan ons moeder, die werd altijd gek als ik na het kijken naar Bioman al die stunts wou naspelen, vaak met mijn zusje als slachtoffer
Die muziek 
hahaha , die 2de clip, wat een muziek inderdaad 
Filmpjes van Bassie & adriaan
Hilarisch als je dit terugziet
| quote: |
| Originally posted by Config memories ophalen is plezant zalige topic ![]() POSTBUS X |
kent er iemand deze?
http://www.youtube.com/watch?v=fbK_g4zDr9c
http://www.youtube.com/watch?v=xfYRRm9x2VQ
http://www.youtube.com/watch?v=DFM-O8bqrU0
ik kan ze nog altijd meezingen![]()
(Embedding disabled by request, dus ik kan ze niet zo tonen)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.