TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest #2
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
Ik kan mijn mix pas morgen uppen, aangezien ik eerst m'n Deep Reflections van dinsdag op etn moet uppen 
NO PM received Push2005!!

EDIT en Pushke is dan nog offline ook

| quote: |
| Originally posted by diddi NO PM received Push2005!! ![]() EDIT en Pushke is dan nog offline ook |

uploaden gebeurt morgen na het werk
| quote: |
| Originally posted by dj Zevan uploaden gebeurt morgen na het werk |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Zalig! Ik kan niet wachten tot de contest gedaan is en uw mix beschikbaar is. Uw mix van de vorige contest staat nog regelmatig op |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Zalig! Ik kan niet wachten tot de contest gedaan is en uw mix beschikbaar is. Uw mix van de vorige contest staat nog regelmatig op |
Mijn mix staat online normaal gezien. De kwaliteit is wel van bdenkelijke kwaliteit
![]()
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik kan mijn mix pas morgen uppen, aangezien ik eerst m'n Deep Reflections van dinsdag op etn moet uppen |
Hoeveel setjes moeten er nog geupped worden? Dan kunnen we snel beginnen met jureren, want ik ben erg nieuwsgierig naar wat iedereen in elkaar gedraaid heeft...
| quote: |
| Originally posted by The Freezzz Hoeveel setjes moeten er nog geupped worden? Dan kunnen we snel beginnen met jureren, want ik ben erg nieuwsgierig naar wat iedereen in elkaar gedraaid heeft... |
Buiten die van mij staat alles er al op.
We zitten wel met de jammere verdeling van 15 mixes...
Dat zullen dus 3 rondes worden:
Ronde 1: 5 mixes per poule en 3 winnaars (9 winnaars in totaal)
Ronde 2: 9 mixes in 2 poules... Een poule van 5 met 3 winnaars en een poule van 4 met 2 winnaars
Ronde 3: De 5 winnende mixes.
Het is nogal een omslachtige indeling maar met 15 kan je niet zo heel veel doen denk ik 
Als er hier iemand fundamentele bezwaren tegen heeft of een veel beter systeem weet kom er dan maar mee op de proppen, nu kan er nog gewijzigd worden 
De toewijzing van de jury zal ook niet meer lang op zich laten wachten en zal ook random gebeuren.
Zit de mix van Zevan ook bij die 15?
Ja 
Ik weet dat 16 d� ideale indeling heeft; maar we komen er niet vrees ik.
De deelnemers nu zijn:
Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Push
Xilver
DJ Gev (gevork)
Glexx
Dj zevan
Real
DJ Sid
Diddi
Het zal zo ook wel lukken zeker 
| quote: |
| Originally posted by diddi De kwaliteit is wel van bdenkelijke kwaliteit |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Buiten die van mij staat alles er al op. We zitten wel met de jammere verdeling van 15 mixes... Dat zullen dus 3 rondes worden: Ronde 1: 5 mixes per poule en 3 winnaars (9 winnaars in totaal) Ronde 2: 9 mixes in 2 poules... Een poule van 5 met 3 winnaars en een poule van 4 met 2 winnaars Ronde 3: De 5 winnende mixes. Het is nogal een omslachtige indeling maar met 15 kan je niet zo heel veel doen denk ik ![]() Als er hier iemand fundamentele bezwaren tegen heeft of een veel beter systeem weet kom er dan maar mee op de proppen, nu kan er nog gewijzigd worden ![]() De toewijzing van de jury zal ook niet meer lang op zich laten wachten en zal ook random gebeuren. |
| quote: |
| Originally posted by Phortastic Je moet ook niet eerst encoden naar 192kbit ofzo en dan derna van die 192kbit mp3 nog eens naar 128kbit omzetten he, dan krijg je uiteraard boutkwaliteit... |
| quote: |
| Originally posted by diddi op dj-kunsten bedoelde ik |

, al ik vind m wel beter dan de vorige keer. Dus misschien met een gunstige loting nog in de 2e ronde geraken, zou mooi zijn
Al verwacht ik t niet...
| quote: |
| Originally posted by diddi op dj-kunsten bedoelde ik |
| quote: |
| Originally posted by Phortastic Oh lol, niet zo pessimistisch man |
| quote: |
| Originally posted by diddi Ben niet pessimistich hoor, gewoon kritisch. Ik denk dat ieder van ons wel een kwaliteitsmix wil afleveren en als dat dan niet helemaal lukt, dan vind ik dat persoonlijk jammer... |

| quote: |
| Originally posted by MikeVee Eerlijk gezegd, lijken me dat weer enorm veel sets om te beluisteren omdat er steeds minder dan de helft afvallen. Waarom weer niet: Ronde 1: 4 mixes per poule (en 1ne van 3)en 2 winnaars (8 winnaars in totaal) Ronde 2: 8 mixes in 2 poules (4winnaars) Ronde 3: finale met 4 Ja dan zullen er in de eerste ronde slechts 3 juryleden per poule zijn, maar in die ronde is het verschil nog groot tussen de goede en mindere sets. |

)
Ik ga akkoord met Mike's voorstel , lijkt me beter
| quote: |
| Originally posted by Config Ik ga akkoord met Mike's voorstel , lijkt me beter |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.