TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- U werkt: basic info
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »
Ik heb ook bij Atlas Copco gesolliciteerd, kwestie van origineel te zijn enzo 
ACTA
Een collega heeft gisteren het nieuws gekregen dat ze mag beginnen bij Atlas Copco. Kennelijk the place to be op dit moment 
Voor welke functie had ze gesolliciteerd?
Een logistieke functie waarbij kennis van het Italiaans van belang was.
Je kandidatuur komt niet in gevaar 
\o/
| quote: |
| Originally posted by TOR Een collega |
)
Wat doet Atlas Copco?
Vet betalen vooral 
Als dat je motivatie is, zullen ze u wel niet willen. 
| Originally posted by C.E.U.N.E.N Wat doet Atlas Copco? |
| Originally posted by C.E.U.N.E.N Wat doet Atlas Copco? |
| Originally posted by 1Million$shot stroomgeneratoren maken, niet ?? |
- olievrije en oliege�njecteerde stationaire luchtcompressoren, mobiele luchtcompressoren, gas- en procescompressoren, turbo-expanders, stroomgeneratoren, luchtbehandelingsapparatuur en luchtbeheersystemen
- steenboorapparatuur, bouw- en sloopwerktuigen, boorinstallaties en -apparatuur
- industrieel gereedschap, assemblagesystemen, aftermarket-producten, software en onderhoud
- enzovoort
zie http://www.atlascopco.com/benl/
vandaag is de laatste werkdag van de collega waar ik 't meeste mee overeenkom. ze heeft 2,5 weken verlof, ik moet na deze week nog 2 weken hier zitten (
) dus is dit onze laatste werkdag samen. niet zo fijn want zij vertelde af en toe nog eens iets grappig. nu moet ik hier 2 weken uitzitten with those bitches
en mijn �bersaaie job.
een nieuwe dag, en weeral 8u vervelen! leuk 
dit helpt voor enkele uurtjes per dag: www.krantenkoppen.be
ah thanks, alles bij elkaar. ik ga normaal op al die sites afzonderlijk lezen. ben wel op de hoogte van wat er in de wereld gebeurt. 
Pak een wapen mee naar je werk Z. Iedereen die je scheef bekijkt kan je op een kogeltje trakteren!
Ik zou dat zo doen in elk geval. 
Morgen is mijn laatste dag hier. Laatste keer keihard vervelen. Blij!
| Originally posted by Real Pak een wapen mee naar je werk Z. Iedereen die je scheef bekijkt kan je op een kogeltje trakteren! |
Morgen wel cake voor de collega's! (met laxeermiddel erin)
Morgenmiddag stop ik ook ze, BBQ & booz voor gans de firma..
3 weekjes verlof.. 
| Originally posted by Zehra vandaag is de laatste werkdag van de collega waar ik 't meeste mee overeenkom. ze heeft 2,5 weken verlof, ik moet na deze week nog 2 weken hier zitten ( ) dus is dit onze laatste werkdag samen. niet zo fijn want zij vertelde af en toe nog eens iets grappig. nu moet ik hier 2 weken uitzitten with those bitches en mijn �bersaaie job. een nieuwe dag, en weeral 8u vervelen! leuk |
Ga weg, Toni.
| Originally posted by Jasperovitsj Ga weg, Toni. |
| Originally posted by MikeVee Lap, ook in dit topic val ik uit de boot. In juni eindelijk afgestudeerd, maar nog niet eens de moeite gedaan om werk te zoeken. Eerst nog wat profiteren van de vakantie ![]() Enfin, ik zal het hier maar invullen: Naam: Michael Huidige job: geen Vorige job: geen Studies: professioneel bachelor chemie (=graduaat chemie) Vervoersmiddel: Nissan Primera Woonplaats: Wilsele (Leuven) Werkplaats: Nergens |
;
| Originally posted by _Jedi ^Proficiat Z! ![]() Ohla dees had ik nog niet ingevuld zie.. Naam: Jan Huidige job: Bediende-Verkoper bij Colruyt in Sint-Pieters-Leeuw Vorige job: Tegelverkoper (niks voor mij geweest) bij BrukomTegel Eerste job: Magazijnier bij PB-Papier in Lembeek (Halle) Studies: vanalles e wat maar niks deftig Vervoersmiddel: Auto -> Alfa Romeo 147 Impression Woonplaats: Ninove Werkplaats: Sint-Pieters-Leeuw (Naast Anderlecht) Werkmateriaal: euhm .. een Symbol, nen bok (zo een electrische transpalet h�) een doltec, een dolpay, TP, en klanten (vervelende ook) Werkrooster: maandag t.e.m. zaterdag: afwisselende uren van 6u tot 21u, afwisselende vrije dagen ertussen in (anti-sleur) Extra: Overuren genoeg gelukkig zelden of nooit op feestdagen/zondagen (houden zo!) |