TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 »
21.00: Doors open
22.00: Glimmers
23.20: Fedde le Grand
00.45: Dance 4 Life (Benjamin Bates)
01.10: David Guetta
02.40: Megamix
03.10: Ferry Corsten
04.35: Markus Schulz
05.50: Fred Baker
Ik vraag mij af voor hoeveel man Fred Baker nog een setje kan spelen ... Ik ben nog nooit naar Sensation geweest, dus ik heb der geen idee van of er rond dat uur nog veel volk is.
Wat een schijt TT. Anders konden ze de trancedj's allemaal op 2u tijd laten komen?
| quote: |
| Originally posted by BZRK 21.00: Doors open 22.00: Glimmers 23.20: Fedde le Grand 00.45: Dance 4 Life (Benjamin Bates) 01.10: David Guetta 02.40: Megamix 03.10: Ferry Corsten 04.35: Markus Schulz 05.50: Fred Baker |
| Originally posted by FCB_Fanatic Ik vraag mij af voor hoeveel man Fred Baker nog een setje kan spelen ... Ik ben nog nooit naar Sensation geweest, dus ik heb der geen idee van of er rond dat uur nog veel volk is. |
hoooow jong wat een stomme time table is dat !!!!!! 
Serieus, wat had je verwacht... Het is Sensation h�, geen trance energy. Sensation is voor mainstream ppl.
Als je de evolutie van de Sensation in NL en de voorgaande edities hier bekijk dan had je dit kunnen voorspellen alvorens je een ticket koopt 
Van 3u - 7u heb je je portie commerciele trance toch ?
vraagt er ene op dieje shoutwall: sensation white is da ook met 'populaire' liedjes of alleen techno? 
progrez en ik gaan ook met gekregen kaarten.
un tr�s grand merci lost in trance!
Dag credibiliteit 
Vraag me niet welke dj's er deze avond komen. Los van Schulz en Corsten ben ik niet bij machte om ��n enkele naam op te noemen. Maar onder het motto 'doe wel en zie niet om' geef ik de meer dan 15 000 cliniclowns graag een kans. Een gekregen kaart mag men immers niet in de bek kijken. Na de traditionele voetbalavond in tweede klasse waag ik me maar wat graag aan een nacht vol lage verwachtingen en grote beloften. Wie weet is het allemaal niet zo erg als het lijkt en keer ik met een onverwacht positief gevoel terug naar huis.
Benieuwd.
Goe dak ni ga, wachten tot 3 uur is lik ietske overdreven, lol en dan nog voor ferry
Het is mijn eerste Sensation en ik ben nu eens benieuwd wat dat allemaal gaat worden. De timetable vind ik alvast heel goed 
Ik ga voor de eerste keer The Glimmers zien en ik ben eens benieuwd of ze hun grote naam waard zijn.
Van Fedde Le Grand heb ik al enkele sets gehoord en die waren zeker niet mis. Ik heb dus grote verwachtingen 
Dan is het Benjamin Bates. Zijn sets zijn wel goed maar wat hij vanavond gaat brengen weet ik niet.
Dan 1u30 lekker feesten op David Guetta
Het dak van het Sportpaleis zal er dan wel afgaan!
Dan nog de megamix en dan zijn we naar huis.
Of toch nog niet helemaal...onderweg nog keer stoppen in Koloso voor Marco Bailey
| Originally posted by FUSyke Of toch nog niet helemaal...onderweg nog keer stoppen in Koloso voor Marco Bailey |
| Originally posted by MikeVee Euhm, Koloso is niet eens open. |
| Originally posted by Jasperovitsj Dag credibiliteit |
| Originally posted by Progrez Vraag me niet welke dj's er deze avond komen. Los van Schulz en Corsten ben ik niet bij machte om ��n enkele naam op te noemen. Maar onder het motto 'doe wel en zie niet om' geef ik de meer dan 15 000 cliniclowns graag een kans. Een gekregen kaart mag men immers niet in de bek kijken. Na de traditionele voetbalavond in tweede klasse waag ik me maar wat graag aan een nacht vol lage verwachtingen en grote beloften. Wie weet is het allemaal niet zo erg als het lijkt en keer ik met een onverwacht positief gevoel terug naar huis. Benieuwd. |
All� dan maar eerst in de stamkroeg een pintje gaan pakken dan! En tegen 1u30 dan maar afzakken naar het Sportpaleis...
En daar 43� voor afdokken? 
| Originally posted by Joker666 All� dan maar eerst in de stamkroeg een pintje gaan pakken dan! En tegen 1u30 dan maar afzakken naar het Sportpaleis... |
Al� waar zitten die reports hier
| Originally posted by Devilex Al� waar zitten die reports hier |
Mijn verslagske:
Ik ben binnen gekomen op Mason vs Princess Superstar - Perfect Exceeder; ideaal voor mij om de avond te starten
The Glimmers hebben een zeer leuke set gebracht. Leuke platen, al waren ze wel wat minder geschikt om het volk mee te krijgen. Door wat ik al van The Glimmers heb gehoord, had ik grote verwachtingen en deze zijn toch ingelost.
Toen kwam Fedde Le Grand > Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuwwwww! Wat een saaie set. Hij kreeg het publiek niet mee. Iedereen verveelde zich. Dan maar wat gaan drinken en op de tribune gaan zitten. Ik had toen ook nog niet het Sensation-gevoel.
Gelukkig heeft Benjamin Bates de boel op gang getrokken. Van mij mocht gerust hij in de plaats van FLG gedraaid hebben! Jammer Dat het zo vlug gedaan was.
Toen was het aan de dj van de avond voor mij: David Guetta! Leuke tracks en hij kreeg het volk direct mee. Meerdere keren gingen de handjes in de lucht en werd er meegezongen. En dankzij de vlammen, lasers, paardjes, ... kreeg ik echt het Sensation gevoel!
Na Guetta zijn set zijn we iets gaan eten en heb ik de megamix op een scherm gevolgd. Dan zijn we naar huis getrokken. Dus voor het trancegedeelte zul je op een ander verslag moeten wachten.
Nog enkele puntjes:
* De zaal was mooi aangekleed al had ik alles wel in het wit verwacht. Alleen het podium was in het wit en dit vond ik toch wat jammer.
* Dat iedereen in het wit was had eigenlijk geen effect op mij. Van mij mag iedereen in zijn gewone kleren komen.
* De randanimatie was wel ok.
* Het geluid stond wel wat stil. Je kon op een gewone manier staan praten met elkaar.
* Jammer dat als je op het middenplein stond, je de dj's niet kon zien. Ik heb dan maar gans de tijd op de tribune gestaan.
* De prijzen voor drank en eten vond ik niet te duur.
* Guetta, Bates en The Glimmers hebben mij een fijne avond bezorgd. Le Grand moet van mij niet meer naar Belgi� komen.
Besluit: Het was goed maar ook niet specialer dan AIB.
Hoe was het met Ferry, Markus en Fred?
| Originally posted by FUSyke Ik ben binnen gekomen op Mason vs Princess Superstar - Perfect Exceeder; ideaal voor mij om de avond te starten ![]() |
| Originally posted by Real Meen je dat nu? Zo'n platte track met wat domme willekeurige vocals op gegooid. |