TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance Energy 2007
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Config op het voorblad van het Laatste Nieuws |
| Originally posted by Push2005 Vooral, ja ![]() Zoek bvb eens Richard Durand - Slipping Away (1995 Non-Vocal Mix) of enkele Airbase tracks. Dat is nog trance pure sang. Melodie en geen nonsens. Dat wil niet zeggen dat die tracks je direct liggen h�; sommige Airbase tracks moet ik ook niet, maar het is wel zuivere trance. Een gekend nr van vorig jaar is ook Super8 Vs. Dj Tab - Helsinki Scorching. |
| Originally posted by BZRK Dat is Albert Vorne - Formentera What? (Gareth Emery Remix), daarom dat ik hem ook zet als reply op Config We both love it. |
uw geluid is echt super
| Originally posted by Config echt een zalige plaat , kwaliteit videoke ze maat uw geluid is echt super |
| Originally posted by Kodama Dus bvb oude gouryellla liedjes, dat vind je echte trance? Wat ik dus geen trance meer vindt is wat Rank 1 de laatste tijd aan het forceren is. Alex M.O.R.P.H. - Alex Morph and Rank 1 - Life Less Ordinary Armin Van Buuren vs Rank 1 feat. Kush - This World Is Watching Me Ze maken een mega mooie melodie, tijdens de climax "jjaaa!" en dan krijg je in eens een bass of wat het ook mag wezen wat lijkt op een digitale scheet. Nee dank u hoor |

. Denk maar aan de Transa remix van Tenshi
| Originally posted by Progrez Dus de geruchten zijn waar? |
| Originally posted by Progrez Waar staat het nieuws dat Config op zijn bek is geslagen? |
| Originally posted by Config nee, er heeft niemand op 'mijn bek' geslagen |
| Originally posted by Push2005 Das idd een soort van trance subgenre met electro invloeden. Noem het electrance als je wilt ![]() Andere platen in dit genre zijn bvb Lange Vs. Gareth Emery - Another You Another Me, Precursor - The Navigator, ... En Gouryella dat was idd zuivere trance natuurlijk . Denk maar aan de Transa remix van Tenshi |
| Originally posted by Progrez Waar staat het nieuws dat Config op zijn bek is geslagen? |
De rest van mijn filmkes:
Menno de Jong : Menno de Jong presents Myth - Sjamaan
Menno de Jong : ID - ID
Sander Van Doorn : ID - ID
Markus Schulz : Andy Moor vs Orkidea - YearZero (Markus Schulz Intro)
Markus Schulz : Bart Claessen - Playmo (1st Play)
Markus Schulz : Nic Chagall - What You Need (NC's Hard Dub)
Markus Schulz : Antidote - Freeze Me
Markus Schulz : Remo-Con - Cold Front (Bart Claessen Remix)
Markus Schulz : Dave202 - Generate The Wave (Original Mix)
Gareth Emery : Albert Vorne - Formentera What? (Gareth Emery Remix)
Bobina : Bobina feat Elles De Graaf - Lighthouse (Sean Tyas Remix)
Johan Gielen : The Thrillseekers - Synaesthesia (ID Remix)
Johan Gielen : Cygnux X - Superstring (Rank 1 Remix)
| Originally posted by BZRK Markus Schulz : Nic Chagall - What You Need (NC's Hard Dub) |
| Originally posted by FenixStyle Pff de meest gehoorde plaat van de avond, maar geen enkele keer de vocal mix ipv dub... |
| Originally posted by Push2005 Das idd een soort van trance subgenre met electro invloeden. Noem het electrance als je wilt ![]() |
| Originally posted by Kodama Ze maken een mega mooie melodie, tijdens de climax denk je "jjaaa!" en dan krijg je in eens een bass of wat het ook mag wezen wat lijkt op een digitale scheet. Nee dank u hoor |

| Originally posted by Push2005 Echte trance is niet meer veel te vinden vandaag de dag. |
Dat zijn inderdaad serieuze kleppers, Gladius!
Tja we zeggen hier dat trance geen trance meer is maar steeds meer techtrance en pop.
Hetzelfde geld hier voor I Love Techno �, hoor je daar wel nog echte techno? Daar is het tegenwoordig ook allemaal elektro en minimal wat de klok slaat, ofwel wordt er geramd dat het niet schoon meer is. Mss dat een enkeling nog lekkere techno durft draaien maar daar blijft het ook bij.
Hetzelfe voor house, tegenwoordig ook meer en meer elektroinvloeden.
Dit noemen ze evolutie zeker? Ofwel is heel dat elektrogedoe maar een tijdelijke hype.
We'll see 
| Originally posted by mrcanon 05/03 - DJ Jean en Paul Oakenfold op de vuist Trance Energy in de Jaarbeurs in Utrecht van afgelopen weekend was een daverend succes, maar naar het schijnt konden DJ Jean en Oakenfold het niet met elkaar vinden. De Nederlander DJ Jean, bekend van �The Launch�, stond als headliner op de Clubstage en Oakenfold deed dat op de Mainstage. Oakey zou de muzikale stijl van onze noorderbuur �cheesy� genoemd hebben en dat pikte Jean niet. Er zouden een paar klappen gevallen zijn. Jean heeft blijkbaar een zeer kort lontje. |
| Originally posted by franzelare hoorde van een normaal redelijk betrouwbare bron dat het niet paul was maar yves de ruyter.. |
| Originally posted by Devilex Tja we zeggen hier dat trance geen trance meer is maar steeds meer techtrance en pop. |
De meeste platen doen me gewoon niets meer, vooral het laatste jaar is uplifting er echt erbarmelijk aan toe.. veel te generic.. bah..
Ik vind ze achteruit trappelen buiten x jaar geleden.. en dat geldt voor nog heel wat andere producers..
Zoals ik reeds vernoemde wringt die elektro zich echt bij elk genre binnen, ik hoop dat dit slechts een hype is.
| Originally posted by franzelare hoorde van een normaal redelijk betrouwbare bron dat het niet paul was maar yves de ruyter.. |
| Originally posted by Devilex Zoals ik reeds vernoemde wringt die elektro zich echt bij elk genre binnen, ik hoop dat dit slechts een hype is. |
| Originally posted by BZRK Menno de Jong : Menno de Jong presents Myth - Sjamaan |
oh btw: vette clips BZRK , super kwaliteit 
| Originally posted by Jasperovitsj Lekker nummer |
En dat impliceert?