TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De raad-de-artist thread!
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
volgende:

| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En nu producers die ouder zijn dan de gemiddele Beta graag |
hmm.. ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd van de beta's is, maar deze producer is er alvast al 22.
| Originally posted by Config hmm.. ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd van de beta's is, maar deze producer is er alvast al 22. |
| Originally posted by Xilver Sjah met beta's zoals domineesje, al een stuk in de 50, gaat het gemiddelde natuurlijk al een flink eind omhoog. |
, ge zijt anders niet veel jonger 
Ge zijt allemaal een zielige bende pedofielen.
Blake Jarrell
| Originally posted by domineesje Lol Tom , ge zijt anders niet veel jonger ![]() Joker666 (1970) Loraine (1974) (Is geen Beta) Domineesje (1975) whuke (1977) Xilver (1979) |

| Originally posted by BZRK Blake Jarrell |

flash brothers
Veel te makkelijk
1. Config - 7ptn
2. Push2005 - 6 ptn
3. BZRK - 4ptn
4. mrcanon - 3ptn
5. Bertn, MikeVee, Jasperovitsj, Real, FCB_Fanatic - 2ptn
6. Eagle`, mellow_head, Vishnu, CygnusX, christophe, TOR, Freezel, Thomas @ A.T.P. - 1pt
| Originally posted by BZRK Veel te makkelijk |

vincent de moor
| Originally posted by Progrez vincent de moor |
Ik was niet van plan om mee te doen aan dit spelletje maar aangezien Vincent toch niet zou worden herkend door de nieuwe trance generatie diende ik in te grijpen.
Oei, deze man is de 25 reeds lang gepasseerd. Wat nu gedaan?!
Een kruising tussen Elof en Brahim, met een snufje Gigi D'Agostini in
Ik herken er ook een snuifje Elof in.
| Originally posted by Progrez maar aangezien Vincent toch niet zou worden herkend door de nieuwe trance generatie |
| Originally posted by Vishnu Die had ik toch ook geweten, en voor zover ik weet is dat zelfs de enige foto die er van hem te vinden is ophet net. Alleszins toch tot voor kort nog |
Yup.
De living-in-the-past-1337ness-pose begint wat karikaturaal te worden 
In 't verleden leven is nochtans cool
| Originally posted by Jasperovitsj De living-in-the-past-1337ness-pose begint wat karikaturaal te worden |
Living in the past?
Amateurs!
Deze grootheid heb ik deze zomer nog een briljante set zien neerzetten tijdens Nature One.
Bezint eer ge begint.