TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 »
har f�r mig att jag postade ett inl�gg ig�r men det verkar vara borta.
spelade in en kryssmix ig�r www.martin-e.com mycket vocal och ganska soft house, lite mer peak time p� slutet 
den sl�nger vi in i ipoden s� vi har n�got att lyssna p� i bilen =)
l�nkat till dig fr�n bloggen och djlasse.com
| quote: |
| Originally posted by mr_fisken har f�r mig att jag postade ett inl�gg ig�r men det verkar vara borta. spelade in en kryssmix ig�r www.martin-e.com mycket vocal och ganska soft house, lite mer peak time p� slutet |
bra d�r Laszlo , jag har inte s� bra koll p� det d�r med l�nka o trixa i bloggen �nnu men n�r jag l�rt mig allt ska jag l�nka till dig det f�rsta jag g�r 
alltid ett steg f�re Jofawe 
lika bra att jag s�ger det p� en g�ng, det �r tv� g�nger som det h�nder n�got underligt hack i mixen, jag �r ansvarig f�r det f�rsta g�ngen men inte andra det m�ste varit datorn 
H�rni mina v�nner, vill inte n�gon fr�n noll�ttaland knycka en affisch �t mig, vi kommer nog inte snubbla �ver n�gon p� v�gen upp...
| Originally posted by mr_fisken lika bra att jag s�ger det p� en g�ng, det �r tv� g�nger som det h�nder n�got underligt hack i mixen, jag �r ansvarig f�r det f�rsta g�ngen men inte andra det m�ste varit datorn |
| Originally posted by Laszlo H�rni mina v�nner, vill inte n�gon fr�n noll�ttaland knycka en affisch �t mig, vi kommer nog inte snubbla �ver n�gon p� v�gen upp... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Dom ska tydligen s�lja s�na p� b�ten... enligt senaste mailet... N�r jag spelade p� kryssen f�rsta g�ngen s� fick vi dessutom en varsin vid DJ-m�tet... |
nu pyser vi! ses ikv�ll, puss o kram
B�rjar bli laddad nu inf�r �nnu en kryssning (min 10e tror jag).
Men t�nkte kolla om det �r n�gon som har lite koll. I morgon �r det ju Sverige - Danmark. Det g�r ju p� 9an. �r det n�gon som har koll p� om den kommer att s�ndas n�gonstans p� b�ten. Sj�lvklart �ker man ju f�r Trancemusiken i f�rsta hand. Men en s�n monstermatch vill man ju inte missa..:-)
| Originally posted by Dj P.A! B�rjar bli laddad nu inf�r �nnu en kryssning (min 10e tror jag). Men t�nkte kolla om det �r n�gon som har lite koll. I morgon �r det ju Sverige - Danmark. Det g�r ju p� 9an. �r det n�gon som har koll p� om den kommer att s�ndas n�gonstans p� b�ten. Sj�lvklart �ker man ju f�r Trancemusiken i f�rsta hand. Men en s�n monstermatch vill man ju inte missa..:-) |
fy fan va grym kryss!
b�st var sold�ck, helt klart!
Laszlo, grymt spelat, synd att den d�r sladden hoppade ut bara..
Men fan.. ja.. kul var det!
Kan inte annat �n att h�lla med, grym kryss 
Jag hade inga h�ga f�rv�ntingar p� den h�r kryssen, med tanke p� att d typ inte var en enda dj som verkligen lockade, f�rutom Laszlo, som jag missade
.. men attsingen va skoj d va, golvet p� sold�ck gjorde hela kryssen imo 
Kul o tr�ffa lite ta's som jag inte tr�ffar s� ofta heller
.. Lazlo, Jofawe & Christian � 
:edit: Jofawe, du har nog lite bilder som jag e intresserad av 
Galet var det!!!
Laszlo gjorde sold�ck! Och trots att jag var snortr�tt i morse s� gick det inte att st� still n�r Vizay spelade! Saknade hardstylen dock (finns dem som p�st�r att det k�rdes medan jag sov...
).
Men Olov, Olov... underskatta aldrig minttuns verkan!
Minttu'n kr�vde �nnu ett offer 
Fan va nice allt var, Sundeck, utantveckan b�st!
| Originally posted by anuga Minttu'n kr�vde �nnu ett offer ![]() Fan va nice allt var, Sundeck, utantveckan b�st! |
| Originally posted by Snowave Intressant det var det mina polare sa n�r de var d�r. Sundeck var v�l inte ens planerad egentligen eller? |
| Originally posted by anuga Var planerat f�r 6 timmar, inte 14 =) |
jag har precis g�tt igenom mina bilder.. det beh�vs gallras lite d� min kamera inte riktigt har varit frisk, men ett par tusen blev det iallafall 
Klicka h�r f�r lite bilder av vad som komma skall fr�n mig � min kamera
| Originally posted by jofawe jag har precis g�tt igenom mina bilder.. det beh�vs gallras lite d� min kamera inte riktigt har varit frisk, men ett par tusen blev det iallafall ![]() Klicka h�r f�r lite bilder av vad som komma skall fr�n mig � min kamera |

kastade upp 7 bilder p� TC
vilken kryss allts�, b�sta jag varit p� tillsammans med sommarkryssen f�rra �ret. Jofawe sl�ng upp n�gra TA-bilder d� 
Ja, vilken j���vla resa allts�. Sold�ck �gde benh�rt. Synd att det vara f�rbaskat bl�sigt under dagen. Var beredd p� att f� amputera bort fingarna efter mitt set, sm�tt besv�rligt att ratta reglagen mot slutet men det mesta l�ste sig �nd�
Tack till alla som var d�r och supportade....
Schyssta pics joffe...v�ntar ot�ligt p� resten. D�r kommer nog finnas en del som jag vill ha h�guppl�sta. 
Galet, magnifikt �r orden som sitter kvar i skallen 
Som flera andra skrivit, Sundeck �gde...Mintun snodde �ven n�gra timmar fr�n mig sista kv�llen, men bara ett par 
S� j�vla grym kryssning! �r fortfarande lite lagom halvd�d idag 
Blev Tango i stort sett hela f�rsta kv�llen. Sundeck dag 2 var helt underbart, beh�vs p� siljab�ten med