TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic heb ik vorig jaar nog aan meegedaan. Dit jaar ga ik passen aangezien ik dat maar een aantal speeldagen heb opgevolgd |
Gui Polspoel!

| Originally posted by Real Gui Polspoel! |
Carl Huybrechts

hahahaha 
Zo weinig reactie, ook enkel supporters als het goed gaat zeker 
^^ der zijn nu eenmaal mensen die rond dat uur nog niet thuis zijn
. Ik zat in de auto toen de match gespeeld werd. Toen ik vertrok op't werk stond het 0-2, en dacht ik dat het wel binnen zou zijn. Viel serieus tegen toen ze op de radio aankondigden dat het 2-2 was geworden 
Ik heb net wel de samenvatting gezien, Mirallas was niet slecht precies. Maar eigenlijk maakt het mij op dit moment niet uit of ze goed hebben gespeeld of niet. Het resultaat is er niet en dan is al de rest onbelangrijk. Niet dat ik nog in de kwalificatie geloofde, maar nu slecht presteren zal ook al onmiddellijk de kwalificatiekansen hypothekeren voor het WK 2010
Namen zou naar tweede mogen terwijl Geel in derde moet blijven. Lafaarden zijn het daar in Brussel 
| Originally posted by Blue Sky 99 Namen zou naar tweede mogen terwijl Geel in derde moet blijven. Lafaarden zijn het daar in Brussel |
| Originally posted by MikeVee Zo weinig reactie, ook enkel supporters als het goed gaat zeker |
Rechter beslist dat Geel in tweede mo�t spelen, bond geeft toe
HLN UPDATE 18:17 De soap rond Verbroedering Geel en UR Namen is nog lang niet voorbij. In Turnhout heeft een rechter in kort geding beslist dat Geel in tweede klasse mo�t spelen. Woensdag had de Belgische voetbalbond na een bijzondere algemene vergadering van de Liga's van tweede en derde klasse beslist dat Namen naar tweede klasse mocht en Geel in derde moest blijven.
Geel liet het daar niet bij en stapte op zijn beurt naar de rechtbank. Die besliste dat de Kempenaars in tweede klasse mo�ten aantreden, zoniet zou de voetbalbond een dwangsom van 75.000 euro wachten. Na een crisisberaad zwichtte de bond: Geel wordt alsnog toegelaten tot tweede klasse, dat daardoor negentien clubs telt. Er wordt dit weekend gewoon gevoetbald. Geel is vrij. (hln)

pff ik dacht dat de voetbalbond het recht had om een club te schrappen? da ze dat maar doen bij 1 vd twee, 19 is toch geen werk godverdomme. Precies gelijk bij de miniemen: 'shotte gulle dees weekend? Neje wij zijn vrij'
Dat wordt morgen weer 30 euro betalen voor een verplaatsing en de week nadien horen dat alle gespeelde wedstrijden uiteindelijk toch nietig worden verklaard.
Wat leren we hieruit ... ???
dat je via de rechtbank een promotie kunt bekomenen terwijl je er sportief absoluut geen recht op hebt. Dit zou in de toekomst nog meer rechtzaken kunnen veroorzaken. Gewoon een enorm slechte zaak voor het Belgisch voetbal (en dan zwijgen we nog over de negatieve reclame naar het buitenland toe).
Haha , ik ga FC Sint-Joris Sportief van 4de provinciale naar eerste klas loodsen, en we huren een advocaat in als trainer. 
| Originally posted by Config Haha , ik ga FC Sint-Joris Sportief van 4de provinciale naar eerste klas loodsen, en we huren een advocaat in als trainer. |
Gisteravond naar Club gaan kijken, maar veel was er niet te zien. Geen al te goeie match van Club: te vaak te veel slechte combinaties, te weinig kansen, tactisch zat het niet goed ... en dat alles heeft dus ook een slecht resultaat tot gevolg gehad.
Hopelijk recupereren ze vlug een aantal spelers, want momenteel klopt het tactisch plaatje absoluut niet.
Al� Eendracht Aalst heeft ook zijn eerste punt beet in 3e klasse.
| Originally posted by Devilex Al� Eendracht Aalst heeft ook zijn eerste punt beet in 3e klasse. |
Gisteren naar de samenvatting van CL avond gekeken. Wat een knappe goals!
| Originally posted by djcresto naar tschijnt ne supporter op den arbiter geklopt omdat ze een goal tegenkregen in de 95e minuut. |
| Originally posted by djcresto Gisteren naar de samenvatting van CL avond gekeken. Wat een knappe goals! |

Straks gaan we weer wat Belgisch geklungel op de Europese velden te zien krijgen. ![]()
In de samenvatting leek het ook of Inter werd weggespeeld door Fenerbache.