TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- vrijgezellig of niet?
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]

Posted by Phat B on Dec-10-2004 19:35:

ja, weet niet meer hoe ik er op kwam, zal wel te maken hebben met t feit dat vorige week de laatste aflevering van Sex & the City was, maar ik zag/las of hoorde (mn geheugen laat me in de steek) dat vrouwen zich altijd vergelijken met die 4 tsjikkies, dus dacht er gelijk aan...

ff leuk om tussendoor te vertellen: was ik vorige week op dinsdagavond uit, gingen we eerst ff naar n caf� om ff te lullen voordat we naar n fuif gingen (in Kerkplein Breda btw, met marco v en benjamin bates!!! :cool. komen we in de kroeg waar we altijd heen gaan, zit t hok h�lemaal vol met meiden. Wij denken, mooi onze avond kan niet meer stuk , blijkt dat daar de laatste aflevering van Sex & the City op groot scherm te zien was.
niet echt d� plek om op vrouwenjacht te gaan zeg maar!

maar dat ff terzijde

back 2 topic: nog meer vrijgezelligen hier?

Posted by djxtension on Dec-10-2004 20:06:

Ik ben al een aantal jaren vrijgezellig. Bevalt prima.

Posted by Esrem on Dec-11-2004 12:38:

Ben nu sinds februari al weer vrijgezel. Aan t begin vonk t echt kut, maar nu moet ik zeggen dat best bevalt, beetje aankloten , geen verplichtingen...
Maar ja, de mens is volgens mij toch vaak wel op zoek naar n partner, vaste bron van liefde. Ik moet toch toegeven dat dat toch eigenlijk ook wel is wat ik wil, alleen wanhopig zoeken is volgens mij gewoon niet de manier om het te vinden...

Posted by Phat B on Dec-11-2004 13:44:

quote:
Originally posted by Esrem
alleen wanhopig zoeken is volgens mij gewoon niet de manier om het te vinden...

dat werkt volgens mij ook alleen maar averechts. n vrouw zit echt niet te wachten op n wanhopige gast...

zijn er hier trouwens nog vrouwen die over deze topic een mening hebben? (en t nog willen delen ook?)

Posted by M_Peror on Dec-11-2004 14:36:

quote:
Ben nu sinds februari al weer vrijgezel. Aan t begin vonk t echt kut, maar nu moet ik zeggen dat best bevalt, beetje aankloten , geen verplichtingen...
Maar ja, de mens is volgens mij toch vaak wel op zoek naar n partner, vaste bron van liefde. Ik moet toch toegeven dat dat toch eigenlijk ook wel is wat ik wil, alleen wanhopig zoeken is volgens mij gewoon niet de manier om het te vinden...

quote:
Originally posted by Phat B
zijn er hier trouwens nog vrouwen die over deze topic een mening hebben? (en t nog willen delen ook?)

Euh...?

Posted by Remy D on Dec-11-2004 16:50:

quote:

Echt slettengedrag!!!

Posted by New Wave on Dec-11-2004 17:13:

Ejh Remy, weet jij of Liselotte nog in haar kartonne doos achter het station ligt ? Misschien is dat wat voor mij !

Posted by Remy D on Dec-11-2004 17:58:

quote:
Originally posted by New Wave
Ejh Remy, weet jij of Liselotte nog in haar kartonne doos achter het station ligt ? Misschien is dat wat voor mij !

Kreeg laatst een smsie van her en ze ligt nog steeds op der rug te wachten op je, tja want tragisch wat het is, lopen kan ze nog steeds niet. Denk dat je daarom ook kans maakt bij haar. Je moet er is bellen.

Posted by New Wave on Dec-11-2004 18:01:

quote:
Originally posted by Remy D
Kreeg laatst een smsie van her en ze ligt nog steeds op der rug te wachten op je, tja want tragisch wat het is, lopen kan ze nog steeds niet. Denk dat je daarom ook kans maakt bij haar. Je moet er is bellen.

mwjha gaat ik effe doen nu. Je hebt haar toch niet gewassen nadat je haar voor het laatste gedouwt hebt toch?

Posted by tango on Dec-11-2004 18:06:

quote:
Originally posted by Phat B
ff leuk om tussendoor te vertellen: was ik vorige week op dinsdagavond uit, gingen we eerst ff naar n caf� om ff te lullen voordat we naar n fuif gingen (in Kerkplein Breda btw, met marco v en benjamin bates!!! :cool.

Ik was daar ook die avond en vond dat er behoorlijk wat leuke vrouwtjes rondliepen daar. Volgens mij wel allemaal van de NHTV maar dat terzijde......

Posted by Phat B on Dec-11-2004 18:32:

quote:
Originally posted by tango
...vond dat er behoorlijk wat leuke vrouwtjes rondliepen daar...

das nog zacht uitgedrukt was n leuke avond voor vrijgezelligen

Posted by jp on Dec-01-2005 11:53:

Gelukkig wel ja

Posted by New Wave on Dec-01-2005 11:53:

Ruk je suf met 2 vingers in neus.

Posted by jp on Dec-01-2005 11:55:

Nah rukken is niks an. Tantra i.c.m. geestelijk orgasme is da bombz

Posted by basvh on Dec-02-2005 17:24:

al 3 maanden en still going strong

Posted by ahp2002 on Dec-02-2005 17:30:

samenwonend

Posted by Mindphaser on Dec-02-2005 17:51:

quote:
Originally posted by ahp2002
samenwonend

Same here.
We zijn nou een jaar of 2 samen waarvan we 1 jaar samenwonen..was wel effe wennen maar toch vet relaxed.

Posted by Muppy on Dec-02-2005 18:38:

nog wel, maar na vanavond waarschijnlijk niet meer

Posted by New Wave on Dec-02-2005 18:39:

quote:
Originally posted by Muppy
nog wel, maar na vanavond waarschijnlijk niet meer

We willen morgen een uitgebreid verslag.

Posted by Muppy on Dec-02-2005 18:42:

quote:
Originally posted by New Wave
We willen morgen een uitgebreid verslag.

met of zonder foto's?

Posted by jp on Dec-02-2005 18:54:

Ik vind vrouwen op zich wel lief en zo

Posted by New Wave on Dec-02-2005 19:07:

quote:
Originally posted by Muppy
met of zonder foto's?

Met foto's natuurlijk.

Posted by Siesta on Dec-02-2005 19:43:

ik woon ook samen, met mn rechterhand

tja ben al dik jaar vrijgezel ongeveer, helemaal geen problemen mee, geen gezeik enzo, alleen geen regelmatige sex enzo, maar keuzes afwegen he

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]