TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pim neergeschoten
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by TranceFool ohjawel die komt er wel.....desnoods ga ik de politiek in |
, pas maar op
GODVERDOMME
| Originally posted by YojiBiomehanika GODVERDOMME |
| Originally posted by YojiBiomehanika GODVERDOMME |
| Originally posted by DJ_Siesta ? |
| Originally posted by Optimus volgens mij gooit ie net zn tv aan sinds 2 dagen ghehehe |
| maar ik was zo gefrustreerd, als je je dat misschien een beetje kan voorstellen. |
| het zijn altijd die extreem linkse losers die dit soort aanslagen plegen |
| Originally posted by DJ_Siesta Nog wat anders: ik denk niet dat er ooit nog een rechte politicus komt, wie durft nog nadit? als je dat doet word je toch omvergeknald. denk niet meer dat de democratie ooit weer word zo als het was. Het is zonde, dood zonde. Eindelijk werd de politiek ook interessant voor jongeren. |

ik heb nog vrij weinig mensen Pim extreem-rechts horen noemen, alleen de buitenlandse media en in mindere mate de nederlandse media vond dat
| Originally posted by Blik ik heb nog vrij weinig mensen Pim extreem-rechts horen noemen, alleen de buitenlandse media en in mindere mate de nederlandse media vond dat |
| Originally posted by Miss Proximus eennu..politiek interessant voor jongeren: tja...als jullie alleen maar geinteresseerd kunnen worden door iemand die constant loopt te zeuren en te spotten, dan is het ook maar beter dat jullie nu niet meer geinteresseerd zijn toch? |

ik moet ff een stukje frustratie kwijt, ik lees op vele plaatsen het volgende (mekker-)zinnetje:
"Dit is het einde van de democratie" (of iets dergelijks als "na 6 mei is er geen echte democratie meer")
AAARG! WAT een geBLAAT! Wat denk je nu? Dat het mad-max tijdperk is aangebroken ofzo? Dat je voedsel alleen nog maar op de bon krijgt? Of dat er opeens een dictator opstaat uit het niets en ons gaat onderdrukken?
De WET zegt dat iedere meerderjarige natuurlijke rechtspersoon actief en passief kiesrecht heeft. Dus als je een gat in de markt ziet (lijkt t wel op met al dat gemekker) STEL jezelf lekker verkiesbaar! Als er maar genoeg mensen zo denken als jij kom je wel in de kamer, toch? wat nou einde democratie
In Nederland worden met de regelmaat van de klok mensen OMGELEGD voor MINDER.
Punt. adem in.
| Originally posted by Pjotr G ik moet ff een stukje frustratie kwijt, ik lees op vele plaatsen het volgende (mekker-)zinnetje: "Dit is het einde van de democratie" (of iets dergelijks als "na 6 mei is er geen echte democratie meer") AAARG! WAT een geBLAAT! Wat denk je nu? Dat het mad-max tijdperk is aangebroken ofzo? Dat je voedsel alleen nog maar op de bon krijgt? Of dat er opeens een dictator opstaat uit het niets en ons gaat onderdrukken? De WET zegt dat iedere meerderjarige natuurlijke rechtspersoon actief en passief kiesrecht heeft. Dus als je een gat in de markt ziet (lijkt t wel op met al dat gemekker) STEL jezelf lekker verkiesbaar! Als er maar genoeg mensen zo denken als jij kom je wel in de kamer, toch? wat nou einde democratie In Nederland worden met de regelmaat van de klok mensen OMGELEGD voor MINDER. Punt. adem in. |
| Originally posted by Pjotr G ik moet ff een stukje frustratie kwijt, ik lees op vele plaatsen het volgende (mekker-)zinnetje: "Dit is het einde van de democratie" (of iets dergelijks als "na 6 mei is er geen echte democratie meer") AAARG! WAT een geBLAAT! Wat denk je nu? Dat het mad-max tijdperk is aangebroken ofzo? Dat je voedsel alleen nog maar op de bon krijgt? Of dat er opeens een dictator opstaat uit het niets en ons gaat onderdrukken? De WET zegt dat iedere meerderjarige natuurlijke rechtspersoon actief en passief kiesrecht heeft. Dus als je een gat in de markt ziet (lijkt t wel op met al dat gemekker) STEL jezelf lekker verkiesbaar! Als er maar genoeg mensen zo denken als jij kom je wel in de kamer, toch? wat nou einde democratie In Nederland worden met de regelmaat van de klok mensen OMGELEGD voor MINDER. Punt. adem in. |
| Originally posted by Miss Proximus als de Pim-stememrs hier op t forum blij zijn dat eindelijk iemand alle buitenlanders wil laten verdwijnen.....dan doet mij dat aardig extreem-rechts in de oren |
| Originally posted by MaGiK54 Volledig met deze stelling eens. De wereld zou na 11 september ook nooit meer hetzelfde zijn, zei iedereen toch. We zijn nu dik een half jaar verder en ik zie weinig verschil met de wereld van voor 11-09. Deze "chaos" in de democratie is over een half jaar ook weer vergeten en het leven en de democratie zou dan hetzelfde zijn dan voor gisteren. |
| Originally posted by Blik Le Pen... |
| Originally posted by Optimus Le Penn |
| Originally posted by Blik nee sjinees tis Le Pen |

| Originally posted by T.H.C. mwa...ben ik het niet mee eens, er is na 11 september heel veel veranderd,Open ya eyes het halve midden oosten ligt in puin door de directe en indirecte gevolgen van 11 sept. je moet het "einde van de democratie" alleen niet zo letterlijk nemen, maar als een gestoorde gek er voor kan zorgen dat weet ik hoeveel aanhangers van Pim Fortuin niet meer op hem kunnen stemmen, is dat toch een dikke klap voor de democratie. en dat er ook nu wat veranderd weet ik wel zeker... |
| Originally posted by Blik nee sjinees tis Le Pen |
| Originally posted by MaGiK54 Ben er volledig mee eens dat dit niet het einde van de democratie zal zijn. Wat er gisteren is gebeurd is tuurlijk een klap voor de democratie dit had nooit mogen gebeuren. |
| Originally posted by Miss Proximus nu ben ik ff de kluts kwijt: eerst claimen jullie dat hij extreem-rechts is, als ie net dood is dan opeens weer niet, en nu opeens weer wel? of is t niet zo? |
| Originally posted by MaGiK54 Tuurlijk zijn er indirecte gevolgen na 11.09 dit zal ik ook niet ontkennen, maar wat merken wij er zelf van in het dagelijkse leven, weinig naar mijn mening. Dat van het midden oosten speelt al ruim 30 jaar en zal voorlopig ook niet veranderen, was waarschijnlijk zonder 11.09 ook wel weer opgelaaid. Ben er volledig mee eens dat dit niet het einde van de democratie zal zijn. Wat er gisteren is gebeurd is tuurlijk een klap voor de democratie dit had nooit mogen gebeuren. Ik doelde meer op het dagelijks leven van ons, het leven gaat door en voor mijzelf zal ik er weinig veranderen na gisteren en ik denk dat een hoop mensen over een half jaar er precies hetzelfde over denken als mij. |
| Originally posted by Akira Ik neem aan dat je met JUllie bedoeld de PF aanhangers???nou zover ik weet heb ik dat nooit beweerd,integendeel zelfs. IK ben geen paul rossenmoler die zijn huiswerk niet goed doet met zijn uitspraak:"nederland wordt wakker dit is geen gewoon rechts maar extreem rechts"pure sensatie maken...en hem afschilderen als rascist..rossenmoler maakte zelf de grote fout om te discrimineren. |