TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wielerseizoen 2008
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather en nu nog schumi terug |
Die kerel is al 39 of zo, hij zal heus wel bij zijn adviseursrol blijven - aangevuld met een occasionele testrit.
| Ook Floyd Landis wil volgend jaar terugkeren in het peloton. Het bedrijf dat Landis' kunstheup maakte heeft interesse om de Amerikaan een contract te geven. Niet alleen Lance Armstrong wil volgend jaar terugkeren op het hoogste niveau. Ook Floyd Landis (foto) wil, na zijn dopingschorsing, opnieuw fietsen. (AP) Vanaf 31 januari is de dopingschorsing van de Amerikaan afgelopen. Volgens cyclingnews.com zal Landis, 32 intussen, zijn comeback maken bij het de Britten van Smith & Nephew. Dat is een farmaceutisch bedrijf dat in 2009 centen wil steken in de wielersport. Smith & Nephew zorgden al voor Landis' nieuwe heupgewricht. In het afgelopen jaar sponsorde het Landis ook. Landis moest zijn Tourzege van 2006 afgeven. Hij werd immers betrapt op testosteron. |
De mens heeft zijn schorsing uitgezeten, dus ik zie niet in waarom dat een probleem zou zijn?
Ale hopelijk krijgen we nog eens een tour met vuurwerk, binnenkort zal het rittenschema wel vrijgegeven worden.
Een snuifmaatje voor 's avonds op de kamer bij Boonen;
Stefan Schumacher naar QS
Boogerd: "Comeback zou wel stoer zijn"
do 11/09/08 - De comeback van Lance Armstrong lijkt niet alleen Floyd Landis te inspireren. De Nederlander Michael Boogerd heeft ook een vlieger opgelaten.
"Als ik een serieus aanbod krijg, zou ik best willen overwegen om terug te keren", zei de 36-jarige Boogerd in het tv-programma "De wereld draait door".
(Belga)
"Ik zou misschien wel een beperkt programma willen rijden. Bijvoorbeeld het voorjaar met enkele klassiekers."
"Ik zou het een eer vinden als een ploeg mij nog een contract zou willen geven."
"Ik fiets veel en het gaat goed met mijn conditie. Ik zit zelfs bijna op mijn wedstrijdgewicht. Ik mis het peloton. Een comeback zou best wel stoer zijn."
Boogerd zette in 2007 een punt achter zijn profcarri�re, die 14 jaar geduurd heeft.
Hij was even aan de slag in een PR-functie bij Rabobank en gaf televisiecommentaar bij de NOS en Sporza

Of hij heeft geld nodig voor zijn scheiding te betalen?
btw MikeVee sterke Vuelta! (wielerprono)
De nogal onconventionele keuze voor Bettini en Van Avermaet levert u wel dikke punten op. Nice going 
Bwah, een hoge notering in de tussenstand is natuurlijk wel leuk (jij staat er zelf al een hele tijd hoog genoteerd h� Jasper).
Maar de de eindafrekening maakt pas echt het verschil, en tegen dan zijn mijn nu veelpuntenpakkers die het verschil maken(Van Avermaet, Egoi Martinez & Leipheimer) al lang terug gevallen.
Leipheimer gaat nog veel punten pakken denk ik 
Straks zal al veel duidelijk zijn... L'Angliru 
klote een, moet ik via het internet kijken naar het begin van de klim.
Irritante spaanse reclame 
Igor Anton stapt uit de koers na een valpartij in de afdaling van de voorlaatste col

Dat is een streep door mijn wp-rekening

en dan zenden ze nog eens uit in uitgesteld relais met 10 km achterstand ook
Op de NOS zenden ze het volledig live uit 
Nou, Contador neemt even de laatste twijfels weg over wie de beste ronderenner van dit moment is.
En Valverde bewijst nogmaals dat hij toch te licht is om aanspraak te kunnen maken op een zege in een grote ronde...
Mooi werk ook van Van Goolen 
Ge hebt daar gisteren een geweldige sprong voorwaarts gemaakt
En met uw ploeg zult ge niet ver van de eindoverwinning zitten 
De 3e ritzege al voor de Belgen in de Vuelta. Mooi mooi 
Zeker. En ideaal met het oog op het WK, want Boonen, Nuyens, Gilbert en Van Avermaet bewijzen hier dat ze in bloedvorm zitten. De Belgische ploeg kan op alle fronten meestrijden en in elk koersverloop iets kan halen: met Boonen een uitgesproken favoriet voor een eventuele massasprint, en met Nuyens, Gilbert, Van Avermaet en zelfs Devolder mannen die het ook kunnen afmaken in een groepje. 
| Originally posted by CygnusX De 4e ritzege al voor de Belgen in de Vuelta. Mooi mooi |
Spannende spurt anders, veel had Weylandt niet over 
17. MikeVee BeTA 1966
18. Jasperrrrr Flopclass 1963
Nice