TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »

Posted by Henkie_henk on Jul-15-2001 11:58:

quote:
Originally posted by magrec
hehe miss P tongen actie!!!!

ik wou vrijdag naar the q in zwolle gaan emjay zou daar draaien heb geen vervoer kunnen vinden alleen was zo teleurgesteld dat ik het hele weekend niks heb gedaan.

What about de trein gek?? lol.. zwolle city en dan the q is maar 5 a 10 minuutjes lope gek.. lol...

Nways.. dat blondie girltje is goe ja.. die meest linke bedoel je he?? haha.. damn.. zal ik haar ff uit de foto editten die linker haha..

K heb wel meer mooie vrouwtjes gezien op die fotos van de klaveet.. ook heeeeeeeelllllleeeeeee lelijke maarja.. die geve we wel ff een stroomtsootje.. bzzzz....

K heb die fotos ook "gesaved" goed he

Ik upload ze weles

Dat chickie van jou AKira is ook nie verkeerd! die linker die je toen liet zien..

Posted by Miss Proximus on Jul-15-2001 12:06:

damn..ik had net een heel stuk getypt..m'n vinger knalde tegen t verkeerde knopje..w�g tekst..gvd

maar ja..ik schreef dus dat ik naar de Lounge was geweest, waar andreas (b/f) a.k.a dj Antiphus van 0.30 tot 2.00 draaide..STAMPEUU!!!

jammer alleen dat t huppelkutjesavond was en dat de duistere progressive plaatjes niet echt aansloegen...dus veranderde ie op de helft z'n stijl maar (je moet toch w�t als semi-prof dj ) en gooide de eerste �chte beukplaat erin (Spectrum - Air Red Rip geloof ik)..en toen ging ik echt maar ff los om het goeie voorbeeld te geven (jammur M5 ik had je nodig )...en daarna nog wat toppers, Picotto- Iguana en Lazy Jones - Let me tell you...en dan gewoon KEIHARD eindigen met Taub..w�t een droom..haha..ik heb lekker de hele fokking tent door gespringpot woei!!

hij heeft een draaiopdracht binnen, voor (tenminste) 4 feestjes deze zomer, georganiseerd in loodsen van de Hell's Angels, die staan overigens ook aan de deur en achter de kassa: lekker veilig dus...en die zijn in (resp.) Harlingen, Sneek, Zwolle en Haarlem, dus als jullie zin hebben in het echte stampwerk!!! Hij staat samen met 1 trance dj (kan ook best beuken), 1 techno dj (onze buurjongen..vandaar dat ik oordopjes op heb achter de pc haha) en 1 die nog gevraagd moet worden....anywayz..als ik de definitieve info heb dan laat ik t ff weten!! Cheerz d00ds

Posted by Henkie_henk on Jul-15-2001 12:14:

LoL @ miss p.. doe volgende keer ff control+Z... dat is actie ongedaan make.. kan je paar keer doen tot je je text weer terughebt.. ach wat je toch zonder mij moest he..

wel leuk dat je bf vooruitgaat! nize!

Posted by Miss Proximus on Jul-15-2001 12:18:

Love

haha Henkie wat een groot (L) heb je toch

Posted by M5 on Jul-15-2001 13:35:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
damn..ik had net een heel stuk getypt..m'n vinger knalde tegen t verkeerde knopje..w�g tekst..gvd

maar ja..ik schreef dus dat ik naar de Lounge was geweest, waar andreas (b/f) a.k.a dj Antiphus van 0.30 tot 2.00 draaide..STAMPEUU!!!

jammer alleen dat t huppelkutjesavond was en dat de duistere progressive plaatjes niet echt aansloegen...dus veranderde ie op de helft z'n stijl maar (je moet toch w�t als semi-prof dj ) en gooide de eerste �chte beukplaat erin (Spectrum - Air Red Rip geloof ik)..en toen ging ik echt maar ff los om het goeie voorbeeld te geven (jammur M5 ik had je nodig )...en daarna nog wat toppers, Picotto- Iguana en Lazy Jones - Let me tell you...en dan gewoon KEIHARD eindigen met Taub..w�t een droom..haha..ik heb lekker de hele fokking tent door gespringpot woei!!

hij heeft een draaiopdracht binnen, voor (tenminste) 4 feestjes deze zomer, georganiseerd in loodsen van de Hell's Angels, die staan overigens ook aan de deur en achter de kassa: lekker veilig dus...en die zijn in (resp.) Harlingen, Sneek, Zwolle en Haarlem, dus als jullie zin hebben in het echte stampwerk!!! Hij staat samen met 1 trance dj (kan ook best beuken), 1 techno dj (onze buurjongen..vandaar dat ik oordopjes op heb achter de pc haha) en 1 die nog gevraagd moet worden....anywayz..als ik de definitieve info heb dan laat ik t ff weten!! Cheerz d00ds

die TA party moet er komen !! ik moet die Antiphus live horen!!

Posted by New Wave on Jul-15-2001 16:29:

jajaja, der gebeuren rare dingen in de Klaveet.....:-)

Ejh Jason, ik zal volgende zaterdag effe voor je rondneuzen gheghe, misschien is het rustig, dan zal ik wel even een goed woordje voor je doen

Ejh iemand zei dat ze der niet sloerie uitziet gheghe, maar dat zegt niets gheghe, en zeker niet in de klaveet.....

LATA!!!!!

Posted by magrec on Jul-15-2001 17:09:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

What about de trein gek?? lol.. zwolle city en dan the q is maar 5 a 10 minuutjes lope gek.. lol...

ja euh.......de trein??? eerst 20 minuten in de bus naar apeldoorn vanuit apeldoorn met de trein naar deventer en dan naar zwolle

no way!!!! ik kan wel 45 minuten in de bus zitten geloof ik.

Posted by basvh on Jul-15-2001 17:14:

ben dit weekend nar de time out in gemert geweest, en vet uit mijn dak gegaan in de technozaal. die dj daar draait echt master.
lekker heel de avond lopen springnichten

Posted by Dj Lex on Jul-16-2001 08:50:

Laatste tijd komt het er bij mij niet echt meer van om uit te gaan jammer genoeg
Zomer is veel tennissen en aangezien het deze week wel weer is lekker ging heb ik het hele weekend weer moeten tennissen.
Volgend weekend weer beter

Posted by Robvef on Jul-16-2001 14:17:

Heb dit weekend niet veel gedaan. Vrijdag naar met een vriend van me in Rotterdam bij iemand wat gaan drinken en lekkere techno luisteren. Zaterdag overdag in Rotterdam kleren gaan kopen en een digitale camera (voor de vakantie - Meisje op Mallorca met een rokje aan, zijn alvast gewaarschuwd - )

's Avonds naar de bios in Antwerpen, Pearl Harbour gekeken. Is wel een leuke film en op zondag F1 gekeken.

Dat was het weer.

Posted by Henkie_henk on Jul-22-2001 01:53:

Woeeeeiii.. k ben starlight maar weeres lope checke.. wilde eigenlijk naar andere party.. maar ware alleen maar partys in de "ik steek mes in je rug" delen van A'dam.. niet zo slim om met ze 2e daar heen te gaan

Nways.. Moreno Ownde draaide gewoon fucking 3 dikke hardcore platen.. gruwelijk stampen.. voor de rest draaide ie ook goed stevig door.. sletjes all over the place (met vriend.. kom je na 1 a 2 boze blikke best snel achter lol)

DJ Ren� Vidal was er ook.. draaid zwaar techno.. vinde de meeste van julie wel goed denk ik.. einde van ze set.. laatste half uur heb ik de halve starlight platgestampt! Zo ongelovelijk hard beukend! En dan zon allejezus geil neuksletje voor je.. helemaal bezweet.. met der broek laaghangend.. zodat der string er een stuk bovenuitsteekt.. echt yummy.. tof vrouwtje! echt cool.. nog zon exje (van 1 avond gezien) en die zag mij leuk met haar dansen woeeeiiii....

Kortom als vanouds weer bruut stampen.. vast beter dan resurection of hardcore in zaandam

Ow was ook nog vechten in het "hollywood" zaaltje.. (we moesten even de ronde doen langs leuke meisjes) Echt cool joh.. van die vieze kankerbuitenlanders (das dubbelop) tegenover elkaar.. haalt zon gozer ze uitelkaar (ook hoerejong) krijgt ie ram op ze hoofd haha.. en wordt van het podium afgetrapt.. valt ie zo met ze heup op een rand haha.. ze hele witte klere naar de tievus haha.. (vet voor hem) Volgens mij heb je wel brute pijn.. toen gooide de dj (die nerd) muziek stil.. je hoorde 2 mensen nog *oe oe*... *ole ole*.. *grease lightning* zingen.. dat waren wij.. wij hadde dikke pret.. toen kwam uiteindelijk speknek en "ik ben 4 keer zo breed als robert" eraan.. en pakte de herrischoppers op.. gooide hem op de grond.. tilde ze aan hun keeltjes omhoog.. en werde zo de disco uitgesleept.. (mooi man)

Goeie avond gehad!

18e gaan we naar Lenie toe (wanneer k helemaal bruin ben van Spanje.. en dan gaan we leuke dingen doen woeeeeiiii)

Im out.. me ore zuise lekker.. woeeiiiii Ik gooi nog ff een bao pauo in de magnetron...

MzzLLLllllll

Laatste keer uitgaan in nederland is dit.. binnekort in Spanje lekker neuken lol..

Posted by eXos on Jul-22-2001 02:27:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Laatste keer uitgaan in nederland is dit.. binnekort in Spanje lekker neuken lol..

JAJA, ik ben nu knettee wappie, en ik kan nie slapen. Ik heb net appels gehad, die zijn kut jonge!!Zwaar kut spul!!!

Posted by TranceFool on Jul-22-2001 09:48:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

JAJA, ik ben nu knettee wappie, en ik kan nie slapen. Ik heb net appels gehad, die zijn kut jonge!!Zwaar kut spul!!!

Deze post snap ik niet helemaal

Posted by Opti on Jul-22-2001 09:56:

hij heeft nieuw spul, nellip die appeltjes heten...
en Peet, hoe zien ze eruit dan???

Posted by TranceFool on Jul-22-2001 09:59:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
hij heeft nieuw spul, nellip die appeltjes heten...
en Peet, hoe zien ze eruit dan???

Werkt goed zo te zien, is het net zo iets als paddestoelen?

Posted by Blik on Jul-22-2001 11:38:

Eerst naar de film geweest met o.a. WVG ADK en wat andere vrienden, waren naar Evolution geweest, was best wel lachen film, zaten echt droge stukken in.

Daarna zijn we maar weer eens naar mijn (stam)kroeg geweest, de Gompie dus......het leek wel golden oldies night, DJ Paul Elstak en Scooter werd grijs gedraaid, wat normaal dus eigenlijk niet zo is....naja, nog wel redelijk plezier gehad, maar niet echt een supertoffe avond gehad ofzo

Posted by New Wave on Jul-22-2001 17:48:

Gewerkt in de klaveet...........die avond had een of andere kutboer een kop van een kip in een asbak gelegd.......zieke geest.......en ik mocht het weer opruimen........
Heb een meid achter me aan gehad.....rond 13/14 jaar.......RAMP, Akira, ik kom jouw om hulp vragen kerel........

LATA

Posted by M_Peror on Jul-22-2001 18:39:

Dit weekend m'n standaard zaterdagavond in DB verruild voor Eindhoven. Half uur rondgecrosst voor een fokking parkeerplek want ze hadden m'n vaste stekkie afgesloten (balen). Avondje doorgebracht in de Miller want afgesproken met mensen die we van vakantie kennen.
Niet echt een trance-tent maar er werd toch aardig wat goeie trance gedraaid dus heb een hartstikke toffe avond gehad. Alleen DJ moet nog ff oefenen met mixen verslikte zich een paar keer lelijk maar misschien hattie gewoon een slechte avond... ik niet in ieder geval

Ga nu wat slaap inhalen want lag er na vijf in en om half acht weer eruit (zucht)

Posted by Blik on Jul-22-2001 18:41:

quote:
Originally posted by M_Peror
Dit weekend m'n standaard zaterdagavond in DB verruild voor Eindhoven. Half uur rondgecrosst voor een fokking parkeerplek want ze hadden m'n vaste stekkie afgesloten (balen). Avondje doorgebracht in de Miller want afgesproken met mensen die we van vakantie kennen.
Niet echt een trance-tent maar er werd toch aardig wat goeie trance gedraaid dus heb een hartstikke toffe avond gehad. Alleen DJ moet nog ff oefenen met mixen verslikte zich een paar keer lelijk maar misschien hattie gewoon een slechte avond... ik niet in ieder geval

Ga nu wat slaap inhalen want lag er na vijf in en om half acht weer eruit (zucht)

hey M-Peror, waar ga jij altijd uit in Den Bosch?? (want dat is Duketown voor de mensen die dat niet wisten)

Posted by M_Peror on Jul-22-2001 19:11:

Meestal Hof van Holland en dan door naar de Kings. Soms Jeronimus of Carrousel en jaja, ik kom ook wel eens in de Gompie (maar dat is al weer ff geleden).

Posted by Blik on Jul-22-2001 19:36:

quote:
Meestal Hof van Holland en dan door naar de Kings. Soms Jeronimus of Carrousel en jaja, ik kom ook wel eens in de Gompie (maar dat is al weer ff geleden).

ok aan de namen van de tenten te horen ben je dus al wel zeker een jaartje of 20, aangezien de Carrousel voor 21+ is.......om eerlijk te zijn vind ik DB maar een slechte uitgaansstad, ik vind de Kings namelijk ook niet echt tof, voor de rest zijn er geen andere discotheken (ja de Galaxy tel ik niet mee)

van mij mogen ze het FCDB stadion platgooien en daar een superdisco bouwen........

Posted by Blik on Jul-22-2001 19:36:

quote:

ok aan de namen van de tenten te horen ben je dus al wel zeker een jaartje of 20, aangezien de Carrousel voor 21+ is.......om eerlijk te zijn vind ik DB maar een slechte uitgaansstad, ik vind de Kings namelijk ook niet echt tof, voor de rest zijn er geen andere discotheken (ja de Galaxy tel ik niet mee)

van mij mogen ze het FCDB stadion platgooien en daar een superdisco bouwen........(zal -=WVG=- niet zo blij mee zijn.......)

Posted by -=WVG=- on Jul-22-2001 19:40:

quote:
Originally posted by Blik
van mij mogen ze het FCDB stadion platgooien en daar een superdisco bouwen........

Posted by M_Peror on Jul-23-2001 10:02:

quote:
om eerlijk te zijn vind ik DB maar een slechte uitgaansstad, ik vind de Kings namelijk ook niet echt tof, voor de rest zijn er geen andere discotheken (ja de Galaxy tel ik niet mee)

Sorry WvG ben het wel met Blik eens

Ik vind de Kings ook geen supertent, maar is toch wel OK. Zeker de muziek: DJ Henk draait wel goeie trance, ook eens wat nieuwer en minder commercieel spul (zeker als het al tegen 4uur loopt) dan de gebruikelijke tunes die je op zaterdagavond hoort in DB. Jammer alleen dattie het zo om het half uur moet verruilen voor R&B...

Maar persoonlijk ga ik ook liever stappen in Eindhoven, Rotterdam of Antwerpen maar dat vind mijn portemonnee niet altijd een goed idee. Den Bosch is op zich wel een goeie uitgaansstad als je van de caf�s houdt maar voor trancEaddicts is het maar magertjes hiero.

En inderdaad die kinderdisco hoef je niet mee te tellen Of maak ik nu weer andere mensen boos?

Posted by Akira on Jul-24-2001 21:22:

quote:
Originally posted by New Wave

Heb een meid achter me aan gehad.....rond 13/14 jaar.......RAMP, Akira, ik kom jouw om hulp vragen kerel........
LATA

NOu ja ik heb eigenlijk weinig gedaan beetje in de suyper kroeg(heiko's) gezeten hehe of niet dan tim???veelleuke meisjes en goed gezellig zaterdag naar twee vriendinnen geweest die terug kwamen van italie zeker weer super relaxt om hun weer es te zien...

UUh new wave ja wat je met zo'n 14 jarige moet ??dat is toch heel makkelijk als ze echt al mooi is gewoon ff lekker zoenen en net doen of je niet weet hoe oud ze is..

Maar heb je dat meisje van mij nog gezien ??? uuuh ik zoek haar nog steeds..hehehe

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »