TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Yep, het is Moby.
Hier enkele filmpjes van Moby @ Ultra Festival 09
http://www.youtube.com/watch?v=uvi33AktZX8
http://www.youtube.com/watch?v=_X3lFdzOByQ
http://www.youtube.com/watch?v=xco6...feature=related
Ziet er nog goed uit. Al had ik wel gehoopt op iemand anders.
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle "Tomorrowland heeft zijn secret headliner bekend gemaakt. Niemand minder dan Moby sluit op zondag 26 juli de vijfde editie van het dancefestival af met een unieke dj-set." Vind het toch niet zo'n speciaal dan, zeker niet als het gewoon een dj-set van Moby is... |
Weet er hier iemand iets meer over een apart deel camping van P-Magazine waar je enkel met de P-tentjes mag staan? Wij hebben der in alle geval 
typisch id-t zeker 
hoe groot is de kans dat moby een uplifting set speelt ipv typical electro?
moby kan niet eens mixen ... of hij doet er toch op zn minst weinig moeite voor
| quote: |
| Originally posted by pzK hoe groot is de kans dat moby een uplifting set speelt ipv typical electro? |
Ik vind het wel een leuke headliner. 
uplifting? ga eens naar minuut 18 
zoals ik zei 
Hi!
Will there be shuttle busses from Antwerp to the festival? (were there any last years?)
| quote: |
| Originally posted by Holodoc Hi! Will there be shuttle busses from Antwerp to the festival? (were there any last years?) |
Combiticket in de pocket 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Combiticket in de pocket |
Aangezien het hoogstens een kwartiertje rijden is voor ons, geen camping. 
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Weet er btw iemand of er op de camping ook nog feestjes worden gedaan? |
Voor memorabele campingfeestjes moet je op Nature One zijn. 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Combiticket in de pocket |
see you de zondag 
ik moet ook eens dringend werk maken van een ticket 
| quote: |
| Originally posted by pzK see you de zondag |
Idem. 
Het zal moeilijk zijn om keuzes te maken denk ik.
Laat al de house******s er tussenuit, en de keuze is al een stuk makkelijker 
edit: sinds wanneer wordt da hier gecensureerd?
******
******
****
fuck
shit
House is wel hip he man.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.