TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Big Capital Party - Nov 9th 2002
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »
| quote: |
| Originally posted by Optimus uhm, ik bedoelde of je wist of dat gerucht van die afterparty na Capital waar was |
Ik blijf zoeken totdat ik het gevonden heb
keek net op site van Anna's Agency:
zag ik dit staan bij Misja Helsoot:
-11-2002 05.00-07.00 O Dance Theatre Den Haag Afterparty Den Haag/Netherlands
| Originally posted by Optimus keek net op site van Anna's Agency: zag ik dit staan bij Misja Helsoot: -11-2002 05.00-07.00 O Dance Theatre Den Haag Afterparty Den Haag/Netherlands |
Ik ben benieuwd of er ook nog wat op de radio van wordt uitgezonden, zou iig niet verkeerd zijn 
| Originally posted by Flipper01 Ik ben benieuwd of er ook nog wat op de radio van wordt uitgezonden, zou iig niet verkeerd zijn |
YES ! Received our two tickets yesterday (jp, thanks a lot !).
Well, cu guys in about two weeks 
cheers
Net
nog 2 weekies 
| YES ! Received our two tickets yesterday (jp, thanks a lot !). Well, cu guys in about two weeks cheers Net |

| Originally posted by !_PeTrUs_! Was ik al van plan . Nog maar een tikkie harder dan normaal |
Veel plezier bij Paultje!! Dans een rondje voor me JP 
Ik luister wel een nachtje alle PvD mixen die'k mee heb 
| Originally posted by MaGiK54 Yorin sponsort dit feessie, dus grote kans dat er wat op Yorinradio komt. |

| Veel plezier bij Paultje!! Dans een rondje voor me JP |

| Originally posted by Flipper01 Maar het zou wel zonde zijn als zo'n topavond niet op de radio wordt uitgezonden..dan zou Miss P achteraf ook nog eens kunnen horen wat ze heeft gemist |

| Originally posted by Miss Proximus En bedankt ![]() Mooie sig trouwens!!! Ik heb afgelopen maandag Flippertjes gezien in de Indische Oceaan |

Ik geloof dat Yorin Capital uitzendt 
| Originally posted by jploveparade Ik geloof dat Yorin Capital uitzendt |
Happy us 
OK dan! Mocht iemand de behoefte hebben om de set op te sturen....m'n adres staat op m'n site
Ik heb nl. 56/k dus downloaden trek ik niet
En luisteren wordt m vast niet aangezien ik dat weekend shark-diven ben (moet toch iets doen om het gemis te verzachten gheghe)
Love ya's
Zal ik hem anders effe in 32kb/s omvormen, dan kan je hem wel luisteren omdat de file 6x kleiner is
Als het werkt vind ik alles prima 
20 mb downloaden lukt toch wel 
Vast wel
kheb van 19.00 tot 07.00 de tijd..zal t lukke?
leuk.. komen mijn ouders nu mee.. dan zijn ze dus 30 jaar getrouwd!!! ikke balen, dus moe ik eff proberen hun etentje een dag eerder of redelijk vroeg te laten gebeuren.. !! damn klote gevoel!! 
is d,r nou al een meeting plek bekend ??
jee ik heb ook kaartjes
mun laatste trance feestje zal dit worden (in nederland dan) voor de komende 8 maande