TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zusjes ghehehehe
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »
sluiten deze thread
| quote: |
| Originally posted by Jappio Is da zo?? Heb hier al flink aantal goeie boden liggen hoor |
| Originally posted by Chicane Voor 2 draaitafels, 137 platen, Innercity tickets en een fantastische zwager ga ik me zus ook vriendelijk vragen of ze wil 'overwegen' toch voor hem te kiezen |
vriendelijk
| Originally posted by Eye-Riz zo, ik heb de hele thread doorgebuffeld, en ben weer op mijn stoel geklommen (nadat ik er afgekukeld was van het lachen, wat zijn jullie toch ook een stelletje kneuzen, echt heel schattig )over dat verhaal: reken maar dat het nep is. Een VROUW zal nooit eerst de cupmaat zeggen (maar een uilskuiken, ehh, ik bedoel man dus wel ). Dus niet C65 maar 65C. En dan nog iets: een meisje van die lengte (1.73) zal nooit 65 hebben, al is ze nog zo slank. Als dat wel is, mag ze hoognodig langs de dokter![edit]en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud, ik ben na 1 regel al gestopt met lezen om dit te schrijven, en ik denk ook niet dat het de moeite waard zal zijn om het alsnog te gaan lezen ) |
Ik doe niet mee in deze thread! Bleergh 

| Originally posted by SnuggLe He niet iedereen over 1 kam scheren Ik doe niet mee in deze thread! Bleergh ![]() En idd, jullie n00bjes kunnen nog heel wat leren over cupmaten etc etc. Iris heeft behoorlijk gelijk ![]() Ga nu maar eerst aan pappie en mammie vragen hoe kinderen worden geboren. Nee ze worden niet met de ooievaar gebracht ![]() Greetz, SnuggLe |
65C bestaat nog eens niet,we beginnen altijd nog bij 70
| Originally posted by Donna 65C bestaat nog eens niet,we beginnen altijd nog bij 70 |
)
| Originally posted by John en in somali�? (of hebben ze daar geen bh's en cupmaten enzow? ) |

wahaha, ik dacht ook al dat het niet bestond, 65, maar zag me daar al met mijn betoog voor lul staan als het WEL zo was. Moet zeggen, ik kijk eigenlijk alleen maar naar mijn eigen maat, weet niet goed wat er allemaal aan andere maten is (wel qua cup, maar niet qua omvang)
New Wave: inderdaad, jij bent Bymbo-fanaat. Dus helaas Chikkie.
En mij krijg je ook niet. Al helemaal niet na al die beloofde gouden bergen aan al die anderen. Pff!

| Originally posted by Eye-Riz New Wave: inderdaad, jij bent Bymbo-fanaat. Dus helaas Chikkie. En mij krijg je ook niet. Al helemaal niet na al die beloofde gouden bergen aan al die anderen. Pff! |
)
Hahaha! Ga jij ff lekker in PM slijmen ofsow

mannen... 
| Originally posted by eieregooien Hahaha! Ga jij ff lekker in PM slijmen ofsow |
| Originally posted by Gurian maar soms helpt dat wel hoor dat slijmen in het openbaar en nee ik heb er geen persoonlijke ervaring mee |
Kijk, eindelijk iemand die op 1 lijn zit
We missen nog steeds een aantal zusjes:
* TimeportE (23jr)
* MaGiK54 (6jr)
* Teknikol (19jr)
* T.H.C.
* DanceTrend (nog 1tje van 19jr)
* @ddicted (16 en 22jr)
* Basvh (24jr)
* John (16jr)
* Flippe (14jr)
* LightForce (16jr)
* Acces
Kom op mensen niet zo bang zijn!
| Originally posted by Flipper01 We missen nog steeds een aantal zusjes: |
Mijn oudere zus heb ik binnenkort gaan foto van hoor, geen idee wanneer ze hier weer is 
Maar als ze er is en dit topic bestaat nog (
) dan zal ik een fotootje posten 
| Originally posted by DanceTrend Mijn oudere zus heb ik binnenkort gaan foto van hoor, geen idee wanneer ze hier weer is ![]() Maar als ze er is en dit topic bestaat nog ( ) dan zal ik een fotootje posten |
(no words)..
| Originally posted by Flipper01 We missen nog steeds een aantal zusjes: * Acces Kom op mensen niet zo bang zijn! |

| Originally posted by Chicane VRIEND!! Kijk, eindelijk iemand die op 1 lijn zit |

| Originally posted by Access Ey ... ik hep de mijne al gepost !!! |
Wie zijn/haar zusje is dit btw?

| Originally posted by aphex Wie zijn/haar zusje is dit btw? |
oooooooh 
Originally posted by aphex oooooooh |
lol..