TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees Voetbal!!!!
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »
k snap niet wat iedereen over geluk loopt te zanikken.
het resultaat telt. psv heeft er gewoon niks van gebakken en ajax heeft het dusdanig beter gedaan dat ze zich dit blijkbaar konden veroorloven.
maar k vind het wel mooi dat vitesse gisteren de angsgegner bremen op 3-3 gehouden heeft in eigen huis. fantastisch!! die goal van claessens. geweldig gewoon!!!
moet ik er ook bij zeggen dat die amoah wel heeel dom speelde telkens. buitenspel ed....
beetje jammer maar voor de rest top!
WAZAAAAAAAAA!!!! BREMEN IS VAN ONS!!!! 

Wat een gekkenhuis in Bremen gister!!! Echt niet normaal!! Eerst overdag al lekker feest gevierd in Bremen en dan daarnaa die super-wedstrijd!!! echt magistraal!!!
Ik heb weer een heleboel foto's gemaakt, dus een fotoverslag volgt nog een dezer dagen......
Ben benieuwd wie er zo om 13.00 uur als volgende slachtoffer van Vitesse uit de koker komt rollen!!!
Met vriendelijke groet.
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Ben benieuwd wie er zo om 13.00 uur als volgende slachtoffer van Vitesse uit de koker komt rollen!!! |

Ajax in de poule met Valencia, Arsenal en AS Roma......da's niet nix hoor!!
Met vriendelijke groet.
LIVERPOOL - VITESSE!!!!!
Wat een affiche......
Met vriendelijke groet.
Ik ben bang voor vitesse dat dit erg lastig word, maar je weet maar nooit. Wel een supermooi affiche: De mooiste club uit engeland (IMO)
En voor de ajax fans: auf wiedersehen
Ook voor Ajax wel mooie wedstrijden om te spelen, voor de fans van Ajax denk ik dat de uitslagen minder prettig zullen zijn 
wow gek.. liverpool..
das nog eens een uitdaging! 
maar zekers een mooie tegenstander
| Originally posted by Blik feyenoord gaat trouwens vanavond verliezen, het halve basiselftal is geblesseerd dus ze gaan het niet halen denk ik. |
en ajax is minstens 11 miljoen euro rijker
blijf jij maar lachen
| Originally posted by raoel En voor de ajax fans: auf wiedersehen |
| Originally posted by Blik die voorspellingen van mij toch altijd... Vitesse was echt een geweldige wedstrijd, 2 gruwelijk mooie doelpunten, superspannend en Vitesse uiteindelijk door. ik had het echt niet verwacht dat vitesse door zou gaan. De volgende ronde liggen ze er vrijwel zeker uit want Liverpool gaan ze niet halen en over jullie "lucky ajax" gedoe, beetje triest om ajax maar lekker lucky te noemen als je eigen team (psv vooral) het door zeer slecht spel niet haalt ajax heeft trouwens een kutpoule, dat het onhaalbaar is om de kwartfinale te halen wist ik vantevoren, maar dat je valencia en arsenal krijgt vind ik ook een beetje jammer, had 10 keer liever Man Utd. en Barca gehad. Valencia is gewoon een kutclub om tegen te voetballen (zelfde als Inter) en Arsenal is gewoon supergoed en bijna onverslaanbaar. raoel: dinsdag hebben wij al auf wiedersehen gezongen voor psv in de trein en ajax is minstens 11 miljoen euro rijker blijf jij maar lachen |
Misschien een beetje laat, maar m'n foto's van de trip naar Bremen (Werder Bremen - Vitesse) staan online! Je kunt ze HIER bekijken als je interesse hebt (het ziet er nog niet zo netjes uit, maar dat komt nog).
Enne, ergens na 12 december komen er ook foto's van Liverpool uit te staan (want daar gaan we natuurlijk ook naartoe)!
MET VRIENDELIJKE GROET. 
Oke mensen, de 2e ronde van de Champions League is gisteravond dan eindelijk begonnen! Makaay scoort z'n zoveelste goal voor Deportivo en ook Van Nistelrooij laat weer van zich horen. Maar vanavond komt onze enige Nederlandse troef dan in actie: Ajax. Ze moeten uit tegen Valencia en ik vrees dat het een krappe overwinning voor Valencia wordt, namelijk 2-1.
En wat denken jullie?
Wat vreemd! Helemaal geen reacties van al die Ajacieden op dit forum!
Zijn ze zich allemaal al aan het voorbereiden op de nederlaag van vanavond ofzo?? 
| Originally posted by mr.marcello Oke mensen, de 2e ronde van de Champions League is gisteravond dan eindelijk begonnen! Makaay scoort z'n zoveelste goal voor Deportivo en ook Van Nistelrooij laat weer van zich horen. Maar vanavond komt onze enige Nederlandse troef dan in actie: Ajax. Ze moeten uit tegen Valencia en ik vrees dat het een krappe overwinning voor Valencia wordt, namelijk 2-1. En wat denken jullie? |

Doelpunten ken ik niet zeggen maar ajax gaat zekers winnen.
Word iig wel een leuke pot
mzl
1-1..
goed resultaat van Ajaks, ondanks een hele slechte scheidsrechter.
Ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht, al had Valencia natuurlijk wel meer dan 1 goal moeten maken; aan de andere kant had Ajaks er ook wel een aantal kunnen maken..
In ieder geval goed begin, en nou zien of ze het kunnen redden tegen arsenal en as roma 
Voorspelling voor morgen:
Vitesse - Liverpool 2-2
en dan op anfield road 0-1 
Had ik gdv bijna nog gelijk ook
en idd die schijds wat een teringlul is dat zeg.
Opzich wel een aardig wedstrijd
Laters
wat een wedstrijd zeg, Ajax helemaal weggespeeld maar die Didulica!! wat een reddingen gister zeg. Gister was ik zwaar teleurgesteld met de 1-1 maar dat was meer omdat ze met 0-1 voorkwamen te staan en dan is een gelijkspel gewoon zuur. Maar nu ben ik gewoon extreem tevreden 
Ajax - AS Roma moet ajax winnen (AS Roma staat 9de in de competitie)
Vitesse - Liverpool, ik denk dat het een kansloze missie word voor vitesse, 1-3, ik hoop op een 2-1 overwinning van vitesse
De welbekende bijnaam 'Lucky Ajax' uit de jaren '70 en '80 was weer eens ouderwets van toepassing.
Zo'n prestatie als de keeper gisteren leverde is een dikke pluim waard. Litmanen en Van der Vaart waren niet echt in de wedstrijd.
Eerste zullen ze niet worden maar Ajax heeft een redelijke kans om de tweede plek te veroveren...
van dr vaart niet in de wedstrijd? hij was misschien nie zo duidelijk aanwezig maar hij was wel heeeeel belangrijk. zeker ook met die goal. en aantal keer gewoon bal vast houden en de bal als een elastiek aan zn voet man. fantastisch wat een voetballer. en die franse scheidsrechter is gewoon een gore vieze franse klootzak.
Wat een wedstrijd gister heej, kheb heel veel op het puntje van me stoel gezete, maar achteraf wel dik tevreden met de 1-1
Ben benieuwd wat ze tegen AS Roma gaan doen, alleen heel erg jammer dat dan Chivu en Galasek geschorst zijn. Het zal er daardoor echt nie makkelijker op worden
Heb even Vitesse gekeken
Al dat geheeeeeeeeeeehooooooooooooooo daar zeg, pfew...kunnen ze de volgende Trance Energy niet in Gelredome organiseren, de mensen zitten er al 
Maarja, Ajax was stroef, errug stroef.
Als ze willen winnen moeten ze wel wat scherper spelen.
Combinaties beter.
We zullen zien wat de ploegen gaan doen.
Vitesse heeft zich redelijk geweerd. Met een beetje geluk pakken ze nog een verlenging in Engeland 
| Originally posted by New Wave Heb even Vitesse gekeken Al dat geheeeeeeeeeeehooooooooooooooo daar zeg, pfew...kunnen ze de volgende Trance Energy niet in Gelredome organiseren, de mensen zitten er al |
| Originally posted by jploveparade Vitesse heeft zich redelijk geweerd. Met een beetje geluk pakken ze nog een verlenging in Engeland |