TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2002 - Dec 21st 2002
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »
WOW!!!! Wat een feest zeg! En zo onverwacht. Vond namelijk de line-up niet super, maar besloot toch maar te gaan met me broertje.
Dus wij rond 10en met de intercity naar Innercity. Heel die trein vol met IC volk, wel leuk op zich dus 
Bij binnenkomst was het even verwarrend wat te doen met me jas, maar later bleek het uitkomst om de jassen over zoveel pleken te verdelen, want heb op ze hoogst drie minuten staan wachten op me jas en dat is toch erg netjes als je bekijkt wat een massa mensen er was 
Maarre dit is niet de chronologische volgorde, ik begin dus bij binnenkomst van de aankomsthal
Ik had even met Snuggle afgesproken, dus eerst even naar de techno. Daar kwamen later ook Optimus, Little Thesaus, New Wave en Magrec ook heen. Ook Mvijf kwam ik nog tegen bij Rino Cerrone, die best wel een lekker setje draaide, maar ik blijf techno niet super vinden en had het na 3 kwartiertjes wel gehad. We zouden even naar het TA meeting point gaan.
Daar aangekomen was ook Jappio er en Chicane en Basvh. Met Basvh, Snuggle+vriendin, Chicane en me broertje ben ik na de meeting de main in gelopen. het was tijd voor Tiesto. Het was allejezus druk en je had 30 vierkante centimeter voor jezelf om te dansen. Desalniettemin was het een (Y) set van Tijsie en ik kon me er dan ook niet echt aan storen. Alles is wel voor bijgekomen. Vette techno, Tomcraft en ook ze eigen remix van Die another day. Wat een hoogtepunt was dat zeg!!!
Na Toiesto was het de beurt aan Marco V. In tegenstelling tot Chicane had ik het na een uurtje helemaal gehad met hem en mijn broertje en ik zijn dan ook weggegaan. We kwamen heel toevallig Thesaus en Optimus tegen en liepen met hun mee naar de Prog zaal waar Sander Kleinenberg net begonnen was. Maar wat een meester zeg. Op Capital was niet helemaal overtuigd, maar wat ie gister neerzette was geweldig. Wat een topset was dat zeg!!! Die twee uurtjes waren ook zo voorbij. Kwam Partyhardy nog tegen bij Sander kleinenberg. Wat ben jij toch een topgozer he! Heb me weer super vermaakt met jou. Op Qontact gaan we ook even wreed stampen 
Na SK kwam Johan Cyber, nix van verwacht, maar toch een leuk stukje van mee gepikt. Draaide ook lekkere plaatjes, maar me broertje en wat vrienden van hem wilden even stampen. Naja ok dan maar naar Dana. Ben er niet kapot van en vond het dit keer ook weer bout, Ieder ze eigen stijl, maarre ja mij maak je er niet blij mee. Als tweede plaat al Lovin you en die si zoooooo slecht! maar ja tot half 7 gebleven jasjes gehaald naar RAI gelopen en weer naar huis gegaan
Al met al een topfeest! Eentje die me nog lang zal heugen en die zkr in me top 3 staat.

Theesaus en ik zijn net een uurtje wakker, ik d8 ff ofrumpie sjekken
nu nog naar huis en ontbijt ergens halen\
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Ik werd om half 7 wakker gebeld vanuit de techno-zaal..klonk lekker!! Stelde het alleen niet zo op prijs Als het 1 van jullie was: ik heb de telefoon aan laten staan dus kijk maar ff op je rekening! (ching-ching) |

Ahhhh het was echt top !
Ben eigenlijk alleen maar in de Main geweest, zag ook geen reden om ergens anders naar toe te gaan want het was top daaro. Ben alleen bij de sven vath ff wezen wandelen, Twix talentroom was toen ook wel goed.
Het was alleen wel errug druk in de main, en het leek wel of iedereen bij Tiesto zin had in wandelen ofzo
.
Wc's, drukte en NS waren kut, de rest perfecto!
V-E-T
Lekker avondje gehad zeg! Tiesto vond ik niet zo bijster goed, maar het blijft mooi om hem bezig te zien.
Moet zeggen dat op sommige plaatsen het geluid in de main zwaar tegen viel. Als je vooraan stond bleef alleen de bass over zowat. Beetje irritant.
Technozaal zag er goed uit he? Mooi aangekleed! De rest van de zalen was ook wel oke.
Btw, nog iemand naar de holiday on ice zaal geweest?
Innercity - 21 december 2002
Na 2 maanden niet meer gefeest te hebben wegens een reis door China, kon het dan nu eindelijk weer: Innercity 2002, met als thema �Communisme� of Rusland. ID&T had het weer voor elkaar gekregen om de RAI uitverkocht te laten raken met 50.000 man.
Half 9 vertrokken uit Apeldoorn, rond 10 uur waren we bij de RAI. Het was nog redelijk rustig, waardoor we erg snel binnen waren. De hal bij binnenkomst zag er oke uit; veel ruimte, veel kraampjes. Jammergenoeg zagen we nergens plattegrondjes liggen van het RAI-complex, dus werd het een beetje zoeken. Toch was de weg naar de techno-zaal (de Hollandhal) snel gevonden. Even wat collega�s gesproken van de Enschedeploeg die net klaar waren met het opbouwen van het hele gebeuren. Gelukkig hoefde ik deze keer niet te werken, maar kon ik feesten en alle gevonden munten opmaken.
Rond 22:45uur waren we in de Techno zaal, die aangekleed was met rode en gele doeken, die in de vorm van een ster waren gehangen. Overal hingen videoschermen die beelden lieten zien van Rusland en dat soort zaken. Het was nog best rustig, en redelijk koud in de techno zaal. Benny Rodriguez was net zijn set aan het afsluiten.
Onno (Partyhardy) meteen tegengekomen, en ook nog Aphex en Jasper (Jappio) even later.
23:00 uur begon de Italiaanse techno-dj Rino Cerrone, eerst aangekondigt met het russische volkslied, en wat russisch gepraat. Wel oke, maar toch haalt het wel even het tempo uit de muziek.
De set van Rino Cerrone was oke, een beetje funky techno richting het stevige gebeuk. Ondertussen kwamen ook Lex & broertje, SuperSjinees Tin, Tim en Bastiaan de toko binnen, en werd het gezellig en drukker. Het geluid stond redelijk hard en was ook erg zuiver, maar maybe kwam dat omdat we erg dicht bij de boxen stonden.
Het viel ons op dat er trouwens erg veel jong publiek was, van dat TMF-volk. Veel mensen die stilstonden en een beetje schaapachtig aan het rondkijken waren. Maybe komt het doordat er redelijk veel reclame voor het feest gemaakt is, of omdat house nu steeds groter /bekender wordt?? Geen idee, maar het was in ieder geval wel irritant..stilstaande mensen als je wil dansen. Beetje jammer�
Rond 00:15 werd er toch maar besloten om naar de Main te gaan, om daar even Tiesto te aanschouwen. Ook hadden we de meeting. Erg druk was het niet op de meeting, maar het was wel ff oke.
In de main was het teringdruk, het leek wel of iedereen Tiesto wilde zien. Ook weer ERG veel rondlopende mensen, die overal crisscross tussendoor banjerde, waardoor er niet echt te dansen viel. De main was ook best wat kleiner gemaakt door alle houten torens, waardoor de ruimte tegenviel.
Tiesto begon zijn set belovend met Mark Norman � Overkill. Van te voren waren er al geluiden dat hij meer richting Techno zou gaan draaien. Na een nummer of 4 zijn we toch maar weggegaan omdat het gewoon niet leuk meer was zo druk was het. Plus ik vond dat Tiesto toch wel erg veel breaks in zijn set had, waardoor je echt niet lekker kan dansen; je staat meer stil dan dat je kan dansen. Niet meer echt mijn smaak�
Toen dus maar richting de Twix Talent room, waar Tim graag Quinten wilde horen. Net toen we eraan kwamen was er een of andere modeshow met een hele lelijke gozert en een springnichterige vrouw die niet de maat wist te houden. Leuk om te zien J Gelukkig kon je even rustig zitten en wat twix eten. De talent room zag er wel oke uit, dezelfde als diegene die op Trance Energy altijd wordt gebruikt.
01:00 uur begon Dave Clarke in de techno-zaal, dus meteen maar weer terug. Het was in de techno nu redelijk gevuld, maar toch had je genoeg ruimte om lekker los te gaan, wat wel lukt op Dave Clarke. Ik had hem jammergenoeg pas 1x live gehoord, op Impulz februari 2001, dus deze keer wilde ik hem dus ook niet missen. Zijn set was heerlijk strak; de platenkeuze oke en het geluid heerlijk strak.
Ondertussen kwamen we nog Bellie tegen (die ook echt IEDEREEN kent), en Vanessa van Q-dance. Ook Flipper liep er rond te springen, maar eerst wist ik niet wie hij was en verstond ik hem totaal verkeerd. Ach ja, shit happens J
Omdat mijn vriendin redelijk moe was zijn we rond half 3 even gaan zitten in de chill / Klubzaal, waar er allemaal etenstentjes waren. Even wat gegeten en lekker gezeten. Het vage was dat het net leek alsof je boven de muziek uit bovenin de zaal van die oude mannen stemmen hoorde die van die oude kerkliederen aan het zingen waren. Iemand dat ook gehoord, of lag het gewoon aan mijn wazige kop?? Mijn vriendin hoorde het ook�. Het klonk in ieder geval heel apart.
In de Klubzaal zelf waren overigens weinig mensen aan het dansen, en diegene die dat wel aan het doen waren deden dat ontzettend nichterig. Erg vaag.
Rond 3 uur zijn we naar de Progressive gegaan, waar Sister Bliss nog een paar plaatjes draaide. Het geluid was wederom erg goed. De zaal was zelf niet echt aangekleed, maar het bewegende gevaarte met de hamers boven de DJ booth zag er erg vet uit. Ook was het handig dat je op de dance-stages even rustig kon gaan zitten, en dan nog naar de muziek kon luisteren. De laatste 3 platen van Sister Bliss klonken heerlijk, ik baalde een beetje dat ik niet meer van haar set heb gezien.
Na haar nam Nederlands meest ondergewaardeerde DJ, Sander Kleinenberg, het roer over en gooide er wat heerlijke progressive beats in. De rest van onze groep was er ook weer en we hebben heerlijk staan te dansen midden voor het podium , waar nog ruimte zat was, al was de zaal best wel gevuld.
Rond half 5 waren we toch wel erg moe en zijn we even rond gaan lopen richting de Twix Talent room, om daar nog even te kijken. Munten opgemaakt, gerelaxed, en toen toch maar richting huis. Na 2 maanden niet meer gefeest te hebben waren we niet veel meer gewend�.
Conclusie: Innercity vond ik een beetje tegenvallen. Lauw, jong & stilstaand publiek, weinig sfeer, en te druk bij sommige dj�s. Toch heeft ID&T verder een aardig feest neer gezet qua organisatie. Ik denk dat ik gewoon meer van kleine feestjes hou, die veel knusser en gezelliger zijn.
Greetz,
SnuggLe
Ps. M5 was zwaar aan het springnichten bij Dave Clarke
Ps2. Welke TA'ers sprak mij aan bij het fruitkraampje? Ik kon het echt totaaaaaaaaaal niet verstaan..sorry
In tegenstelling tot wat ik op t forum op andere plaatsen heb gelezen vond ik Ti�sto echt een TOPset draaien! Ik had ook t vermoeden dat hij meer richting techno zou gaan maar dat viel wel mee gelukkig! Tears From The Moon had ik niet verwacht maar was errug lekker.
Verder Marco V..Godd is a DJ..supernummer.
Dana, tja niet mijn ding.
En verder nog wat rondgelopen, aantal DJs gehoord maar te weinig om daar een goed oordeel over te geven.
Maar was een TOP avond! Ook t tussenmuziekje bij de DJ wissel kon ik wel waarderen 
| Originally posted by SnuggLe Ps. M5 was zwaar aan het springnichten bij Dave Clarke |
volgens mij was dat bij Rino Cerrone
, toen kwam ik die meute TA'ers tegen 
. Dus dat was lekkere afsluiter.
)
Ik zal ook nog ff kort verslagje maken:
Wij waren rond 22:00 binnen in de rai, we kregen wel een plattegrondje in de hand gedrukt vlak na het fouilleren plus een timetable waarop bleek dat olav basovski blijkbaar niet kon komen en benjamin bates nog een keertje extra mocht draaien.
Wij liepen gelijk door de ingang hal door de progressive, errug onder maat naar mijn mening deze zaal, amar daar kom ik straks nog op terug
, naar techno om benny rodriguez mee te maken. Heerlijk setje van de man, oa we come one (dave clarke mix) gehoord. Toen een klein stukje rino cerrone meegepakt, ging er aardig op maar kon ons niet echt boeien.
Toen op naar de main, toch even bij ti�sto kijken en naar de meeting. Het geluid achterin de main was zo ontzettend slecht dat we een stuk naar het midden gelopen zijn, waar ik erachter kwam dat er geen weg meer terug was om naar de meeting te komen, helaas :/ Als je maar dicht in de buurt van boxen ging staan was het geluid ok, maar door al die blokken en toestanden werd het geluid op veel plekken gewoon rommelig. Mooi in de main vond ik die 2 tv schermen waarop alleen beelden van het mengpaneel en de draaitafels waren te zien, kon je mooi zien wat er allemaal gebeurde
Moeten ze vaker doen. Al gauw de main verlaten door al door anderen genoemde redenen; niet best geluid en VEEEEL te druk.
Bleek ook nog dat ondanks vantevoren aangegeven je de main niet via de achterkant kon verlaten waardoor de hele main door 1!! uitgang de zaal moest verlaten, die notabene aan de zijkant in het midden was tussen 2 drankverkooppunten in.... niet best geregeld...
Mocht de pret niet drukken en wij op naar techno om dave clarke te bezoeken. Oh oh oh oh oh wat zat de stemming er gelijk weer goed in. Ik ben niet zo thuis in gangbare techno-mixovergangen, ik vond het soms allemaal wat snel gaan, maar misschien is dat wel gangbaar bij techno. Het klonk desondanks allemaal geweldig 
Toen even in de techno gebleven om een stuk Umek mee te pakken, klonk heel aardig maar we wilden ook even naar Harry choo choo romero. Gelukkig was dat neit zo ver lopen en wel twee-richtingsverkeer dus daar waren we zo. Harry zette een heerlijk funky/house setje neer, wat ik wel even een welkome afwisseling vond van het techno geweld 
Ik wilde toch nog even een stukje sander kleinenberg horen, dus op naar de progressive. Helaas, misschien omdat ik er niet vanaf het begin was, misschien omdat ik door het lagere tempo inkakte, maar ik kon er niet inkomen. Stoorde me ongelooflijk aan de enorme echo die door de zaal ging. Dat was echt zooooo slecht, zelfs in het midden had ik daar nog last van. Misschien als je helemaal vooraan stond dat je het niet hoorde maar progressive was duidelijk weer een ondergeschikte zaal ent als 2 jaar geleden toen het omgeven werd door eettentjes. Hooguit een kwartier volgehouden maar ik ergerde me kapot.
Snel terug naar de techno en Umek was inmiddels op stoom. Hij gaf wat lesjes sampling, klonk niet altijd even perfect, maar de sfeer zat er bij goed in
Aan het eind van de allerlaatste plaat samplede ie even het gatex melodietje erdoor, maar een hele plaat haalde ie toch niet tevoorschijn 
En toen, tja, het dooie moment, ik wist niet meer waar ik om 5 uur heen moest. Kijkend naar de line-up zag ik niks dat me aansprak. Een deel van onze groep ging naar de klub om lekker te chillen, maar ik besloot met een vriend van me om nog effies in de techno te blijven. En we werden beloond. Ik had nog nooit van Jay Denham gehoord, maar wtf, wat was het lekker. De energie kwam weer tevoorschijn en al stampend en springend naar het einde gegaan. Volledig kapot de trein gepakt en thuis me bedje ingekropen 
Al met al vond ik het toch wel een geslaagd feestje, waarschijnlijk omdat ik gewoon in de zaal gebleven ben die me het meest beviel en die andere, naar mijn mening gewoon slecht georganiseerde en opgezette zalen, gemeden heb. Wat dat aangaat een dik minpunt naar ID&T.
GreetZ, DC
PS helemaal vergeten, die laser in de techno w000000000000000000000t hoe vet was die zeg. Voor de mensen die niet geweest zijn: Hij hing recht boven je middenin de zaal, schen echt 360 graden rond, in 2 lagen soms met zo'n vlak en stralen en weet-ik-het-allemaal meer, echt speciaal was dat ding. Hij scheen nu ook niet zo irritant in je ogen zoals je soms hebt als ie achter de dj hangt 
jaaa hoe was Jay Denham???
vertel vertel
wat draaide hij (wat voor techno) en hoe draaide hij het??
weet iemand toevallig het laatste nummer dat Marco V draaide?? Was echt een heerlijk nummertje!!
Zowhow terug van harry potter 
Toen ik in 1e instantie de line up zag was ik een beetje ontevreden over de progressive zaal maar na verloop van tijd kreeg ik er steeds meer zin. Toch hield ik in mijn achterhoofd alle negatieve punten van de vorige 2x dat ik ben geweest.
Dat is trouwens zowiezo wel handig geweest dat ik mij er niet teveel van had voorgesteld (dana, jong publiek, progressive niet geweldig blabla)
Na eerst samen met tin,bastiaan en tim te hebben gechilled in appartement van vrienden van bastiaan en daar wat te eten hadden besteld zijn we rond 22:30 richting de rai gaan lopen.
Entree was iets anders dan vorig jaar omdat ze de garderobe etc iets hadden veranderd. Uiteindelijk redelijk snel jas kunnen ophangen en het fouilleren ging snel, alleen beetje onvriendelijk.
Eerst maar richting progressive gelopen waar dj faro net zijn laatste plaat had opgezet. Daar kon ik dus niet veel overzeggen. Na dj faro was het de beurt aan futureshock die heel erg ongunstig waren geprogrammeerd maar goed die boeking hebben ze toch aangenomen. Het klonk wel lekker maar goed de rest wilde door naar de techno en dat vond ik niet zo erg. In de techno zaal kwamen we vrij snel bram en anke tegen. De techno was erg mooi en de laser was ook erg vet om te zien. Rino cerrone draaide op dat moment in de techno en dat vond ikeen erg fijne set lekkere funky techno en een aardig leuk sfeertje.
Maar goed om kwart over twaalf een kleine meeting en ik was ook wel benieuwd naar tiesto maar dat was een teleurstelling die ik al had ingecalculeerd
Beetje zinloos wat ie draaide de lichtshow was helemaal top in de main. Na 4/5 plaatjes vonden we het wel tijd om iets anders te gaan beluisteren. Tijd voor goede shit
Tijd voor dj quintin die in de twix talentroom mocht draaien. Helaas een beetje zacht geluid en die modeshow was ook irri. Tijdens de modeshow quintin even succes gewenst en hij had een zooitje fans meegenomen uit zwolle dus dat was ook weer erg gezellig. Quintin draaide heerlijke tribal, helemaal zijn ding dus behoorlijk diep en traag in het begin maar technish superstrak (hij draait sinds zijn 15e maar pas laatste 2,5 jaar serieus en draait nu pas een jaar echt voor publiek in the Q in zwolle) helaas had hij de pech dat zijn draaitafel kapot ging maar het 2e uur was toch weer genieten geblazen (zijn draaistijl is een mix van steve lawler en ricky rivaro en een beetje sander kleinenberg iig erg veel trommeltjes
)
Dan e zou na dj quintin draaien maar dan e had ik al een keer gehoord en om 3 uur werd het tijd voor sander kleinenberg. Sister Bliss had net haar laatste plaatje gedraaid en sander ging meteen verder heerlijke funky progressive een tikkeltje traag maar al vrij snel ging hij over naar de progressive trance met al ultieme hoogtepunt buenos aires
ook hier weer een 4 tal bekenden tegengekomen en veel lol gehad om hun onzinnige streken
de set van sander kleinenberg was echt veels te snel afgelopen hij draaide echt de beste set van de avond breakbeat,funky techno, house, trance en de sfeer was echt helemaal top. Geluid was voorin top maar achterin was er idd sprake van een echo maar goed daar stond ik toch niet
Na afloop van sander ff naar johan cyber geluisterd maar die gooide het tempo gewoon zo omhoog dat iedereen wegliep, including me ben toch al niet zo'n fan van zijn cheesysetjes. maargoed om 5:00 ook bekendmaking van de winnaar van de twix dj talent.
Duncan stutterheim reikte de prijs uit en ja zoals ik had gehoopt won dj quintin de wedstrijd en mag hij een keer op een id&t evenement draaien, ben alleen benieuwd onder welk concept ze zijn muziek willen zetten.
En toen.....
Tijd om te lachen
DANA pff ten eerste een teringdrukte
en dan de plaat die ik hoorde die dj isaac remix van loving you whahahaha goed ik moet toch een keer hardstyle op een feest hebben gehoord om er een mening over te geven en ik kan alleen maar zeggen dat ik mijn mening bevestigd heb zien worden...
Snel door naar jay denham die snoeihard beukte maar wel met een lekkere schwung maar goed welke platen ie draaide geen flauw idee new_wave weet dat wel en anders m5 wel met die 2 en een vriend van m5 samen terrugegaan naar huis.
Ik was zeer blij verrast, publiek viel me erg mee zoveel jonggrut liep er nou ook weer niet rond (maybe in de main maar die 30 minuten die ik daar was viel me dat niet echt op) sfeer was zeker tijdens s.k helemaal top en ook tijdens jay denham vond ik het erg gezellig en ondanks dat ik om 23:45 ofzo al iemand out zag liggen heb ik niemand anders out zien gaan of iets dergelijks en ook het aantal vetiefde mensen viel mee (op de plekken waar ik dan was)
Nee ben erg tevreden deze keer 
ben enidenlijk thuis!
En Jay Denham was echt lekker
beuken beuken en nog meer beuken
kon zelfs wat nummers herkennen die hij draaide
, Sunshine werd gedraaid, Sad Homecoming en Get on up
Umek vond ik een beetje slapjes
Tim ook
| Originally posted by Ding Chavez het eind van de allerlaatste plaat samplede ie even het gatex melodietje erdoor |

Umek roelde echt zwaar! Heerlijke soepele techno platen! Kan op die muziek echt 12 uur achter elkaar beuken! Ik vond Dana ook top, lekker om nog even net voor het einde helemaal los te gaan!
Mooie party
Heeft iemand de livesets al??? 
| Originally posted by Optimus ben enidenlijk thuis! ![]() En Jay Denham was echt lekker beuken beuken en nog meer beuken kon zelfs wat nummers herkennen die hij draaide , Sunshine werd gedraaid, Sad Homecoming en Get on up![]() Umek vond ik een beetje slapjes Tim ook ghehehe, ik dacht het al, maar wist niet of ik het goed hoorde ![]() |
Nou, ff een korte impressie:
Feest was leuk. Dit is t eerste feest in me leven...uuh 2e (na TE) dat ik zonder drugs & goed gezelschap niet had getrokken.
IMO veels te druk overal. Bij Tiesto leek t net een veestapel! Voor de rest wel aardig. Voor mij hoeft t nie allemaal zo groot meer...
Ow, en wel 4 TA'ers tegen gekomen
. Wat een prestatie weer!
| Originally posted by Shadow hoe heet dat laatste nummer dat Marco V draaide dan? Toch niet Gatex, of wel? |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Nou, ff een korte impressie: Feest was leuk. Dit is t eerste feest in me leven...uuh 2e (na TE) dat ik zonder drugs & goed gezelschap niet had getrokken. IMO veels te druk overal. Bij Tiesto leek t net een veestapel! Voor de rest wel aardig. Voor mij hoeft t nie allemaal zo groot meer... Ow, en wel 4 TA'ers tegen gekomen . Wat een prestatie weer! |
hij was je kwijt toen ghehehe
| Originally posted by Shadow hoe heet dat laatste nummer dat Marco V draaide dan? Toch niet Gatex, of wel? |
Ben er geweest, was geweldig, Tiesto was goed, Dana sloot super af 
Ben alleen nog een beetje lam van het weinig slapen 
Ik heb me prima vermaakt op Innercity!!
ik was rond 23:00 uur binnen, jas ophangen, fouilleren, bonnen kopen, moesten 2 vrienden van me eerst nog es snoep regelen, duurde beetje lang, was jammer, dus was het eerste wat ik echt hoorde Tiesto,
Hij begon met Mark Norman - Overkill, daarna dacht ik conjure one - tears from the moon en toen Solar Factor - Urban Shakedown (of andersom). Ik was aangenaam verrast, maar heb niet echt veel meegekregen, het was veel te druk en ik moest pissen (terwijl ik rechtsvooraan stond) dus veel te lang met een vriend van me over de weg naar de plees gedaan en weer terug. Kom ik daar, willen de andere 2 van het gezelschap weer pleite, nou ja, ok, tiesto boeit me ook niet echt dus we gingen. Mede door deze irritante drukte kwam ik pas wat later in de stemming dan normaal. De meeting was ik trouwens helemaal vergeten...
Hoogtepunt voor mij was Dave Clarke in de techno, ik kwam toen echt goed los, ook Sven Vath vond ik (net als vorig jr) geweldig!!! Hoogtepunt nr twee was voor mij Sander Kleinenberg, suuuuperrr, Ik had voorheen nooit de moeite genomen om op een feest progressive te bezoeken, ben meestal bij techno te vinden, maar aangezien ik de laatste tijd thuis vaak zit te chillen op sk's sets vond ik het wel de moeite waard eens te horen wat ie me live te bieden had. Ik ging helemaal op in die set en hoogtepunt was wel Buenos Aires, zo'n chille plaat! Helaas vond ik tegen het einde dat z'n set inkakte (voor m'n gevoel) dus gingen we weer verder (met z'n 4en). Wat ik echt zo kut vond was de echo in de zaal. Alle hi-hats weerkaatsten keihard met vertraging terug en verklootte zo af en toe het hele ritme van een stuk, groot minpunt.
daarna was ik dus naar Sven in de main, super, alleen jammer dat ik een beetje laat aankwam. Tegen het einde stroomde de zaal veel voller, want ja, Lady Dana was aan de beurt. Zat ik helemaal in de muziek, krijg je boerenklotmuziek om je oren. Iedereen stuiteren!! daar heb ik dus echt een hekel aan!! Gelijk weggegaan. M'n vrienden wilden naar huis, maar ik moest en zou nog ergens een hoogtepunt pakken, het enige wat ik kon bedenken was Ricky Rivaro (lekker chillen in de klub) of Jay Denham (bruut uit je dak gaan). Beiden kende ik totaal niet, en we besloten naar de techno te lopen (het hele eind, jezus wat een omweg). Met het idee van, als afsluiter in de techno met voor je Dave Clarke en Umek moet je toch wel kunnen draaien stapte ik vol goede moed de techno zaal in die volledig geowned werd door Jay Denham!!! Jezus!!!! SUUPERRRRRRR!!! Daar nog ff geweest, en om half 7 richting uitgang gegaan.
Ik vond het een prima feest, beetje laat in de stemming en te veel dana-boeren. Maar me zeker vermaakt.
| Originally posted by SnuggLe Ps2. Welke TA'ers sprak mij aan bij het fruitkraampje? Ik kon het echt totaaaaaaaaaal niet verstaan..sorry |
Hier ook maar ff verslagje van mij.
Na met wat vertraging te zijn vertrokken (ik was mn plattegrond + line-up vergeten, en voor de zekerheid maar ff) uiteindelijk toch in Amsterdam aangekomen.. (onderweg nog vette lol gehad om een zwerver) en kwam bij de ingang heel toevallig lex + broertje al tegen. Eenmaal binnengekomen omslachtig systeem van garderobe, maar bij het ophalen van de jassen bleek het uiteindelijk wel een goed systeem; heb nog nooit zo snel mn jas gehad.
Toen we binnen kwamen gelijk maar naar de techno gelopen, en weet nu dat dat toch officieel mijn stijl niet is. Rino Cerrone draaide wel aardig, maar ik kon er niet echt op loskomen. Om een uurtje of 12 maar richting main gelopen, en daar ff gewacht op een maatje van me die met de auto was gegaan, heel toevallig vlak bij de main. Het viel me tegen hoeveel mensen er waren, maar toch leuk om de bekende koppies weer te zien. Basvh, Optimus (ben nog vergeten om je een flyer te geven van optimus nog wat, die ik in de plaatselijke kledingwinkel heb gescoord), Tim (new wave), sjikeen, lex, snuggle (vet shirt!), en magrec (SUPERNERD
) ik vond het jammer dat ik jullie maar heel ff gesproken heb; maar dat maken we op de volgende nexus wel goed denk ik zo. (trouwens ONNO!! waar was je man..
)
Daarna verder de main ingelopen om de nummer 1 dj Tiesto te horen. Ik vond dat ie weer eens topwerk afleverde, met knallers als tomcraft, tears from the moon, en als afsluiter Gatex. Al met al echt weer een gruwelijke set, en als wel vaker bij mij de topper van de avond.
Daarna doorgelopen naar Dave Clarke, wederom niet mijn stijl, maar je moet wat als al je vrienden daar staan te springnichten
Vet lief meisje ontmoet daarzo, beetje jammer dat dr vriend ernaast stond whahah. Na Dave Clarke wassut de beurt aan Umek, die mij ook niet echt kon vermaken.. Maar goed, daarna weer naar de main gelopen waar dana op het punt stond om te beginnen
Hoewel dit ook totaal mn stijl niet was heb ik me hierop wel lekker uitgeleefd en nog wat vrienden gemaakt met een paar gasten uit woerden volgens mij whehe.. Al met al een lekkere afsluiter van een leuke avond.
Voor mij was dit een avond met te weinig trance, maar goed, dat wist ik van te voren. Ik had Sander Kleinenberg nog wel ff willen checken, maar dat is er helaas niet van gekomen..
Minpuntjes:
- Ben onwijs ziek geworden op zondag, ik weet niet hoe het komt, door de half bevroren kroket, of dat er iemand wat in mn drinken heeft gegooid, maar feit is dat ik nu (om 3 uur) voor het eerst weer wat door mn keel krijg zonder dat het er gelijk uitkomt.
- Gigantische drukte bij Tiesto (as usual)
- bevroren kroketten
- hardstyle / techno vrienden 
- weinig TA-ers gezien, en bovendien maar heel even
Pluspunten:
- Tears from the moon 
- Tiesto
- Garderobe
- WC's
- Aankleding van de main , en zeker de lasers in de techno zaal.. uberphat 
Al met al toch wel een geslaagd feestje vind ik, maar zeker geen feest dat de top 5 van dit jaar nog haalt bij mij!
P.s. heeft iemand Bart van BB nog gezien in die grote zaal waar je binnen kwam? Zal wel niet, want zoveel mensen stonden er niet bij 
greetz!
Heeft iemand nog partypics online staan? Die op id-t zijn zo verdraaide klein namelijk 
Zeker een feest om geen spijt van te hebben, vooral dankzij Sven V�th en de vj's, maar eigenlijk gewoon dankzij vrijwel iedereen (wat een vrouwen dit jaar...WOW
)
Ik dacht deze platen in Sven zn liveset te hebben gehoord, de volgorde weet ik niet meer behalve dan de 1e plaat:
Sven V�th - Ghost (Marco Carola & John Starlight Remix) (1e plaat)
Renato Cohan - Pontape
Speedy J - Bugmod
Technasia - Acid Storm
Taksi - Rohrbruch (deze weet ik niet zeker)
K�nig Cylinder - 99.9 (een of andere remix hiervan geloof ik)
en als iemand nog foto's online heeft staan, kom op ermee!
Verbeteringen voor de volgende keer:
- meer food/consumptions stands (veel te druk)
- minder mensen toelaten, belachelijk druk!
- geen 2 euro vragen om je jas op te hangen (voor 50 euro mag er wel een goedkopere gaderobe wezen, ik snap wel dat ze het niet gratis doen, anders gaan mensen continu hun jas opvragen om er iets uit te halen en weer ophangen en dan wordt het allemaal veel te druk, maar 2 euro is een beetje belachelijk nadat je al 50 euro voor je kaartje hebt betaald)
- consumtiebonnen ook apart kopen, nu kon je ze alleen per 5 kopen en dat slaat nergens op, ik maak zelf wel uit hoeveel ik er wil
| Originally posted by Jappio P.s. heeft iemand Bart van BB nog gezien in die grote zaal waar je binnen kwam? Zal wel niet, want zoveel mensen stonden er niet bij |
. En inderdaad was het elke keer verdacht rustig bij hem in de buurt, wattie nou precies aan het doen was..
). Nog wel het begin van Tiesto gezien, kwam net de zaal in tijdens de break van Mark Norman - Overkill.. was wel grappig.
| Originally posted by Stivvekk Sven V�th - Ghost (Marco Carola & John Starlight Remix) (1e plaat) Renato Cohan - Pontape Speedy J - Bugmod Technasia - Acid Storm Taksi - Rohrbruch (deze weet ik niet zeker) K�nig Cylinder - 99.9 (een of andere remix hiervan geloof ik) |