TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- I. R. L
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by jofawe tyv�rr �r det s� att jag inte lyckades fastna p� n�tt kort fr�n TE ![]() mer �n det p� gruppbilden av TA |
men inte ordentligt .
| Originally posted by ScuL jag tror att vi tr�ffade d� men inte ordentligt .stod du ocks� d�r p� stationen n�ra f�rvaringsboxarna n�r jag tr�ffade steve? jag skakade r�tt m�nga h�nder d�r men kan inte komma ih�g vilka det var hahaha |
| Originally posted by SWE_TRANCE Yup ![]() Drog till mig hans uppm�rksamhet med tr�jjan serru ![]() Satt � snackade i chillen i 20min kanske. |
det st�r mig att jag inte var med dig d�
haha
uppdaterat p.g.a. kryssningen 
Glorie
Goldiluxe
SteveTrance4Ever
Mindshooter
Sipowitz
Connector
Impulze
SWE_TRANCE
Dioxys
jeremy1984
MojjMojj
tobo99
jofawe
Vizay
Envio
ny:
====
Proximus
JayBee
staz
Reveal
Aendy
Zliten
Smekbar
Lonne
Whiterussian
Laszlo (har sett men inte snackat f�r att jag stod vid v�skan i terminalen och han var f�r l�ngt bort
)
s�g till om jag gl�mde n�n 
uppdatering pga kryssning.
Knomaden
Laszlo
Steve
Glorie
Jeremy (Heddo?)
Tryggve
Ztarbeam (TC) <<< OGILTLIG
Envio
Esset (TC) <<< OGILTLIG
Vizay
Tears (TC) <<< OGILTLIG
Dioxys
Airport 23 (TC) <<< OGILTLIG
swe_trance
gurgel
+ Armin van Buuren
+ Can
+ AC
+ staz
+ Cylice (TC) <<< OGILTLIG
+ Pyret (TC) (inkl pojkv�n) <<< OGILTLIG
+ Angeltrance (TC) <<< OGILTLIG
var det fler ?? 
HALL� jofawe, jag var ju d�r o r�jde
tror inte att vi tr�ffades och skaka hand lr n�tt, men vi s�gs s�kert.. :P
| Originally posted by jofawe + Armin van Buuren |
H�r �r de som jag (utifr�n glories lista + huvudet f tf. tr�ffat/umg�tts eller bara sagt hej till
cruisemaffian,TA: (5508, 5509
)
Jaybee
Vizay
Mojjmojj
AC
Amnezia
Resten: (ni kan vinna utm�rkelser ni med, heheh
)
laszlo
waize
doter
Scul (NL)
Mindshooter
Steve
Wobert
reveal
Aendy
Whiterussian
lonne
Envio
jofawe
Impulze
knomaden
can
amplifire
zamson
zliten
nordlight
en hel del tc'are ocks�.. men .. bl�.
tears �r den enda jag snackat mer �n 'hej' med, typ.
har �ven sett massa andra men inte pallat h�lsa vid tillf�llena 
+ gl�mt massor, s�kerligen.. no offence intended.. uppdaterar n�r jag kommer p�.
men �rligt, det �r som WR s�ger, b�rjar bli f�r m�nga att h�lla reda p� nu.
edit: shit, s�g juist att steves lista var lite maffigare �n glories, blev p�mind om n�gon mer. steve u win. F�R DET �R EN T�VLING!!
�r banne mig lite os�ker p� vilka jag tr�ffa p� kryssen.
Mojjmojj �r den �nda jag s�kert kommer ih�g. jofawe minns jag nu n�r jag ser du skrivit mig men n�r var och hur �r jag dessto mer os�ker p� 
Lonne tr�ffade jag ocks� som bekant...
�h nu l�gger jag nog ner i den h�ra tr�den. Som folk sagt tidigare f�r m�nga att h�lla reda p� och f�r mycket skryt 
ehmmm staz hur fan kan du ha tr�ffat mindshooter n�r han inte ens var med p� kryssen? jag tror nog du har tagir f�r m�nga rosa elephanter! 
| Originally posted by jofawe (TC) |
den h�r tr�den g�ller m�ten med swetas endast! -s�ger skaparen av denna tr�d. 
| Originally posted by AC. Som folk sagt tidigare f�r m�nga att h�lla reda p� och f�r mycket skryt |
| Originally posted by JayBee ehmmm staz hur fan kan du ha tr�ffat mindshooter n�r han inte ens var med p� kryssen? jag tror nog du har tagir f�r m�nga rosa elephanter! |
[IRL:25]
+funfrock (hehe han br�t sig in i v�ran hytt p� kryssningen 04)
+doter (jag trodde f�rst det var Armin som dansade men nej nej.. (kryssningen 2004))
+smekbar (han bj�d mig p� en drink den j�veln
(spring cruise 04))
+Waize (f�rs�kte klippa mina tofflor p� spring cruise 04)
+Scul (tr�ffades p� kryssningen 04, men minns inte var/n�r/hur)
+Gate 42 (h�lsades uppe vid baren p� SPring cruise 04)
+Proximus (s�gs i korrid�ren p� Spring Cruise 04)
+lonne (drog in mig och AC. i ett rum f�r att snacka allvar
)
+Mojjmojj (parto-maniac p� spring Cruise 04)
+AC. (rums kompis p� spring cruise 04)
+Amnezia (vin pimplar kompis p� spring cruise 04)
dj_lazlo (tr�ffades mitt i dansgolvet p� lucie cruise 2003)
reveal (tr�ffades i n�gon korrid�r p� silja b�ten)
gaby (utbytte biljetter p� silja terminalen)
aendy (K�kade hamburgare tillsammans p� donken)
whiterussian (H�lsades p� dansgolvet p� Fokused, dock v�ldigt kortvarat)
staz (Tr�ffades vid toaletterna p� Fokused)
zamzon (tr�ffades vid baren p� weekender)
impulze (tr�ffades p� scenen med A&B
)
dragonfly (Tr�ffades innan TA
)
pjox (tr�ffades oxo vid samling av paintball fast pjox var dock ej med och spelade)
mindshooter (tr�ffades i stockholm vid samling av paintball)
treo (han bes�kte mig �ver helgen inf�r paitnball och devotion, tr�ffades f�rst p� t�g per�ngen
)
Vizay (TA nummer 2 jag tr�ffade
mitt i sthlm inf�r paintball bokningen)
Steve (den f�rsta TA jag tr�ffade, var p� weekender n�r orkidea spelade)
som omv�xling addar jag liten kort text p� varje person hur och vart jag tr�ffade dem
jag vill oxo till�gga att alla p� min lista har jag tr�ffat och pratat med (ingen typ "jag s�g X p� festen och fick h�ra efter�t att det var bertil")
| Originally posted by staz tr�ffat han 5+ ggr p� div st�llen, devotion, weekender, halloween etc. |
f�r v�l k�ra en lite update h�r me d�....faktiskt f�rsta g�ngen ja tr�ffar mer �n 2 ta's p� samma grej

Glorie
Doter
AC
Mindshooter
Jaybee
Staz
Mojjmojj
Vizay
lonne
vitryss+bror 
waize ((blev vittne till hotet om jaybees tofflor:P)))
steve
can
miss proximus
Zamson
fyller p� efter digweed igen((thumb up)))
| Originally posted by ScuL uppdaterat p.g.a. kryssningen ![]() Laszlo (har sett men inte snackat f�r att jag stod vid v�skan i terminalen och han var f�r l�ngt bort ) |
Vet ganska best�mt att jag fr�gade Jofawe om han hade tr�ffat dig, har det till och med p� film.
Tyv�rr har jag inte en aning om hur du set ut - mycket m�jligt att jag s�g dig p� n�got av dansgolven. Sprang runt och letade efter andra TA's som jag inte tidigare tr�ffat med Reveal och Smekbar ocks�, men Steve var den enda vi hittade - och honom har jag redan tr�ffat
hmmm okej. Har inte sj�lv gjort n�gon lista �ver vem, n�r, var och hur, s� here goes - �terst�r att se om jag kommer ih�g alla:
Vettefan om jag fick med alla h�r - s�g till om n�gon fattas.
| Originally posted by DJ_Laszlo [*]Reveal - V�rkryss '04 |
Fast b�da g�ngerna sa du "k�nner jag er?" till mig och Aendy, s� jag f�rst�r ifall du inte kommer ih�g
| Originally posted by DJ_Laszlo [*]MojjMojj och Pjox- Tror visst best�mt att jag h�lsade p� er i buff�n p� v�rkryssen '04 tilsammans med JayBee.[*]Vizay - Har ett svagt minne av att jag tr�ffade dig p� luciakryssen - �r inte 100 dock. [/list] Vettefan om jag fick med alla h�r - s�g till om n�gon fattas. |
R�knar med att tr�ffa m�nga av er p� fredag.. Kom fram och s�g hej, men dock helst inte n�r jag mixar. Jag tenderar att bli ganska otrevlig ganska fort om folk st�r mig mitt i en mix.. 
| Originally posted by reveal Hahah, vi tr�ffades p� luciakryssningen ocks�, tv� g�nger tom Fast b�da g�ngerna sa du "k�nner jag er?" till mig och Aendy, s� jag f�rst�r ifall du inte kommer ih�g |
Jag har absolut inget minne av detta - jag var inte speciellt full p� n�gon av kryssningarna. Faktum �r att jag ju sa samma sak till dig tv� g�nger denna kryssningen ocks�.
F�rsta g�ngen har jag det p� film d� du och den d�r smala tjejen med kort r�d kj�l st�ter p� mig i korridoren och du s�ger �t mig att lugna ner mig
. Det har jag heller inget minne av - lite pinsamt
- sen st�tte jag p� dig och Smekbar n�gon g�ng senare p� kryssningen i korridorerna och D�, �ntligen, fattade jag vilka ni var 
| Originally posted by Pjox Jag tror du har tagit lite fel p� vissa saker.. som tex att du tr�fat mig, farmf�rallt p� kryssningen :P Liten flicka var f�r liten f�r att f�lja med p� kryssningen n�mligen. Och viz tror jag du icke tr�ffa p� luciakryssen f�r den va han ej p� den |

| Originally posted by DJ_Laszlo ROFL Jag har absolut inget minne av detta - jag var inte speciellt full p� n�gon av kryssningarna. Faktum �r att jag ju sa samma sak till dig tv� g�nger denna kryssningen ocks�. F�rsta g�ngen har jag det p� film d� du och den d�r smala tjejen med kort r�d kj�l st�ter p� mig i korridoren och du s�ger �t mig att lugna ner mig . Det har jag heller inget minne av - lite pinsamt - sen st�tte jag p� dig och Smekbar n�gon g�ng senare p� kryssningen i korridorerna och D�, �ntligen, fattade jag vilka ni var |
F�r se om du vet vem jag �r n�sta g�ng 
| Originally posted by DJ_Laszlo fan d�...hmmm...jag vet att det var MINST tv� nissar tillsammans med JayBee vid buff�n som jag h�lsade p�. Det �r fan i mig m�rkligt att jag har fler minnesluckor i nyktert tillst�nd �n vad jag har d� jag �r full. ![]() Lika bra att stryka de namn jag inte minns fullt ut - det man inte minns har som bekant inte h�nt |
| Originally posted by Pjox m�ste bara fr�ga vare en tjej eller kille med mojjmojj? :P |