TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT - New Years Eve!
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]
ghehehe, die 10 kilo die erbij zijn gekomen is gewoon te zwaar voor mij
And Glorie, I edited the list
optimus.. coool
red hot!!! that was iT!!!! I didnt recall the name during the night!! hahahaha.. now I remember...!!
Astrid played starfever too..
I forgot that one! 
hmm, someone played The Spell too, but I can't rememeber who that was...
| quote: |
| Originally posted by total woot ProXi hier: Remy t was VET om jou eindelijk s te meeten |
| quote: |
| Originally posted by total woot En Remy, je moet niet zo zeiken (je was best enthausiast, geef t nou maar gewoon toe ) Mido nog gevonden trouwens? |
Astrid played 2 different mixes of the spell. The original vocal mix and another one. Marco V and Johan Gielen play Queen vs Vanguard - Flash (remix).
Jon the Dentist played Out of Grace - Obscura.
En verder heb ik geen zin om diep na te denken. Ohja heb Gatex ook nog gehoord dacht bij Gielen.
| quote: |
| Originally posted by Optimus hmm, someone played The Spell too, but I can't rememeber who that was... |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Astrid played 2 different mixes of the spell. The original vocal mix and another one. Marco V and Johan Gielen play Queen vs Vanguard - Flash (remix). Jon the Dentist played Out of Grace - Obscura. En verder heb ik geen zin om diep na te denken. Ohja heb Gatex ook nog gehoord dacht bij Gielen. |

damn
the spell.... starfever...
I mixed them up.... bad...
meant the spell of course...
did u guys take any pictures from the party? and does anyone know if they recorded sets from the evening?? 
Geilerd aka Gielen didn't played the ferry corsten mix of U2 but he played Mystique vs U2-new years day
He also played Members of Mayday vs Revolution i thought...(Get Down on your kneeeeeeeeeeeeeeeees)
All the intro's of the dj's where TasteExperience-Tantrix if i remember it good...
Marco V throwed in Cafe Del Marco,Yves de Ruyter-Back To Earth,Tomcraft-Loneliness and alot of his own work...
Astrid did the katana mix of Drax and Scott Mac-Angel and alot more crappy tracks
Im sure i can recall more tracks but not right now..
btw;Remy ik beloof dat ik de volgende keer in 1 x je naam goed heb:P
3 X Kid Vicious - Proceed ..voorbij horen komen
Jon the D was echt heel goed bezig.. heerlijke binnekomer en veel onbekende dingen in zijn 2 uur durende set..
marco v draaide ook nog
Max Walder - Samba del Costa (opener!)
Marco V vs Faithless - GODD Is A DJ
Marcos - Time (Future Mix)
Marco V - Revolt!
Ricky Le Roy - Kiss Me (Symar mix)
Reeloop - Important
Cromedioxide II - Concious (Kaylab Remix (
lexxiee
)
en deze 2 keer....
middenin zijn set en als afsluiter!!
titel unknow
(thanxx trancefool, voor deze sample)
khad dit nummer dus al geknipt en gebrand op cd omdat ik hem zo gaaf vond.. maar op Qontact klonk hij echt nog 10000 X vetter 
heb jij 38 seconden op cd gebrand?
| quote: |
| Originally posted by Optimus heb jij 38 seconden op cd gebrand? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.