TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- OT: Grafik, Design, In here
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
Vad tycks?
Ett f�rs�k att vara med och t�vla !
Ett bidrag i Shy trance t�vling med polaren, det var visst en svampbild en g�ng i b�rjan som sp�rade ur.

Re: Ett f�rs�k !!
| quote: |
| Originally posted by mellow pleasure Ett bidrag ! |
Re: Re: Ett f�rs�k !!
| Originally posted by NooN Ett bidrag? Till vad? Iaf, en ny bild av mig: |
Sjyst bild, mellow
Tribal �r ett utav min alias 
| Originally posted by NooN Sjyst bild, mellow Tribal �r ett utav min alias |
Vill veta .......
Vad tycker du d� shy trance jag lekte lite med svamp bilden du hade t�vling med polaren om. M�ste s�ga att det var mkt feta creds som for genom skallen n�r jag s�g dom. Ha det b�st !!!
Re: Vill veta .......
| Originally posted by mellow pleasure M�ste s�ga att det var mkt feta creds som for genom skallen n�r jag s�g dom. |
Re: Re: Vill veta .......
| Originally posted by Aendy WHAT?!?! Hur flyger feta creds genom skallen? Creds blir det v�l f�rst n�r man tilldelar det till n�gon? |
Re: Re: Re: Vill veta .......
| Originally posted by DJ_Laszlo LOL...det �r ocks� den uppfattningen jag haft tidigare |
Re: Re: Re: Re: Vill veta .......
| Originally posted by mellow pleasure Jaja nu var det ju mera s� att det var ju creds som gavs i o med att detta skrevs *s*. |
Re: Vill veta .......
| Originally posted by mellow pleasure Vad tycker du d� shy trance jag lekte lite med svamp bilden du hade t�vling med polaren om. M�ste s�ga att det var mkt feta creds som for genom skallen n�r jag s�g dom. Ha det b�st !!! |
men vi hade redan avslutat battlet =]Det vore skoj !
| Originally posted by ShyTrance de blev bra men vi hade redan avslutat battlet =]du kanske kan vara med n�n annan g�ng p� riktigt... |
Utlyser en t�vling !
Har f�tt i uppdrag att g�ra om en bild ! S� det vore v�l skoj att se hur extrem den kan bli *s* eller bra. S� ladda ner den och se vad du kan g�ra med den. Bilden skall troligen publiceras i Moto Speed Magazine. S� trixa p� eller bara f�r sk�na lite.

Detta �r mitt f�rsta utkast !!

Dance Valley k�ndes lite pass�, s� jag kn�pade under min lunchrast lite snabbt ihop en ny sig. Duger den? Och syns det f�rresten vad fan det st�r??
Fan va ni e s�kra p� s�nt d�r... och de vill ju jag s�klart utnyttja
N�n som har lust att hj�lpa mig skapa en snygg "banner" som har SWETA eller Swedish trancEaddict och g�rna ha med TA gubben med p� ett eller annat vis ?

Beh�ver den f�r en liten sida jag kn�par ihop
ca. 70 - 90px h�g & 400 - 500px bred
G�rna i m�rka f�rger �t bl�/lila h�llet TYP 
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan va ni e s�kra p� s�nt d�r... och de vill ju jag s�klart utnyttja N�n som har lust att hj�lpa mig skapa en snygg "banner" som har SWETA eller Swedish trancEaddict och g�rna ha med TA gubben med p� ett eller annat vis ? ![]() Beh�ver den f�r en liten sida jag kn�par ihop ca. 70 - 90px h�g & 400 - 500px bredG�rna i m�rka f�rger �t bl�/lila h�llet TYP |
inge lila lr n�tt :P men svenskt ser d ut iaf.
Sl�ngde ihop en lite snabbt s��r p� morgonfikat 
Kanske kommer en b�ttre senare..

Jag ska ta tag i el�ndet och komma med ett sweta-banner bidrag lite senare jag ocks�, men f�rst ska jag i bakfyllans tecken
f�rs�ka g�ra f�rdigt ett arbete som ska vara klart ikv�ll.

h�ller p� att fixa ihop n�got till dig steve 
Ingen som vill g�ra om bilden eller ??
l�s ovan i tr�den !
| Originally posted by mellow pleasure Ingen som vill g�ra om bilden eller ?? l�s ovan i tr�den ! |
Tacka vet jag storleken p� min signatur