TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part II
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »
| quote: |
| Originally posted by Joost008 Maar denk dat lang niet iedereen van Arlington Road heeft gehoord en dat is dus echt een aanrader voor iedereen die hem nog niet heeft gezien!!! |
Heb gisteren The Transformers the movie gekocht voor � 5,00. Echt leuk om dit weer eens te zien. Echt jeugdsentiment.
komende weken kijken:
*The Emperor's New Groove: Disney animatiefilm, ben ik gek op
*Cannibal Holocaust:Horrorfilm uit 1980, over een groep mensen die op expeditie op zoek naar kannibalen gaan en verdwijenne, Wat overblijft zijn de tapes die gevonden zijn na hun vermissing... geen idee of het wat is.
*Blade II: nog niet gezien.
*The Recruit: idem.
nog steeds Donnie Darko en The Salton Sea niet helemaal gezien trouwens
Heb gister bij Bram wel een leuke film gezien.... was een documentaire over anale sex.
| Originally posted by Optimus Heb gister bij Bram wel een leuke film gezien.... was een documentaire over anale sex. |
| Originally posted by Optimus Heb gister bij Bram wel een leuke film gezien.... was een documentaire over anale sex. |
| Originally posted by SnuggLe Dat zou die willen ja. Maar het was 51st state!! |
Ik heb vandaag Kill Bill gezien! En vond em echt weer VET
Lang leve Tarantino!
Ik wil ook KILL BILL zien!!
En SWAT, en Mystic River!
| Originally posted by MaGiK54 Heb gisteren The Transformers the movie gekocht voor � 5,00. Echt leuk om dit weer eens te zien. Echt jeugdsentiment. |
Heb je 'm serieus helemaal zitten kijken?
| Originally posted by Three 'O Three Jij bent ook niet wijs hoor Heb je 'm serieus helemaal zitten kijken? |
| Originally posted by Flipper01 Gisteravond Identity gekeken, echt een hele gave en verassende film! Je moet hem eigenlijk 2 keer zien voordat je het verhaal helemaal begrijpt |
| Originally posted by Opti komende weken kijken: *The Emperor's New Groove: Disney animatiefilm, ben ik gek op ![]() *Cannibal Holocaust:Horrorfilm uit 1980, over een groep mensen die op expeditie op zoek naar kannibalen gaan en verdwijenne, Wat overblijft zijn de tapes die gevonden zijn na hun vermissing... geen idee of het wat is. *Blade II: nog niet gezien. *The Recruit: idem. nog steeds Donnie Darko en The Salton Sea niet helemaal gezien trouwens ![]() Heb gister bij Bram wel een leuke film gezien.... was een documentaire over anale sex. |
Leuke Disney film
Strakjes The Recruit kijken
Gisteren ben ik naar de voorpremiere van Kill Bill geweest (voor de leken: de nieuwe Tarantino).
Erg vette film, zwaar over de top af en toe (zeker een bepaalde vechtscene), leuk stukje nepmanga erin, vette humor, echt goed!
Enig minpunt is dat verhaal wat langzaam loopt, en dat ik in februari weer moet om het tweede deel te zien..
eindelijk the green mile gezien zeeeer vette film
| Originally posted by arj1o1 eindelijk the green mile gezien zeeeer vette film |
| Originally posted by basd Enig minpunt is dat verhaal wat langzaam loopt |
Net mezelf ff verwend met de Indiana Jones en X-men Dvd-box. Heb weer wat te kijken in het weekend.
net Dumb and Dumberer gekeken. Dat was �cjht een slechte film zeg
Heb hem maar afgekeken, maar ik heb hoogstends 5x een glimlach gehad en geen een keer in een deuk gelegen.
| Originally posted by MaGiK54 Net mezelf ff verwend met de Indiana Jones en X-men Dvd-box. Heb weer wat te kijken in het weekend. |

geen film maar wel een vette serie op sbs 6 na peter r:
without a trace
| Originally posted by Remy D Daar had ik mij ook mee verwend en tevens ook met de: THE SIMPSONS SEIZOEN 3 dvd box!!!!!! WOHOOOOOOOOOOOOO!!!! SIMPSONS RULES BIGTIME ![]() ![]() ![]() |
U-571 ben ik opeens verslaafd aan geraakt terwijl ik hem al best lang in me kast heb staan.
| Originally posted by G-L-N U-571 ben ik opeens verslaafd aan geraakt terwijl ik hem al best lang in me kast heb staan. |
| Originally posted by Optimus net Dumb and Dumberer gekeken. Dat was �cjht een slechte film zeg Heb hem maar afgekeken, maar ik heb hoogstends 5x een glimlach gehad en geen een keer in een deuk gelegen. |
| Originally posted by Cosmic OMG! There shit everywhere!!! Dat was het grappigst van de hele film, een geflipte Bob Saget. Vond je niet? De rest was erg matig idd, maar dit deed t m |
giteren lethal weapon 4 op yorin gezien wel leuk maar geen topfilm