TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »


Posted by SteveTranz4ever on Sep-05-2004 15:32:

Lasse Anrell verkar ha vaknat på fel sida eller nåt i den stilen... kul att läsa dock hans synpunkter och insikter om Globen.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,528387,00.html


Posted by ExOn on Sep-05-2004 23:43:

Satt och hinka bira och snackade med en sjukt snygg tjej medan Sverige - Malta matchen var.
Lite jobbigt var det.


Posted by St_Andrew on Sep-05-2004 23:52:

quote:
Originally posted by ExOn
Satt och hinka bira och snackade med en sjukt snygg tjej medan Sverige - Malta matchen var.
Lite jobbigt var det.


lider med dig...

lyssna på den här då: i kanada sänder dom inte ens Sveriges vm kval matcher i fotboll =/ =/ =/


Posted by SteveTranz4ever on Sep-06-2004 07:14:

quote:
Originally posted by St_Andrew
lider med dig...

lyssna på den här då: i kanada sänder dom inte ens Sveriges vm kval matcher i fotboll =/ =/ =/
Inte så konstigt tycker jag.... VM kval är ju ändå inte så stort, speciellt om det inte handlar om deras eget lag...


Posted by St_Andrew on Sep-06-2004 16:34:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Inte så konstigt tycker jag.... VM kval är ju ändå inte så stort, speciellt om det inte handlar om deras eget lag...


neh jag vet, jag var lite småironisk =) fast det e iof lite svårt att fatta över internet kanske

Fotboll börjar faktiskt bli riktigt stort här! det är fler ungdommar som spelar det än som spelar ishockey idag i kanada! så om några år kommer dom vara ett lag att räkna med


Posted by Amnezia on Sep-07-2004 20:06:

sooorg 6-1 det finns inte... knattehockey i försvaret å marginalerna var så långt ifrån vår sida det bara gick...framförallt vårt (2-1) mål där tjecken tog pucken me handsken å kasta bort som annars var ett sjävlklart mål....kunde ändrat allt..nu går det ju inte å skylla allt på domarna att vi lira uruselt men inte va dom bra iaf....

värdelös insats i en match där allt gällde


Posted by Vizay on Sep-07-2004 20:27:

oj oj oj, kan inte annat än skratta åt det totala fiaskot

quote från aftonbladet
quote:

webb-tv Höjdpunkter (?) från matchen: Varning: Kan av känsliga personer upplevas som deprimerande..


Posted by St_Andrew on Sep-07-2004 20:48:

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan asså :'(

jag som hade planerat och se sverige i tornonto oxå =/=/=/=/=/=/


Posted by SteveTranz4ever on Sep-07-2004 21:52:

Vad är hockey... ? Jag har glömt av vad det är för nåt... Nu äar det VM-kval i fotboll mot Kroatien imorgon som gäller...


Posted by Amnezia on Sep-07-2004 22:04:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad är hockey... ? Jag har glömt av vad det är för nåt... Nu äar det VM-kval i fotboll mot Kroatien imorgon som gäller...


om man ändå kunde komma över en 6-1 förlust på hemmaplan me dessa stjärnor i laget så lätt .....utskämda totalt...


Posted by St_Andrew on Sep-08-2004 20:26:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad är hockey... ? Jag har glömt av vad det är för nåt... Nu äar det VM-kval i fotboll mot Kroatien imorgon som gäller...


och det gick ju bra det med....


Posted by SteveTranz4ever on Sep-08-2004 20:33:

quote:
Originally posted by St_Andrew
och det gick ju bra det med....

Vad är sport... vet inte... jag lägger ner


Posted by Vizay on Sep-08-2004 23:21:

börjar bli larvigt nu, men vi gör såhär...vi skippar dommare i fortsättningen så kanske vi har NÅN JÄVLA CHANS ATT VINNA NÅNTING IAF!!!!="(&)


Posted by SWE_TRANCE on Sep-09-2004 07:49:

Synd med en förlust igår
Målet som Kroatiens keeper tappade in var ju givet, synd bara att Zlatan blev så förvånad att han inte jublade
Annars hade Sverige ett par riktigt positiva spelkombinationer, riktigt "klapp klapp" liiiir

Liten sammanfattning ā la High Chaparal:
Bra:
+ Sveriges backlinje, klockren. Längesedan jag såg den så bra!
+ Chippen som verkligen vågar spela ut.
+ Alexander Östlund dominerade igår, har aldrig sett maken till kämpa.
+ Sverige jobbade verkligen som ett lag.

Anus:
- Anders Svensson, synd att han aldrig kommer i form.
- Domaren vid Sveriges målsituation...
- Kroationes teater emellanåt.


Posted by Kongo_kim on Sep-09-2004 11:03:

Hur fan kunde Anders Svensson få starta. Han kan ju inte slå en offensiv passning rätt.

Och varför utnyttjade dom inte alla tre byten. Jävla idiot Lagerbäck


Posted by Kongo_kim on Sep-16-2004 19:30:

Utrecht - Djurgården 4-0

Jävla nollor.


Posted by Amnezia on Sep-16-2004 22:28:

Elitserien om 2 dar!!! om ja inte minns fel

ujuj blir galet i höst ...synd dock på lockouten...förstår inte hur girig man får va som spelare...20 av 30 klubbar går back...70% av alla intäkter går till löner och ett lönetak på 31milj på klubb...woot..e pinsamt av spelarna egentligen...spela hockey istället dammit ....


Posted by St_Andrew on Sep-17-2004 02:03:

quote:
Originally posted by Amnezia
Elitserien om 2 dar!!! om ja inte minns fel

ujuj blir galet i höst ...synd dock på lockouten...förstår inte hur girig man får va som spelare...20 av 30 klubbar går back...70% av alla intäkter går till löner och ett lönetak på 31milj på klubb...woot..e pinsamt av spelarna egentligen...spela hockey istället dammit ....


det suger hårt... nu när man är på denna sida av atlanten hade man ju sett fram emot lite nhl =/


Posted by Cloudburst on Sep-17-2004 09:18:

quote:
Originally posted by St_Andrew
det suger hårt... nu när man är på denna sida av atlanten hade man ju sett fram emot lite nhl =/


lolz, fan va otur!!

Håller med, spelarna är lite knepiga.

"Jag vägrar spela om jag inte får 90 miljoner som han där borta, istället för de 75 miljoner jag får nu."


Posted by St_Andrew on Sep-17-2004 20:19:

quote:
Originally posted by Cloudburst
lolz, fan va otur!!

Håller med, spelarna är lite knepiga.

"Jag vägrar spela om jag inte får 90 miljoner som han där borta, istället för de 75 miljoner jag får nu."


tycker ägarna är knepiga oxå. dom får skylla sig själva om dom sätter löner som är så höga att dom inte kan betala dom imo.


Posted by Amnezia on Sep-18-2004 11:25:

quote:
Originally posted by St_Andrew
tycker ägarna är knepiga oxå. dom får skylla sig själva om dom sätter löner som är så höga att dom inte kan betala dom imo.


hehe förstår du hade sett framemot det....surt värre...se en riktig nhl match vore ju helnajs ....får hoppas det löser sig

visst har ägarna klantat sig med men om lönetaket innebär 31milj $ så blir det på 25 st spelare ca 8000.000 /spelare...inte så dålig lön iaf.... ...


Posted by Kongo_kim on Oct-03-2004 09:35:

Dom har en omröstning på Aftonbladet om vem som är bäste sportkommentatorn.

Själv tycker jag Roberto Vacchi , Niklas Holmgren och Jesper Hussfelt är dom bästa.


Åt helvete med dom på TV4 och Chris Härenstam.


Posted by Kongo_kim on Oct-09-2004 09:27:

Sverige - Ungern idag.

Zlatan tveksam till spel med en ryggskada.

Vi bör vinna denna match , jag ger Sverige 80-20 chans.


Posted by Laszlo on Oct-09-2004 10:22:

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Sverige - Ungern idag.

Zlatan tveksam till spel med en ryggskada.

Vi bör vinna denna match , jag ger Sverige 80-20 chans.


De visar matchen på en av studentpubarna idag. Frågan är om man vågar släpa med sig den ungerska flaggan dit - det slutar väl med att jag blir halshuggen om Sverige inte tar tre poäng


Posted by Kongo_kim on Oct-09-2004 15:00:

ahhh zlatan på bänken! mjällby i mitten

va fan laszlo tjafsar dom är det bara skalla dom a la Robbie Savage


Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.