TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »
Lasse Anrell verkar ha vaknat på fel sida eller nåt i den stilen... kul att läsa dock hans synpunkter och insikter om Globen.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,528387,00.html
Satt och hinka bira och snackade med en sjukt snygg tjej medan Sverige - Malta matchen var.
Lite jobbigt var det. 
| quote: |
| Originally posted by ExOn Satt och hinka bira och snackade med en sjukt snygg tjej medan Sverige - Malta matchen var. Lite jobbigt var det. |

| quote: |
| Originally posted by St_Andrew lider med dig... ![]() lyssna på den här då: i kanada sänder dom inte ens Sveriges vm kval matcher i fotboll =/ =/ =/ |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Inte så konstigt tycker jag.... VM kval är ju ändå inte så stort, speciellt om det inte handlar om deras eget lag... |

sooorg
6-1 det finns inte...
knattehockey i försvaret å marginalerna var så långt ifrån vår sida det bara gick...framförallt vårt (2-1) mål där tjecken tog pucken me handsken å kasta bort som annars var ett sjävlklart mål....kunde ändrat allt..nu går det ju inte å skylla allt på domarna att vi lira uruselt men inte va dom bra iaf....
värdelös insats i en match där allt gällde
oj oj oj, kan inte annat än skratta åt det totala fiaskot 
quote från aftonbladet
| quote: |
webb-tv Höjdpunkter (?) från matchen: Varning: Kan av känsliga personer upplevas som deprimerande.. |


Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan asså :'(
jag som hade planerat och se sverige i tornonto oxå =/=/=/=/=/=/
Vad är hockey... ? Jag har glömt av vad det är för nåt... Nu äar det VM-kval i fotboll mot Kroatien imorgon som gäller... 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad är hockey... ? Jag har glömt av vad det är för nåt... Nu äar det VM-kval i fotboll mot Kroatien imorgon som gäller... |
.....utskämda totalt...
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad är hockey... ? Jag har glömt av vad det är för nåt... Nu äar det VM-kval i fotboll mot Kroatien imorgon som gäller... |
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew och det gick ju bra det med.... |
börjar bli larvigt nu, men vi gör såhär...vi skippar dommare i fortsättningen så kanske vi har NÅN JÄVLA CHANS ATT VINNA NÅNTING IAF!!!!="(&)

Synd med en förlust igår 
Målet som Kroatiens keeper tappade in var ju givet, synd bara att Zlatan blev så förvånad att han inte jublade
Annars hade Sverige ett par riktigt positiva spelkombinationer, riktigt "klapp klapp" liiiir 
Liten sammanfattning ā la High Chaparal:
Bra:
+ Sveriges backlinje, klockren. Längesedan jag såg den så bra!
+ Chippen som verkligen vågar spela ut.
+ Alexander Östlund dominerade igår, har aldrig sett maken till kämpa.
+ Sverige jobbade verkligen som ett lag.
Anus:
- Anders Svensson, synd att han aldrig kommer i form.
- Domaren vid Sveriges målsituation...
- Kroationes teater emellanåt.
Hur fan kunde Anders Svensson få starta. Han kan ju inte slå en offensiv passning rätt.
Och varför utnyttjade dom inte alla tre byten. Jävla idiot Lagerbäck
Utrecht - Djurgården 4-0
Jävla nollor.
Elitserien om 2 dar!!! om ja inte minns fel
ujuj blir galet i höst
...synd dock på lockouten
...förstår inte hur girig man får va som spelare...20 av 30 klubbar går back...70% av alla intäkter går till löner och ett lönetak på 31milj på klubb...woot..e pinsamt av spelarna egentligen...spela hockey istället dammit
....
| quote: |
| Originally posted by Amnezia Elitserien om 2 dar!!! om ja inte minns fel ![]() ujuj blir galet i höst ...synd dock på lockouten ...förstår inte hur girig man får va som spelare...20 av 30 klubbar går back...70% av alla intäkter går till löner och ett lönetak på 31milj på klubb...woot..e pinsamt av spelarna egentligen...spela hockey istället dammit .... |
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew det suger hårt... nu när man är på denna sida av atlanten hade man ju sett fram emot lite nhl =/ |
| quote: |
| Originally posted by Cloudburst lolz, fan va otur!! Håller med, spelarna är lite knepiga. "Jag vägrar spela om jag inte får 90 miljoner som han där borta, istället för de 75 miljoner jag får nu." |
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew tycker ägarna är knepiga oxå. dom får skylla sig själva om dom sätter löner som är så höga att dom inte kan betala dom imo. |
....får hoppas det löser sig
...
Dom har en omröstning på Aftonbladet om vem som är bäste sportkommentatorn.
Själv tycker jag Roberto Vacchi , Niklas Holmgren och Jesper Hussfelt är dom bästa.
Åt helvete med dom på TV4 och Chris Härenstam.
Sverige - Ungern idag.
Zlatan tveksam till spel med en ryggskada.
Vi bör vinna denna match , jag ger Sverige 80-20 chans.
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim Sverige - Ungern idag. Zlatan tveksam till spel med en ryggskada. Vi bör vinna denna match , jag ger Sverige 80-20 chans. |
ahhh zlatan på bänken! mjällby i mitten
va fan laszlo tjafsar dom är det bara skalla dom a la Robbie Savage
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.