TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mysteryland 2003
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »

Posted by WoberT on Jun-18-2003 22:06:

Steve: hur m�nga med k�rkort �r ni nu?.. 3 va ju att f�redra va. om dom andra bangar s� kanske teza f�ljer med.. hon har ju k�rkort.. =)
men jag �r n�stan s�ker p� att jag ska med.. ska checka ekonomin bara.. =)

Posted by WoberT on Jun-19-2003 10:02:

nu har jag kollat upp det d�r med ledighet. o det �r ingen annan som ska ha semester d� s� det ordnar sig med det.. =)

Posted by tobo99 on Jun-19-2003 11:59:

�nskem�l om hur l�nge bil westcoast ska stanna? f�r mig �r det lugnt bara vi �r tillbaka innan tisdag iaf. Hur l�ngt �r det och vad kan man v�nta sig i bensinkostnad? *tittar oroligt p� sparkontot*

Posted by SteveTranz4ever on Jun-19-2003 12:09:

quote:
Originally posted by tobo99
�nskem�l om hur l�nge bil westcoast ska stanna? f�r mig �r det lugnt bara vi �r tillbaka innan tisdag iaf. Hur l�ngt �r det och vad kan man v�nta sig i bensinkostnad? *tittar oroligt p� sparkontot*

Det �r en bit �ver 100 mil fr�n G�teborg ner till Haarlemmermeer (som mellan sthlm & lule� )...

R�kna p� att k�ra lite villse och 10 sp�nn per mil och sen hem igen delat p� antal pers bilen...

Kolla in l�nken nedan...
http://www.maporama.com/share/iti.a...4-5FF8E5B710FF}

Posted by WoberT on Jun-19-2003 13:09:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det �r en bit �ver 100 mil fr�n G�teborg ner till Haarlemmermeer (som mellan sthlm & lule� )...

R�kna p� att k�ra lite villse och 10 sp�nn per mil och sen hem igen delat p� antal pers bilen...

Kolla in l�nken nedan...
http://www.maporama.com/share/iti.a...4-5FF8E5B710FF}

fan det �r en bit fr�n sthlm till holland du.. inte v�rldens b�sta v�gbeskrivning p� den d�r sidan men ni hittar ju.. =)

Posted by SWE_TRANCE on Jun-19-2003 13:35:

quote:
Originally posted by WoberT
fan det �r en bit fr�n sthlm till holland du.. inte v�rldens b�sta v�gbeskrivning p� den d�r sidan men ni hittar ju.. =)

hrmm
� jag som tyckte tv�rtom, att "fan vad bra med v�gbeskrivning"

Posted by mindshooter on Jun-19-2003 13:49:

S�h�r ser det ut WoberT

Team Stockholm
SteveTranz4Ever (K�rkort)
Mindshooter
WoberT (K�rkort)
-------------------------
AC (K�rkort)
Amnezia
Teza (K�rkort)

Under linjen �r inte best�mda...nu kanske jag gl�mt n�gon..men det �r s�h�r jag uppfattat det

Posted by mjz on Jun-19-2003 19:46:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
hrmm
� jag som tyckte tv�rtom, att "fan vad bra med v�gbeskrivning"

� fan, detaljerat s� in i helvete, jag hitta v�gar i n�rheten av d�r jag bor som inte �r med p� lokala kartor, till och med den 50 meter l�nga "infarten" till mitt ex (som bor mitt ute i ingenstans) hus fanns med...

Posted by WoberT on Jun-23-2003 06:54:

quote:
Originally posted by mjz
� fan, detaljerat s� in i helvete, jag hitta v�gar i n�rheten av d�r jag bor som inte �r med p� lokala kartor, till och med den 50 meter l�nga "infarten" till mitt ex (som bor mitt ute i ingenstans) hus fanns med...

hittade inte alls m�nga v�gar.. =( ..

Posted by tobo99 on Jun-23-2003 09:08:

en annan beskrivning fr�n g�teborg H�R tom med svensk beskrivning
1250km ber�knat till ca 13-14 timmar... Skulle nog va bra med n�n mer med k�rkort i westcoastbilen s� swe_trance slipper k�ra hela v�gen sj�lv

Posted by SWE_TRANCE on Jun-23-2003 17:37:

quote:
Originally posted by tobo99
1250km ber�knat till ca 13-14 timmar... Skulle nog va bra med n�n mer med k�rkort i westcoastbilen s� swe_trance slipper k�ra hela v�gen sj�lv

JA!
MINST tv� f�rare s�ger jag bara...
Skulle aldrig palla k�ra bil +13h i str�ck, speciellt inte p� dom motorv�garna d�r man blir helt v�ck i skallen av alla betongplattor man k�r p� Vill absolut inte riskera att s�kerheten blir s�mre pga att jag blir tr�tt
S� MINST, men absolut helst 3 personer med k�rkort i Team Westcoast, s� blir vi alla glada... Fast iofs �r det v�l dags att b�rja fylla bilen ocks�, �r ju bara 2 pers just nu

tobbe: K�nner du n�n "kandidat" som kan t�nkas vilja f�lja med?

Posted by Amnezia on Jun-23-2003 18:37:

steve � mind......ni kan fylla bilen som ni vill...nu har jag haft s� mkt tid � t�nka � �nd� inte har n�tt svar s� go 4 it..

blire ML s� letar ja reda p� hela bunten d�r...gick ju s� v�ldigt bra f�rra g�ngen*NOT men iaf

s� ni vet bara..

Posted by mjz on Jun-24-2003 11:03:

quote:
JA!
MINST tv� f�rare s�ger jag bara...
Skulle aldrig palla k�ra bil +13h i str�ck, speciellt inte p� dom motorv�garna d�r man blir helt v�ck i skallen av alla betongplattor man k�r p� Vill absolut inte riskera att s�kerheten blir s�mre pga att jag blir tr�tt
S� MINST, men absolut helst 3 personer med k�rkort i Team Westcoast, s� blir vi alla glada... Fast iofs �r det v�l dags att b�rja fylla bilen ocks�, �r ju bara 2 pers just nu

tobbe: K�nner du n�n "kandidat" som kan t�nkas vilja f�lja med?

satsar ni p� 4 eller 5 pers? jag skulle helst se att det blev 5, �ker man bara i en hyfsat rymlig bil �r det inga st�rre problem...

Posted by SWE_TRANCE on Jun-24-2003 11:27:

quote:
Originally posted by mjz
satsar ni p� 4 eller 5 pers? jag skulle helst se att det blev 5, �ker man bara i en hyfsat rymlig bil �r det inga st�rre problem...

tjah, f�r vi ihop 5 pers s� �r v�l det att f�redra med tanke p� pl�nboken

Posted by tobo99 on Jun-24-2003 21:14:

quote:
tjah, f�r vi ihop 5 pers s� �r v�l det att f�redra med tanke p� pl�nboken

precis... bara bilen �r rymmlig s� man slipper tr�ngas i baks�tet

Posted by AC. on Jun-25-2003 01:36:

Jag har precis som Amnezia inte kunnat komma fram tilln�got riktigt konkret svar s� bry er inte att reservera n�gon plats f�r mig

Hoppas dimman ska l�tta lite fram�ver s� jag kan klarare se vad som komma skall. Ingen tvekan om att jag vill till Mysteryland iaf.

Posted by WoberT on Jun-25-2003 05:18:

hmm okej men d� �r vi bara 3 i bilen d�.. vet inte om teza kunde f�lja med eftersom hon b�rjar plugga ett par veckor innan.. men n�n mer borde vi kunna fixa tycker jag.. =D kanske n�n fr�n lkpg..

Posted by ScuL on Jun-26-2003 19:06:

sajten �r uppe:

http://mysteryland.id-t.com/mysteryland2003/

Posted by WoberT on Jun-26-2003 19:47:

hmm m�ste n�stan s�ga att dance valley lockar s� mycket mer allts�..
f�r se hur jag g�r

Posted by SWE_TRANCE on Jun-27-2003 19:48:

damn!
Festomr�det verkar helt brutalt tufft!!
L�ngtar redan nu, partysugen �r jag ikv�ll ocks�..

Posted by mjz on Jun-29-2003 09:37:

quote:
Originally posted by ScuL
sajten �r uppe:

http://mysteryland.id-t.com/mysteryland2003/

�ntligen...

ganska trevlig site ocks�, vill dit!

Posted by mindshooter on Jun-29-2003 16:09:

quote:
Originally posted by WoberT
hmm m�ste n�stan s�ga att dance valley lockar s� mycket mer allts�..
f�r se hur jag g�r

Mannen snabba ryck du �r inr�knad Biljetter m�ste k�pas snart

Posted by Kongo_kim on Jun-29-2003 18:47:

Mainstage & Lexicon har riktigt bra line-ups

Posted by mjz on Jul-01-2003 11:53:

g�r det verkligen inte att f� ihop en andra bil? tyckte det var r�tt m�nga fr�n gb och sk�ne som skulle �ka f�rut... dags att k�pa biljetter ganska snart...

Posted by SWE_TRANCE on Jul-01-2003 13:34:

quote:
Originally posted by mjz
g�r det verkligen inte att f� ihop en andra bil? tyckte det var r�tt m�nga fr�n gb och sk�ne som skulle �ka f�rut... dags att k�pa biljetter ganska snart...

Ass�, att fylla bilen �r s�kert inga som helst problem.
MEN att fylla bilen med k�rkortsinnehavare verkar vara sv�rt
Pratade med Glorie f�r ett tag sedan och hon snackade n�t om att man kunde sl� ihop tv� bilar om dom (Glorie:co) skulle �ka ner...

�r h�g tid att k�pa biljett k�nner jag nu...

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »