TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]

Posted by New Wave on Apr-10-2004 16:23:

Ah echt supervet dat AGOVV gewoon van den Bosch heeft gewonnen.
Toen Apeldoorn in de eerste divisie kwam werkte ik bij Omroep Apeldoorn. Ben der een paar keer geweest en het is leuk om te zien dat die gasten nog kenne voetballen ook

Posted by SnuggLe on Apr-10-2004 21:23:

Ook geode uitslagen voor de Graafschap!!
Laat ze please even de periode winnen. Excelsior mag dan wel kampioen worden. Deel Jappio?

Posted by Asperge on Apr-11-2004 12:24:

lucky feyenoord

Posted by HBtje on Apr-11-2004 12:28:

mja mss door die 1-1 wel jah... maar verder vind ik ajaks toch meer de winnaar: Dichter bij kampioenschap, feyenoord staat al 3e en heeft alle punten nodig om nog 2e te kunnen worden voor CL, gelijkspel heeft fey dus niet echt veel aan, al kan je wel zeggen dat 1 pnt nog altijd beter is dan 0 maarja

nu spannend wat zal dr onder in gebeuren vites :P ik hoop eigenlijk maar 1 ding

Posted by ryo on Apr-11-2004 12:34:

quote:
Originally posted by Asperge
lucky feyenoord

Dat zal je volgens sommigen toch wel weer verkeerd om zien

Posted by Nook on Apr-11-2004 16:52:

de 1-1 van Feyenoord was gewoon terecht. psv speelt nog een keer gelijk en verliest de laatste wedstrijd van az. Feyenoord wint de rest en word uiteindelijk toch 2de. zo gaat het lopen. en terecht.

Posted by New Wave on Apr-11-2004 17:32:

ach lul niet man!

Feyenooit die een paar afstandschoten kon lossen.
Ajax had 30-0 voor kunnen staan. Enige goeie speler avn feyenooit was Zoetebier (En dat is dan de 3de keeper voor volgend seizoen......die gast kan keepen!). Dat Kuit dan zo ontiegelijk kinderachtig doet.gutogutogut.........die gast had er al lang uit getrapt moeten worden!.

Maargoed, volgend jaar zal feyenooit ook niets presteren want dat is dan weer zo'n 'groei jaar van een nieuwe ploeg'. laterrrrr

Posted by Jappio on Apr-11-2004 17:35:

quote:
Originally posted by New Wave
Gut wat heeft meneer weer een grote mond als hij Studio sport gezien heeft. vooral leuk om te zien dat je gaat posten om 19:30. grote jongen hoor!

nerd

Posted by New Wave on Apr-11-2004 18:03:

quote:
Originally posted by Jappio
nerd

Dat heeft te maken met het 'grote-bek' gehalte op het forum sukkel! Daar gaat het nu totaal niet om. Het gaat nu gewoon over de wedstrijd zelf en de tegenstrijdige post van Nook! Ik kraak feyenooit niet af hier en zit mensen persoonlijk niet af te zeiken..beetje jammer van je jasper!

Posted by Jappio on Apr-11-2004 18:11:

quote:
Dat heeft te maken met het 'grote-bek' gehalte op het forum sukkel! Daar gaat het nu totaal niet om. Het gaat nu gewoon over de wedstrijd zelf en de tegenstrijdige post van Nook! Ik kraak feyenooit niet af hier en zit mensen persoonlijk niet af te zeiken ..beetje jammer van je jasper!

quote:
ach lul niet man!

Feyenooit die een paar afstandschoten kon lossen.
Ajax had 30-0 voor kunnen staan. Enige goeie speler avn feyenooit was Zoetebier (En dat is dan de 3de keeper voor volgend seizoen......die gast kan keepen!). Dat Kuit dan zo ontiegelijk kinderachtig doet.gutogutogut.........die gast had er al lang uit getrapt moeten worden!.

Maargoed, volgend jaar zal feyenooit ook niets presteren want dat is dan weer zo'n 'groei jaar van een nieuwe ploeg'. laterrrrr

Ongelooflijk dat ik hier nog op in ga, maar lees de dik gedrukte gedeeltes maar ff terug en trek dan je eigen conclusies maar

Posted by New Wave on Apr-11-2004 18:18:

quote:
Ongelooflijk dat ik hier nog op in ga, maar lees de dik gedrukte gedeeltes maar ff terug en trek dan je eigen conclusies maar

Mwjha ik zeg toch niets als: Tering kakkerlakken zijn slecht OF alle kakkerlakken kunnen niet voetballen OF Joden zijn de beste van alles en iedereen kan de kenker krijgen OF kakkerlakken rennen weg OF gaaa zo maar door.
Ik geef alleen maar aan dat ie uit zijn nek lult op een hele nette weize (voor mij dan ) en spreek hem aan dat hij totaal de realiteit te bijster is

En om een beetje redelijk te zijn (dat ik het uit me strot krijg ) Ik vind dat doelpunt GEEN geluk omdat de verdediging van Ajax niet goed stond en Kluit zich goed vrij liep en mooi afmaakte. Deze conclusie moet ik nemen omdat het ook vorige week bij Ajax geen geluk vond.

Daarnaast heeft Zoetebier hele mooie doelpogingen tegen gehouden gemaakt. De rest was allemaal slapjes.

Posted by Jappio on Apr-11-2004 18:22:

quote:
Mwjha ik zeg toch niets als: Tering kakkerlakken zijn slecht OF alle kakkerlakken kunnen niet voetballen OF Joden zijn de beste van alles en iedereen kan de kenker krijgen OF kakkerlakken rennen weg OF gaaa zo maar door.
Ik geef alleen maar aan dat ie uit zijn nek lult op een hele nette weize (voor mij dan ) en spreek hem aan dat hij totaal de realiteit te bijster is

En om een beetje redelijk te zijn (dat ik het uit me strot krijg ) Ik vind dat doelpunt GEEN geluk omdat de verdediging van Ajax niet goed stond en Kluit zich goed vrij liep en mooi afmaakte. Deze conclusie moet ik nemen omdat het ook vorige week bij Ajax geen geluk vond.

mwhehe api

ik vond het gewoon een terechte uitslag, eerste helft was ajax beter, 2e helft feyenoord beter 1-1 is een terechte uitslag

en als die goal van feyenoord geluk was dan was die van ajax dat zeker dus daar laat ik me niet over uit vond het gewoon een schitterende voorzet van van persie die hopelijk zijn les heeft geleerd en feyenoord de rest van het seizoen naar de CL schiet.

Posted by New Wave on Apr-11-2004 18:33:

quote:
en als die goal van feyenoord geluk was dan was die van ajax dat zeker dus daar laat ik me niet over uit vond het gewoon een schitterende voorzet van van persie die hopelijk zijn les heeft geleerd en feyenoord de rest van het seizoen naar de CL schiet.

ik wil geen geluk meer horen hier !

Posted by SnuggLe on Apr-12-2004 15:15:

Tsja...ik ga het niet eens lezen. Geen zin
1-1 was gewoon verdiend... al het Ajax wel het betere van het spel vond ik. Op inzet 1-1 geworden.

Posted by Jappio on Apr-12-2004 15:40:

Oef, vanmiddag weer een heerlijk onterechte overwinning gepakt Denk alleen niet dat ze in deze vorm het nog gaan redden, maar goed, we zullen het wel zien allemaal

de graafschap ook weer gewonnen bram

Posted by SnuggLe on Apr-12-2004 15:45:

quote:
Oef, vanmiddag weer een heerlijk onterechte overwinning gepakt Denk alleen niet dat ze in deze vorm het nog gaan redden, maar goed, we zullen het wel zien allemaal

de graafschap ook weer gewonnen bram

Ja apart dat Excelsior nog won! Tot 10 minuten voor tijd zag ik op teletekst (ben een TELETEKST supporter ) dat het 0-1 was, winnen ze nog met 2-1. Wel shit, niet goed voor de graafschap ivm periode.

Graafschap gelukkig ook weer gewonnen met 0-2, maar concurrentie ook . Het wordt fucking spannend. Heracles / Emmen moeten wat punten verliezen.....

Posted by Jappio on Apr-12-2004 16:26:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja apart dat Excelsior nog won! Tot 10 minuten voor tijd zag ik op teletekst (ben een TELETEKST supporter ) dat het 0-1 was, winnen ze nog met 2-1. Wel shit, niet goed voor de graafschap ivm periode.

Graafschap gelukkig ook weer gewonnen met 0-2, maar concurrentie ook . Het wordt fucking spannend. Heracles / Emmen moeten wat punten verliezen.....

mja die teletekst loopt wel vaker achter, geloof dat ze na 15 minuten in de 2e helft al voor stonden

vvv - sparta inmiddels 1-1

[edit] 3-1 [/edit]

[edit] 5-1 [/edit]

Posted by SnuggLe on Apr-19-2004 19:55:

Om nog even terug te komen op het gezeik dat Ajaxsupporters hebben ontketent:

http://www.ajaxfotoside.nl/jongfnrd/fnoord.html

http://www.kw.nl/~ffp/

En Van Persie blijft een eikel, getuige dattie de bloemen weggeeft.
Hoor net dattie maybe naar Sevilla gaat ipv PSV.

Posted by New Wave on Apr-20-2004 20:43:

Noem die gasten alstjeblieft geen Ajaxsupporters.
Die gasten verdienen het niet om de naam 'supporter' te dragen.....
De harde kern heeft een regel opgesteld dat geen enkele speler maar ooit de dupe zal worden van ieder geweld wat er bestaat.
Als je je daar niet aan houd, ben je een gigantische lijer en ben je zeker geen supporter, fanatieke supporter of hooligan.

Dit is echt beschamend. Ze zeggen dat het jongens van 410 betreft....dit vind ik helemaal kut. Ik heb namelijk een tijdje op vak 410 gestaan en heb het hard zien groeien waarbij waardering van andere groepen supporters ontstond. Je ziet ook wat voor TiFosi acties ze houden...echt topwerk. Nu worden ze door een paar rotte appels helemaal weer naar onderen van de ladder getrapt. Echt super zonde vind ik het....

Posted by kolkiewolkie on May-23-2004 22:18:

Fucking Utreg' . Stijlloos gewonnen, hoewel ik niet zal ontkennen dat de goal an sich mooi was en dat het spel van beide ploegen eigenlijk best wel slecht was.

Posted by Tim81 on May-24-2004 08:36:

Amstel Cup: Wat een lelijke wedstrijd gister! Schoppartij zonder fatsoenlijk voetbal, wel hele fijne goal voor een linkspoot!

Nacompetitie: Vitesse is te goed voor de nacompetitie, nu 2x winnen van Helmond Sport en ze zijn er al! Volendam is dus echt gewoon te slecht...nog geen 1x gescoord, dan verdien je het ook niet om er in te blijven...helaas!

Champions League: Hopelijk pakt AS Monaco die beker, zij spelen het hele seizoen al leuk voetbal in de Champions League en Madrid zal Morientes wel weer gauw terughalen... Porto kan ook nog de treble pakken natuurlijk!

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]