TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »
Ik heb ook al een stuk zitten kijken en hij is idd zeker weten je geld waard.
Bij de live registraties is idd volgens mij gewoon het geluidsignaal uit de microfoon weggehaald en alleen de plaat te horen. Je ziet Mavie Marcos echt keihard playbacken
Ook tijdens de mix van Never naar Street Carnival is de backspin niet te horen, toch een beetje jammer dat al die kleine dingetjes weggelaten zijn.
Ik had ook liever gehad dat je die beelden dicht op de mixer etc nog apart kon kiezen, dat vind ik nou altijd leuk om te zien
Bv tijdens de eerste 2 mixen waar niet alles even goed gaat had ik wel willen zien wat ie nou allemaal doet om het goed te krijgen.
Making of is ook mooi om te zien. Die kerel van mediaconcern is echt een verhaaltje aan het opdreunen
Monique ziet er lekker uit
en dat laatste stuk dat je de spanning op z'n gezicht ziet is prachtig.
De Gelredome blijft trouwens net zo min donker als de Arena, dat zie je wel tijden No Regular.
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Bij de live registraties is idd volgens mij gewoon het geluidsignaal uit de microfoon weggehaald en alleen de plaat te horen. Je ziet Mavie Marcos echt keihard playbacken . |
| Originally posted by Ding Chavez De Gelredome blijft trouwens net zo min donker als de Arena, dat zie je wel tijden No Regular. |

* Massive_ is het enorm eens met d1ng
w00t wat vet zeg zo die avond terug zien op dvd 
Ik heb hem vandaag ook gekocht en het is echt een TOP DVD!!, alleen de nummering klopt niet echt... Vanaf Cave - Carnival loopt de nummering 1tje vooruit, als je kijkt naar binnen in de hoes on op de dvd speler zelf, ik weet niet of dit de fout was van die dvd...??
Me moeder heeft hem meegenomen voor me, dus ga hem zo maar even een stukje kijken 
| Originally posted by Ding Chavez De Gelredome blijft trouwens net zo min donker als de Arena, dat zie je wel tijden No Regular. |

yes heb um ook gekocht vandaag.
Op het werk zowat heel de dag gezien echt super.
Alleen heel erg jammer dat ze die live stemmen hebben weggehaald 
Dan was het vals boeiend... live = live :\
Wel gaaf dat je bij kane toch nog stukje live hoort dat kane wat zegt etc. en dat ze samen op de booth gingen staan. 100% kippevel kreeg ik @ work.
Vanavond ffies rustig bekijken verder 
| Originally posted by Dj Lex Me moeder heeft hem meegenomen voor me, dus ga hem zo maar even een stukje kijken |
| Originally posted by MaGiK54 Sensation is een feest voor 35.000 a 38.000 man, dus beduidend meer dan de 25.000 man die in de Gelredome kunnen en dan is volgens mij alleen de eerste ring open in de Arena. Maar je hebt helemaal gelijk dat de Gelredome qua lokatie beter is. |
| Originally posted by raoel Kwil hier niet over gaan bekvechten hoor, maar in het Gelredome konden ook nog veel meer mensen. Er zat/stond weliswaar heel wat volk op de tribune, maar hier konden er nog veel meer bij. Uiteindelijk zullen er meer mensen in de Arena kunnen, omdat het meer zitplaatsen bevat. Echter lijkt het me niks als je naar een party gaat en je moet de hele tijd op de tribune staan. Tijdens sensation zetten ze de DJ volgens mij altijd centraal, zeg maar op de middenstip terwijl de DJ booth ronddraait. Alleen tijdens de eerste sensation was dat niet zo. toch? Mij lijkt dat wel een betere opstelling, want als je tijdens TiC achter in stond had je totaal geen "binding" met de DJ. Die zag je dan nog maar amper, bij wijze van. Of zijn er juist mensen die bij sensation zijn geweest en die dat niks vinden. |
| Originally posted by Magic83 yes heb um ook gekocht vandaag. Op het werk zowat heel de dag gezien echt super. Alleen heel erg jammer dat ze die live stemmen hebben weggehaald ![]() Dan was het vals boeiend... live = live :\ Wel gaaf dat je bij kane toch nog stukje live hoort dat kane wat zegt etc. en dat ze samen op de booth gingen staan. 100% kippevel kreeg ik @ work. Vanavond ffies rustig bekijken verder |
| Originally posted by raoel Mij lijkt dat wel een betere opstelling, want als je tijdens TiC achter in stond had je totaal geen "binding" met de DJ. Die zag je dan nog maar amper, bij wijze van. |
| Originally posted by basvh Wat me trouwens opviel is bij de making off dat tiesto opeens heel raar reageert. Je ziet ze in het donker lopen richting het warmdraaien vanaf 11 uur zeg maar. Dan staat ie met wat mensen te kletsen waaronder zijn vriendin. Opeens ziet ie dat er een camera is en dan loopt ie snel weg en loopt een van zijn asistenten te zwaaien dat de camera uit moet. Echt wazig stukje. |
Beetje vreemd omdat het de making of is van zijn eigen dvd.
misschien had hij wel wat te verbergen rond die tijd!!
Who knows?
mmm..
mijn DVD lijkt wel een beetje stuk..
Bij het concert gaat de hele tijd het geluid automatisch harder en zachter..
bv bij de legendarisch woorden aan het begin..
bij het eerste woord van elk apart stuk hard daarna zakt het geluid weg..
en bij breaks in nummers gaat het ook weer harder en bij de bass zakt het geluid qua volume weer hard in, echt hoorbaar..
niemand meer met dit probleem?
(btw ik kijk op PC, als dat wat uitmaakt..)
| Originally posted by ChooChoo Ja dat vond ik ook al zo vaag! Beetje vreemd omdat het de making of is van zijn eigen dvd. |
| Originally posted by Fkwebeman mmm.. mijn DVD lijkt wel een beetje stuk.. Bij het concert gaat de hele tijd het geluid automatisch harder en zachter.. bv bij de legendarisch woorden aan het begin.. bij het eerste woord van elk apart stuk hard daarna zakt het geluid weg.. en bij breaks in nummers gaat het ook weer harder en bij de bass zakt het geluid qua volume weer hard in, echt hoorbaar.. niemand meer met dit probleem? (btw ik kijk op PC, als dat wat uitmaakt..) |
volgens mij heb ik ook een foute DVD
Tussen Urban Train en Ricky Fobis - No Regular gaat Ti�sto het publiek bedanken, ik hoor het maar 20 seconden later zie ik dat Ti�sto de microfoon pakt en gaat praten. Is dit bij iedereen zo, of alleen bij mij?
(ik zie het trouwens ook al eerder op de DVD als de MC zit te praten)
als het zo is ga ik morgen terug naar de FRS
dat klopt niet hoor blik, bij mij doet hij het goed.......
ik vind het echt vaag, tijdens Kane loopt die wel precies gelijk
Snuggle al wat?
| Originally posted by Blik volgens mij heb ik ook een foute DVD Tussen Urban Train en Ricky Fobis - No Regular gaat Ti�sto het publiek bedanken, ik hoor het maar 20 seconden later zie ik dat Ti�sto de microfoon pakt en gaat praten. Is dit bij iedereen zo, of alleen bij mij? (ik zie het trouwens ook al eerder op de DVD als de MC zit te praten) als het zo is ga ik morgen terug naar de FRS |
| Originally posted by MaGiK54 Ik hoorde van me moeder dat de DVD al uitverkocht was bij de Mediamarkt in Rijswijk. Toen ik er gisteren was hadden ze een aardige voorraad. Hoeveel zijn er in twee dagen bij jullie verkocht ?? |
| Originally posted by Fkwebeman DAAR heb ik dan weer geen last van.. kloten zeg, maar dat geluid bij mij is hoogst irritant! Bij de vriendin op de PC deed hij het ook al.. iemand anders nog op de pc gekeken? (en hetzelfde probleem gehad?) |
Nou heb de dvd zowel op me pc als op me ps2 gekeken, maar heb geen problemen ondekt met het geluid. Mijne werkt perfect.