TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »

Posted by Ding Chavez on Oct-04-2003 10:12:

Ik heb ook al een stuk zitten kijken en hij is idd zeker weten je geld waard.
Bij de live registraties is idd volgens mij gewoon het geluidsignaal uit de microfoon weggehaald en alleen de plaat te horen. Je ziet Mavie Marcos echt keihard playbacken Ook tijdens de mix van Never naar Street Carnival is de backspin niet te horen, toch een beetje jammer dat al die kleine dingetjes weggelaten zijn.
Ik had ook liever gehad dat je die beelden dicht op de mixer etc nog apart kon kiezen, dat vind ik nou altijd leuk om te zien Bv tijdens de eerste 2 mixen waar niet alles even goed gaat had ik wel willen zien wat ie nou allemaal doet om het goed te krijgen.
Making of is ook mooi om te zien. Die kerel van mediaconcern is echt een verhaaltje aan het opdreunen Monique ziet er lekker uit en dat laatste stuk dat je de spanning op z'n gezicht ziet is prachtig.
De Gelredome blijft trouwens net zo min donker als de Arena, dat zie je wel tijden No Regular.

Posted by moogwai on Oct-04-2003 10:58:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Bij de live registraties is idd volgens mij gewoon het geluidsignaal uit de microfoon weggehaald en alleen de plaat te horen. Je ziet Mavie Marcos echt keihard playbacken .

Idd, merkte ik ook. In de 'radio' registratie hoor je duidelijk dat Mavie "mee zingt" met de plaat, want Tiesto draaide geen instrumentale versies van Andain. Soms hoor je ze er ff bovenuit komen.

quote:
De Gelredome blijft trouwens net zo min donker als de Arena, dat zie je wel tijden No Regular.

Toen stond ook de stadionverlichting aan

Ook in de achtergrondmuziek van 'the making of' is erg goed en bestaat niet alleen uit tracks die Tiesto ook heeft gedraaid. Er zit ook wat werk van Photon Project en the Ambusch in (tracklisting staat in de aftiteling)

Posted by Massive on Oct-04-2003 11:04:

* Massive_ is het enorm eens met d1ng

w00t wat vet zeg zo die avond terug zien op dvd

Posted by MennoB on Oct-04-2003 14:36:

Ik heb hem vandaag ook gekocht en het is echt een TOP DVD!!, alleen de nummering klopt niet echt... Vanaf Cave - Carnival loopt de nummering 1tje vooruit, als je kijkt naar binnen in de hoes on op de dvd speler zelf, ik weet niet of dit de fout was van die dvd...??

Posted by Dj Lex on Oct-04-2003 15:02:

Me moeder heeft hem meegenomen voor me, dus ga hem zo maar even een stukje kijken

Posted by TranceFool on Oct-04-2003 15:15:

quote:

toen hadden ze het licht aangedaan omdat het eigenlijk was afgelopen

ik hebbem ook zojuist gehaald, maar nog niet gekeken want heb beloofd om em met een maat van me te kijken, kan eigenlijk niet wachten

Posted by Magic83 on Oct-04-2003 17:23:

yes heb um ook gekocht vandaag.
Op het werk zowat heel de dag gezien echt super.
Alleen heel erg jammer dat ze die live stemmen hebben weggehaald
Dan was het vals boeiend... live = live :\

Wel gaaf dat je bij kane toch nog stukje live hoort dat kane wat zegt etc. en dat ze samen op de booth gingen staan. 100% kippevel kreeg ik @ work.

Vanavond ffies rustig bekijken verder

Posted by Flipper01 on Oct-04-2003 18:14:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Me moeder heeft hem meegenomen voor me, dus ga hem zo maar even een stukje kijken

Wat heb jij een lieve moeder zeg..

Posted by raoel on Oct-04-2003 18:21:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Sensation is een feest voor 35.000 a 38.000 man, dus beduidend meer dan de 25.000 man die in de Gelredome kunnen en dan is volgens mij alleen de eerste ring open in de Arena. Maar je hebt helemaal gelijk dat de Gelredome qua lokatie beter is.

Kwil hier niet over gaan bekvechten hoor, maar in het Gelredome konden ook nog veel meer mensen. Er zat/stond weliswaar heel wat volk op de tribune, maar hier konden er nog veel meer bij.

Uiteindelijk zullen er meer mensen in de Arena kunnen, omdat het meer zitplaatsen bevat. Echter lijkt het me niks als je naar een party gaat en je moet de hele tijd op de tribune staan.

Tijdens sensation zetten ze de DJ volgens mij altijd centraal, zeg maar op de middenstip terwijl de DJ booth ronddraait. Alleen tijdens de eerste sensation was dat niet zo. toch?
Mij lijkt dat wel een betere opstelling, want als je tijdens TiC achter in stond had je totaal geen "binding" met de DJ.
Die zag je dan nog maar amper, bij wijze van.

Of zijn er juist mensen die bij sensation zijn geweest en die dat niks vinden.

Posted by MaGiK54 on Oct-04-2003 19:13:

quote:
Originally posted by raoel
Kwil hier niet over gaan bekvechten hoor, maar in het Gelredome konden ook nog veel meer mensen. Er zat/stond weliswaar heel wat volk op de tribune, maar hier konden er nog veel meer bij.

Uiteindelijk zullen er meer mensen in de Arena kunnen, omdat het meer zitplaatsen bevat. Echter lijkt het me niks als je naar een party gaat en je moet de hele tijd op de tribune staan.

Tijdens sensation zetten ze de DJ volgens mij altijd centraal, zeg maar op de middenstip terwijl de DJ booth ronddraait. Alleen tijdens de eerste sensation was dat niet zo. toch?
Mij lijkt dat wel een betere opstelling, want als je tijdens TiC achter in stond had je totaal geen "binding" met de DJ.

Of zijn er juist mensen die bij sensation zijn geweest en die dat niks vinden.

Ik wil wel bekvechten, kom maar, kom maar, kom maar

Maakt verders ook niet echt uit hoeveel man erin de Arena of de Geldredome kunnen. Ik ben alleen bij de eerste Sensation geweest en toen zoals jij al zei stond de dj-booth tegen de kortezijden aan, de bovenste ring was toen gesloten en er waren 35.000 man ongeveer. Geldredome is qua locatie wel beter, het blijft daar tenminste donker en het geluid is er beter.

Ik ben er wel van overtuigt dat Tieske op dit moment 35.000 a 40.000 man op de been krijgt voor een nieuwe solo waar dan ook in Nederland. Helemaal na het succes van TiC. De DVD zal ook wel bijdrage aan het groter worden van de ster Tiesto, een hoop mensen zullen nu helemaal balen dat ze 10 mei niet geweest zijn na het zien van de DVD, dus volgend jaar een solo voor nog meer mensen zit er wel in, HOOOOOOOOOOOP ik

Posted by MaGiK54 on Oct-04-2003 19:14:

quote:
Originally posted by Magic83
yes heb um ook gekocht vandaag.
Op het werk zowat heel de dag gezien echt super.
Alleen heel erg jammer dat ze die live stemmen hebben weggehaald
Dan was het vals boeiend... live = live :\

Wel gaaf dat je bij kane toch nog stukje live hoort dat kane wat zegt etc. en dat ze samen op de booth gingen staan. 100% kippevel kreeg ik @ work.

Vanavond ffies rustig bekijken verder

Ik hoorde van me moeder dat de DVD al uitverkocht was bij de Mediamarkt in Rijswijk. Toen ik er gisteren was hadden ze een aardige voorraad. Hoeveel zijn er in twee dagen bij jullie verkocht ??

Posted by basvh on Oct-04-2003 20:04:

quote:
Originally posted by raoel

ik heb toch het meerendeel van het concert achteraan gestaan en heb me daar toch uiterst goed vermaakt hoor. Het was daar wat cooler, iets minder druk. En die binding tussen tiesto en publiek achterin vond ik ook gewoon goed.

Maar goed heb de dvd vandaag ook gekocht. 21 euro voor zoveel beeld vind ik echt goed. Er zijn dvd's op de markt die echt een slechtere prijskwaliteit verhouding hebben.

Die gast van mediaconcern vertelde dat verhaaltje van hoeveel cameras ze hadden echt op een sesamstraatmanier. Hehe erg lachen.

Maar zoals gezegd de dvd geeft precies de sfeer van het feest weer. Had zker weer kippevel bij dinand.

Enige minpuntjes> Live optredens geluid over heen gemixt. Enige voordeel was dat je bij de introductie van VS duncan niet meer plat amsterdams hoort praten.

Wat me trouwens opviel is bij de making off dat tiesto opeens heel raar reageert. Je ziet ze in het donker lopen richting het warmdraaien vanaf 11 uur zeg maar. Dan staat ie met wat mensen te kletsen waaronder zijn vriendin. Opeens ziet ie dat er een camera is en dan loopt ie snel weg en loopt een van zijn asistenten te zwaaien dat de camera uit moet. Echt wazig stukje.

Posted by ChooChoo on Oct-05-2003 00:47:

quote:
Originally posted by basvh
Wat me trouwens opviel is bij de making off dat tiesto opeens heel raar reageert. Je ziet ze in het donker lopen richting het warmdraaien vanaf 11 uur zeg maar. Dan staat ie met wat mensen te kletsen waaronder zijn vriendin. Opeens ziet ie dat er een camera is en dan loopt ie snel weg en loopt een van zijn asistenten te zwaaien dat de camera uit moet. Echt wazig stukje.

Ja dat vond ik ook al zo vaag! Beetje vreemd omdat het de making of is van zijn eigen dvd.

Ja die gast van mediaconcern is idd grappig. tis wel duidelijk zo

Posted by tijs08 on Oct-05-2003 02:23:

misschien had hij wel wat te verbergen rond die tijd!!

Who knows?

Posted by Fkwebeman on Oct-05-2003 22:36:

mmm..
mijn DVD lijkt wel een beetje stuk..

Bij het concert gaat de hele tijd het geluid automatisch harder en zachter..

bv bij de legendarisch woorden aan het begin..

bij het eerste woord van elk apart stuk hard daarna zakt het geluid weg..

en bij breaks in nummers gaat het ook weer harder en bij de bass zakt het geluid qua volume weer hard in, echt hoorbaar..

niemand meer met dit probleem?
(btw ik kijk op PC, als dat wat uitmaakt..)

Posted by Fkwebeman on Oct-05-2003 23:00:

quote:
Originally posted by ChooChoo
Ja dat vond ik ook al zo vaag! Beetje vreemd omdat het de making of is van zijn eigen dvd.

Niks aan de hand volgens mij..
Staat daar zich half te concentreren, praatje maken en dan zet die camera man ineens die spot vol aan.. (het licht gaat immers ineens aan)
zou ik ook irritant vinden..

Posted by raoel on Oct-06-2003 09:41:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
mmm..
mijn DVD lijkt wel een beetje stuk..

Bij het concert gaat de hele tijd het geluid automatisch harder en zachter..

bv bij de legendarisch woorden aan het begin..

bij het eerste woord van elk apart stuk hard daarna zakt het geluid weg..

en bij breaks in nummers gaat het ook weer harder en bij de bass zakt het geluid qua volume weer hard in, echt hoorbaar..

niemand meer met dit probleem?
(btw ik kijk op PC, als dat wat uitmaakt..)

Ik heb dat probleem niet iig, tenminste, is mij niet opgevallen.
Behalve bij Saltwater - The Legacy gaat het volume wel ineens iets omhoog. Kan ook bij een ander nummer zijn, kweet het niet zeker.

Of dat het iets met je PC te maken heeft weet ik niet.
Test um een keer op een normale DVD speler.

Posted by Blik on Oct-06-2003 11:05:

volgens mij heb ik ook een foute DVD

Tussen Urban Train en Ricky Fobis - No Regular gaat Ti�sto het publiek bedanken, ik hoor het maar 20 seconden later zie ik dat Ti�sto de microfoon pakt en gaat praten. Is dit bij iedereen zo, of alleen bij mij?

(ik zie het trouwens ook al eerder op de DVD als de MC zit te praten)

als het zo is ga ik morgen terug naar de FRS

Posted by Partyhardy! on Oct-06-2003 11:19:

dat klopt niet hoor blik, bij mij doet hij het goed.......

Posted by Blik on Oct-06-2003 12:43:

ik vind het echt vaag, tijdens Kane loopt die wel precies gelijk

Posted by Teknikol on Oct-06-2003 20:01:

Snuggle al wat?

Posted by Fkwebeman on Oct-07-2003 07:42:

quote:
Originally posted by Blik
volgens mij heb ik ook een foute DVD

Tussen Urban Train en Ricky Fobis - No Regular gaat Ti�sto het publiek bedanken, ik hoor het maar 20 seconden later zie ik dat Ti�sto de microfoon pakt en gaat praten. Is dit bij iedereen zo, of alleen bij mij?

(ik zie het trouwens ook al eerder op de DVD als de MC zit te praten)

als het zo is ga ik morgen terug naar de FRS

DAAR heb ik dan weer geen last van..

kloten zeg, maar dat geluid bij mij is hoogst irritant!
Bij de vriendin op de PC deed hij het ook al..

iemand anders nog op de pc gekeken? (en hetzelfde probleem gehad?)

Posted by Magic83 on Oct-07-2003 07:51:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik hoorde van me moeder dat de DVD al uitverkocht was bij de Mediamarkt in Rijswijk. Toen ik er gisteren was hadden ze een aardige voorraad. Hoeveel zijn er in twee dagen bij jullie verkocht ??

Ik had um vorige week zaterdag gekocht. S' ochtends voor de winkel openging meteen een gepakt. Aan het eind van de dag wassie idd uitverkocht...

Posted by Passiva on Oct-07-2003 10:12:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
DAAR heb ik dan weer geen last van..

kloten zeg, maar dat geluid bij mij is hoogst irritant!
Bij de vriendin op de PC deed hij het ook al..

iemand anders nog op de pc gekeken? (en hetzelfde probleem gehad?)

Hmm hier heb ik dus ook last van
Ik heb het gevoel alsof er een enorme compressor op is gezet..

Posted by MaGiK54 on Oct-07-2003 10:48:

Nou heb de dvd zowel op me pc als op me ps2 gekeken, maar heb geen problemen ondekt met het geluid. Mijne werkt perfect.

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »