TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN!
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »

Posted by TranceFool on Sep-27-2003 21:33:

Over dat Tiesto als een halve dooie achter zn tafels stond had volgens mij ook wel te maken met al die trieste lui die vlak voor zn neus alleen maar om handjes, handtekeningen ed. liepen te bedelen. Ik had daar echt niet tegen gekund denkik, zwaar irritant. Ga gewoon genieten van de muziek, daar support je de dj tenminste mee

Posted by Ding Chavez on Sep-28-2003 10:09:

quote:
Originally posted by TranceFool
Over dat Tiesto als een halve dooie achter zn tafels stond had volgens mij ook wel te maken met al die trieste lui die vlak voor zn neus alleen maar om handjes, handtekeningen ed. liepen te bedelen. Ik had daar echt niet tegen gekund denkik, zwaar irritant. Ga gewoon genieten van de muziek, daar support je de dj tenminste mee

Ik wil em niet gaan afbranden, maar daar heeft ie voor een deel wel zelf voor gezorgd (misschien het management ja, maar dan wel met zijn goedkeuring neem ik aan). Je wordt niet zomaar bekend bij de massa, daar moet je zelf wat voor doen. En er zijn nou eenmaal heel veel mensen op deze aardbol die enorm tegen mensen met succes aankijken en blijkbaar erg gelukkig worden als ze iets van die persoon kunnen krijgen, al is het alleen maar aandacht.

Posted by TranceFool on Sep-28-2003 10:13:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik wil em niet gaan afbranden, maar daar heeft ie voor een deel wel zelf voor gezorgd (misschien het management ja, maar dan wel met zijn goedkeuring neem ik aan). Je wordt niet zomaar bekend bij de massa, daar moet je zelf wat voor doen. En er zijn nou eenmaal heel veel mensen op deze aardbol die enorm tegen mensen met succes aankijken en blijkbaar erg gelukkig worden als ze iets van die persoon kunnen krijgen, al is het alleen maar aandacht.

ja klopt das idd waar ja
maar toch.....ik zou gek worden als echt de hele avond wel iemand over die booth heen hangt

Posted by M_Peror on Sep-28-2003 11:49:

Daar ging de security anders ook niet echt subtiel mee om (hoeft ook niet van mij btw). Stond op een gegeven moment een gozer op dat randje voor/naast de booth te dansen, staat een van die brede gasten te wijzen dat ie eraf moet... maar ja die gozer was compleet van de planeet dus die ging gewoon door. Toen was 't gewoon: 'n duwtje en hoppa! crowdsurfen voor beginners (oftewel: plat op z'n bek)

Posted by ac82 on Sep-28-2003 13:25:

tiesto invited

Hi does anyone have pictures of Tiesto Invited in Rotterdam???

Email [email protected][/email]. or [email][email protected]

Anyway, my name is Tony, originally from California. Looking for great people to party with in the Netherlands.

Hope to hear from you guys soon.

Posted by total woot on Sep-28-2003 15:19:

Welcome Tony, (I see you were sober enough to remember the url )

next tuesday, pictures will probably be online on www.partyflock.nl

Grtz
WooT

Posted by Freezel on Sep-28-2003 15:25:

more pictures:

http://www.groovetrackers.com/partys/pictures/39
http://www.housem.nl/pictures.php?p...fotonr=0&page=0
http://www.dancegids.nl/

Posted by MaGiK54 on Sep-28-2003 15:43:

The one and only Stuiterbal

Posted by Opti on Sep-28-2003 15:46:

quote:
Originally posted by MaGiK54

The one and only Stuiterbal

mwhehe, check die gozer erachter verveeld opkijken

Posted by Flipper01 on Sep-28-2003 17:52:

Ik moet toch echt ff een keer de thread doorlezen (ik heb sinds Invited nog geen tijd gehad/genomen..)
Ik weet dus niet of dit al gepost is, maar ik lees het zojuist op Dancelinx:
quote:
G&D hadden net een gezellig logeer-partijtje bij grote vriend Armin van Buuren achter de rug. Met Armin hebben ze een nieuw nummer gemaakt, dat waarschijnlijk zeer binnenkort zal worden uitgebracht en ook hebben ze een aflevering van A State of Trance met Armin opgenomen...

Donderdag ASOT XXL

Posted by MaGiK54 on Sep-28-2003 18:01:

quote:
Originally posted by Flipper01
Ik moet toch echt ff een keer de thread doorlezen (ik heb sinds Invited nog geen tijd gehad/genomen..)
Ik weet dus niet of dit al gepost is, maar ik lees het zojuist op Dancelinx:

Donderdag ASOT XXL

Dat donderdag G & D bij ASOT zouden komen is oud nieuws, maar het blijft wel goed nieuws Maaaaaaar het nieuws dat ze gelijk een nummer hebben opgenomen samen met Armin is wel nieuws, hopen dattie langskomt tijdens ASOT

Posted by Ding Chavez on Sep-28-2003 20:11:

Motorcycle was ook in een middagje af
Als dat nieuwe nummer armin's remix van motorcycle maar ver ontstijgt want dat was niet veel...

Posted by Nook on Sep-28-2003 20:49:

een beetje laat maarre, ik wou toch nog ff zeggen dat het geweldig was. G&D nog nooit gezien, maar dat gaat zeker nog een keer gebeuren. echt gewoon te bruut! dat ene nummer wat echt 2 minuten opbouwt ofzo, lijkt wel een attention deficit nummer, dat was echt te gaaf. nou ja, alle nummer zo'n beetje wel. tiesto vond ik in het begin saai (behalve dan carrera 2) draaien, maar na een half uurtje begon de gekkigheid. wat een set! om dat "better man" weet te horen, echt geweldig! op zijn oude solo's vond ik hem altijd goed, maar als ie zo draait als op het laatst, dan vind ik het toch wat leuker.

greetz!

Posted by MaGiK54 on Sep-29-2003 14:56:

Waar blijven je foto's Snug ?!?!?!

Correctie ze staan al op partyflock, heb niks gezegd

Posted by Freezel on Sep-29-2003 14:58:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Waar blijven je foto's Snug ?!?!?!

Ik zag ze net staan op Partyflock

Posted by Dj Lex on Sep-29-2003 16:30:

Leuke foto's Snuggle

EDIT: Kun je niet linken van PF? Meetingfoto is best leuk

Posted by Freezel on Sep-29-2003 17:08:

Ik heb de foto ff op mijn schoolspace gezet:

ik zit helemaal rechtsonderin, in het witte shirt

Posted by eieregooie on Sep-29-2003 17:10:

Hey, nieuwe gezichten! Names please

Posted by Ding Chavez on Sep-29-2003 17:30:

Vette fotootjes Snuggle. Die ene met confetti is inderdaad heeel goed gelukt.
Jammer dat die foto van dat lekkere wijf die ik heb gemaakt ze er net een scheve bek op trekt :/

Posted by snarfi on Sep-29-2003 17:56:

nog jammerder was dat ik bij de enige foto die van mij is gemaakt een vet sacherijnige bek moet trekken

(voor degene die me niet kenne, kben dus die Troniemeester en waster met glanis en mn vriendin)

en nee! ik zet die foto niet hier op de site (1 keer is genoeg)

http://www.dancelinx.com/ staan nog meer foto's

Posted by MaGiK54 on Sep-29-2003 18:47:

Linksonderin

Posted by Hitman on Sep-29-2003 18:47:

hier van links naar rechts ikke, tango, Disney en een vriendin van ons

Posted by Partyhardy! on Sep-29-2003 20:22:

Super toffe foto's Snuggle! Well done!
en ook toffe ta-groepsfoto Freezel! jammer dat ik te laat was!

Posted by SnuggLe on Sep-29-2003 20:29:

http://party.snt.utwente.nl/flock/S...2/ALL/true.html

Dit zijn alle foto's. De eerste 85 zijn van mij, tot aan dat doek met INVITED erop. Rest is niet van mij.
Set is wel oke, alleen sommige iets te veel geedit :S
Maar was wel HEEL gezellig met iedereen, nogmaals mijn complimenten. Alleen jammer dat ik Remy niet op de foto heb

Posted by Remy D on Sep-29-2003 21:31:

Hahaha das top juist!!

Had ook niet verwacht dat die Rukker BAS hem hier zou neerzetten!!

Maar Bram echt alle LOF en RESPECT voor die supermooie foto van dat Confettie dat uit die kokers komt!!! Tiesto en het publiek staan op die foto ook nog mooi afgebeeld! Echt een SUPERFOTO!!! En omdat die zo mooi is zal ik volgende keer wel op de foto gaan bij je.

En doe ff de groeten aan Anke.

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »