TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Europees voetbal
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]

Posted by basd on Dec-11-2003 07:37:

Wat een gezeur om te lezen allemaal op de vroege ochtend zeg

Vond het wel jammer van PSV, ze speelden wel goed en lieten tenminste wat inzet zien, in tegenstelling tot een niet nader te noemen ander Nederlands team dat een dag eerder speelde.

Maar goed, het bleek helaas niet genoeg, paar kleine foutjes (ik vind niet dat een vrije trap van zo'n grote afstand er in mag) breekt je dan toch op, het verschil tussen een goed team en een topteam.

Grote tegenvallers waren meneer "ik ben een ster", en die twee rijstvreters van PSV, die deden echt helemaal NIKS goed.

Toch wel mooi om te zien dat een lange vent uit Twente zoveel meer gevaar kan stichten dan jeweetwelwie.

Posted by Blik on Dec-11-2003 13:02:

goed resultaat van PSV, ze zaten toch mooi 11 minuten virtueel nog in de Champions League...

Kezman blijft een Europees drama, Park en Lee blijven ook heel matig. Had ik toch gelijk toen ik 2 jaar geleden tegen mijn vrienden zij dat ze alleen naar PSV kwamen omdat Hiddink naar PSV ging

Posted by Opti on Dec-11-2003 13:23:

quote:
Originally posted by Jappio
dus ik snap je gemekker niet over die punten; Ajax haalt dit seizoen echt niet zo gek meer punten dan Feyenoord hoor

Feyenoord haalde toendertijd bijna 20 punten ofzo, terwijl Ajax er dit seizoen er 6,5 of 7 heeft gehaald. Maar volgens New Wave had Feyenoord bijna geen punt behaald in het seizoen waarin ze de UEFA-cup wonnen natuurlijk

Posted by Jappio on Dec-11-2003 14:21:

quote:
Originally posted by New Wave
Goh, lekker makkelijk om argumenten van andere mensen te quoten terwijl je de grootste nepsupporter van het westerlijk halfrond bent.
GROTE BEK IN HET KINDERVAK!!!

Nee, heerlijk dit
Als mensen over me cluppie zeiken dan ga ik der voor

als er hier 1 nepsupporter is die nooit in het stadion komt ben jij het inderdaad new_wave

en je kan wel altijd op snuggle gaan afreageren, maar die is dit seizoen al meer in het stadion geweest dan jij de laatste 65 jaar bij elkaar..

dussuh niet zo mekkeren

Posted by New Wave on Dec-11-2003 18:43:

quote:
als er hier 1 nepsupporter is die nooit in het stadion komt ben jij het inderdaad new_wave

en je kan wel altijd op snuggle gaan afreageren, maar die is dit seizoen al meer in het stadion geweest dan jij de laatste 65 jaar bij elkaar..

dussuh niet zo mekkeren

Jammer voor je kerel maar ik ben jaren lang naar wedstrijden van Ajax geweest. Alleen enkel door mijn baan heb ik mijn seizoenskaart moeten opzeggen....dus ik mekker wel.
Ik kan inderdaad op snuggle afreageren...moet ik me bek houden als er iets tegen mij gezegt wordt...zou ej toch moeten snappen....ik mekker niet, ik kom voor mijn idealen op.

Posted by New Wave on Dec-11-2003 18:45:

quote:
Originally posted by Optimus
Feyenoord haalde toendertijd bijna 20 punten ofzo, terwijl Ajax er dit seizoen er 6,5 of 7 heeft gehaald. Maar volgens New Wave had Feyenoord bijna geen punt behaald in het seizoen waarin ze de UEFA-cup wonnen natuurlijk

Bull, ik heb gezegtd at ze het voor het nederland voetbal hebben verneukt, niets over die punten dat ze de UEFA cup hadden gewonnen.
Jammer kerel, maar je post kan je weghalen.

Posted by New Wave on Dec-11-2003 18:48:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Hoevaak ga jij per jaar naar het stadion?
Dus hou je bek slet, nep ajaxied. "Jou" clubbie, ga weg man.

Nu nooit meer vanwege mijn werk sukkeltje, 2002 elke wedstrijd. 2001 weinig vanwege stage, daarvoor jaren geweest.....dus ga maar terug naar je kindervak..

Posted by Opti on Dec-11-2003 18:51:

quote:
Originally posted by grote mond die niet weet wat hij zelf heeft gezegd
Die ene keer dat die kakkerlakken de UEFA hadden gewonnen heeft bijna niets extra's opgeleverd.

en ga nou niet in allerlei bochten lopen wringen dat je het net iets anders bedoelde, want iedereen kan heel goed uit de tekst opmaken wat je ermee probeert te zeggen.

Posted by New Wave on Dec-11-2003 19:05:

quote:

en ga nou niet in allerlei bochten lopen wringen dat je het net iets anders bedoelde, want iedereen kan heel goed uit de tekst opmaken wat je ermee probeert te zeggen.

En omdat jij dat zo interpetreerd (hoe schrijf je dat woord ?) dan MOET het dan maar zo zijn? nee Tin, jammer voor je, ik heb het niet gezegt, beweerd of getypt.
Ik heb zelfs nog ergens getypt dat ze die punten hebben gehaald MET daarbij de text dat ze het ook weer zwaar verneukt hebben....duz...

Posted by Opti on Dec-11-2003 19:21:

Volgens mij snap je het niet helemaal... ik zal even het stuk erbij halen waarin je het gezegd hebt.

quote:
HA sacker! jij altijd maar weer spitten in het verleden....kan iedereen, laten we niet vergeten dat de begin jaren 90 Ajax voor Nederland flink veel punten heeft bezorgt.
Die ene keer dat die kakkerlakken de UEFA hadden gewonnen heeft bijna niets extra's opgeleverd. Ajax heeft de meeste punten weten op te bouwen. sukkel, dus niet ouwe hoeren dat het onzin is......de kakkerlakken hebben verloren op het moment dat het NIET moest verliezen...hebben ze wel gedaan..gevolg....plaatsen minder in de UEFA tournooien...vooruit kijken heet dat knul.
Op het verleden spitten heeft geen zin
Door het verliezen tegen een prutsploeg waar ze voetballen als eskimo's hebben ze het voor vele teams verneukt.......Duzzzz meneer u lult bulllllll

Van die sup-toppers in onzin.....die speelde tegen ploegen uit landen die geen bedreiging vormde voor de ranking....de kakkerlakken hebben het verneukt.....en GIGANTISCH ook...geen discussie mogelijk....

Je hebt het dus w�l gezegd, beetje zwak om ineens te zeggen dat je dat niet hebt gedaan

Posted by New Wave on Dec-11-2003 19:35:

quote:
Volgens mij snap je het niet helemaal... ik zal even het stuk erbij halen waarin je het gezegd hebt.

Je hebt het dus w�l gezegd, beetje zwak om ineens te zeggen dat je dat niet hebt gedaan

Op dat punt win je.
De rest blijf ik bij.

Posted by raoel on Dec-11-2003 20:33:

Ag, met die kut punten, maakt allemaal niet uit.
PSV wordt gewoon elk jaar kampioen en speelt lekker Champions League. Vervolgens worden ze 3e en gaan naar de UEFA cup.

Zo zal het nog wel enkele jaren door gaan...

FF iets serieuzer:
Hoe veel Nederlands clubs mogen er volgend jaar naar de CL.
De kampioen (PSV ) en de nummer 2 mag voorrondes spelen, of zijn we nog verder gezakt?

Over gister:
Wat een wedstrijd, superspannend tot de 2-2.
Geweldige sfeer en een leuke pot voetbal.
Toch wel ��n van de gaafste wedstrijden ooit.
Met 10 punten er uit, tja, das gewoon kut. Beter een keer kunnen winnen van Monaco en gelijkspelen tegen AEK.
Maar ik blijf erbij dat je toch altijd (gedeeltelijk) afhankelijk blijft van de resulaten van je tegenstanders onderling.
PSV is te laf begonnen in de eerste wedstrijd, toen viel er meer halen.

Maar we kunnen met opgeheven hoofd uit de CL. Morgen is de UEFA cup loting volgens mij.
Er zitten nog wel wat sterke clubs in, maar PSV is "geplaatst" voor die loting dus krigjen we in principe een zwakkere ploeg.
Echter denk ik dat elke ploeg enigzins schrikt krijgt als ze PSV loten, want een ploeg loten die met 10 punten uit de CL gaat is niet prettig. Of dat die schrik terrecht is, is iets anders, maar het maakt zeker wel indruk.

Posted by Opti on Dec-11-2003 20:41:

ow ja PSV: goed gespeeld, ik had het ze echt gegund, heerlijk hoe die Vennegoor tekeer ging in de wedstrijd en maar bl��f gaan, jammer dat die jongen niet altijd speelt.

Zonde dat ze het niet gehaald hebben, qua punten hadden ze het in iedere poule wel gehaald, alleen nu dus niet... je zga ook die holle blik van Waterreus na afloop, hij kon het ook niet echt geloven blijkbaar.

Posted by Jappio on Dec-12-2003 01:36:

quote:
Jammer voor je kerel maar ik ben jaren lang naar wedstrijden van Ajax geweest. Alleen enkel door mijn baan heb ik mijn seizoenskaart moeten opzeggen....dus ik mekker wel.
Ik kan inderdaad op snuggle afreageren...moet ik me bek houden als er iets tegen mij gezegt wordt...zou ej toch moeten snappen....ik mekker niet, ik kom voor mijn idealen op.

persoonlijk vind ik ook dit weer bullshit, ook al zit ik dagenlang keihard te leren voor school (ook heel af en toe) in het weekend heb je vrij, en het is (om in jouw woorden te blijven-->) bull dat je dan niet naar je cluppie gaat; zo doe ik dat al een jaar of 17, en het is dan ook totaal geen moeite.... (<-- om maar weer in jouw termen te blijven) Ik vind het echt totale onzin dat je niet bij je club gaat kijken, als je een echte fan bent zoals je hier beweerd, dan ga je; zelfs als dat soms niet uitkomt. Dus ga nou alsjeblieft niet de echte fan uithangen; in 1995 wonnen ze nog wel eens iets, en ik denk dat jij een typisch voorbeeld bent van zo'n supporter die vooral zn bek open doet als "zn cluppie" er goed voor staat..

oftewel tim,

jij bent een typisch geval van een ajakssupporter

flame me

Posted by moogwai on Dec-12-2003 18:04:

Perugia - PSV

Een matig italiaanse ploeg (zover die er zijn natuurlijk ) Het had slechter gekund met Besiktas of Teplice Gelukkig eerst naar Italie, dit vind ik toch wel een groot voordeel. Maar dit moet natuurlijk zeker haalbaar zijn.

En Bayern Munchen - Real Madrid!.. jammer voor Makaay, maar na met zoveel mazzel in de 2e ronce gekomen te zijn mogen ze wat mij betreft er meteen uitvliegen.

Posted by Blik on Dec-13-2003 13:50:

Perugia heeft toch nog geen competitiewedstrijd gewonnen dit jaar? Zoiets hoorde ik Harry van Raaij zeggen... (of however je dat spelt)

Posted by New Wave on Dec-13-2003 15:52:

quote:
persoonlijk vind ik ook dit weer bullshit, ook al zit ik dagenlang keihard te leren voor school (ook heel af en toe) in het weekend heb je vrij, en het is (om in jouw woorden te blijven-->) bull dat je dan niet naar je cluppie gaat; zo doe ik dat al een jaar of 17, en het is dan ook totaal geen moeite.... (<-- om maar weer in jouw termen te blijven) Ik vind het echt totale onzin dat je niet bij je club gaat kijken, als je een echte fan bent zoals je hier beweerd, dan ga je; zelfs als dat soms niet uitkomt. Dus ga nou alsjeblieft niet de echte fan uithangen; in 1995 wonnen ze nog wel eens iets, en ik denk dat jij een typisch voorbeeld bent van zo'n supporter die vooral zn bek open doet als "zn cluppie" er goed voor staat..

oftewel tim,

jij bent een typisch geval van een ajakssupporter

flame me

Mijn begintijd op de zaterdag is 9:15 en loopt tot 17:00
Op de zondag is mijn begintijd 10:00 en loopt tot 17:00
Aangezien ik ELK weekend werk is er dus geen kans meer dat ik naar het stadion kan.
Daarnaast ben jij een student die simpelweg kan zeggen:"ach huiswerk leggen we even opzij want ik ga naar het voetbal".
Ik moet op de werk vloer staan en elke zondag/zaterdag vrij nemen is geen optie in de TV wereld.
Ten eerste niet collegeaal.
Ten tweede, een werknemer heeft maar een bepaald aantal vakantiedagen die zeker in de TV branche effectief gebruikt moeten worden.
Anders trek je het namelijk niet.
Loop maar eens een maand mee op mijn werk, je zult geen enkele wedstrijd kunnen zien. dus......

Posted by Jappio on Dec-13-2003 18:19:

jongen flame me nou gewoon lekker

Posted by New Wave on Dec-13-2003 18:56:

quote:
jongen flame me nou gewoon lekker

Nee ik flame je niet omdat ik daar geen rede toe zie
Ik ga geen mensen meer flamen Ik wordt een sociaal mens

Posted by Jappio on Dec-13-2003 19:08:

quote:
Nee ik flame je niet omdat ik daar geen rede toe zie
Ik ga geen mensen meer flamen Ik wordt een sociaal mens

snuggle had na mijn reply van vorige x zeker geflamed je bent een beetje aan het inkakken tim

Posted by Remy D on Dec-13-2003 19:28:

quote:
Originally posted by moogwai
Makaay, .

Wat een goal weer van deze held en wat was hij weer belangrijk voor die club. Kippenvel stond op mijn armen bij zijn doelpunt vanmiddag.

Posted by New Wave on Dec-14-2003 13:54:

quote:
snuggle had na mijn reply van vorige x zeker geflamed je bent een beetje aan het inkakken tim

Mwhehe, Ik ga aardiger worden voor de medemens
Volgende keer als het moment daar is, dan ga ik der weer helemaal voor.
Op sommige momenten moet je het even rustig aan doen

Posted by Jappio on Dec-14-2003 16:50:

quote:
Originally posted by Remy D
Wat een goal weer van deze held en wat was hij weer belangrijk voor die club. Kippenvel stond op mijn armen bij zijn doelpunt vanmiddag.

die goal van �n kuffo was anders ook neit verkeerd

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]