TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part III
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »

Posted by eieregooie on Apr-08-2004 01:42:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, las er wat dingen over in de Volkskrant. Lijkt me echt helemaal niets als je Bowling for Columbine al hebt gezien eerlijkgezegd.

Iemand 21 grams al gezien?

Elephant is echt niet te vergelijken met Bowling For Columbine, behalve dan dat het over hetzelfde onderwerp gaat. Elephant is een verhaal, Bowling For Columbine is meer een documentaire. Elephant is wel op een aparte manier in beeld gebracht, en dat moet je kunnen waarderen. Ik vond het een goeie iig

Gister Kill Bill 2 mogen aanschouwen. Kort commetaar: Meer gelul en minder actie dan 1, lekker ranzig, goeie benauwende scene, lekker droog ook weer... Best wel mijn ding dus

En ik kreeg de DVD van Kill Bill 1 kado, ook wel leuk natuurlijk

Posted by TimeportE on Apr-08-2004 02:33:

ben rules of attraction aan het downloaden, hij zou wel ok zijn dussss.. + last samurai moet ik nog kijken (staat op me computer).. en honey (gewoon leuke feeeel good movie )

Posted by basd on Apr-08-2004 08:14:

quote:
Originally posted by eieregooie
Elephant is echt niet te vergelijken met Bowling For Columbine, behalve dan dat het over hetzelfde onderwerp gaat. Elephant is een verhaal, Bowling For Columbine is meer een documentaire. Elephant is wel op een aparte manier in beeld gebracht, en dat moet je kunnen waarderen. Ik vond het een goeie iig

Heb em een tijdje terug tijdens mijn stage ook gezien (hier ook al eens gepost geloof ik).. Ik vond em inderdaad ook wel okee, al denk ik dat niet iedereen em kan waarderen aangezien er zeker in het begin niet al te veel gebeurt.. En ook door de manier van filmen inderdaad.

Het is gewoon een overzicht van wat er op die dag rond die school allemaal gebeurde. Ik vond em zeker wel de moeite waard.

Posted by Jappio on Apr-08-2004 10:18:

maandag in de sneak naar cheaper by the dozen of zoiets geweest. Ondanks de slechte recenties een vermakelijke film, heb er best om kunnen lachen. (en natuurlijk Piper Perabo )

Gister naar the passion of the christ geweest. Ik vond het een hele indrukwekkende film, al denk ik wel dat je wat bijbelse achtergrond moet hebben om m helemaal te snappen. Echt heel knap hoe het lijden zo treffend in beeld is gebracht.

dat waren ze weer voor deze week

Posted by SnuggLe on Apr-08-2004 10:28:

quote:

Ja dat bedoelde ik ook, en vooral ook dat was BasD zegt, dattie wat 'traag' is. Er gebeurt volgensmij niet veel, en daaromlijkt hij mij minder.

Ik moet nog steeds the Matrix 3 kijken.

Posted by TimeportE on Apr-08-2004 10:44:

quote:
Ik moet nog steeds the Matrix 3 kijken.

die staat op me computer, is dat even makkelijk :P

moet nog steeds passion of the christ kijken, een film waar ik wel naar heb uitzitten kijken.. zoals sommige weten (met de geloof jij discussie bv) ben ik gelovig en was er zoals altijd veel commotie over deze film zonder dat er iemand em uberhaubt al eens had gezien. ik ben dan ook blij dat mellie lekker zijn eigen weg heeft belopen (hij heeft ook de hele film zelf betaald, omdat normaal films over jezus slecht verkopen en niemand em wilde financieren)..

Posted by Ding Chavez on Apr-08-2004 12:06:

quote:
Iemand 21 grams al gezien?

Ik heb em gezien ja, geen filmpje voor ff tussendoor Maar wel een hele goeie. De titel had volgens mij net zo goed op haar snuifgedrag kunnen slaan, dat was niet van wereldschokkende invloed op de film. Of heb ik dan wat gemist?

Posted by Blik on Apr-08-2004 12:26:

quote:
Originally posted by TimeportE
(hij heeft ook de hele film zelf betaald, omdat normaal films over jezus slecht verkopen en niemand em wilde financieren)..

In andere woorden, Mellie word miljardair aangezien hij dus de meeste winst opstrijkt

Posted by Cosmic on Apr-08-2004 12:35:

quote:
Originally posted by Blik
In andere woorden, Mellie word miljardair aangezien hij dus de meeste winst opstrijkt

miljardair

Hij heeft het aangedurfd en uit eigen zak betaald. En hij heeft het echt niet gedaan voor het geld.

Ik ga dr zaterdag heen, ik wil hem ook eerst net als timeport zien en dan pas een mening vormen.

Posted by Blik on Apr-08-2004 12:42:

quote:
Originally posted by Cosmic
miljardair

Hij heeft het aangedurfd en uit eigen zak betaald. En hij heeft het echt niet gedaan voor het geld.

Ik ga dr zaterdag heen, ik wil hem ook eerst net als timeport zien en dan pas een mening vormen.

Die film heeft in het eerste weekend in Amerika al 80 miljoen dollar opgebracht, dus zo gek is dat niet eens. Miljardair is misschien overdreven, maar enkele honderden miljoenen dollars is zeker niet uit te sluiten. Ik weet niet hoeveel de film gekost heeft, maar dit zal ook niet op 100 miljoen dollar uitkomen.

Ik zeg ook niet dat hij het gedaan heeft voor het geld, het had ook een enorme flop kunnen worden en dan was hij al zijn geld kwijt geweest. Hij heeft gegokt en dik gewonnen, alom bewondering daarvoor

Posted by Asperge on Apr-08-2004 13:03:

quote:
Die film heeft in het eerste weekend in Amerika al 80 miljoen dollar opgebracht, dus zo gek is dat niet eens. Miljardair is misschien overdreven, maar enkele honderden miljoenen dollars is zeker niet uit te sluiten. Ik weet niet hoeveel de film gekost heeft, maar dit zal ook niet op 100 miljoen dollar uitkomen.

Ik zeg ook niet dat hij het gedaan heeft voor het geld, het had ook een enorme flop kunnen worden en dan was hij al zijn geld kwijt geweest. Hij heeft gegokt en dik gewonnen, alom bewondering daarvoor

film heeft hem 30 miljoen euro gekost en ik denk ook niet dat hij het voor het geld heeft gedaan, net of hij dat nog nodig had

Posted by Jappio on Apr-08-2004 14:57:

quote:

Die gast heeft gezorgd voor de beste propaganda voor de bijbel sinds de bijbel zelf. En zijn motieven kennende zal hij vast een groot deel van de opbrengst beschikbaar stellen aan goede doelen.

Posted by TimeportE on Apr-09-2004 11:50:

ook ben ik blij dat hij gezegt heeft dat er nooit een sequel of prequel zal worden gefilmd. alle goede films krijgen tegenwoordig op eens een remake ofzo (er komt een remake/sequel van de pink panther met steve martin als cluseau = schandalig! de thunderbirds worden verfilmt ook te schandalig voor woorden. blijf nou eens van de goede dingen af en laat ze in hun waarde. owee als ze ooit the a-team gaan verfilmen!) en das nu niet meer mogelijk met deze film..

Posted by SnuggLe on Apr-09-2004 12:09:

Oke, ik ga the Passion of Christ toch bekijken. Trekt mij helemaal niet, maar heb het mijn vriendin beloofd. Zij gaat mee naar Awakenings zondag, dan moet ik mee naar die film. Ben benieuwd.....

Posted by Eagle` on Apr-09-2004 12:26:

quote:
Originally posted by TimeportE
ook ben ik blij dat hij gezegt heeft dat er nooit een sequel of prequel zal worden gefilmd. alle goede films krijgen tegenwoordig op eens een remake ofzo (er komt een remake/sequel van de pink panther met steve martin als cluseau = schandalig! de thunderbirds worden verfilmt ook te schandalig voor woorden. blijf nou eens van de goede dingen af en laat ze in hun waarde. owee als ze ooit the a-team gaan verfilmen!) en das nu niet meer mogelijk met deze film..

zou trouwens vrij idioot klinken: Jezus christus 2 : De Verrijzenis

Posted by Cosmic on Apr-09-2004 21:42:

quote:
Originally posted by Eagle`
zou trouwens vrij idioot klinken: Jezus christus 2 : De Verrijzenis

Idd, en dan als laatste in de serie: The Return: Judgment Day

Posted by NoisyNeil on Apr-10-2004 17:48:

The 51st State
en natuurlijk, ... FINDING NEMO haha die doet, kan het ook niet helpen maar is gewoon zo!

Posted by SnuggLe on Apr-10-2004 21:10:

quote:
Originally posted by NoisyNeil
The 51st State
en natuurlijk, ... FINDING NEMO haha die doet, kan het ook niet helpen maar is gewoon zo!

"die doet" ?????

Posted by New Wave on Apr-10-2004 21:22:

Heb net effe The Last Samurai gekeken.
Opzich wel leuke film maar vond het een gigantische kopie van Braveheart....... Morgen effe Kill Bill kijken..ben benieuwd....

Posted by basvh on Apr-10-2004 21:26:

quote:
Originally posted by New Wave
Morgen effe Kill Bill kijken..ben benieuwd....

Ik heb hem nou een paar keer bekeken en hij wordt iedere keer beter en beter. wat een super film zeg!

quote:
En zijn motieven kennende zal hij vast een groot deel van de opbrengst beschikbaar stellen aan goede doelen.

Het help-bas-de-zomer-door fonds vind ik best een goed doel hoor.

Posted by Opti on Apr-10-2004 21:40:

quote:
Originally posted by New Wave
Heb net effe The Last Samurai gekeken.
Opzich wel leuke film maar vond het een gigantische kopie van Braveheart....... Morgen effe Kill Bill kijken..ben benieuwd....

Ik heb The Last Samurai toevallig ook n�t afgekeken Echt goede film, had een slappe actiefilm van "Amerikaan komt ff in Japan de held uithangen" verwacht, maar viel me erg mee Was idd een soortgelijk thema als Braveheart

Posted by SnuggLe on Apr-11-2004 09:12:

quote:
Originally posted by Optimus
Ik heb The Last Samurai toevallig ook n�t afgekeken Echt goede film, had een slappe actiefilm van "Amerikaan komt ff in Japan de held uithangen" verwacht, maar viel me erg mee Was idd een soortgelijk thema als Braveheart

Heb je Donnie Darko nu al gezien? Nee? Dan gaan we NIET vroeger naar Awakenings

Maar ik vond hem ook super slap. Hij kon me eigenlijk voor geen moment boeiend, the Last Samurai. Tis gewoon een film om te proberen tom Cruise een oscar te bezorgen. Try again dan dus

En Sjinees, je signature: Whahahhahahahahahhahahahaahha!

Posted by NoisyNeil on Apr-11-2004 10:11:

quote:
"die doet" ?????

Ja eh, ... mooi gemaakt, grappig enzo die doet 'het goed'

Posted by Miss Proximus on Apr-13-2004 16:57:

Wat komen die films toch allemaal laat uit bij jullie

Ik ben vrijdag naar 50 First Dates gweest, met Adam Sandler (wat een held is t toch), Drew Barrymoore en Rob Schneider (is a carrot haha) e.a.

Geweldig grappige film, zij heeft na een ongeluk alleen nog maar een lange termijn geheugen en wordt elke ochtend op dezelfde dag wakker (denkt zij dan). Hij wordt verliefd op haar en moet haar elke dag opnieuw versieren. Hilarisch

Ik ben zondag naar The Alamo geweest.

Korte samenvatting:

Amerikanen hebben Texas van de Mexicanen veroverd, en hebben het plaatsje The Alamo als algemeen verdedigingspunt gekozen. Dat wordt alleen niet zo heel goed verdedigd, om 2 redenen:
1) de Texanen willen gehele onafhankelijkheid en zijn daardoor afgeleid
2) ze waren toen al 'ignorant' en dachten dat de Mexianen ze verder wel met rust zouden laten

Dat gebeurd dus niet. Een film van 2,5 uur waar maar ongeveer een 20 minuten wat geschiet over-en-weer in voorkomt. Beetje saaie film, maar wel grappig hoe de Mexicanen neergezet worden.

Eindoordeel: geen must-see

En.......nog 1 maand en 15 dagen voor The Day After Tomorrow!!!!!
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Hebben jullie daar nou al voorfilms van?
http://movies.go.com/movies/T/theda...2004/index.html

Andere films komende tijd:

In the Cut
Van Helsing (ik ben er eigenlijk op tegen omdat het originele Bram Stoker verhaal wordt verkracht, maar ja, je bent Special Effects verslaafde of niet!)
Taking Lives
Kill Bill 2 (ik wil 1 nog zien )
Spiderman 2
en nog veeeeeeeeeeeeel meer

Posted by CygnusX on Apr-14-2004 14:03:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Net The Butterfly Effect gekeken en ik weet nog niet of ik em goed of slecht vind Het idee en de gedachte erachter zijn super, maar de uitwerking laat wat steken vallen geloof ik. Kijk en oordeel zelf

Ik vond em zeker de moeite. De film doet me ook wat denken aan Donnie Darko.

quote:

Speciale film ja, Elephant. Zero Day gaat ook over hetzelfde onderwerp, maar volgt meer de daders en hoe ze er naartoe leven (in de 'Blair Witch'-stijl).

http://www.zerodaythemovie.com/
http://us.imdb.com/title/tt0365960/

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »