TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ik ging naar de winkel en kocht ...
Pages (161): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 »
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas heeft er iemand die roads track al gekocht, of moet die nog uitkomen.. die van the greek... en something something... heeft lekker diep lieke. anyways misschien is het nieuws maar ik kan em op promo krijgen.. ikke kei gelukkig gewoon dit is een deftige trance plaat. |
| Originally posted by SilentEagle Portishead - Roads (Sultan & The Greek remix)? of zit ik er volledig naast. |
inderdeed dat is em.. ik heb em voor het eerst gehoord op 6 uur durende set van armin in asta, dat was ergens in december dacht ik. olalala---> voor de kermis fans 
Extrazeun stuff:
Ron van den Beuken - Timeless (Original Mix)(Liquid)
Ron van den Beuken - Timeless (Ron van den Beuken Remix)
Mojado ft Mr.Sam - Naranja (Mr Sam Vision)
Mojado ft Mr.Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
Mojado ft Mr.Sam - Terremoto
Critical 7 - Lost (Recluse Remix)(Lost Language)
Critical 7 - Lost (Maurice Remix)
Viframa - Cristalle (Katana ft. DJ Precision Remix)(Trance Coperation)
Viframa - Cristalle (Katana Intro Mix)
Viframa - Cristalle (Hardstyle Remix)
Viframa - Cristalle (Original Mix)
Perry O'neil - Kubik (Electronic Elements)
Perry O'neil - Breaking Away
Perry O'neil - Kubik Intro Mix
Haak - Bass Shuttle (Club elite)
Haak - Pulling Strings
Smith & Pledger - Forever (Vocal Mix) (Anjuna Beats) (Promo Vinieltje
)
Smith & Pledger - Forever (Instrumental Mix)
Shit man, hiernet nog effe langs music gallery gepasseerd toen ik uit de kinepolis kwam en wa zag ik door het vensterraam: ze beginnen daar ook al merchandise te verkopen 
Stevig stevig
Morgen is gaan extrazonen dus
| Originally posted by Meltoz Nope, ge zit der volledig op!! E heel zalig nummer, het is er al e tijdje ma het blijft gewoon steen, maar dan ok steengoed |
(schiet mij maar af, ik weet u wel te vinden ze...)
Tiesto - Traffic (Montana remix incl) - imagedisc
Mojado ft Mr.Sam - Naranja (Mr Sam Vision)
Mojado ft Mr.Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
Perry O'neil - Kubik (Electronic Elements)
Perry O'neil - Breaking Away
Perry O'neil - Kubik Intro Mix
lost-critical 7, die pesh remix is gewoon subliem, echt een kanjer van een schijf
maar die naraja kon me niet echt bekoren, alle hij klonk wel goed, maar toch
Vorige week ni na de plateboer geweest, sniff..
Ma deze week was't dan wel dubbel plezier
Ti�sto - Traffic (incl. Dj Montana Edit 12") [Magik Muzik]
De original staat er ok op, ma die Montana mix heeft mij aangnaam verrast dus heb'k'em meegenome
Robert Nickson - Spiral [A State of Trance]
Uiterst sterke release op't label van Armin zijne show, echt e zalige plaat
Ma in't begin lijkt ie verdacht veel op the 5th Dimension of ben'k de enigste
8 Wonders - The Morning After [Somatic Sense]
Mooie release op't somatic sense label.. Zalig moment beginnend op 02:35
Midway - Amazon [ITWT]
We hebben er ff moeten op wachten, ma eindelijk is hij er dan toch
Sterke opvolger van "Inca".. Uiteraard weer e sterke release op ITWT label!
Mojado ft. Mr Sam - Naranja [Magik Muzik]
E plaat me e sterk karakter, niet echt Trance, ma steek't onder de noemer van Tech-Trance
E vraag: Klopt het dat Armin deze op 16 Years Ilussion gedraaid
Dacht mij zo nog iet te herrineren, ma kan ok gewoon der serieus naast zitte
Super 8 - Alba [Anjunabeats]
Er kome tegenwoordig h��k sterke nummers uit op't Anjunabeats label en deze hoort daar ok onder, ijzersterk vin'k deze
Heerlijke sound!
Agnelli and Nelson ft. Aureus - Holding On to Nothing [Xtravaganza]
Op deze plaat hebben we ok even moge wachten, ma hier is dan.. Agnelli and Nelson lijken HOT op't moment, of toen toch (Super Remix van Don't Give Up 2004, Fearless
) Heerlijke vocals, smulle!!!
Perry O'Neill - Kubik [Electronic Elements]
Een BOM van een plaat noem'k dit, zeker die "intro mix"
Een label met alleen maar kwaliteits platen, Clear Blue (Markus Schulz) en binnenkort (April) Perfect Wave (Peter Martin)
Terry Bones vs Fred Baker pres. Water Planet - Introspection [Vandit]
Vandit is op't ogenblik een heel reeks sterke platen aan't releasen en deze hoort zeker bij die top.. Geef mij maar de John Askew remix van deze plaat, genieten
(is't alleen bij mij op hebbe ze bij Vandit de labels aan de verkeerde kanten van de plaat gekleeft
)
Airwave - Laby Blue (Part 1 & 2) [Bonzai Trance Progressive]
Deze plaat tot de laatste gehouden, want dit is em gewoon de plaat van 2004, het is wel nog ma maart, ma deze is zo ongeloofelijk geweldig, da de andere sterk uit de hoek zulle moete komen.. Favoriete remixen:
Orignal en de Markus Schulz Remix

Airwave - Ladyblue Part 1 & 2
ook al draai ik niet met vinyl, gewoon een hebbeding
vooral voor original beat mix, doet het helemaal voor mij
als iemand part 2 nergens meer kan vinden, ben wel bereid om die te verkopen, in dezelfde staat als ik die bij de platenboer heb aangekocht
| Originally posted by dj Zevan als iemand part 2 nergens meer kan vinden, |
Die is eerder ergens nog niet te vinden dan niet meer
| Originally posted by eieregooie Haha! Die is net uit man Die is eerder ergens nog niet te vinden dan niet meer |
| Originally posted by dj Zevan Airwave - Ladyblue Part 1 & 2 ook al draai ik niet met vinyl, gewoon een hebbeding vooral voor original beat mix, doet het helemaal voor mij als iemand part 2 nergens meer kan vinden, ben wel bereid om die te verkopen, in dezelfde staat als ik die bij de platenboer heb aangekocht |
ideetje
Een paar weken geleden sprak (toen nog fusion
) wildfire mij op msn eens over een grote inkoopactie bij onlydj's in Nederland. Ze hebben goeie prijzen (stuk goeikoper dan 2dance) en vooral, goeie plaatjes. De 11� aan portkosten vind ik wel ietsjes teveel naar mijn goesting. Dus ik dacht, voor de mensen die in het brusselse wonen, zouden we een inkoopactie kunnen doen en de portkosten delen door het aantal deelnemers. Er moeten natuurlijk wel genoeg deelnemers zijn (minstens 3, dan zijn de portkosten 3� en een sjik per persoon).
Dan spreken we ergens int paasverlof af om de plaatjes te geven.
Ik wil het hele gedoe wel organiseren (betalen en ontvangen).
Tis maar een ideetje he, als er genoeg mensen ge�nteresseerd zijn zal ik er een aparte thread van maken.
(oh ja :
http://www.only-djs.com
)
I'm in, kheb nog paa rplatne vandoen.
En ja tgaat der echt wel rap, 1 dag voor de levering.
Hebt ge VISA bij de hand tiger?
bankwire is al zeker zo goed.
(zeker omdat ik met een cashflow probleem zit en ik het geld op mijn rekening moet hebben
)
damn voor maandag laten opzij leggen
airwave - lady blue disk 1 & 2
push - electric eclipse (original + tranqua temix)
boss@nova - stone cold
re:locate - waterfall/passion
sorry kon ik echt niet laten liggen in extrazone Tiger 
ik heb de nieuwe lijst gezien van de extrazone... toch enkele plaatjes bij die ik ook ga kopen
(bovenop mijn lijstje natuurlijk
)
die markuz schulz samplers zijn heel erg ziek trouwes
maar out of budjet
favo is dat taxi tunetje
en die perry o'neill collab met ... de naam ontsnapt met nu effe...
ge moet u niet excuseren eigol... ik begrijp u volkomen 
Push : electric eclipse
corderoy : sweetest dreams
origine : sanctuary
airwave : ladyblue
fire & ice : samoa (& para siempre)
three drives : greece 200 (G&M project mix)
ralphie b. : massive
marco V vs jens : loops & things relooped
mja.. eigenlijk ging ik naar de markt. noges ne GOEIE zak snoep gekocht. Ik ga vandaag dus 1ne kilo snoep soldaat maken! w000t!
eten om te vergeten dus (al ben ik wel vergeten wat ik juist wil vergeten).
Lange Presents Firewall - Kilimanjaro [A State of Trance]
Lange heeft opnieuw zijn bestje beentje voor gezet, kon ook moeilijk anders want met
"Sincere"
had hij echt e meesterwerk afgeleverd! Vind deze plaat iets minder dan "Sincere", maar het blijft klasse wat deze man produceert
Push - Electric Eclipse [Bonzai Music]
De nieuwe Push is er dan eindelijk, na hem gehoord te hebben in een Episode van ASOT, was ik meteen verkocht!! Typisch Push (MIKE) sound natuurlijk, h���l lekker
De "Tranqua Remix" op de B-kantje van't vinyltje is zeker meer dan't luisteren waart, iets steviger dan de "Original Mix", maar vind hem zelf net iets beter!
Sander van Doorn - Loaded [Oxygen Recordings]
Vorige week vergeten mee te pakken, nie meer aangedacht
Hele energievolle plaat vind ik dit, h��l sterke release!!
Markus Schulz - Coldharbour Sessions 2004 Part 1 [Armada]
Lekkere progressieve tracks, zeker "Taxi - Glistening" en "Mind - Afterlife" doen het bij mij!! Zie al volop uit naar volgende week as'k het album heb!!! Markus Schulz is't volledig an't doen in 2004, GO MARKUS

fred moest ons weer zonodig in een platenshop (recordstore
) trekken in engeland
ziehier resultaat
agnelli & nelson : holding on to nothing
sarah mc lachlen : fallen
paul oakenfold : hypnotised
delerium : truly
super8 : alba
paul van dyk : time of our lives