TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor'
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
| quote: |
| Originally posted by pooley yea just, das ne vrijdag, vergeet het constant, niet dat dat iets uitmaakt :-) |
Geen probleem ze, als ge der ma zijt h�
| Originally posted by Meltos Voornaam : Tom Leeftijd : 23 Woonplaats : Kampenhout Werk/Studies : Voortgezette opleiding Management(LUC - Diepenbeek) Hobbies (buiten Trance) : Vriendin, op stap gaan of rustig iet drinke, zaalvoetbal, ... Favoriet (sub)genre : Uplifting / Vocal Trance, Progressive Favoriet nummer allertijden : William Orbit's - Barbers Adagio fo Strings Favoriete DJ(s) : Armin, Ti�sto, Ferry, ... => MAGIK 3!! Favoriete producer(s) : Gabriel and Dresden, Armin, Ferry , Airwave, M.I.K.E., Rank 1, Airbase, ... Favoriete film(s) : Nie echt ne uitschieter, ma misschien de BOND (Sean Connery) films van vroeger... Wanneer begon trance voor jou? : 1998 Met welk nummer begon het? : Push - Universal Nation DJ je? : Yep Produce je? : Nope Kippevelmomenten : TIC, Sensation White 2003 en elke donderdagavond "A State of Trance" Favoriete Platenlabels : Armada (A State of Trance, Armind, Bandung, Soundpiercing, Club Elite...)Lost Language (RIP), Black Hole (Magik Muzik,...), Bonzai Music, ID&T,... => especially UK and NL minded |
| Originally posted by Eagle` welcome to tah club |
daar se onze meltos
hoe ist met de knie?
ge mist nie veel op school, enorm saai
| Originally posted by dj Zevan daar se onze meltos hoe ist met de knie? ge mist nie veel op school, enorm saai |
Ma moe donderdag op controle en dan ma hope da alles inorde is h�, want wil vrijdag na de Versuz
| Originally posted by Meltos He he Met de knie is't aan de beterhand se, heb al rustig mogen beginnen fietse bij de kinesist, ma t'is toch nog wel elke dag U grenze wa verlegge zene... Heb nog geen 100% controle over men been, spieren zijn verdwenen h�, dus kan'k opnieuw beginne en ze zijn sneller weg dan da se terugkomen ze Ma moe donderdag op controle en dan ma hope da alles inorde is h�, want wil vrijdag na de Versuz Mis de sfeer wel wa van op school, thuis zitten wordt ge na ne tijd ok wa beu zene en't lere wil nie vlotte |
| Originally posted by Buoyant howla, klinkt ernstig allemaal veel beterschap van deze kant in ieder geval |
en dan zegge ze da sporten "gezond" is, yeah right
hoi hoi meltos...
nog iemand vant luc! das echt wel goed jong
welkom op dit klein maar fijn forumpje 
ahja nog veel beterschap toegewenst he
| Originally posted by Miss Z hoi hoi meltos... nog iemand vant luc! das echt wel goed jong welkom op dit klein maar fijn forumpje ![]() ahja nog veel beterschap toegewenst he |
huphup ontopic
Clean blijven he 
| Originally posted by pooley huphup ontopic Clean blijven he |
" moete toch ff wa verdere uitleg bij geven zene... 
hej mentos, welkom hier!
hm kruisbanden gescheurd, auch. kweet wat dat is, kheb vorig seizoen ook accident gehad; knieschijf uit de kom
, was ook wel vree pijnlijk
, maar tis allemaal in orde gekomen =).
veel beterschap in ieder geval!
-Glad
Hehe, welkom op't forum, Opa 
Thx,
iemand mijn looprekje niet gezien ? 
Welkom op't forum TranceWarp...
Ge moogt m'n krukken altijd lenen als ge wilt, ben der nu toch vanaf

| Originally posted by TranceWarp Thx, iemand mijn looprekje niet gezien ? |
lol 
| Ge moogt m'n krukken altijd lenen als ge wilt, ben der nu toch vanaf |
| En als ge ons ni verstaat, komt maar het hoorapparaat van mijn overgrootmoeder halen, het is nog in perfecte staat |
Welgekomen o/
hoi hoiii welkom timewarp... zo oud zult ge nu ook weer nie zijn!
kom kom nie overdrijven he 
| hoi hoiii welkom timewarp... zo oud zult ge nu ook weer nie zijn! kom kom nie overdrijven he |

Whehe, tuurlijk issie oud ,hij heeft niet voor niets zijn avatar zo bewerkt... (er van uit gaande dat hij dat zelf is natuurlijk)
Evengoed welkom iig 
aajersmaatere, je hebt gelijk,
das wel degenlijk ikzelf op die avatar en ja ik heb em een beetje
bijgewerkt, maar niet veel heeeeeee lol
maar geef toe ik zie er nog deftig uit hee voor nen opa van
sjit zeg ik had het hier bijna verraden looooooooool
| Originally posted by TranceWarp aajersmaatere, je hebt gelijk, das wel degenlijk ikzelf op die avatar en ja ik heb em een beetje bijgewerkt, maar niet veel heeeeeee lol maar geef toe ik zie er nog deftig uit hee voor nen opa van sjit zeg ik had het hier bijna verraden looooooooool |

| Originally posted by TranceWarp Miss Z, thx, maar ik zou je vader kunnen zijn ![]() |

| Originally posted by TranceWarp Greetzzzz Miljaar .... Als'k da hier goe bezie dan ben ik hier den oudste ... Allez swoit ik ga men best doen om da es in te vullen eh Voornaam : Chris Leeftijd : Oud .. Zeer oud .. zeg maar Opa tegen me Woonplaats : Gent Werk/Studies : ik werk als ik goesting heb Hobbies (buiten Trance) : Computer, remixen, tekenen ( tussen de lijntjes kleuren ) skatin, vrouwen ( als ik de kans krijg ) Favoriet (sub)genre : Trance ( non com ) Favoriet nummer allertijden : Adiago for strings Favoriete DJ(s) : mezelf ( effe dikke nek uithangen se ) Favoriete producer(s) : geen Favoriete film(s) : Stargate ..allez alles wa met SF te maken heeft Wanneer begon trance voor jou? : pffft ... toen ik een jaar of 11 was maar dat was toen geen Trance ( Jean Michel Jarre ) Met welk nummer begon het? : Oxygene DJ je? : ja Produce je? : ja Wrom ik nog nen Junior ben, is omdat ik er een tijke vantussen ben geweest, ongeveer een jaartje. Greetahzz Addict of Trancewarp |