TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by Remy D Echt een loserfeest! |
| quote: |
| Originally posted by T.H.C. Ok ik trein met je mee, ik zie jullie zo wel in de Atak! |

jaaaah ik heb nix van me laten horen maar ik kom gewoon morgen hoor, ik neem een vriend van me mee dus ik zorg er ook nog eens voor dat de tent beetje vol komt 
trouwens premeeting kan wel maar uuuh ik ga eerst bij me zus eten, dus als er iets is zeg het maar of bel me ofzo (06241449944)
| quote: |
| Originally posted by Bellie Dan kan jij eigenlijk niet ontbreken he! |
Staat het bier al koud ? 
Kijk als een niet-dj van dit feest het had gezegd zou ik het enigzins aangenomen hebben maar nu zelfs 2 dj's het zeggen zie ik het toch echt weer als een lokkertje voor dit feest. 
ERG jammer
dat je zo aan je mensen moet komen!! 
Hoelaat is iedereen er nou dan?
Ik ben al rond 5 uur in Utrecht... dus bel maar een keer als er meer mensen zijn (0642308012).
Wie gaan er ook mee eten dan?????
Oh , en 1 vraagje:
als iemand nog langs de koffieshop komt, kan diegene dan PLEASE 2 voorgedraaiden halen voor me?
Thanks!
Was vergeten in Den Haag te gaan, en in Didam zitten er geen
... in Utrecht ken ik er nul komma nul......... 
De mensen die mijn nummer hebben en die dingen willen weten over morgen, helaas, mijn telefoon is gister gegapt (denk ik) of hij leg bij theesaus, dat ken ook nog. Maar in iedergeval is mijn nummer geblokkeerd en zal weer beschikbaar zijn al sik mijn nieuwe telefoon heb. 
Tot morgen!!
| quote: |
| Originally posted by Remy D Kijk als een niet-dj van dit feest het had gezegd zou ik het enigzins aangenomen hebben maar nu zelfs 2 dj's het zeggen zie ik het toch echt weer als een lokkertje voor dit feest. ![]() ERG jammer dat je zo aan je mensen moet komen!! |
| quote: |
| Originally posted by basd 20.58 station Enschede ![]() Ik zoek wel effe uit welke bus we het beste kunnen nemen in Utrecht.. |
| quote: |
| Originally posted by T.H.C. ok, prima! en snuggle een shop lijkt me toch niet echt moeilijk te vinden in Utrecht, maar ik neem natuurlijk ook wel wat mee |
Mag je dan wel sportschoenen aan? 
Ziet ernaar uit dat RV beetje sick is......
| quote: |
| Originally posted by Donna Ziet ernaar uit dat RV beetje sick is...... |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE (06241449944) |
| quote: |
| Originally posted by DjRV beter blijf je gewoon weg randdebiel en ga je yoga uitoefenen met je ballen in je nek zittend op een schaap in nepal! |
is ie ziek??? GEEF HEM ANTIGRIPPINE!!!! is het zo over...
wel komen hoor!! donna, jij komt toch ook he??
zo, ben nu thuis van werk
Nu eerst ff spullen pakken en naar Utrecht
| quote: |
| Originally posted by DjRV beter blijf je gewoon weg randdebiel en ga je yoga uitoefenen met je ballen in je nek zittend op een schaap in nepal! |

He Remy lekker ding, kom dan in ieder geval gewoon ff tot 5 uur langs please! 
Ding, kwam jij eigenlijk nog??
Oh en Wouter: ik weet in Utrecht NIETS te vinden qua shop.... echt nite. Zelfs die gast die hier wootn niet...handig he?
Hmm... zo maar es kijken waar ik heen moet karren 
kutvertragingen en werkzaamheden bij de NS
zit nu nog niet eens op de helft
Ik blijf vanavond thuis... ik ben snotverkouden en heb bovendien ook geen geld.. naja dan maar niks 
| quote: |
| Originally posted by Optimus kutvertragingen en werkzaamheden bij de NS zit nu nog niet eens op de helft |
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz aach ja, jij zou er ook eens rekening mee houden... kom jij niet altijd te laat, en denk je nou echt dat wij het niet van je gewend zijn?? |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.