TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »

Posted by emma on Feb-27-2004 17:36:

ik vinnet ook geen slecht idee om wa later te vertrekken....
zoveel is er ni te doen in nederland hahahaha

manmanman !!! heb er onwaarschijnlijk veel zin in (sorry dak da vr 100000 keer herhaal !)

Posted by Olju on Feb-27-2004 17:49:

Te uwer informatie, ze hebben op de Armada site het beginuur van Perry aangepast...

ASTA � THE HAGUE

22.30 - 00.30 PERRY O'NEIL
00.30 - 03.30 M.I.K.E
03.30 - late� ARMIN VAN BUUREN

Posted by Eagle` on Feb-27-2004 18:58:

quote:
Originally posted by Gladius
voor mij maakt het niet veel uit, maar nu perry om 11 uur begint vind ik half5 afspreken ook een beetje vroeg. 2 uur op voorhand lijkt me idd ideaal cresto. Aan de organisatie om dit te overwegen mss =)

Ei welk uur moet ik tenlaatste in den haag zijn, voor addiction

edit: okay ik moet ten laatste tegen 22 uur in den haag zijn voor Addiction, maar wil graag nog wat eten ook. Als je trein van 18.15 (rechtstreeks) of 18.21 (1 overstap) neemt kom je rond 19.57 aan en heb je nog zon 2 uur voor wat rond te lummelen (jullie iets langer), wat wel moet volstaan denk ik om een stukie te eten. Die van 17.15 was misschien wat vroeg ja Nu goed ik pak die van 18.15 jullie bekijken het maar

Posted by eieregooie on Feb-27-2004 19:37:

Dacht dat we ook gezellig wat gingen drinken ergens vooraf... Maar goed, dat is aan jullie Kan wel in me eentuje ergens gaan zitten maar dat heeft ook geen zin

Die tijden van Eagle lijken me prima overigens

Posted by TOR on Feb-27-2004 20:13:

lijkt me iets beter

ik zal er toch een uur eerder moeten zijn waarschijnlijk.
mijn trein vanuit Brugge komt aan in Antwerpen-Centraal om 18.21
dat is welgeteld 7 minuten v��r de trein voor Den Haag daar vertrekt, maar aangezien het risico op vertraging nogal groot is bij de Belgische spoorwegen..

om op te stappen in Berchem zou ik iets te laat zijn, maar de trein voor Den Haag staat een minuut of 10 stil in Centraal vooraleer hij naar Nederland vertrekt, dus dan zou ik hem alsnog in Centraal kunnen halen.
maar zoals ik al zei, met het risico op vertraging..

betekent dus dat ik al een uur op voorhand in het station van Antwerpen-Berchem zal staan. (17u17 om precies te zijn)

Posted by Zehra on Feb-27-2004 21:31:

jullie komen er ook wel een beetje laat mee af eh... hoeveel dagen geleden had ik dat gepost van 16u30? en nu pas (dag ervoor) reactie van dat jullie het vroeger willen! kheb hier al alles geregeld en ik ging normaal om half vijf in antwerpen zijn...

mah goed, voor alles is een oplossing!

nieuw afspraak:
om 17u30 in Antwerpen - Berchem (aan de Free Record Shop aan de ingang)

vertrek Antwerpen - Berchem: 18u16
aankomst Den Haag HS: 19u57

hopelijk is iedereen nu content... iemand nie content? pm me!

Posted by Eagle` on Feb-27-2004 21:34:

don't look at me

om effe te muste het is 18.15

Posted by Zehra on Feb-27-2004 21:41:

kdenk ook dat sommigen vergeten zijn dat we in den haag zelf ook nog eens de tram moeten nemen richting asta... daar moeten we natuurlijk ei ook nog vinden. kdenk dat eer we fatsoenlijk ergens zitten en kunnen eten dat het dan al negen uur is... dan moet je ook nog bestellen en stuff... reken er dan maar niet op dat we om half elf in de asta zullen zijn!

tis wa ik erover denk mah 17u30 is het dan!

@ Eagle`:

quote:
Originally posted by Eagle`
edit: okay ik moet ten laatste tegen 22 uur in den haag zijn voor Addiction, maar wil graag nog wat eten ook. Als je trein van 18.15 (rechtstreeks) of 18.21 (1 overstap) neemt kom je rond 19.57 aan en heb je nog zon 2 uur voor wat rond te lummelen (jullie iets langer), wat wel moet volstaan denk ik om een stukie te eten. Die van 17.15 was misschien wat vroeg ja Nu goed ik pak die van 18.15 jullie bekijken het maar

gij neemt die om kwart na zes? en wij mogen het bekijken? je denkt ook wel aan de groep gij en tis niet omdat gij het wilt dat da een uurke is verschoven eh... heb ook rekening gehouden met de rest!

ok 17u30 dus...

Posted by emma on Feb-28-2004 06:54:

ok, 17.30u ... hebben we nog meer dan genoeg tijd !!
want perry begint pas om 23.00u

2night it's THE night

Posted by Eagle` on Feb-28-2004 07:20:

quote:
Originally posted by Zehra
@ Eagle`:

gij neemt die om kwart na zes? en wij mogen het bekijken? je denkt ook wel aan de groep gij en tis niet omdat gij het wilt dat da een uurke is verschoven eh... heb ook rekening gehouden met de rest!

ok 17u30 dus...

eeeuh let op de smiley ofzow Ik heb nooit gevraagd om een uur later te vertrekken, wat een regelrechte onzin is dit nou weer

En ik geen rekening houden met de rest, wat de neuk lul je nou, ik hou wel rekening met jullie. Ik had oa. ingeschat dat we plus die trem tops tegen 20.30 ter plekke zoude zijn. (Vraag dat maar aan Ei, ik had het er met hem gister nog over.)

Hebbe we nog genoeg tijd om gezellig erges iets gaan ete, drinke (jullie hebbe trouwes nog een uur meer dan wij, want wij moeten om 22 vertrekken naar Addiction)

Dus stop asjeblief met van die ongefundeerde bull te verkondingen. k, thx

edit: hiernet van kwart voor 7 tot 8 gewerkt thuis, geinige manier om de dag mee te beginne hoor Zie

edit2: to pool, wat is het nieuwe uur dan dat we afspreken in centraal. Laat iets weten

Posted by Mister_Michel on Feb-28-2004 09:09:

Aan iedereen die naar de Asta gaat vandaag: amuseer jullie!!

Ik hoop da de sneeuw ni voor problemen zal zorgen.

Posted by Wildfir3 on Feb-28-2004 09:41:

Aan iedereen die vanavond gaat: proficiat!

Aan iedereen die vanavond niet gaat: ook proficiat!

Posted by Zehra on Feb-28-2004 10:13:

quote:
eeeuh let op de smiley ofzow Ik heb nooit gevraagd om een uur later te vertrekken, wat een regelrechte onzin is dit nou weer

nee, das waar. je hebt het nooit gevraagd maar je hebt wel gezegd dat JIJ de trein later gaat nemen en de rest het maar kan bekijken...

quote:
En ik geen rekening houden met de rest, wat de neuk lul je nou, ik hou wel rekening met jullie. Ik had oa. ingeschat dat we plus die trem tops tegen 20.30 ter plekke zoude zijn. (Vraag dat maar aan Ei, ik had het er met hem gister nog over.)

kheb nooit gezegd dat jij geen rekening houdt met de rest. lees te goei wat ik heb geschreven en let zelf ook wat op de smilies die ik heb gebruikt pls voor je met zo een taalgebruik afkomt... IK LUL NIKS OK! sorry maar ik let altijd wel op mijn taalgebruik hier om het een beetje deftig te houden. ben ook wel eens ge�rriteerd soms, maar dat wil niet zeggen dat je moet afkomen met van die woorden!

quote:
Dus stop asjeblief met van die ongefundeerde bull te verkondingen. k, thx

ongefundeerd? niks te ongefundeerd! kheb mijn eigen redenen hoor, jongen. en als jij denkt dat dat bull**** is, dan is dat uw probleem. lees er dan maar over, zou ik zeggen!

and... ready to party all night long???

Posted by Eagle` on Feb-28-2004 10:42:

quote:
nee, das waar. je hebt het nooit gevraagd maar je hebt wel gezegd dat JIJ de trein later gaat nemen en de rest het maar kan bekijken...

Ware paar die wouden later vertrekken onder meer cresto en tor, pool, ik schik me naar hen. Ik heb het mooi uitgezocht zodat jullie 2 uur en half hebben zoals pooley onder meer vermelde. Wat is dat dan voor een onzin dat ik alleen beslist heb om effe de trein van 18.15 te nemen Ik schik me naar jullie, maar ik wil ook nog effe de tijd hebben om samen gezellig te eten en niet te hoeve direct de oto in te springe omdat we vertrekke om 10, snappie. Tis niet omdat jullie nog een uur meer hebben dat wij dat hebben.

quote:

kheb nooit gezegd dat jij geen rekening houdt met de rest. lees te goei wat ik heb geschreven en let zelf ook wat op de smilies die ik heb gebruikt pls voor je met zo een taalgebruik afkomt... IK LUL NIKS OK! sorry maar ik let altijd wel op mijn taalgebruik hier om het een beetje deftig te houden. ben ook wel eens ge�rriteerd soms, maar dat wil niet zeggen dat je moet afkomen met van die woorden!

Ja ik interpreteer de smilys misschien ook niet altijd, daarvoor sorry. En qua taalgebruik, plas ik jou erges af soms,ik dacht het niet, zon wereldschokkende dingen heb ik nu toch ook niet gezegd. Anyway sorry

quote:
je denkt ook wel aan de groep gij en tis niet omdat GIJ het wilt dat da een uurke is verschoven eh...

quote:

ongefundeerd? niks te ongefundeerd! kheb mijn eigen redenen hoor, jongen. en als jij denkt dat dat bull**** is, dan is dat uw probleem. lees er dan maar over, zou ik zeggen!

"Lees er dan maar over",jezus wat voor een opmerking is dat nou weer, jij viel me in eerste instantie aan met de opmerking al zou ik dat uur persoonlijk verandert hebben omdat dat mij goed uitkomt. Moet je me toch is quoten waar ik wou later gaan hoor, ik was akkoord met de eerste afspraak. Later wouden Tor en Cresto wat later gaan, wat ik begrijp het was misschien wat vroeg. Dus heb ik effe uurrooster afgegaan zodat jullie mooi 2uur en half hebben en de addiction gangers 1 uur en half. Dus vind ik die uitspraak als dat ik een ego�st ben, wat in feite daar op neer kwam heel fout overkomen ja.

Nu goed zand er over

Posted by Zehra on Feb-28-2004 10:48:

pfffffff wtf?! wa maakt da uit! we gaan hier toch geen ruzie liggen maken om stomme misverstanden? tis toch geregeld op 17u30, waar ik helemaal GEEN probleem mee heb!

Waiting for tonight!!!!

Posted by Eagle` on Feb-28-2004 11:06:

TO pooley

Nemen we trein van 16:41, die komt dan rond 17:13 ongeveer aan in berchem.
Ik stel voor dat we dan rond 16.15 ongeveer in centraal erges meeten, want met tickets weet je nooit afhankelijk van massa volk aan kassa's hoe lang dat gaat duren. Als je het niet goed vindt laat je maar iets weten pool ?

Posted by Gladius on Feb-28-2004 11:31:

quote:
and... ready to party all night long???

yihaaaaaaaaa =). ben es benieuwd hoe lang ik da ga volhouden. Ik hoop dat armin echt goed draait, anders kunt ge me tegen 5 uur al wel in die zeteltjes vinden denk ik =>.
red bull drinken zekers?

Posted by pooley on Feb-28-2004 11:32:

Ik heb om het uur een trein en die is om 16.08 - 17.08 in centraal dus kzal tegen 16.08 in centraal zijn he

Posted by pooley on Feb-28-2004 11:42:

en ni vechten aub

Posted by Gladius on Feb-28-2004 12:01:

uit ongeduld ben ik armin's recentste tracklist gaan opzoeken (of toch vrij recent):

Armin live @ Spundae Chicago, 02-21-2004

Castaneda - Floor Control
Witness of Wonder - Emotions in Motion (Thrillseekers Remix)
Signum - Pain Coming Through
G&M Project - Sunday Afternoon (Nu-NRG Remix)
Haak - Bass Shuttle
Armin van Buuren - Burned with Desire (Riley & Durrant Remix)
Katana - Tribal Shock
Waterplanet - Introspection (John Askew Remix)
Rio Klein - Fearless (Push Remix)
Armin van Buuren - Blue Fear 2003
Paul van Dyk ft. Second Sun - Crush
Solid Globe - Sahara
Fire & Ice - Para Siempre
Markus Schulz pres Elevation - Clear Blue
Motorcycle - As the Rush Comes (Armin van Buuren Remix)
Marco V - The Rock
Push - Strange World (2000 Remake)
BT - Flaming June
Super8 - Alba
Nu NRG - ? (forgetting right now)
Envio - Time to Say Goodbye (Passiva Remix)
Whirlpool - Under the Sun (Solar Stone Remix)
Portishead - Roads (Sultan & Tone Depth Remix)
Endre - Kallocain (Robert Nickson Remix)
Oceanlab - Satellite (Above & Beyond Progressive Mix)
Three Drives - Signs from the Universe
Binary Finary - 1999 (? Remix w/vocals)
Marco V vs Jens - Loops & Tings Relooped

das ni om op te kwijlen ofzow? [insert kwijlsmiley]

Posted by pooley on Feb-28-2004 12:08:

Zolang dat er portishead , sahara, *insert oud classic trance nummer hier* inkomt ist perfect
en dan mike, zijn plaatjes wiii

ff men eigen aant oppeppen met muziek

Posted by TOR on Feb-28-2004 12:23:

ziet er goed uit

vreemd dat the search for freedom er niet bijzit, is normaal een vaste waarde in een Armin-set.
nu ja, als Armin 'm niet draait zal M.I.K.E. hem wel zelf laten passeren..

ff info: ik neem al vanuit brugge zo'n weekend-biljet, tenzij iemand concreet de prijzen weet voor een groepsticket? heb niet echt iets gevonden op de NMBS-website..

Posted by emma on Feb-28-2004 12:43:

quote:
Originally posted by Gladius
uit ongeduld ben ik armin's recentste tracklist gaan opzoeken (of toch vrij recent):

Armin live @ Spundae Chicago, 02-21-2004

das ni om op te kwijlen ofzow? [insert kwijlsmiley]

ja maar je moet ook weten dat da maar een set is van 2 a 3 uur ... niet ???

en wij krijgen waars 5 uur, dan draait hij ook wel wat anders en in Nederland draait hij sowieso wat anders dan in het buitenland!

dus volgens mij zullen we niet in de zetels te vinden zijn !

tot strax allemaal

Posted by pooley on Feb-28-2004 12:50:

groep gaat niet tor.
Groep is minimum 15 personen

Posted by TOR on Feb-28-2004 12:52:

quote:
Originally posted by pooley
groep gaat niet tor.
Groep is minimum 15 personen

ah ok.

ik dacht dat het vanaf 2 personen al kon..
maar da's dan waarschijnlijk niet voor het buitenland.

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 »