TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Zo kom net terug van vakantie en zie dat de mixjes geupload zijn, morgen maar eens ff downloaden en wat gaan luisteren
Ik kan mijn wav bestand (set die ik heb opgenomen) niet omzetten naar mp3. Is dit een probleem??
Ik heb een aantal programma's geprobeerd (mijn computer staat nu ook vol met van die k*t reclame!!) maar ik had maar met 1 programma mijn wav bestand kunnen omzetten naar mp3, maar die stopte bij 40 minuten. De 2de keer tot 37 minuten. In de instellingen staat niks over de lengte dus ik weet het niet.
Maar als het niet zoveel uit maakt, kan ik dat wav bestand wel uploaden...
rofl effe 700 mb uppen
kijk eens in deze thread effe een aantal pagina's terug, ik heb er een link van Razorlame ingezet, zal iets van de 5e of 6e pagina zijn.
Ja die doet het juist niet bij mij..
Ik heb ook nog wel ergens een mp3 bestand van deze maar dat is maar 56 kbps omdat ik wel een programma heb die hem om kan zetten maar dan max 56 kbps..
Weet niet wie nummer 24 is, maar dat uploaden van je is verkeerd gegaan-->staat meet 5.24 mb. Lijkt me een beetje weinig
Greetz Muppet
edit* was te snel, hij was nog aan het uploaden
...sorry nummer 24*
moet er nu wel of geen cue sheet bij zitten?
Je kan in winamp toch bij comments je tracklist zetten 
maar een apart cue filetje is niet dus niet persee nodig?
Ja moet je zelf weten. Ze kunnen later wel vrage naar je cue, misshcien is het beter als de jury niet weet welk nummer er komt. Dan is het ook leuker voor de jury 
thanks, ik weet genoeg!
| quote: |
| Originally posted by MennoB Ze kunnen later wel vragen naar je cue, misschien is het beter als de jury niet weet welk nummer er komt. Dan is het ook leuker voor de jury |
Ik heb trouwens weer een set van iemand van wie ik denk dat ie is. Technooo!
Mensen en de rest!!
Ik heb hem eindelijk 192 kbps gekregen, met heel wat omweggentjes 
Dus ik heb hem net geupload en moge de beste winnen 
Ik kan een upload niet resumen ...
EDIT: het is al gelukt met een ander FTP programma 
Zo ff de mixjes snel doorgeluisterd, klinkt aardig!
We geven toch gewoon weer cijfers naar aanleiding van aantal criteria als opbouw, mixtechniek, platenkeus, orginaliteit?
| Originally posted by Asperge Zo ff de mixjes snel doorgeluisterd, klinkt aardig! We geven toch gewoon weer cijfers naar aanleiding van aantal criteria als opbouw, mixtechniek, platenkeus, orginaliteit? |
" - Mixen worden voor (!) 1 maart ingeleverd. Ben je te laat, jammer dan, genoeg tijd gehad.
- Juryleden hebben dan 1 week om ronde 1 te beoordelen. Daarna 1 week om ronde 2 te beoordelen, en vervolgens de finale 1 week de tijd. Dan heb ik nog 1 week de tijd om de uitslagen op papier te zetten en om de laatste dingen te regelen (misschien dus ook weer een broadcast op TAW) dus 1 april is de uitslag klaar..."
dus 
Mijn excuses, heb afgelopen woensdag een sterfgeval in de familie gehad en heb er sindsdien niet meer aangedacht
(mijn nummer was 28 voor de juryleden die mij moesten beoordelen)
heb de mijne niet geupped. Heb me ten eerste al vergist met datum, d8 dat het morgen pas 1 maart was. Vanavond krijg ik hem ook niet meer gemixt want papa zit met wat zakenmensen beneden. Op zijn vroeg pas morgenmiddag begin van avond. Als jullie er nog op zitten te w8 zeg het maar, anders volgende keer beter
| Originally posted by Bouma-Bros Dat vraag ik me dus ook af. Hoe gaan we precies beoordelen en wat is de deadline van de eerste ronde??? Ik ga de setjes komende week eens beluisteren..... |
| Originally posted by Joost008 Mijn excuses, heb afgelopen woensdag een sterfgeval in de familie gehad en heb er sindsdien niet meer aangedacht (mijn nummer was 28 voor de juryleden die mij moesten beoordelen) |
)).
Mixen mogen toch 80 minuten duren, of was het 60, want ik heb er ook een van 80 minuten..
| Originally posted by MennoB Mixen mogen toch 80 minuten duren, of was het 60, want ik heb er ook een van 80 minuten.. |
.
t was 80 minuten
| Originally posted by Switch Eisen: - mixen niet langer dan 60 minuten - mixen ge-encodeerd op VBR (--alt-preset standard) - stijl: niet belangrijk (ik verwacht dus een professionele houding van de jury) - juryleden geven bij elke mix in 5 zinnen aan wat er goed of slecht was. - Mixen worden voor (!) 1 maart ingeleverd. Ben je te laat, jammer dan, genoeg tijd gehad. - Juryleden hebben dan 1 week om ronde 1 te beoordelen. Daarna 1 week om ronde 2 te beoordelen, en vervolgens de finale 1 week de tijd. Dan heb ik nog 1 week de tijd om de uitslagen op papier te zetten en om de laatste dingen te regelen (misschien dus ook weer een broadcast op TAW) dus 1 april is de uitslag klaar... |
Switch zei zelf later dat het 80 minuten was omdat de jury leden minder sets hadden om te luisteren, omdat er een groep bij was gekomen, omdat ei zijn titel wilde verdedigen. Heeft hij ook groot gelijk in hoor