TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only - 7 uur Armin!
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 »
Hier nog meer fotoos!!! 
Armin Only @ Ocean Diva 17-04-2004

Ik heb de meetingfoto maar even gehost, van PF hosten is niet handig.
Oke vlnr: Totalwoot, High_NRG, Moogwai, Flipper, een veel te bruine JP, Bartez, Arise, Eieregooie, Odyne, M_Peror, DJ_Spare (onherkenbaar), Partyhardy, Magic54, ??Mgic83?? , en als laatste die dame = Ramoontje (hier lid??)
Oke dan moeten sommige mensen die er wel waren maar niet op de foto wilden/konden geknuppeld worden (zonder goede reden waarom ze er niet waren)

Wow! Wat was me dit weer een vet feestje zeg! Dit is dus waarom Armin mijn #1 DJ is!!!
Hij draaide gewoon non-stop vette platen...
Nog mooie flater gemaakt: zag duitse TA staan (stond op z'n shirt), ff hallo gaan zeggen, duimt-ie dat de gast naast-em ook TA is, dus ik begin me al (i/h Engels) voor te stellen, draait zich om, blijkt JP
. Euh... nice to meet you! 
Partyhardy was weer lekker bezig... stond op 't balkon, zag 'm beneden springen, ik naar beneden, hij foetsie, kom 'm een anderhalf uur later pas weer tegen ("hey! waarom kwam je niet ff hallo zeggen!")
Man, jij stuitert ook echt die hele boot door! Meeting, Partyhardy: "Schiet op met die groepsfoto, ik wil weer terug!" 
Moogwai, High_NRG (benieuwd naar de rest van de foto's!), Flipper, was weer toppie!
Frans, mega-camera man. Nog blauwe plekken deze week?
Na de meeting behalve High_NRG niet super veel TA'ers meer gesproken maar misschien stond ik precies aan de verkeerde kant van de boot te springen of zo. Ow ja Remy kwam nog ff langs gedenderd maar die was een beetje de weg kwijt geloof ik 
Het boot-idee vond ik niet echt iets toevoegen, behalve dan dat het drie uur lang niet meer drukker of rustiger wordt binnen merk je er vrij weinig van. Maar who cares? 't Was gaaf! Ik overweeg Armin in de XL te gaan bezoeken met de Orange night 29 apr.... nog meer liefhebbers?
Armin, bedankt voor de vette avond weer!
Super feest!
Heb me erg vermaakt, erg goede sfeer en redelijke muziek, ik vond echt dar Armin veels te hard draaide. Beuk, beuk, beuk! niet helemaal mijn ding maar goed heb wel heerlijk staan springen en genieten en dat is toch het belangrijkste!
Die drummer vond ik juist wel iets toevoegen, hij drumde goed mee en vond ik totaal niet irritant, echt cool!
Tof om Tom en Original nog ontmoet te hebben en natuurlijk alle andere ta-ers!
leuke foto's Frans, en lekker snel online al!
Top!
De lokatie was trouwens ook erg vet! goed geluid en mooie lokatie met balkon, conclusie; heerlijk feestje! 
Coole foto's weer gasten. Meeting pic is ook goed gelukt, toppie weer.
ff editen Snuggle 
??Freezel?? = Bartez
(wie staat er onherkenbaar tussen Partyhardy en M_Peror???), = dj_spare
Alleen de grootste rukker wilde weer niet op de foto 
aan de foto's en de tracklist te zien was het een schitterend feestje!
ik wil naar nederland verhuizen
| quote: |
| Originally posted by moogwai ff editen Snuggle ![]() ??Freezel?? = Bartez (wie staat er onherkenbaar tussen Partyhardy en M_Peror???), = dj_spare Alleen de grootste rukker wilde weer niet op de foto |
| en als laatste die dame = ??? |
Originally posted by SnuggLe ![]() Meetingfoto Oke vlnr: Totalwoot, High_NRG, Moogwai, Flipper, een veel te bruine JP, Bartez, Arise, Eieregooie, Odyne, M_Peror, ID (onherkenbaar), Partyhardy, Magic54, DJ_Spare , en als laatste die dame = Ramoontje (hier lid??) |
Re: Re: Re: Re: Re: KUT!!!!!!!
Originally posted by HiGH_NrG |
.
Die onherkenbare is een vriend van mij
Sommige kennen em nog wel als Mr_Zimz 
Filmpjes:
Video 1
Video 2
Re: Re: Re: Re: Re: Re: KUT!!!!!!!
| Originally posted by moogwai Wat een actie weer... zelfs Remy-D stapt over van Tiesto naar Armin Handtekening al ingelijst ![]() Remy-D was gister weer lekker bezig |
Whahahahaha Remy helemaal naar de klote.
Losah! 
Remy was zeker naar de klote 
Verder weinig toe te voegen, t was gewoon een TOPfeest!
(enneh, ik was zondagavond half 11 thuis.... iemand nog later?
)
Grtz
Woot
| Originally posted by eieregooie Filmpjes: Video 1 Video 2 |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KUT!!!!!!!
| Originally posted by Acidophilus Wie was die gozert? Hij was iig gigantisch irritant doordat hij helemaal naar de klote was... |
En ik vroeg geen handtekeing maar vroeg wat voor een leuk vrouwtje en naar dat vrouwtje wees ik dus.
Vet feest!
. Muziek vond ik perfect, Sfeer was
We waren vroeg aangekomen om gelijk binnen te kunnen zijn om 10 uur.. is het hek v/d parkeerplaats dicht en ging pas stipt 10 uur open, beetje jammer. Maarja in de rij hoorde ik al "PQM - You Are Sleeping (PQM Meets Luke Chable Vocal Mix)" Dus dat begon goed. Eenmaal binnen aantal lekkere prog. nummers doorgemixed naar trance en aan het eind lekker was gasgeven..perfect!.
Ook heel vet vond ik het dat ie wat nummertjes van "Bounderies of imagination" gedraaid heeft. vind ik persoonlijk zijn beste mix album.
| Originally posted by total woot (enneh, ik was zondagavond half 11 thuis.... iemand nog later?) ![]() |

| Originally posted by Partyhardy! Tof om Tom en Original nog ontmoet te hebben. |
.. nog een aantal andere gesproken en ff de hand geschud..weet alleen niet helemaal meer wie allemaal.| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Ben net thuis van de after |
Maar over het feest kan ik weinig zeggen. Het was een briljant feest. En de mensen die ik heb ontmoet vond ik ook tof. Echt een superfeest dus. En SKYDIVE de tering
echt zo phat. 

Re: Re: Re: Re: KUT!!!!!!!
| Originally posted by Flipper01 En Remy-D!!! Volgens mij wilde hij ook een handtekening van Armin op z'n t-shirt hebben.. |
Re: Re: Re: Re: Re: KUT!!!!!!!
| Originally posted by Remy D hahaha rukker. Zoals ik al eerder zei, PLAAT sloeg niet over bij mij. Als dat wel zo was dan zou Armin niet lachen op de foto. |
| Originally posted by total woot Zo, en om Snuggle dit keer es voor te zijn: Whaahaaa REMY D!!! Super gast jij bent echt ZOOOOO geweldig en grappig, fantastisch gewoon!! je moet weer meer gaan posten, komt er tenminste een beetje leven in de brouwerij..... |
| Originally posted by total woot Zo, en om Snuggle dit keer es voor te zijn: Whaahaaa REMY D!!! Super gast jij bent echt ZOOOOO geweldig en grappig, fantastisch gewoon!! je moet weer meer gaan posten, komt er tenminste een beetje leven in de brouwerij..... |

| Originally posted by TranceFool hahahaha ![]() Snuggle is ook een beetje bang dat Remy D em gaat pesten, vandaar dat hij ook een fanclub aan het oprichten is |