TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Jakhira Tracklists: Ferry Corsten (in deze volgorde zelfs) 1. Intro met stukje 'Punk' 2. Ferry Corsten 'Kyoto' 3. Solid Globe 'Sahara' 4. George Hales 'Autumn falls' 5. Ronski Speed 'E.O.S.' 6. Ferry Corsten vs Thrillseekers 'Sublime' 7. Thrillseekers 'Synaesthesia 2004' (Dub versie) 8. BT 'Force of gravity' (Ferry Corsten bootleg remix) 9. Ferry Corsten 'Sweet sorrow' 10.? 11.? 12.Castaneda 'Floor control' 13.4x4 'Indigo' 14.Ferry Corsten 'Right of way' 15.? 16.Ferry Corsten 'Rock your body, rock' 17.? 18.F-Massif 'Somebody' (Ferry Corsten remix) 19.Gouryella 'Ligaya' 20.Veracocha 'Carte blance' Yves Deruyter: (ook in volgorde) 1. Intro (?) 2. Yves Deruyter 'On the move' 3. Trancescape 'Producelast' 4. Joop 'Sonsuz' 5. Tiesto 'Traffic' 6. Green Martian 'Ladies & gentlemen' 7. Yves Deruyter - Peace (Born Slippy remake) 8. Airwave 'Lightspeed' 9. Ron van den Beuken 'Timeless' (Ron van den Beuken remix) 10.Marco V vs Jens 'Loops & tings relooped' 11.? 12.Roc Project 'Never' (Filterheadz remix) 13.Plastikman 'Spastik' 14.Three Drives 'Sunset on Ibiza' 15.Yves Deruyter 'Infinity' (Clocks remake) 16.Manu Keaton 'Basik' 17.? 18.? 19.? <- deze was hard maar geflipt massive 20.Kane 'Rain down on me' (Tiesto remix) 21.Marco V 'C:/del*.mp3' 22.E Craig 'Somebody is watching my set' 23.Yves Deruyter 'Back to earth' (Rave mix) 24.Ricky Fobis 'No regular' 25.Energy 52 'Cafe del mar' (Three 'n' one mix) 26.? |
| Originally posted by Pumaz die kerel is een reus en heeft mij nogal geplet, met gevolg dat ik een rare blik in mijn gezicht kreeg, foto om zeep ![]() |

| Originally posted by Pumaz Zeer geslaagd avondje, had bijna geen last van mijn rug en daardoor mij meer kunnen amuseren dan bvb aib indoor, waar ik op het punt van inzakken stond.. |
| Originally posted by Pumaz Iemand nog iets? |
ow was toch du toch pumas dit, wist niet dat jij het was op AIB
Anyway wel top dat je nog effe je lippe gestift hebt voor je met ydr op de foto ging

edit: thx for tracklisting pumaz en alle reviewtje van de rest
| Originally posted by CygnusX Classified Project - Starlight Chaser, alhoewel ik de positie in de lijst niet weet. Misschien op #10 of #11? |
| Originally posted by Jasperovitsj Was dat niet North Pole? Of heeft Dave Lambert die gedraaid? Ik weet het niet meer goed, ik heb ze in ieder geval voorbij horen komen...denk ik... |
| Originally posted by TOR Emma ging er ook erg in op zie ik |
| Originally posted by Pumaz Iemand nog iets? |

zo. heb filmpkes ook ff online gezwierd. aub nie letten op mijn vals zingen. kzal maar nie meedoen met idool zeker volgende keer 
MOVIE I (right click & save target as)
filmpke tijdens force of gravity! (duur: 0:25)
MOVIE II (right click & save target as)
do you cry your eyes asleeeeeeeeeeeep? did it leave you with the scars of a war-torned ravaged heart???
(duur: 0:26)
MOVIE III (right click & save target as)
right of way! leuk beestje op de achtergrond
(duur: 0:24)
MOVIE IV (right click & save target as)
ligaya!!! (duur: 0:51)
MOVIE V (right click & save target as)
carte blanche!!! (duur: 0:34)

| Originally posted by Buoyant edit: was er hier iemand koning van de gare foto's? ![]() http://users.skynet.be/beta/ferryve...s/photo_28.html |
| Originally posted by Zehra aub nie letten op mijn vals zingen. kzal maar nie meedoen met idool zeker volgende keer ![]() |
| Originally posted by Jasperovitsj Don't worry, uw podium-act maakte veel goed! |
I know!
movie I is da Classified Project - Starlight Chaser toevallig?
merci voor de pics & vids zehra 
| Originally posted by Buoyant movie I is da Classified Project - Starlight Chaser toevallig? |
tnx zehra voor de mooie herinneringen.
wat hier nog niet is vermeld, het scherm achter de dj vond ik wel leuk, zeker als ze beelden lieten zien van de dj zelf, uit verschillende camerastandpunten. Mss ideetje voor aib?
| Originally posted by djcresto wat hier nog niet is vermeld, het scherm achter de dj vond ik wel leuk, zeker als ze beelden lieten zien van de dj zelf, uit verschillende camerastandpunten. Mss ideetje voor aib? |
Was zeker een geslaagde avond dave lambert draaide echt wel een lekkere set hij leert elke keer bij. Ferry zijn set was ook lekker. Hoewel ik zijn nieuwe stijl minder apprecieer. Maar yves de ruyter vond ik marginaal slecht. Zowel op technisch als op gebied van platen keuze faalde hij.
Thx zehra voor nice pics.
Vraagje bij dat laatste filmpke: wat doet YDR daar met Ferry? (rond 25 sec zowat)
klets op de poep
of een tong !
volgende week in TV story
Dat vroeg ik mij ook af...
Yves is er mee aan het lachen, maar blijkbaar vond Ferry het toch niet zo grappig...
ik vind t nogal ruw overkomen, eerlijk gezegd 
Ze konden er gisteren allebei mee lachen, het zal dus wel geen poging geweest zijn om de concurrentie uit de weg te ruimen 
het was gewoon heel vriendschappelijk bedoeld van yves.
btw iemand enig idee wie dit is: http://users.skynet.be/beta/ferryve...s/photo_95.html
tis nie voor mij hoor...