TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הכללים הלא פורמליים של ILTA
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »
ולהמשך החדשות
ידידנו יגאל נצפה בעדשת המצלמה בורח כמו מטורף מניידת של "אברבאנל".נהג המשאית בתגובה:מישהו חייב לעצור אותו מלהיכנס עם החולצות האלה למועדונים....
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. ולהמשך החדשות ידידנו יגאל נצפה בעדשת המצלמה בורח כמו מטורף מניידת של "אברבאנל".נהג המשאית בתגובה:מישהו חייב לעצור אותו מלהיכנס עם החולצות האלה למועדונים.... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגתם אותי!!!!!!!!!!!!!!!
ואני חשבתי שאני היחיד ששם לב לחולצות הליצן של אילן...
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. ולהמשך החדשות ידידנו יגאל נצפה בעדשת המצלמה בורח כמו מטורף מניידת של "אברבאנל".נהג המשאית בתגובה:מישהו חייב לעצור אותו מלהיכנס עם החולצות האלה למועדונים.... |

| quote: |
| Originally posted by Rising ואני חשבתי שאני היחיד ששם לב לחולצות הליצן של אילן... |
זה הכל בהומור אין לי שום דבר נגד החולצות הן דווקא משעשעות לדעתי פשוט זה נראה לי משהו טוב שאפשר היה לעקוץ אליו
אז עקצתי
כל התרד הוא ברוח טובה זה לא רציני סטיבי אל תהיה כבד
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי אלקס תמשיך כך! |

יום שישי שלחנו את כתינו הנאמנים אל שטח מועדון הקו מילניום שיידלו לנו כתבות מרתקות
והנה השלל שחזרנו עימו
רועי האיש והספאם נצפה מבלה ונהנה מהמוזיקה
בין לבין הוא מצא תחום עיסוק חדש
ככה שלכל בנות הפורום (טוב אין כאלה) קיצר כל משמכיר כאן אישה שנקרעה לה החזיה נא לפנות לרועי שמבצע תיקוני חזיות במחיר סמלי
אהה הרגע נזכרתי שיש בת אחת בפורום - אבל היא מבוגרת אז זה לא נחשב
ראובן אחד מהסייברים מביאי בשורת האור אל המועדונים נצפה נוטש את חברתו לטובת הפרעה לכל באי המסיבה על ידי סינוור בלתי פוסק נון סטופ
כמו כן הוא הטריד את מנוחת השומרים החביבים שבמקום להתעסק בלגרד את הביצים שלהם לשם שינוי היו צריכים לעשות משהו
כתבינו מוסר שהשומרים בתוך המועדון החלו להיות מועסקים רק מאז שהסייברים מגיעים למסיבות של נקסט
משמוכיח שגם חבורה של דלוקים יכולה לתרום לצמיחה במשק וליצירת מקומות עבודה
נשאלת השאלה
אם חבורת דלוקים יוצרת מקומות עבודה
מדוע חבורת דפוקים (ע"ע הממשלה) לא מצליחה?
וירון המנהיג הבלתי רשמי והבלתי מעורער של החבורה מביאת בשורת האור נותר פיכח כל הערב כתבנו שאל אותו הכיצד הדבר שהוא אינו שותה והרי התשובה שהוא קיבל : "אח שלי אחרי ההסנפה השלישית שכחתי מתחת לאיזה גלגל של האוטו שמתי את האבסנט"
בקשה של אחד הבליינים:
לכבוד אייל במיוחד מתכוונים לארגן בנקסט ערב מיוחד שיכלול סט בק טו בק של די גיי בוגי בן ורונן לביא...עדכונים נוספים בהמשך השבוע...הנחות בכניסה לבעלי איי קיו נמוך מ-40
ולמאובחני תסמונת דאון
כמו כן לקוחות "אברבאנל" יזכו לשתייה חינם (בתוספת כדור הרגעה) ולקוחות "שלוותא" יזכו להיות הסייברים במסיבה הזו כאשר הם יקבלו כמה
קילו-ואט חשמל במקרה הצורך
וחזרה לאייטם מההתחלה
ראובן נטש את חברתו שמצידה חיפשה מישהו שילמד אותה לרקוד את המוזיקה הספציפית שנוגנה...לרוע מזלה לימד אותה מר רגליים שמאליות צח נעים מאוד
ראובן עם חברה שלך תתפתח לרקדנית גרועה תדע את מי להאשים
ועוד על צח...
למערכת שלנו הגיעו התמונות מהמסיבה ונראה היה שצח צולם מספר הפעמים הרב ביותר עם מייק
יצאנו לשאול את השאלה המתבקשת מכל..האם מייק ביקש להצטלם עם די סקטש הידוע
את התשובה שקיבלנו ממייק נשמור במערכת מפאת כבודו של צח היקר לנו מאוד
ואלי וגיל החליטו לפתוח חנות צילום שתקרא כמובן -
ILPA - Israeli Pictures Addict
במקביל הם מתכוונים להמשיך בפרויקט המשגשג שלהם של סוכנות הדי גיים
מקור בכיר מוסר לנו שבקרוב אמורות להפרד דרכיהם של השניים שהבינו שבמקום שבו שוכנים שתי דרקונים יש סכנה חמורה שתיווצר שריפה
וכעת למדור מציאות
משמצא חתיכת לחי זרוקה על רצפת הקו מילניום מתבקש להחזירה בדחיפות לכותב שורות אלה. אין צורך להזכיר שיש לחתיכת לחי זו ערך סנטימנטלי שלא
ישוער עבורי ואינני רואה את חיי ממשיכים בלעדיה
יאללה חברים המשך שבוע מהנה אני חושב שהריוויו הלא שגרתי הזה הוציא לאוויר העולם שוב את הצד המטורף יותר שלי (אותו צד שגם מתבטא על החולצות שלי)
אז תעשו חיים תצחקו
ואם לא צחקתם
תפנו את התלונה למספר טלפון 068-8888801
תמיד יש מישהו שמקשיב (עופר נמרודי.?) לילה טוב
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שמישהו יעצור אותו
בגלל שהרגע חזרתי מהטיאלוי לא קיבלתי מוזה לכתיבה חחחח אבל אולי משהו אחרי שאני יתעורר 
בנתיים יגאל מפציץ כמו תמיד 

| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes יום שישי שלחנו את כתינו הנאמנים אל שטח מועדון הקו מילניום שיידלו לנו כתבות מרתקות והנה השלל שחזרנו עימו רועי האיש והספאם נצפה מבלה ונהנה מהמוזיקה בין לבין הוא מצא תחום עיסוק חדש ככה שלכל בנות הפורום (טוב אין כאלה) קיצר כל משמכיר כאן אישה שנקרעה לה החזיה נא לפנות לרועי שמבצע תיקוני חזיות במחיר סמלי אהה הרגע נזכרתי שיש בת אחת בפורום - אבל היא מבוגרת אז זה לא נחשב ראובן אחד מהסייברים מביאי בשורת האור אל המועדונים נצפה נוטש את חברתו לטובת הפרעה לכל באי המסיבה על ידי סינוור בלתי פוסק נון סטופ כמו כן הוא הטריד את מנוחת השומרים החביבים שבמקום להתעסק בלגרד את הביצים שלהם לשם שינוי היו צריכים לעשות משהו כתבינו מוסר שהשומרים בתוך המועדון החלו להיות מועסקים רק מאז שהסייברים מגיעים למסיבות של נקסט משמוכיח שגם חבורה של דלוקים יכולה לתרום לצמיחה במשק וליצירת מקומות עבודה נשאלת השאלה אם חבורת דלוקים יוצרת מקומות עבודה מדוע חבורת דפוקים (ע"ע הממשלה) לא מצליחה? וירון המנהיג הבלתי רשמי והבלתי מעורער של החבורה מביאת בשורת האור נותר פיכח כל הערב כתבנו שאל אותו הכיצד הדבר שהוא אינו שותה והרי התשובה שהוא קיבל : "אח שלי אחרי ההסנפה השלישית שכחתי מתחת לאיזה גלגל של האוטו שמתי את האבסנט" בקשה של אחד הבליינים: לכבוד אייל במיוחד מתכוונים לארגן בנקסט ערב מיוחד שיכלול סט בק טו בק של די גיי בוגי בן ורונן לביא...עדכונים נוספים בהמשך השבוע...הנחות בכניסה לבעלי איי קיו נמוך מ-40 ולמאובחני תסמונת דאון כמו כן לקוחות "אברבאנל" יזכו לשתייה חינם (בתוספת כדור הרגעה) ולקוחות "שלוותא" יזכו להיות הסייברים במסיבה הזו כאשר הם יקבלו כמה קילו-ואט חשמל במקרה הצורך וחזרה לאייטם מההתחלה ראובן נטש את חברתו שמצידה חיפשה מישהו שילמד אותה לרקוד את המוזיקה הספציפית שנוגנה...לרוע מזלה לימד אותה מר רגליים שמאליות צח נעים מאוד ראובן עם חברה שלך תתפתח לרקדנית גרועה תדע את מי להאשים ועוד על צח... למערכת שלנו הגיעו התמונות מהמסיבה ונראה היה שצח צולם מספר הפעמים הרב ביותר עם מייק יצאנו לשאול את השאלה המתבקשת מכל..האם מייק ביקש להצטלם עם די סקטש הידוע את התשובה שקיבלנו ממייק נשמור במערכת מפאת כבודו של צח היקר לנו מאוד ואלי וגיל החליטו לפתוח חנות צילום שתקרא כמובן - ILPA - Israeli Pictures Addict במקביל הם מתכוונים להמשיך בפרויקט המשגשג שלהם של סוכנות הדי גיים מקור בכיר מוסר לנו שבקרוב אמורות להפרד דרכיהם של השניים שהבינו שבמקום שבו שוכנים שתי דרקונים יש סכנה חמורה שתיווצר שריפה וכעת למדור מציאות משמצא חתיכת לחי זרוקה על רצפת הקו מילניום מתבקש להחזירה בדחיפות לכותב שורות אלה. אין צורך להזכיר שיש לחתיכת לחי זו ערך סנטימנטלי שלא ישוער עבורי ואינני רואה את חיי ממשיכים בלעדיה יאללה חברים המשך שבוע מהנה אני חושב שהריוויו הלא שגרתי הזה הוציא לאוויר העולם שוב את הצד המטורף יותר שלי (אותו צד שגם מתבטא על החולצות שלי) אז תעשו חיים תצחקו ואם לא צחקתם תפנו את התלונה למספר טלפון 068-8888801 תמיד יש מישהו שמקשיב (עופר נמרודי.?) לילה טוב |

בואנה אלי שחושבים על זה אתה דומה לעוזי כהן גם
| quote: |
| Originally posted by yaman בואנה אלי שחושבים על זה אתה דומה לעוזי כהן גם |
| quote: |
| Originally posted by yaman בואנה אלי שחושבים על זה אתה דומה לעוזי כהן גם |

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
!!!!!!!!!!!!!!
אילן יה גזור.....
והוא לא עוזי כהן! הוא כוסוןןןןןןן
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אהה הרגע נזכרתי שיש בת אחת בפורום - אבל היא מבוגרת אז זה לא נחשב |
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. בתגובה לאייטם הזה,שלחה אותה אישה "מבוגרת" למערכת העיתון עבודת דוקטורט בת 80 דפים, העוסקת בפירוט מדוקדק בתחומי עבודתה של אימו ושל שאר בני משפחתו של כותב האייטם. |
טוב חברים אני רוצה להודיע לכולם שחן חזר
(לא שמישהו שם לב שהוא הלך)
אז לגבי כל הברדק שהלך בפורום
אפשר להמשיך אותו
רק לא בין השעות 8-9 בראש חודש
תודה מראש
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes טוב חברים אני רוצה להודיע לכולם שחן חזר (לא שמישהו שם לב שהוא הלך) אז לגבי כל הברדק שהלך בפורום אפשר להמשיך אותו רק לא בין השעות 8-9 בראש חודש תודה מראש |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes טוב חברים אני רוצה להודיע לכולם שחן חזר (לא שמישהו שם לב שהוא הלך) אז לגבי כל הברדק שהלך בפורום אפשר להמשיך אותו רק לא בין השעות 8-9 בראש חודש תודה מראש |

| quote: |
| Originally posted by princess cc חחחחחחחחחחחח זהו קיבלת ת'מוזה? |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes רועי האיש והספאם נצפה מבלה ונהנה מהמוזיקה בין לבין הוא מצא תחום עיסוק חדש ככה שלכל בנות הפורום (טוב אין כאלה) קיצר כל משמכיר כאן אישה שנקרעה לה החזיה נא לפנות לרועי שמבצע תיקוני חזיות במחיר סמלי |

רועי יא
WOMENIZER !!!
סתם נדבק אליה היא באה עם חבר

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.