TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הכללים הלא פורמליים של ILTA
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »


Posted by DJ Alex E. on Dec-10-2004 18:06:

ולהמשך החדשות
ידידנו יגאל נצפה בעדשת המצלמה בורח כמו מטורף מניידת של "אברבאנל".נהג המשאית בתגובה:מישהו חייב לעצור אותו מלהיכנס עם החולצות האלה למועדונים....


Posted by Glenn-Holmes on Dec-10-2004 18:15:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
ולהמשך החדשות
ידידנו יגאל נצפה בעדשת המצלמה בורח כמו מטורף מניידת של "אברבאנל".נהג המשאית בתגובה:מישהו חייב לעצור אותו מלהיכנס עם החולצות האלה למועדונים....


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



אהבתי אלקס תמשיך כך!


Posted by princess cc on Dec-10-2004 19:24:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגתם אותי!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Rising on Dec-10-2004 20:34:

ואני חשבתי שאני היחיד ששם לב לחולצות הליצן של אילן...


Posted by Huge-A on Dec-10-2004 20:53:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
ולהמשך החדשות
ידידנו יגאל נצפה בעדשת המצלמה בורח כמו מטורף מניידת של "אברבאנל".נהג המשאית בתגובה:מישהו חייב לעצור אותו מלהיכנס עם החולצות האלה למועדונים....


עקיצה יפה הייתי אומר..
אילן אתה מצחיק..


Posted by taltul on Dec-10-2004 21:00:

quote:
Originally posted by Rising
ואני חשבתי שאני היחיד ששם לב לחולצות הליצן של אילן...

לא יודע מה איתכם החולצות דווקא נחמדות לי...


Posted by DJ Alex E. on Dec-10-2004 21:18:

זה הכל בהומור אין לי שום דבר נגד החולצות הן דווקא משעשעות לדעתי פשוט זה נראה לי משהו טוב שאפשר היה לעקוץ אליו
אז עקצתי
כל התרד הוא ברוח טובה זה לא רציני סטיבי אל תהיה כבד


Posted by DJ Alex E. on Dec-10-2004 21:19:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



אהבתי אלקס תמשיך כך!


חחח שמח שאהבת
אגב אני לא יודע למה אבל אחרי כל פוסט שלך בתרד הזה אני מקבל פתאום השראה חחח לא יודע למה....אתכ נותן לי מוזה לכתיבה חחחח


Posted by Glenn-Holmes on Dec-12-2004 21:56:

יום שישי שלחנו את כתינו הנאמנים אל שטח מועדון הקו מילניום שיידלו לנו כתבות מרתקות
והנה השלל שחזרנו עימו

רועי האיש והספאם נצפה מבלה ונהנה מהמוזיקה
בין לבין הוא מצא תחום עיסוק חדש
ככה שלכל בנות הפורום (טוב אין כאלה) קיצר כל משמכיר כאן אישה שנקרעה לה החזיה נא לפנות לרועי שמבצע תיקוני חזיות במחיר סמלי

אהה הרגע נזכרתי שיש בת אחת בפורום - אבל היא מבוגרת אז זה לא נחשב

ראובן אחד מהסייברים מביאי בשורת האור אל המועדונים נצפה נוטש את חברתו לטובת הפרעה לכל באי המסיבה על ידי סינוור בלתי פוסק נון סטופ
כמו כן הוא הטריד את מנוחת השומרים החביבים שבמקום להתעסק בלגרד את הביצים שלהם לשם שינוי היו צריכים לעשות משהו
כתבינו מוסר שהשומרים בתוך המועדון החלו להיות מועסקים רק מאז שהסייברים מגיעים למסיבות של נקסט
משמוכיח שגם חבורה של דלוקים יכולה לתרום לצמיחה במשק וליצירת מקומות עבודה
נשאלת השאלה
אם חבורת דלוקים יוצרת מקומות עבודה
מדוע חבורת דפוקים (ע"ע הממשלה) לא מצליחה?

וירון המנהיג הבלתי רשמי והבלתי מעורער של החבורה מביאת בשורת האור נותר פיכח כל הערב כתבנו שאל אותו הכיצד הדבר שהוא אינו שותה והרי התשובה שהוא קיבל : "אח שלי אחרי ההסנפה השלישית שכחתי מתחת לאיזה גלגל של האוטו שמתי את האבסנט"

בקשה של אחד הבליינים:
לכבוד אייל במיוחד מתכוונים לארגן בנקסט ערב מיוחד שיכלול סט בק טו בק של די גיי בוגי בן ורונן לביא...עדכונים נוספים בהמשך השבוע...הנחות בכניסה לבעלי איי קיו נמוך מ-40
ולמאובחני תסמונת דאון
כמו כן לקוחות "אברבאנל" יזכו לשתייה חינם (בתוספת כדור הרגעה) ולקוחות "שלוותא" יזכו להיות הסייברים במסיבה הזו כאשר הם יקבלו כמה
קילו-ואט חשמל במקרה הצורך

וחזרה לאייטם מההתחלה
ראובן נטש את חברתו שמצידה חיפשה מישהו שילמד אותה לרקוד את המוזיקה הספציפית שנוגנה...לרוע מזלה לימד אותה מר רגליים שמאליות צח נעים מאוד
ראובן עם חברה שלך תתפתח לרקדנית גרועה תדע את מי להאשים

ועוד על צח...
למערכת שלנו הגיעו התמונות מהמסיבה ונראה היה שצח צולם מספר הפעמים הרב ביותר עם מייק
יצאנו לשאול את השאלה המתבקשת מכל..האם מייק ביקש להצטלם עם די סקטש הידוע
את התשובה שקיבלנו ממייק נשמור במערכת מפאת כבודו של צח היקר לנו מאוד

ואלי וגיל החליטו לפתוח חנות צילום שתקרא כמובן -
ILPA - Israeli Pictures Addict
במקביל הם מתכוונים להמשיך בפרויקט המשגשג שלהם של סוכנות הדי גיים
מקור בכיר מוסר לנו שבקרוב אמורות להפרד דרכיהם של השניים שהבינו שבמקום שבו שוכנים שתי דרקונים יש סכנה חמורה שתיווצר שריפה


וכעת למדור מציאות
משמצא חתיכת לחי זרוקה על רצפת הקו מילניום מתבקש להחזירה בדחיפות לכותב שורות אלה. אין צורך להזכיר שיש לחתיכת לחי זו ערך סנטימנטלי שלא
ישוער עבורי ואינני רואה את חיי ממשיכים בלעדיה

יאללה חברים המשך שבוע מהנה אני חושב שהריוויו הלא שגרתי הזה הוציא לאוויר העולם שוב את הצד המטורף יותר שלי (אותו צד שגם מתבטא על החולצות שלי)

אז תעשו חיים תצחקו
ואם לא צחקתם
תפנו את התלונה למספר טלפון 068-8888801
תמיד יש מישהו שמקשיב (עופר נמרודי.?) לילה טוב


Posted by DJ Alex E. on Dec-13-2004 05:39:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שמישהו יעצור אותו
בגלל שהרגע חזרתי מהטיאלוי לא קיבלתי מוזה לכתיבה חחחח אבל אולי משהו אחרי שאני יתעורר
בנתיים יגאל מפציץ כמו תמיד


Posted by Flotser on Dec-13-2004 09:00:


Posted by Black Dragon on Dec-13-2004 10:37:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יום שישי שלחנו את כתינו הנאמנים אל שטח מועדון הקו מילניום שיידלו לנו כתבות מרתקות
והנה השלל שחזרנו עימו

רועי האיש והספאם נצפה מבלה ונהנה מהמוזיקה
בין לבין הוא מצא תחום עיסוק חדש
ככה שלכל בנות הפורום (טוב אין כאלה) קיצר כל משמכיר כאן אישה שנקרעה לה החזיה נא לפנות לרועי שמבצע תיקוני חזיות במחיר סמלי

אהה הרגע נזכרתי שיש בת אחת בפורום - אבל היא מבוגרת אז זה לא נחשב

ראובן אחד מהסייברים מביאי בשורת האור אל המועדונים נצפה נוטש את חברתו לטובת הפרעה לכל באי המסיבה על ידי סינוור בלתי פוסק נון סטופ
כמו כן הוא הטריד את מנוחת השומרים החביבים שבמקום להתעסק בלגרד את הביצים שלהם לשם שינוי היו צריכים לעשות משהו
כתבינו מוסר שהשומרים בתוך המועדון החלו להיות מועסקים רק מאז שהסייברים מגיעים למסיבות של נקסט
משמוכיח שגם חבורה של דלוקים יכולה לתרום לצמיחה במשק וליצירת מקומות עבודה
נשאלת השאלה
אם חבורת דלוקים יוצרת מקומות עבודה
מדוע חבורת דפוקים (ע"ע הממשלה) לא מצליחה?

וירון המנהיג הבלתי רשמי והבלתי מעורער של החבורה מביאת בשורת האור נותר פיכח כל הערב כתבנו שאל אותו הכיצד הדבר שהוא אינו שותה והרי התשובה שהוא קיבל : "אח שלי אחרי ההסנפה השלישית שכחתי מתחת לאיזה גלגל של האוטו שמתי את האבסנט"

בקשה של אחד הבליינים:
לכבוד אייל במיוחד מתכוונים לארגן בנקסט ערב מיוחד שיכלול סט בק טו בק של די גיי בוגי בן ורונן לביא...עדכונים נוספים בהמשך השבוע...הנחות בכניסה לבעלי איי קיו נמוך מ-40
ולמאובחני תסמונת דאון
כמו כן לקוחות "אברבאנל" יזכו לשתייה חינם (בתוספת כדור הרגעה) ולקוחות "שלוותא" יזכו להיות הסייברים במסיבה הזו כאשר הם יקבלו כמה
קילו-ואט חשמל במקרה הצורך

וחזרה לאייטם מההתחלה
ראובן נטש את חברתו שמצידה חיפשה מישהו שילמד אותה לרקוד את המוזיקה הספציפית שנוגנה...לרוע מזלה לימד אותה מר רגליים שמאליות צח נעים מאוד
ראובן עם חברה שלך תתפתח לרקדנית גרועה תדע את מי להאשים

ועוד על צח...
למערכת שלנו הגיעו התמונות מהמסיבה ונראה היה שצח צולם מספר הפעמים הרב ביותר עם מייק
יצאנו לשאול את השאלה המתבקשת מכל..האם מייק ביקש להצטלם עם די סקטש הידוע
את התשובה שקיבלנו ממייק נשמור במערכת מפאת כבודו של צח היקר לנו מאוד

ואלי וגיל החליטו לפתוח חנות צילום שתקרא כמובן -
ILPA - Israeli Pictures Addict
במקביל הם מתכוונים להמשיך בפרויקט המשגשג שלהם של סוכנות הדי גיים
מקור בכיר מוסר לנו שבקרוב אמורות להפרד דרכיהם של השניים שהבינו שבמקום שבו שוכנים שתי דרקונים יש סכנה חמורה שתיווצר שריפה


וכעת למדור מציאות
משמצא חתיכת לחי זרוקה על רצפת הקו מילניום מתבקש להחזירה בדחיפות לכותב שורות אלה. אין צורך להזכיר שיש לחתיכת לחי זו ערך סנטימנטלי שלא
ישוער עבורי ואינני רואה את חיי ממשיכים בלעדיה

יאללה חברים המשך שבוע מהנה אני חושב שהריוויו הלא שגרתי הזה הוציא לאוויר העולם שוב את הצד המטורף יותר שלי (אותו צד שגם מתבטא על החולצות שלי)

אז תעשו חיים תצחקו
ואם לא צחקתם
תפנו את התלונה למספר טלפון 068-8888801
תמיד יש מישהו שמקשיב (עופר נמרודי.?) לילה טוב

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה שרוט על כל הראש אילן
יותר מדיי בום בום במוח זה לא טוב

זה מזכיר לי שהיה בבית ספר עיתוני מחתרת..ככה זה
אתה פפאר'צי קטן אתה..
אתה ...אתה חמוד אתה.. חח


Posted by yaman on Dec-13-2004 10:45:

בואנה אלי שחושבים על זה אתה דומה לעוזי כהן גם


Posted by Glenn-Holmes on Dec-13-2004 12:36:

quote:
Originally posted by yaman
בואנה אלי שחושבים על זה אתה דומה לעוזי כהן גם


חחחחח איך לא עליתי על זה לפני זה?!

גדול!!


Posted by Black Dragon on Dec-13-2004 13:54:

quote:
Originally posted by yaman
בואנה אלי שחושבים על זה אתה דומה לעוזי כהן גם



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יא מצחיק זו היתה הכוונה
לפחות אני שמח שמת לב


Posted by princess cc on Dec-14-2004 18:32:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
!!!!!!!!!!!!!!
אילן יה גזור.....

והוא לא עוזי כהן! הוא כוסוןןןןןןן


Posted by DJ Alex E. on Dec-14-2004 21:54:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

אהה הרגע נזכרתי שיש בת אחת בפורום - אבל היא מבוגרת אז זה לא נחשב


בתגובה לאייטם הזה,שלחה אותה אישה "מבוגרת" למערכת העיתון עבודת דוקטורט בת 80 דפים, העוסקת בפירוט מדוקדק בתחומי עבודתה של אימו ושל שאר בני משפחתו של כותב האייטם.


Posted by princess cc on Dec-15-2004 06:02:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
בתגובה לאייטם הזה,שלחה אותה אישה "מבוגרת" למערכת העיתון עבודת דוקטורט בת 80 דפים, העוסקת בפירוט מדוקדק בתחומי עבודתה של אימו ושל שאר בני משפחתו של כותב האייטם.


חחחחחחחחחחחח זהו קיבלת ת'מוזה?


Posted by Glenn-Holmes on Dec-16-2004 17:33:

טוב חברים אני רוצה להודיע לכולם שחן חזר
(לא שמישהו שם לב שהוא הלך)

אז לגבי כל הברדק שהלך בפורום

אפשר להמשיך אותו
רק לא בין השעות 8-9 בראש חודש
תודה מראש


Posted by DjChook on Dec-16-2004 17:51:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב חברים אני רוצה להודיע לכולם שחן חזר
(לא שמישהו שם לב שהוא הלך)

אז לגבי כל הברדק שהלך בפורום

אפשר להמשיך אותו
רק לא בין השעות 8-9 בראש חודש
תודה מראש



Posted by taltul on Dec-16-2004 18:34:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב חברים אני רוצה להודיע לכולם שחן חזר
(לא שמישהו שם לב שהוא הלך)

אז לגבי כל הברדק שהלך בפורום

אפשר להמשיך אותו
רק לא בין השעות 8-9 בראש חודש
תודה מראש

LMFAO!!!!!!
HAHAHAH........


Posted by DJ Alex E. on Dec-16-2004 19:11:

quote:
Originally posted by princess cc
חחחחחחחחחחחח זהו קיבלת ת'מוזה?


אמת
לא יצא הכי חזק בעולם אבל לפחות משהו מכובד


Posted by Hell_Copter on Dec-24-2004 20:32:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
רועי האיש והספאם נצפה מבלה ונהנה מהמוזיקה
בין לבין הוא מצא תחום עיסוק חדש
ככה שלכל בנות הפורום (טוב אין כאלה) קיצר כל משמכיר כאן אישה שנקרעה לה החזיה נא לפנות לרועי שמבצע תיקוני חזיות במחיר סמלי


שימו לב לתוצר הסופי
אני באמת חושב שרכשתי מקצוע


Posted by DjChook on Dec-24-2004 20:41:

רועי יא
WOMENIZER !!!


Posted by Scorchio on Dec-24-2004 20:58:

סתם נדבק אליה היא באה עם חבר


Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.