TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- era senaste inhandlade skivor
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
| quote: |
| Originally posted by n0bben- p4z! .. en fr�ga , din avatar .. den d�r armin-�ngeln .. vet du var man kan f� tag p� dem? finns ju en hel del .. har f�r mig jag hade en l�nk f�r l�ngesen men tappat bort .. vet du? |
lenny kravitz - believe in me (shane 54 mix)
madonna - music (shane 54 mix) // vinylen s�ger quivver remix men detta �r shane 54 remixen
| Originally posted by montana lenny kravitz - believe in me (shane 54 mix) |
| Originally posted by CJ InterCity jass� jag trodde den hette Sun - Believe In Me? fast detta f�rklara f�rst�s varf�r vokalisten p�minner om Lenny Kravitz |
grejen �r att shane gjorde f�rst en remix p� lenny's l�t (som en bootleg), och den sl�pptes p� whitelabel. men shane ville ha den p� sin skiva, s� det han gjorde var ett enkelt trick, han tog bort lenny's vocals fr�n sin remix, och l�t n�n annan sjunga p� den och vips s� kunde han sl�ppa den. f�r �vrigt har g&d gjort s� med sin remix p� depeche mode - here is the house d� dom gjorde om den till andain - here is the house (gabriel & dresden mix)
okej, det f�rklarar saken 
f.� visste jag inte att folk k�nde till Shane 54's album, den �r v�l bara sl�ppt i Ungern?
cj, haru h�rt talas om att �ven omm ett album bara sl�pps i ett visst land s� kan man alltid hitta det som mp3?
| Originally posted by montana cj, haru h�rt talas om att �ven omm ett album bara sl�pps i ett visst land s� kan man alltid hitta det som mp3? |
*visslar*
The Rapid Eye - Alderaan (TCOM002)
The Rapid Eye - Alderaan (TCOM004)
Insigma - Insigma/Evolution (TCOM006)
Dock s� �r Insigma/Evolution avbruten 
Nya plattor k�pta..!!
Mjaaa...d� har man skickat efter lite nya plattor!!
Bobina - You're Not Alone (remix) (white label)
Fractal Structure - Lost Sequence (Somatic Sense Holland)
Rio Addicts - Crossroads (Electronic Elements Holland)
DJ Ti�sto - Die Another Day/Street Spirit (unknown label) (h�r o h�pna, trodde man inte skulle kunna f� tag p� dessa, men va fel jag hade) 
Tilt - The World Dosen�t Know (INKL Ozur Can remixes)(Lost Language)
Marc Van Linden And Matys - AM 2 PM (Go For It Germany)
Bra grejor tycker jag!:P 
^ Softa plattor! AM 2 PM �r riktigt nice i min mening!
Sj�lv har jag "bara" tjackat en h�g CD's denna m�nad. Blev Infected Mushroom och Prodigy's nya, och n�gra �ldre klassiker som jag gl�mt bort att jag skulle k�pa. Som typ Sphongle, Astral Projection, Promoe och n�gra 10kr's skivor fr�n Ginza 
Re: Nya plattor k�pta..!!
| Originally posted by DjDanniKay Fractal Structure - Lost Sequence (Somatic Sense Holland) |
Astura - Orions Belt [Mondo]
Aurora - Ordinary World 2004 [unknown label]
Ferry Corsten - Punk [Positiva]
Ferry Corsten - Its Time [Positiva]
Gouryella Walhalla [Tsunami]
K90 - Axis [Dataless]
Randy Katana - In Silence [Reset]
Tiesto - Street Spirit [Unknown Label]
Fuck Yeah!
| Originally posted by Kongo_kim Astura - Orions Belt [Mondo] Aurora - Ordinary World 2004 [unknown label] Ferry Corsten - Punk [Positiva] Ferry Corsten - Its Time [Positiva] Gouryella Walhalla [Tsunami] K90 - Axis [Dataless] Randy Katana - In Silence [Reset] Tiesto - Street Spirit [Unknown Label] Fuck Yeah! |
| Originally posted by Kongo_kim Tiesto - Street Spirit [Unknown Label] Fuck Yeah! |
| Originally posted by DjDanniKay hmm...ligger inte Madonna - Die another day (tiesto remix) p� den plattan med street spirit, g�r den f�r mig ialla fall..!:P |
Zairon - I'm Techno [Ipnotika/IPNO60]
Marc et Claude - Loving You 2002 [Alpha+/ABCD0218-6]
Builder - Bad Manners [Dance Pollution/POLL237]
Sa.Vee.Oh - No Hacker(.exe) [Q-Dance/7007905]
Deepack - 100%/Zero Crossing [Q-Dance/7006585]
Unit 4 - Relax/The Ultimate [Q-Dance/7005355]

| Originally posted by DjDanniKay hmm...ligger inte Madonna - Die another day (tiesto remix) p� den plattan med street spirit, g�r den f�r mig ialla fall..!:P |
| Originally posted by ScuL Marc et Claude - Loving You 2002 [Alpha+/ABCD0218-6] |
Darren Tate vs Jono Grant - Let The Light Shine In [ID&T]
Matt Hardwick vs Smith & Pledger - Day One [Anjunabeats]
Shane - Too Late To Turn (Armin Van Buuren Mixes) [Armind]
Mr Sam vs Fred Baker present As One - Forever Waiting [Magik Muzik]
Armin Van Buuren - Burned With Desire (Vinyl 2) [Euphonic]
ojojojoj tackar DJ Christian

| Originally posted by mr_fisken "Loving you is easy cause your beautiful" �r v�l den?, bra lyrics iaf |
Fick promon p� Alt + F4 idag, �ntligen!!!
S�� mitt senaste �r allts��..
Alt + F4 - Alt + F4
riktigt fet!!! 
| Originally posted by DjDanniKay Fick promon p� Alt + F4 idag, �ntligen!!! S�� mitt senaste �r allts��.. Alt + F4 - Alt + F4 riktigt fet!!! |
var p� Conzzept i K�penhamn f�rra veckan, fan s� m�nga godingar dom har d�r
tyv�rr har jag bara r�d med 2 s� det blev:
Tranquility Base - Surrender [ANJUNABEATS]
A: Surrencer (Original Mix)
B: Surrender (Filterheadz Remix)
ATB - THE DJ 2 (Sampler) [KONTOR]
A: Here With Me (A&T Remix)
B: IntenCity (New Clubb Version)

| Originally posted by montana s� anjuna har best�mt att pressa up vinyler p� den eller? |