TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland)
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »
lange broek, maar wel een dunne witte ofzo 
3-kwartsbroek, alleen over de bovenkleding twijfel ik nog. Hoe gaat het weer morgen worden? Want een zwart Beta t-shirt is niet zo'n goed idee als het 30 graden en volle zon gaat worden...
ik draag morgen een blauwe broek en een geel hemd met korte mouwen
op mijn werk welteverstaan 
Lekker spannend he 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj 3-kwartsbroek, alleen over de bovenkleding twijfel ik nog. Hoe gaat het weer morgen worden? Want een zwart Beta t-shirt is niet zo'n goed idee als het 30 graden en volle zon gaat worden... |
en om nog even iets vrolijks te melden...
Tis hier net gaan regenen 
ik zal waarschijnlijk een jeans dragen en een knal rode polo (met nr '3' op en 'England')
14h30 meeting @ armada stage
mij te plakkerig, een spijkerbroek met dit weer... Enneh... meeting met wie? 
Ik ga ff bij Markus langs, en eventjes Armin prolly, dus misschien dat ik er toevallig ben dan, maar zolang het droog is probeer ik verder die klamme tentjes te vermijden... Ga wel lekker op de heuvel liggen bij Sasha en Diggers, heb ik 's avonds nog beetje energie om te springen 
meeting van armin/armada-forum 
markus wil ik zeker zien, toch ook paar uutjes armin, effe langs eurogrooves en yoshitoshi en ook veel mainstage
chill on the hill
nu maffen, 5h50 opstaan
cya!
Trusteeeee ik kan er iets later uit gelukkig 
| Originally posted by eieregooie Trusteeeee ik kan er iets later uit gelukkig |
Heerlijk 'uitslapen' morgen tot 9 uur
10 uur wordt ik opgehaald en dan rond 11 uur bij DV zijn hopen we 
Jasp .. Zehra kan zeker niet wachten om tot bij u te zijn = 4u00!? 
All�
amuseer jullie allemaal!!!, wenst het jullie toe!
Ik ga er ook vroeg uit ... om 5u .. wel om te gaan werken!
Ben benieuwd op zondag naar de reviewkes... & fotokes.
| Originally posted by JediD4M Ben benieuwd op zondag naar de reviewkes... & fotokes. |
Guys and girls (zehrake en co
)
Have fun @ DV, ik vind t zooo... spijtig dat ik er ni bij kan zijn...
Ma ik verwacht van jullie wel geweldige reviews en foto's. 
| Originally posted by Nyah Have fun @ DV |
Geeuw
Vroeg hoor, als je al enkele dagen weinig geslapen hebt. Nog een lekker onweertje erbij, I hate driving in this shitty weather 
Cresto en Kaidreas ook uit de logeerbeddekes gestampt, dus we zijn der bijna klaar voor. Alleen nog wa gel in ons harekes.
Tot subieeeeeeeeeet
Originally posted by JediD4M Jasp .. Zehra kan zeker niet wachten om tot bij u te zijn = 4u00!? ![]() |
| Originally posted by Nyah Guys and girls (zehrake )Have fun @ DV, ik vind t zooo... spijtig dat ik er ni bij kan zijn... Ma ik verwacht van jullie wel geweldige reviews en foto's. |
vind het ook spijtig da je nie meegaat. voor een paar fotos zal ik wel zorgen maar mijn batterij
(ben die vergeten op te laden)
Uurtje eerder wakker dan gepland
Ff rustig klaarmaken en zie jullie straks wel 
Oh damn, ze zullen vast al uren onderweg zijn en lezen dit vannacht/morgenochtend pas

Ze zitten zich nu wss te amuseren ![]()
| Originally posted by Pumaz Ze zitten zich nu wss te amuseren |
ja ...
niet teveel aan denken .. tzal morgen zeer doen als ze hier allemaal hun relaas komen doen 
ze zeiden net op Rotationz dat er teveel volk was, vooral breezah-volk.
wat er ook van zij, i'm having a great time met Paul van Dyk hier 
Ach ja der komen nog genoeg goeie feestjes he 
Zij zitten prolly uitgeput de laatste uurtjes door te komen, wij(ik- zitten thuis nog ff te wachten om uit te gaan?
Volgend jaar is er nog een DV en een global gathering en een ... en ...
Niet treuren he sosissedraaiers.
Pakt een goei pint bij de hand, zet e goei muziekske op en geniet.
Tzal ook wel warm in den belgique wezen zeker? !
Bon de gsm is aant afgaan, tijd om uit men stoel te schieten en me naar Lloret te begeven, jaja ik kant ni laten 
Diegene die foto's maken, make it 3kb/s vriendelijk 
Moeilijk dus he...
\o/
Btw om nog meer offtopic te gaan, is er nog een goei feestje voor AIB in BE of Nl ??
| Originally posted by pooley Pakt een goei pint bij de hand, zet e goei muziekske op en geniet. Tzal ook wel warm in den belgique wezen zeker? ! |

| Btw om nog meer offtopic te gaan, is er nog een goei feestje voor AIB in BE of Nl ?? |
)