TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mysteryland 21 augustus, floriade terrein
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »

Posted by _greggy_ on Aug-22-2004 19:13:

quote:
Originally posted by jp
2. How bout 15:00hr at the right hand side of the mainstage (corner)

why did I find nobody

Posted by Dr Oetker on Aug-22-2004 19:29:

Waar ik mysteryland aan zal blijven herrinneren in 2 foto's

De Modder

En mijn held van die dag, Marco V.

Rest van mijn foto's -->> http://xargon.xs4all.nl/pix/party/v...stery_land_2004

En een paar kleine fimpjes -->> http://www.xs4all.nl/~addink2/avi/

Posted by SnuggLe on Aug-22-2004 21:04:

Moet zegge: wat ik op de foto's zie, ziet er TOP uit zeg. Dikke vette aankleding, vet terrein. Een pluim voor ID&T!
Vind het terrein er zo wel beter uitzien dan dat van DV!

Mensen, onthouden dit he, niet zeiken dat ik alleen maar zeik op ID&T!

Posted by Daveje on Aug-22-2004 21:13:

was het iemand opgevallen dat op de bruggen over de weg de mensen bleven staan om te kijken naar iets. Ik keek ook even en het leek alsof de rechter rijbaan was afgesloten door een ongeluk ofzo alleen ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen, iemand die er meer van weet?

Posted by jp on Aug-22-2004 21:31:

Ja was een ongeluk met meerdere auto's

Snuggle had zich prima vermaakt op ML, weet ik bijna zeker

Posted by Dr Oetker on Aug-22-2004 21:52:

quote:
Originally posted by jp

Net niet scherp, maar tis wel te zien dat het een flink ongeluk is...

Posted by SnuggLe on Aug-22-2004 22:11:

quote:
Originally posted by jp

Snuggle had zich prima vermaakt op ML, weet ik bijna zeker

Why is that?
Vast wel, alleen is het nog steeds ID&T

Posted by jp on Aug-22-2004 22:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Why is that?

Posted by eieregooie on Aug-23-2004 01:01:

Ja, da's wel leuk en aardig, maar er liepen ook bosheksen

Posted by jp on Aug-23-2004 01:18:

Oh, ik dacht dat het medewerkers van de stadsreiniging waren

Posted by XeCUTionER on Aug-23-2004 08:30:

quote:
Originally posted by jp

my shoes were much worse
my trousers also
an my shirt too

Posted by Miss Proximus on Aug-23-2004 08:33:

Ik ben ook geweest, dankzij hele gulle en lieve vrienden (de status goede kennissen is inmiddels overschreden ), genaamd Wouter, Tim, Bastiaan, Ren�, Doortje, Lieke en Kris!! Geweldig gebaar en Geweldi.ge.Noten

Ik heb het met de verschillende mensen die ik ben tegengekomen erg gezellig gehad, en vond het leuk om mensen zoals Remy, Jasper en de ontelbare Leeuwarders weer eens te zien!

Het feest zelf vond ik erg karakterloos en slecht georganiseerd. Het begon al met de t� trage entree, en trechtervorming wegens rare plaatsing van de ingan (Zuid), daarna in veel areas meegekregen dat het geluid gewoon amateuristisch slecht was afgesteld, waar nog bij kwam dat de tenten zonder al te veel enthousiasme waren ingericht en de main helemaal neit tot zijn recht kwam, mede door de modderpoel die goed voorkomen had kunnen worden als ze even bij de dichtstbijzijnde boer wat strobalen hadden opgepikt!

Eten en drinkne heb ik niets op aan te merken, maar dat was ook een organisatie die buiten ID&T omging.

Jammer ook dat alles erg slecht was aangegeven en dat ik daardoor doodleuk ervan overtuigd was dat er pendelbussen reden vanaf Zuid. ALLEEN VANAF NOORD DUS!! Daardoor zijn er gedurende de avond een hoop mensen langs de snelweg richting Noord gelopen. Kan ook niet de bedoeling zijn! Gelukkig heb ik gewoon de eerste de beste auto aangewuifd en ben ik afgezet op CS Haarlem. Gelukkig hadden die mensen wel een leuk feest gehad trouwens (1e x ML).

Het was voor mij het eerste jaar dat ik DV b�ter vond dan ML, wat me echt zeer verbaasd. Pluspunten van de dag: de Nature 1 groep, set Gayle San en de chat met Dre

Minpunten: zie hierboven, Bellie niet gezien en dat je eigenlijk aan de drugs moest om het een goed feest te vinden!

Dit najaar/deze winter nog en dan ga ik mijn max maar eens verminderen tot 1 feest per jaar ofzo.

Posted by Chicane on Aug-23-2004 08:41:

Voor de genen die mekkeren over de opbouw van diverse tenten en podia:

Doordat het vorige week ontzettend hard stormde hebben ze het hele zooitje zo goed als moeten afbreken voor gevaar van instorting en opnieuw moeten opbouwen in 2 dagen tijd. Dan vind ik het een hele prestatie om dit er nog uit te slepen. Hadden ze dat niet gedaan had er misschien een toren naar beneden komen lazeren en had het weer heel wat ander gemekker opgeleverd... maar ja, ID&T kan nooit wat goed doen in velen ogen

Posted by Miss Proximus on Aug-23-2004 08:45:

ach hou op man.
Er kan ook nooit eens commentaar gegeven worden over hoe iemand zelf iets beleefd heeft en er staat alweer iemand te trappelen om er eens even in te wrijven dat diegene zijn/haar mening nergens op slaat en dat het aleen maar gezeik is.

Posted by Jappio on Aug-23-2004 08:51:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, da's wel leuk en aardig, maar er liepen ook bosheksen

En er was ook nog een kabouterparade

Posted by total woot on Aug-23-2004 11:17:

Toch nog een klein reportje van een matig feest...

Op zich weinig toe te voegen aan t verhaal van Josta, behalve dan dat ik toch even kwijt moet dat (omdat Gayle San 3 kwartier te laat was) we gedwongen waren naar een behoorlijk lange set van Lars Klein te luisteren... en t was GOED .

Ik persoonlijk vond Sven Vath heel erg zacht draaien, zn set kon me niet echt boeien. Vervolgens ben ik wat gaan eten, om terug te komen bij Michel de Hey(lemaal geweldig ) Wat kan die kerel lekker draaien zeg! Daarna, Richie Hawtin dat was mijn held van de dag, ben vanaf nu Richie Fan.

En om nog even te reageren op Chicane: Het boeit in mijn ogen niet hoe lang ID-T de tijd heeft gehad het feest voor te bereiden, een aantal dingen waren gewoon ontzettend knullig geregeld (bijv. t feit dat bij de ingang alle tasjes werden doorzocht door dezelfde persoon als die stond te fouilleren (hetgeen een idioot lange rij tot gevolg had), of t feit dat ze niet de moeite hadden genomen wat strobalen op de main te flikkeren (gevolg: zie JP's schoenen (die trouwens verbazingwekkend schoon zijn)), dat zijn dingen die je maanden van tevoren kunt regelen, dus kom niet aan met "maar 2 dagen de tijd".

Al met al een redelijk geslaagd feest, zondag met 'de groep' heerlijk uitgechilled op t strand (waar de zon wel scheen).

Grtz
Woot

ps. Tot mijn GROTE verbazing ook nog uit mn dak staan gaan bij Johan Gielen...

Posted by Jappio on Aug-23-2004 11:34:

quote:
Originally posted by total woot
Toch nog een klein reportje van een matig feest...

Al met al een redelijk geslaagd feest,

wat wil je nou?

Posted by total woot on Aug-23-2004 11:37:

miereneuker

Avonduurtjes waren heel goed te doen, organisatie en middagprogramma, alsmede t geluid, en de modder waren minder... duidelijk?

Posted by SnuggLe on Aug-23-2004 11:40:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ach hou op man.
Er kan ook nooit eens commentaar gegeven worden over hoe iemand zelf iets beleefd heeft en er staat alweer iemand te trappelen om er eens even in te wrijven dat diegene zijn/haar mening nergens op slaat en dat het aleen maar gezeik is.

Inderdaad...... maarja, daar heb ik al eeuwen last van.

Maareh... Josta, was Tim/Bastiaan ook mee dan? Of hadden Tim en Bastiaan je kaartje gesponsord? Tsja, die verdienen bakken met geld Mogen ze mij ook wel eens sponsoren

Posted by total woot on Aug-23-2004 11:41:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik ben ook geweest, dankzij hele gulle en lieve vrienden (de status goede kennissen is inmiddels overschreden ), genaamd Wouter, Tim, Bastiaan, Ren�, Doortje, Lieke en Kris!! Geweldig gebaar en Geweldi.ge.Noten

T waren andere tim en bastiaan

Posted by New Wave on Aug-23-2004 12:35:

Verdiende ik maar bakken met geld

Posted by basd on Aug-23-2004 12:39:

quote:
Originally posted by New Wave
Verdiende ik maar bakken met geld

Je werkt op klotetijden, moet verplicht naar Christine van der Horst kijken en je verdient er ook nog eens niet goed mee? Wat een rukleven moet jij hebben

Zei de kutstudent.

Posted by New Wave on Aug-23-2004 12:45:

quote:
Originally posted by basd
Je werkt op klotetijden, moet verplicht naar Christine van der Horst kijken en je verdient er ook nog eens niet goed mee? Wat een rukleven moet jij hebben

Zei de kutstudent.

Je begint overal onderaan de ladder he

Posted by SnuggLe on Aug-23-2004 15:27:

quote:
Originally posted by New Wave
Je begint overal onderaan de ladder he

Christine van der Horst, betekent dat dan niet dat je onderaan het keukentrapje staat om bij die echte ladder te komen?

Posted by AstralNrg on Aug-23-2004 19:17:

what can i say?? i am missing amsterdam already.. I love everything about the place the food , the nice people , the hot girls, the marijuana, the tram. What i loved the most was Mysterland 2004!!! I had the most amazing time i had in my life.. You guys are really lucky for havin a trance scene like that.. I will be back to dot NL probably next mysterland or so.. if i have the funds.. Respect to the DUTCH people !!

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 »