TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Em 2004
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 »
sverige - holland.
ska vi v�l klara, eller hur scul 
allts� 2-2 matchen var s� j�vla riggad och fixad s� det inte �r sant.. alla som f�rnekar det h�r kan nog vara lite tysta, annars kan ni kolla p� m�len som gjordes... f�rutom tomassons f�rsta m�l var resten rena bjudningar som man aldrig annars g�r.
hursom, jag tycker italienarna b�r skylla sig sj�lva, de borde ha vunnit b�de �ver danmark och sverige, lyckades inte och sedan snackar de s� mycket skit. tyv�rr, s� �r fotbollen. varf�r ska ett lag ni spottat p� och betett er som svin mot hj�lpa er? 
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew sverige - holland. ska vi v�l klara, eller hur scul |

plz for us germans. Bomb the Ned's away
| Originally posted by disco stu plz for us germans. Bomb the Ned's away |

va sa jag 
| Originally posted by ScuL va sa jag |
RUUD RUUD RUUD!

J�vligt trist att de st�lls mot Sverige i kvarten. Och s� j�vla surt att b�de England, Sverige och Holland �r p� samma sida av slutspelstabellen. Tummarna h�ller jag f�r Sverige - torskar de p� l�rdag, vilket jag tyv�rr tror de g�r (Ruud �r ju alsm�ktig n�r det g�ller att infinna sig p� r�tt plats vid r�tt tidpunkt) s� hoppas jag England eller Holland g�r hela v�gen. Frankrike hoppas jag f�r sp� med 8-0 mot grekerna.
Dr�mfinal: Sverige - Tjeckien 
Good contest. Larsson, Ibrahimovic <-> Robben, Van Nistelrooij
Sounds like a lot of fun!
good luck saturday!
p� tv:n underskattar de sverige redan.
de sa att det skulle bli en l�tt vinst mot sverige..
hmm. v�l vi ska se p� l�rdag hur det blir 
Vad fasen heter den officiella EM-l�ten?? Det �r v�l den som Nelly Furtado gjort? Fattar inte att den inte har spelats....har inte h�rt den n�gonstans. Inte p� radio (lyssnar iofs inte p� radio) inte p� arenorna och jag har sett den EN g�ng p� TV, och det var p� ZTV en hel vecka innan EM �verhuvudtaget ens hade b�rjat. Tidigare har de ju alltid spelat s�nder alla EM-l�tar efter alla s�ndningarna - speciellt Campione - men i �r har man knappt h�rt av den ens en g�ng. Jag tycker den �r kanonbra,,,,Campione �r dock den ultimata adrenalinh�jaren n�r det g�ller fotbollsl�tar. (Resten av E-types produktioner kan v�l d�remot diskuteras).
Edit efter lite heavy researching p� Google: Det var visst Englands officiella EM-l�t, inte hela turneringens. Lite synd tycker jag f�r den e ju st�rtsk�n.
Edit igen: Det var VISST den officiella EM-l�ten och den heter Forca. Och s� var det med det... 
| Originally posted by ScuL p� tv:n underskattar de sverige redan. de sa att det skulle bli en l�tt vinst mot sverige.. hmm. v�l vi ska se p� l�rdag hur det blir |
http://www.antu.com/naklen/euro2004...umhuriyeti1.mpg
v�ldigt snyggt m�l imo 
| Originally posted by St_Andrew h�rligt, b�sta som kan h�nda �r att dom underskattar oss |

| Originally posted by EsseT Scoul nu �r det krig hahaha |

oavsett hur det g�r f�r oss p� l�rdag s� kommer det bli lite jobbigt om man s�ger att man �r svensk n�sta vecka, n�r man �r nere i amsterdam 
� btw ...
http://www.boreme.com/bmuk_mp3/dry-your-eyes-becks.mp3
Dry Your Eyes Becks 
H�rlig parodi p� Streets - Dry your eyes ... underbar!
Vad �r det som talar f�r att oss i matchen mot Holland ?
Det kommer ju verkligen inte bli l�tt 
btw. 
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad �r det som talar f�r att oss i matchen mot Holland ? Det kommer ju verkligen inte bli l�tt ![]() btw. |
| Originally posted by StereoPrincess as for the football matches, i'm becoming more addicted to watching them. i would like sweden to win. they are the surprise team of the tournament for me. like does grass even grow up there? it's like Tampa Bay winning the Stanley cup. How does a state where there is no winter get the cup. |
^^^ Hahahaha, var hittade du det inl�gget?
M�ste ju dit och skriva n�t finurligt 
| Originally posted by reveal ^^^ Hahahaha, var hittade du det inl�gget? M�ste ju dit och skriva n�t finurligt |

Hur vi kan spela fotboll... ja han har ju r�tt... de v�xer inget gr�s h�r f�r det �r s� j�vla kallt... vad vi g�r �r att vi fl�r isbj�rnar och renar eftersom deras b�lsar har bra h�llbarhet nog att spela fotboll p�... l�tta att laga ocks�...
Va fan tror dom... 
reveal, kan v�l f� en glass d� 
| Originally posted by St_Andrew reveal, kan v�l f� en glass d� |

(L�r v�l dr�ja ett bra tag misst�nker jag
)
| Originally posted by reveal Hurra! ![]() ![]() ![]() Ok, n�r vi ses �r det du som bjuder p� glass (L�r v�l dr�ja ett bra tag misst�nker jag ) |