TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
| quote: |
| Originally posted by Powell hehe .. flashig bild , hadde redan sett dej från marco v på münchen though :/ |
jajuste ja det var du som hadde silver tryck på din T-shirt va? vad hette du på msn nu igen? så jävla svårt att hålla reda på alla :P
nu kommer en ordentlig bild på mig hära... togs i lördags
Det är sjukt hur ambitiös jag ser ut, kolla, syns verkligen att jag total shejkar loss på golvet....inte
Osså konsten att sätta en vattenflaska i fokus, fråga mig inte, jag minns ärligt talat inte vad jag tänkte när jag höll upp den.
ser ut som att du e helt lost med vatten flaskan.. hehehehe.
hahahaha.. LMAO 
hehe verkligen
"blev flaskan bra? vad ska jag göra nu???" 
borde man inte göra en sån där sida som vi snackade om att göra ett tag? med "presentationer" på folk, där kunde man iaf samla alla bilder på folk
hahah kenny ROFL 
den här är sjukt bra 
"Oh Shiva, bless this bottle of water wich gives me the energy to dance like a maniac."
mindshooter, ser ut som du gör något move från 70:talets disco floor på första bilden
:
det där är jag.
nångång. inte i vanliga fall.
En till som har drabbats av ninjafebern :/
| quote: |
Originally posted by fruktsoppa det där är jag. nångång. inte i vanliga fall. |
ringen knäcker iofs.... Hade jag sådär mycket pengar så skulle jag kunna känna kebab istället för skolmat varje dag!
vad är grejen med att ha en ninjabild som avatar? nåt påhitt i det engelska forumet, som spridit sig till chill-forumet, lönt? jag fattar inte det roliga 
den där ninja hysterin va kul i början - nu har den gått i överstyr.. 
| quote: |
| Originally posted by mindshooter lol ringen knäcker iofs.... Hade jag sådär mycket pengar så skulle jag kunna känna kebab istället för skolmat varje dag! |
Re: Re: Posta bilder på er själva!
| quote: |
Originally posted by hustler Det är jag till vänster, bilden är från i sommras när jag var i Spanien. |
Ser lätt störd ut men vem bryr sig 
foto från skolavslutningen i juni..
Jag då!
BILD
/ Jre
Tyvärr!
Du har försökt att ladda en sida som inte finns på Passagens medlemsservrar.
| quote: |
| Originally posted by ScuL Tyvärr! Du har försökt att ladda en sida som inte finns på Passagens medlemsservrar. |
| quote: |
| Originally posted by ScuL Tyvärr! Du har försökt att ladda en sida som inte finns på Passagens medlemsservrar. |
haa.. konstigt.
Jag ska bara leta upp en bild från tiden då jag var psy-transare...
Det var ju typ 10 år sen, så det kan ta ett tag...
Montana, säg inte såna dumma saker om dig själv.
Plus, du liknar ju fan Dave Clarke (Super Techno jocken) på pricken juh 
| quote: |
| Originally posted by Proximus Montana, säg inte såna dumma saker om dig själv. Plus, du liknar ju fan Dave Clarke (Super Techno jocken) på pricken juh |
hehe, glömde att det var du som hade påpekat det Steve.. 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.