TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
Att man inte kan slita sig vissa kvällar/nätter...
Har ju hört att det här med oregelbunden sömn är inte så bra.
Men om man sover oregelbundet varje dygn så gör ju det att man faktiskt sover regelbundet oregelbundet vilket då måste va bra... eller... borde jag lägga mig nu..
ja jag ska
lyssnar på blank & jones nya platta.... ritkigt bra
Den här tråden får aldrig dö.
Jag kan inte sova, därför är jag vaken.. hmm...
| quote: |
| Originally posted by King of Clubs Den här tråden får aldrig dö. Jag kan inte sova, därför är jag vaken.. hmm... |
Re: varför är jag fortfarande uppe?
| Originally posted by reveal jo för att jag kan inte sluta lyssna på musiken... så fort en är slut så måste jag bara höra en till... "oj den låten måste jag höra" osv nån som har som har samma "problem" ? |
Här var det lugnt inatt....Inte en enda av er ute....
jodå, jag har varit ute =)))))) men nu när jag kome hem: fortsatte att lyssna op B&Js nya skiva... den är helt extremt bra
| Originally posted by x-dream Som vanligt är du alltid vaken sent....Man skulle ju kunna tro att du är en vampyr eller något i den stilen... |

| Originally posted by King of Clubs Hehe... Vampyr javisst... och jag älskar Operation Blade ![]() Zzzzzzzz......... |
Helt okej den filmen.....Då hade jag rätt allså du tillhör den lilla skara av vampyrer
Hehe... jag gav mej på att skämta lite. Syftade på låten och mindshooters sig.... 
Men.. filmen är väl helt okej.
Hehe ja det är min lilla vampyr teori.....
Såg 2:an häromveckan...lika sunkig musik där....fast denna ggn är Oakenfold och BT med på soundtracket...hoppas att det inte var någon av deras låtar som kördes i filmen 
försöker lära mig html... och lyssnar på feta låtar såklart
Uppe sent igen... sånt som händer 
För jag fyller 25!!!!!!!!
GRATTIS ! ! !
| Originally posted by Ravesquad För jag fyller 25!!!!!!!! GRATTIS ! ! ! |
Hrm... nej jag är inte redan uppe - jag är fortfarande uppe.
...för att jag har tittat på min flickvänoch hennes vänner över en webcam när de blir kalaspackade och somnar på golvet.
Tja, vad säger man?
(nej, det är inte SÅ konstigt som det låter :eyes
ps. Ravesquad ska ju ha en gratuation också förstås.
Grattis i efterskott!
Jag är uppe för att jag har för mycket smörja att tänka på.. Och en massa nice musik att lyssna på.. 
faktum är att jag just gick upp. ja menar, jag vill ju inte missa bussen som står o väntar i köpenhamn, den bussen som ska ta mig till MayDay...
Så nu bär det av, till MayDay - Culture Flash... och jag måste erkänna att ja e ganska spänd, för det kommer nog vara fruktansvärt häftigt där...
så... ha de så bra här hemma i sverige, jag tänker dock ha det bättre nere i tyskland... 
//Misery
jag sov bort nåstan hela dan så nu kan jag inte sova...suck hur ska jag orka jobba imorrn?
| Originally posted by Gaby jag sov bort nåstan hela dan så nu kan jag inte sova... |
för att klockan bara e 22:07... alldeles för tidigt för att lägga sig
För jag sitter med nån sketen uppgift att komma på fem spännande och roliga friidrottslektioner till imorgon... läs senare idag. Är månne stavhopp spännande nog?
Har precis tankat ner lite nya livesets från http://djmixes2k.cjb.net/
Sitter å lyssnar igenom de lite snabbt...
Upp å jobba om 5h... 
Lyssnar på musik som vanligt 
SWE_Trance har du fått mina PMs om servern? Kommer inte in på den....
du är iaf inte ensam om att lyssna på musik 
tog en slappe-dag idag, och gjorde ingenting, riktigt skönt