TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [22-10-2004] Armada Night - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by basd Het wordt tijd dat ik jou ook weer eens spreek, Kolkie. Donderdag dan maar |
. Mag idd weer eens een keer (krijg je als techno uit enschede verbannen word he... mijn technokant sneeuwt helemaal onder nu
).
Sowieso nergens tijd voor de laatste tijd, binnenkort maar weer eens flink gaan inhalen.
Ik zie je donderdag wel 
| Originally posted by SnuggLe Partyflock --> SnuggLe Staan er honderden |
| Originally posted by Jimacy Weet trouwens vrijwel zeker dat ie Nick Thompson - Spice Fire ook heeft gedraaid.. Was een vet feessie trouwens.. Dit is me eerste post op dit forum trouwens. |
| Originally posted by SnuggLe Partyflock --> SnuggLe Staan er honderden |
Voor het gezicht onder een naam, moet je idd daar maar eens kijken
| Originally posted by moogwai De meeste hier hebben op pf wel een profiel onder dezelfde naam |
| Originally posted by Matthijs ben ik weer mooi een uitzondering op, mijn PF naam is 'bootleg' voor de mensen die nieuwsgierig zijn |

Ik was natuurlijk alleen geinteresseerd in Daveje, de rest had ik natuurlijk al lang gespot op PF en die boeien me niet zo

| Originally posted by Esrem Ik was natuurlijk alleen geinteresseerd in Daveje, de rest had ik natuurlijk al lang gespot op PF en die boeien me niet zo |
wow wat een eer... de vrouw waar half nlta achteraan zit is alleen geintresseerd in moi
ga nu stilletjes in een hoekje verlegen en rood zitten worden
amstelveen is wel dichtbij natuurlijk..

Ik heb natuurlijk nog steeds je foto niet gezien dus waarschijnlijk gaat dat nog veranderen
gelukkig kan ik geen foto hosten dus.. plus ik heb een hekel aan fotos
| Originally posted by Esrem Ik heb natuurlijk nog steeds je foto niet gezien dus waarschijnlijk gaat dat nog veranderen |
| Originally posted by Esrem Ik heb natuurlijk nog steeds je foto niet gezien dus waarschijnlijk gaat dat nog veranderen |
ik ben realistisch genoeg
(anders moet je maar voegen op msn stuur ik wel, staat bij me profile)
| Originally posted by Daveje wow wat een eer... de vrouw waar half nlta achteraan zit is alleen geintresseerd in moi ga nu stilletjes in een hoekje verlegen en rood zitten worden |
Een oude sok kan ook maar dat terzijde
Daveje: pics or stfu
| Originally posted by Daveje (anders moet je maar voegen op msn stuur ik wel, staat bij me profile) |
schitterend dit 
| Originally posted by Daveje gelukkig kan ik geen foto hosten dus.. plus ik heb een hekel aan fotos |
, maar op dat moment vind ik dat ik, als initiatiefnemer van jullie online date
, wel recht heb op een vergoeding,
!| quote: |
| Originally posted by Daveje (anders moet je maar voegen op msn stuur ik wel, staat bij me profile) |
! Ik heb die tip voor een PERSONAL message natuurlijk niet voor niks gegeven
. Ik moet je nageven, het is wel een fenomenale manier om je naam once and for all te vestigen op TA.
Wat een vent!!

als ik jullie maar aan het lachen kan maken
| Originally posted by kolkiewolkie Geweldig, uitspraak van de maand ! Ik heb die tip voor een PERSONAL message natuurlijk niet voor niks gegeven . Ik moet je nageven, het is wel een fenomenale manier om je naam once and for all te vestigen op TA. |
win ik gelijk in me eerste paar maanden als member die award
vereeuwigd in de NLTA historie, zeg nou zelf wat wil een mens nog meer? 
| Originally posted by Daveje zeg nou zelf wat wil een mens nog meer? |