TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
Hmja, maar op Internet zijn genoeg gratis guides te vinden hoor Snug
I'm off with my jetpack 
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner Hmja, maar op Internet zijn genoeg gratis guides te vinden hoor Snug I'm off with my jetpack |
Hoeveel procent heb je al uitgespeeld Snug ??
| Originally posted by MaGiK54 Hoeveel procent heb je al uitgespeeld Snug ?? |
| Originally posted by SnuggLe Ik? Ik zit pas op 19 ofzo. Ik zit aan het einde van de Badlands, ik ga nu net San Fierro in (nog 1 race doen). Ik speel niet zo HEEL veel, heb er nu 15 uur inzitten of iets dergelijks (zonder herladen etc dus). Gelukkig staat de PS2 niet hier maar bij Anke....voor mijn eigen bestwil |
Die is best irritant ja. Gewoon uitrijden tot aan het eind en dan pak je die Mexicanen als ze op de trap staan. Tijdens die achtervolging pak je hem toch niet.
Ik ben nu kratten met wapens aan het jatten bij een legerdepot. Maar die heftruck is af en toe iets te wendbaar 
| Originally posted by Djeebie Die is best irritant ja. Gewoon uitrijden tot aan het eind en dan pak je die Mexicanen als ze op de trap staan. Tijdens die achtervolging pak je hem toch niet. Ik ben nu kratten met wapens aan het jatten bij een legerdepot. Maar die heftruck is af en toe iets te wendbaar |
Ik werd elke keer strontchagrijnig van die lowrider race. Die dingen zijn bijna niet te besturen door hun vermogen. Je raakt een keer een lantaarnpaal aan en je staat al andersom. Die missie heeft me zeker 10 keer gekost 
| Originally posted by Djeebie Ik werd elke keer strontchagrijnig van die lowrider race. Die dingen zijn bijna niet te besturen door hun vermogen. Je raakt een keer een lantaarnpaal aan en je staat al andersom. Die missie heeft me zeker 10 keer gekost |
Adios homies!
Wat vindT Ankie van GTA ?
Doe de groeten aan Big Sweet en Ryder 
Ik wil GT 4 hebben, het duurt zo lang 
| Originally posted by Djeebie Doe de groeten aan Big Sweet en Ryder |

PSP komt in maart naar Europa
door onze redactie
AMSTERDAM - De nieuwe PlayStation Portable van Sony zal waarschijnlijk vanaf maart verkrijgbaar zijn in Europa en Noord-Amerika. Dat heeft een topman van Sony gezegd.
Sony heeft eerder aangegeven dat de PSP, die naast games ook muziek en films kan afspelen, tussen januari en maart naar Europa en de Verenigde Staten komt. Op 12 december jongstleden is de PSP in Japan verschenen. Sony hoopt voor 31 maart wereldwijd meer dan drie miljoen exemplaren te verschepen.
De directe concurrent van de PSP, de Nintendo DS is in de Verenigde Staten en Japan al verkrijgbaar. Europa volgt, net als de PSP, in maart. Nintendo hoopt voor eind maart wereldwijd 5 miljoen exemplaren van zijn nieuwste draagbare speler die uitgerust is met twee schermen en een draadloze verbinding, te verschepen.

PSP komt in maart naar Europa
door onze redactie
AMSTERDAM - De nieuwe PlayStation Portable van Sony zal waarschijnlijk vanaf maart verkrijgbaar zijn in Europa en Noord-Amerika. Dat heeft een topman van Sony gezegd.
Sony heeft eerder aangegeven dat de PSP, die naast games ook muziek en films kan afspelen, tussen januari en maart naar Europa en de Verenigde Staten komt. Op 12 december jongstleden is de PSP in Japan verschenen. Sony hoopt voor 31 maart wereldwijd meer dan drie miljoen exemplaren te verschepen.
De directe concurrent van de PSP, de Nintendo DS is in de Verenigde Staten en Japan al verkrijgbaar. Europa volgt, net als de PSP, in maart. Nintendo hoopt voor eind maart wereldwijd 5 miljoen exemplaren van zijn nieuwste draagbare speler die uitgerust is met twee schermen en een draadloze verbinding, te verschepen.

Ik had nog wat Free Recordshop bonnen liggen en die maar eens verzilverd aan een mooie pre order van Brothers in Arms, is volgens mij de normale versie maar er is ook een versie in een tinnen blik zoals Band of Brothers. Game ziet er goed uit en heeft hopelijk niet dat vervelende gescripted onzin als in Medal of Honor, zoals het er nu naar uit ziet zit je in BiA niet eens vast aan een bepaalde route die je verplicht moet lopen, zolang je doelstellingen maar behaald worden.

hehe, ik heb GTA San Andreas al vanaf de release en ben nu bij de Badlands, heb er intotaal 20 uur inzitten ofzo, heb er op het moment gewoon de tijd niet voor om verder te spelen. Komt vooral ook omdat ik ook Half-Life 2 heb en Need for speed underground 2.
GTA moet effe op de pc kommen. 
Brothers in Arms word een pareltje, dat weet ik haast wel zeker.
Gelukkig zijn de tentamens dan ook net weer geweest 
Ja, Brothers in Arms lijkt mij ook n supervette game. Eindelijk een game waarin je team een goede AI heeft, en de graphics zien er zeer, zeer lekker uit!
Misschien dat ik hem wel ga kopen. brrr Ik koop bijna alles he 
Zit er ook multiplayer bij? lijkt me wel weer eens lachen.
| Originally posted by Blik hehe, ik heb GTA San Andreas al vanaf de release en ben nu bij de Badlands, heb er intotaal 20 uur inzitten ofzo, heb er op het moment gewoon de tijd niet voor om verder te spelen. Komt vooral ook omdat ik ook Half-Life 2 heb en Need for speed underground 2. |
Ben best ver met GTA San Andreas. Nu bij de Flight School. FUCKING HELL wat is dat moeilijk: circle airstrip and land. Ben ik al 3 uur mee bezig geweest :S :S
Ook die Zero's missies zijn KUT.
Brothers In Arms
Heb een hele tijd geleden een keer een filmpje gezien, volgens mij die E3 Demo Video, maar helemaal niet meer aan deze game gedacht. Dat nieuwe filmpje ziet er echt heel vet uit!
| Originally posted by SnuggLe Ook die Zero's missies zijn KUT. |