TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 »

Posted by Tim81 on Feb-01-2005 17:46:

Ik heb The Grudge ook hier liggen, maar hoe zijn verder de reacties (behalve die van Tomaz)? Is het de moeite om hem te kijken...

Posted by Tim81 on Feb-01-2005 21:56:

Na het zien van deze foto's, ga ik zeker Meet The Fockers bekijken

teri polo from meet the fockers nude in playboy!

Ik wil meer..... KLIK

Posted by After_Forever on Feb-02-2005 19:58:

quote:
Originally posted by Kamaya
hey, tis alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gepost, en ik heb deze thread ook niet helemaal doorgelezen...

Maar toch wilde ik jullie even zeggen dat jullie allemaal de film
OLDBOY
m��ten zien!!!

echt supermooie geniale koreaanse film, stoere actie, een ontknoping waar je u tegen zegt en een supermooie (klassieke) soundtrack!
Gaat over een kerel die 15 jaar zonder reden gevangen zit en daarna 5 dagen de tijd heeft om te achterhalen waarom ie werd vastgehouden. erg indrukwekkend...

dus....ZIEN!!!

Zo he, ik hou wel van dit soort films! En als hij een 8,5 op IMDB heeft.........dank voor de tip!

Posted by jp on Feb-03-2005 18:09:

http://www.vethard.nl/media/trailer.wmv

Alleen maar goede verhalen gehoord dus zaterdag maar eens checken

Posted by Muppy on Feb-04-2005 13:08:

Gisteravond was Three Kings op tv...is best wel een grappige film om te zien, maar niet echt spectaculair vernieuwend

Posted by ahp2002 on Feb-04-2005 13:42:

Discovery of Heaven gezien. Had een muf verhaal verwacht, maar was best tof uiteindelijk!

Posted by Tomaz on Feb-04-2005 13:48:

quote:
Originally posted by jp
http://www.vethard.nl/media/trailer.wmv

Alleen maar goede verhalen gehoord dus zaterdag maar eens checken

Ik ben benieuwd hoe deze versie is. 't origineel Old men in new cars is echt genieten!

Heb net Ocean's twelve gezien. Echt tof dit tweede deel! De cast schittert weer, leuke wendingen in het verhaal, humor en een goed einde!

Posted by Muppy on Feb-04-2005 16:15:

quote:
Originally posted by Tomaz
Ik ben benieuwd hoe deze versie is. 't origineel Old men in new cars is echt genieten!

Heb net Ocean's twelve gezien. Echt tof dit tweede deel! De cast schittert weer, leuke wendingen in het verhaal, humor en een goed einde!

Ik vind Ocean's Twelve ook echt keigaaf! Wil hem binnenkort op DVD hebben

Posted by Tim81 on Feb-05-2005 08:50:

Gister nog maar even Ocean's Eleven gekeken, zodat ik binnenkort inderdaad Ocean's Twelve kan bekijken...

Verder nog The Big Lebowski gekocht!

Posted by Tomaz on Feb-05-2005 09:12:

quote:
Originally posted by Tim81
Gister nog maar even Ocean's Eleven gekeken, zodat ik binnenkort inderdaad Ocean's Twelve kan bekijken...

Schijnt een goeie te zijn niet?

Vanmiddag Cube Zero maar 's kijken. Dit derde deel is beter dan het tweede en als je het eerste deel leuk vond moet je deze zeker kijken, aldus imdb. Vond de eerste beter dan de tweede, dus ben benieuwd!

Posted by Siesta on Feb-05-2005 09:23:

meet the fockers is idd een vette film!!

Posted by TimeportE on Feb-05-2005 11:50:

quote:
Originally posted by Tomaz
Vanmiddag Cube Zero maar 's kijken. Dit derde deel is beter dan het tweede en als je het eerste deel leuk vond moet je deze zeker kijken, aldus imdb. Vond de eerste beter dan de tweede, dus ben benieuwd!

de tweede film was zelfs enorm slecht! de eerste film zal denk ik nooit overtroffen worden in zijn simpelheid en zijn genialiteit.. echter je moet er wel van houden

Posted by BaRTeZ on Feb-07-2005 01:27:

Afgelopen avond The Incredibles gekeken, erg geestig

Posted by After_Forever on Feb-07-2005 13:31:

Snatch (11 euro), The Salton Sea (5euro39) en Bottom serie 1 gekocht op DVD.

Vanavond Old Boy kijken (divx)

Posted by ahp2002 on Feb-07-2005 21:52:

Net Shattered Glass gezien, gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een journalist die alleen maar nepverhalen publiceerde. Begint traag, maar wordt steeds beklemmender. Topfilm!

Posted by New Wave on Feb-07-2005 21:57:

Gister Cellular gezien.....wat een lachertje zeg. Sommige scriptschrijvers zijn echt zo dom. Echt te simpel.......Logisch nadenken is echt zeer moeilijk.

Posted by eXos on Feb-07-2005 23:34:

quote:
Originally posted by New Wave
Gister Cellular gezien.....wat een lachertje zeg. Sommige scriptschrijvers zijn echt zo dom. Echt te simpel.......Logisch nadenken is echt zeer moeilijk.

Van dezelfde schrijver als Phone Booth

Posted by Jappio on Feb-08-2005 11:12:

quote:
Ik heb The Grudge ook hier liggen, maar hoe zijn verder de reacties (behalve die van Tomaz)? Is het de moeite om hem te kijken...

Vond het echt een "enge" film, denk alleen wel dat je een goed geluidsetje moet hebben om de volle effecten eruit te halen. Paar x goed geschrokken. T verhaal is wat minder, maar ach, who cares

Posted by dj_spare on Feb-08-2005 12:15:

quote:
Originally posted by eXos
Van dezelfde schrijver als Phone Booth

ik vond phone booth wel goed, cellular ga ik vanavond kijken

Gisteren The Grudge gezien, wat een wankfilm zeg. Zonde van die 4.5gb

Posted by Dj_Day-V on Feb-09-2005 03:18:

Ik moet deze film dus zien he :

http://www.apple.com/trailers/param...rlds/large.html

trailer 2 :

http://www.apple.com/trailers/param...s/large_sb.html

Posted by Cosmic on Feb-09-2005 08:39:

Alexander, wat een rukfilm. Ellenlange dialogen, onsamenhangend verhaal, (te) weinig actie scenes. Maar goed dat ik m niet in de bios gezien heb.

Posted by Tomaz on Feb-09-2005 12:04:

Vet hard: Gave remake van Old men in new cars. Heb echt genoten van de harde acties en vrouw-onvriendelijke momenten. Maar de film komt vooral tot zijn recht dankzij de acteurs: Jack Wouterse, schitterend hoe die zijn rol speelt, echt heel goed. Kurt Rogiers, vond 't eerst maar een prutser door zijn Costa-rol, maar hier is hij echt goed. En Bracha van Doesburgh, goed filmdebuut, lastige rol, maar ze doet 't echt leuk. Alleen Johnny de Mol en Cas Jansen spelen wat minder vind ik. Die typetjes zijn in de originele versie leuker.

Posted by Phortastic on Feb-09-2005 13:42:

quote:
Originally posted by ahp2002
Net Shattered Glass gezien, gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een journalist die alleen maar nepverhalen publiceerde. Begint traag, maar wordt steeds beklemmender. Topfilm!

idd, zeer onderschatte film. Kreeg wat weinig aandacht, maar is zeker de moeite waard!

Posted by moogwai on Feb-09-2005 14:23:

quote:

The Dude

Wel een lache film in tegenstelling tot Fargo (van dezelfde regisseur).
Is er hier iemand die Fargo wel goed vind? Snap niet dat deze zo'n hoge rating heeft op IMDB.

Posted by eXos on Feb-09-2005 15:01:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik probeer die film nu al 4 weken binne te trekken maar schiet maar niet op
Weet iemand misschien een leuke URL waar ik iets flink rap kan downen want ik beginnu echt heel erg kwaad te worden

Er is nu DVDSCREENER-DVDR van uit met NL SUBS

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 »