TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 »
Ik heb The Grudge ook hier liggen, maar hoe zijn verder de reacties (behalve die van Tomaz)? Is het de moeite om hem te kijken...
Na het zien van deze foto's, ga ik zeker Meet The Fockers bekijken
teri polo from meet the fockers nude in playboy!

Ik wil meer..... KLIK
| quote: |
| Originally posted by Kamaya hey, tis alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gepost, en ik heb deze thread ook niet helemaal doorgelezen... Maar toch wilde ik jullie even zeggen dat jullie allemaal de film OLDBOY m��ten zien!!! echt supermooie geniale koreaanse film, stoere actie, een ontknoping waar je u tegen zegt en een supermooie (klassieke) soundtrack! Gaat over een kerel die 15 jaar zonder reden gevangen zit en daarna 5 dagen de tijd heeft om te achterhalen waarom ie werd vastgehouden. erg indrukwekkend... dus....ZIEN!!! |
http://www.vethard.nl/media/trailer.wmv
Alleen maar goede verhalen gehoord dus zaterdag maar eens checken 
Gisteravond was Three Kings op tv...is best wel een grappige film om te zien, maar niet echt spectaculair vernieuwend
Discovery of Heaven gezien. Had een muf verhaal verwacht, maar was best tof uiteindelijk!
| Originally posted by jp http://www.vethard.nl/media/trailer.wmv Alleen maar goede verhalen gehoord dus zaterdag maar eens checken |
| Originally posted by Tomaz Ik ben benieuwd hoe deze versie is. 't origineel Old men in new cars is echt genieten! Heb net Ocean's twelve gezien. Echt tof dit tweede deel! De cast schittert weer, leuke wendingen in het verhaal, humor en een goed einde! |
Gister nog maar even Ocean's Eleven gekeken, zodat ik binnenkort inderdaad Ocean's Twelve kan bekijken...
Verder nog The Big Lebowski gekocht!
| Originally posted by Tim81 Gister nog maar even Ocean's Eleven gekeken, zodat ik binnenkort inderdaad Ocean's Twelve kan bekijken... Verder nog The Big Lebowski gekocht! |
meet the fockers is idd een vette film!! 
| Originally posted by Tomaz Vanmiddag Cube Zero maar 's kijken. Dit derde deel is beter dan het tweede en als je het eerste deel leuk vond moet je deze zeker kijken, aldus imdb. Vond de eerste beter dan de tweede, dus ben benieuwd! |
Afgelopen avond The Incredibles gekeken, erg geestig 
Snatch (11 euro), The Salton Sea (5euro39) en Bottom serie 1 gekocht op DVD.
Vanavond Old Boy kijken (divx)
Net Shattered Glass gezien, gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een journalist die alleen maar nepverhalen publiceerde. Begint traag, maar wordt steeds beklemmender. Topfilm!
Gister Cellular gezien.....wat een lachertje zeg. Sommige scriptschrijvers zijn echt zo dom. Echt te simpel.......Logisch nadenken is echt zeer moeilijk.
| Originally posted by New Wave Gister Cellular gezien.....wat een lachertje zeg. Sommige scriptschrijvers zijn echt zo dom. Echt te simpel.......Logisch nadenken is echt zeer moeilijk. |
| Originally posted by Tim81 Ik heb The Grudge ook hier liggen, maar hoe zijn verder de reacties (behalve die van Tomaz)? Is het de moeite om hem te kijken... |
| Originally posted by eXos Van dezelfde schrijver als Phone Booth |

Ik moet deze film dus zien he :
http://www.apple.com/trailers/param...rlds/large.html
trailer 2 :
http://www.apple.com/trailers/param...s/large_sb.html
Alexander, wat een rukfilm. Ellenlange dialogen, onsamenhangend verhaal, (te) weinig actie scenes. Maar goed dat ik m niet in de bios gezien heb.
Vet hard: Gave remake van Old men in new cars. Heb echt genoten van de harde acties en vrouw-onvriendelijke momenten. Maar de film komt vooral tot zijn recht dankzij de acteurs: Jack Wouterse, schitterend hoe die zijn rol speelt, echt heel goed. Kurt Rogiers, vond 't eerst maar een prutser door zijn Costa-rol, maar hier is hij echt goed. En Bracha van Doesburgh, goed filmdebuut, lastige rol, maar ze doet 't echt leuk. Alleen Johnny de Mol en Cas Jansen spelen wat minder vind ik. Die typetjes zijn in de originele versie leuker.
| Originally posted by ahp2002 Net Shattered Glass gezien, gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een journalist die alleen maar nepverhalen publiceerde. Begint traag, maar wordt steeds beklemmender. Topfilm! |
| Originally posted by Tim81 Verder nog The Big Lebowski gekocht! |
| Originally posted by New Wave Ik probeer die film nu al 4 weken binne te trekken maar schiet maar niet op ![]() Weet iemand misschien een leuke URL waar ik iets flink rap kan downen want ik beginnu echt heel erg kwaad te worden |