TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het moment Part V
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
B. Kearney & John O Callaghan - Exposure (8 Wonders Remix)
Lekkere trance tune
quote: | ||
Originally posted by Partyhardy!
ja vet he?! ![]() |
Scissor Sisters - Filthy-Gorgeous (Paper Faces Remix)
Heerlijke opener voor een set.
Weer een super remix van Paper Faces dus! Ik heb deze 100% gehoord op Innercity, maar weet niet meer waar... denk dat Max hem draaide
quote: |
Originally posted by tijs08 Scissor Sisters - Filthy-Gorgeous (Paper Faces Remix) Heerlijke opener voor een set. Weer een super remix van Paper Faces dus! Ik heb deze 100% gehoord op Innercity, maar weet niet meer waar... denk dat Max hem draaide ![]() |
Sultan feat. Stephanie Vezina - Shivers (Tommyboy's Housematic Mix)
Tof plaatje Die percussie ligt me wel.
Originally posted by tijs08 Scissor Sisters - Filthy-Gorgeous (Paper Faces Remix) Heerlijke opener voor een set. Weer een super remix van Paper Faces dus! Ik heb deze 100% gehoord op Innercity, maar weet niet meer waar... denk dat Max hem draaide ![]() |
Originally posted by tijs08 DT8 Project feat Andrea Britton - Winter (Max Graham Sidechain Mix) super productie weer van Max!! Heerlijke diepe bassline zoals altijd!! |
Originally posted by BaRTeZ Peter McCowan - Trailer Park Boy Geestig plaatje met erg originele vox (vaag pratende Engelsman) |
Girl Nobody - Smile & Beware (Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's Remix)
Echt een vet nummer zeg. Dat gitaartje lijkt een beetje op Angel Moon - He's All I Want uit een EM van Oakenfold op Cuba. Ik zit ook nog te hopen op een release van hun remix van Britney Spears - Everytime. Die is ook erg vet.
Valentino Kanzyani - Learning How To Do It
Heb alleen nog maar een sampletje gehoord op decks.de en dat klinkt lang niet slecht. Doet me aan een ander nummer denken, maar kan ik niet opkomen.
Originally posted by Djeebie Girl Nobody - Smile & Beware (Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's Remix) |
Originally posted by Partyhardy! heerlijk warme break met dat gitaartje zeg! top tune! ![]() |
Antares - Rose Garden
De melodie van dit nummer is echt geweldig ! Komt zeker in aanmerking voor de volgende ISOS van Tiesto
M.I.K.E. - Massive Motion
Al een paar keer in ASOT gedraaid en ik moet zeggen dat ik het een van de beste producties van M.I.K.E. vind ooit.
Blank & Jones feat. Bobo - Perfect Silence (Martin Roth Remix)
Vette Hardtrancer van dit nummer, beter dan de E-craig Remix naar mijn mening.
Tering!!!
Check deze link: http://trance.nu/v3/forum_viewtopic...=100742&forum=2
tranceproductie met vlaagjes prog van een amateur, maar wat voor één!! Heerlijk bassline en mooie balearic feel. Ik zou deze echt ff checke hoor. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Klinkt inderdaad erg goed, ook al vind ik het iets te druk. Als je snapt wat ik bedoel...
Is die gast niet ook geen tranceaddict? Die naam komt mij bekend voor...
^ beiden zitten op TA
Massive = Massive84
Sunquest binnenkort met een plaat op Banshee
Originally posted by HiGH_NrG Is die gast niet ook geen tranceaddict? Die naam komt mij bekend voor... |
Originally posted by HiGH_NrG Klinkt inderdaad erg goed, ook al vind ik het iets te druk. Als je snapt wat ik bedoel... ![]() Is die gast niet ook geen tranceaddict? Die naam komt mij bekend voor... |
* Mathew Jonson - Ultraviolet Dream (Extended Vocal Mix)
* Mossa - Brazil '99
* Nathan Fake - Coheed
* Christopher Lobsinger - A Summers Dream
* Holden - Come to Me (Amateur Guitar Mix)
* Trentemoller - The Forest
* Bart van Wissen - Electric (Getting Closer EP)
* Rene Amesz - A,B or C
* Tilt - New Day
* UNKLE - Glow (Hybrid Remix)
* Evanescence - Bring me to life (Sultan Remix)
* Alex Stealthy - Something is Wrong
* Manipura - Halcyon Days
Originally posted by Original Laatste tijd (net als velen hier) veel progressive aan staan, dus nu maar is een Only Prog Top 10: 01. Santiago Nino & Burnski - Believe (Max Graham Remix) ![]() ![]() ![]() 02. Bjork Vs. U2 - Violently Happy (Mercurio Remix) ![]() 03. Ozgur Can - Escape ![]() 04. Rowan Blades & Chris Lake - Filth (Original Mix) 05. Christopher Lobsinger - A Summer's Dream 06. Kosmas Epsilon - All Is Heaven 07. Ozgur Can feat Nick Beman - Not Even Winds 08. Nectarios - Phoenix (Vigi & Nectarios Mix) 09. Quivver - Twist & Shout (Marc Mitchell Mix) 10. Emrecan Cakir - Mesa |
heeeerlijke lijstjes Original!
daar zitten weer een hoop super tunes tussen!
en in die van Tango ook! sommige ken ik nog niet die moet ik nog even checken!
top!
Ook van mij een lijstje:
01. Sultan feat Stephanie Vezina - Shivers (Original mix)
02. Andrew Hunter - Joyce
03. Elastic Reality - Case De X (Osamu M Respect Deep Dish Does X)
04. Girl Nobody - Smile & Beware (Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's remix)
05. Telepopmusik - Love can damage your health (Laid mix)
06. Sebastian Ingrosso - Get It Back
07. Radiohead - Everything in it's right place (Delicate Imposters remix)
08. Blake Jarrel - Airships (Andrew Hunter remix)
09. Ahmet Ertanu - Why (Derek Howell remix)
10. KST & 7G - Requiem
(11. Air - Kelly watch the stars (Blake Jarrel bootleg))
goeie lijsten hierboven idd! hier mijnes vh moment
1. Sam Sharp - Error [??]
2. Solar Factor - The Rising Sun [Progrez]
3. Sandler - Chemistry EP [Liquid]
4. Sunquest - Sunquest (Massive Remix) [??]
5. Modulation - Sky (Dallas Superstars Remix) [Big Star Records]
6. Fred Numf - Hear An Echo [Oxygen]
7. Kalafut & Fygle - (Tkac & Haverlik Remix) [Fireglow]
8. Katana - In Silence 2005 (Reset)
9. Kompressor - Black Onyx (Green Martian Remix) [Bonzai Music]
10. Progression - In Deep Sounds [Fundamental]
Sandler - Chemistry, wat een intro plus een lekker breakje
Syntone - Cried Out (Tribal-Tech Remix), werd ook op Innercity gedraaid, lekkere tune!
Originally posted by ahp2002 2. Solar Factor - The Rising Sun [Progrez] |